Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #8113 üzenetére
Egy ilyen MXS7.0 nekem is beszart. Gariban cserélték hosszú huzavona után...
A cseredarab egyelőre jó, mondjuk viszonylag ritkán van használva, de jó...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #8140 üzenetére
Nem vagyok szaki, de igen, ez pont úgy hangzik, mint egy "haldokló" akku...
megnövekedett a belső ellenállás, emiatt szalad meg a fesz gyorsan töltésre.
Azért remélem, hogy nekem is elhaldokol így még fél évig, ha nem tovább.
Mondjuk pont van is egy akkumulátor szaküzlet ~1.5 km-re, szóval nem para.Szerk: kicsit visszaolvasgatva, lassan 6 éves lesz az az akku, és soha sem
volt igazán jó: részben a kocsi is merítette, részben mert nem mész vele.
Ebből szerintem egyenesen következik, hogy lassan cserés lesz. Pont úgy,
mint az enyém, ami ugyanezt csinálja. Töltés után hamar visszaesik a fesz.
(Még indít, de több nap után érezni, hogy nem túl lelkesen. És nagyon rövid
utakon visszatölteni se tud a generátor... napi szinten meg nem töltögetem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #8143 üzenetére
Ezekbe az ábrákba nem lehet belenagyítani? Amikor tizedvoltokat kellene rajta
észrevenni, akkor elég nehéz, hogy 9-15V között van skálázva... (Oké, messze
nem olyan szar, mint a CTEK grafikonja, ami 0-25V között semmire nem volt jó:
kis is vették az alkalmazásból gyorsan, ahelyett, hogy megjavították volna, lol.)
Viszont az hasznos, hogy legalább a kurzornál mutat egy egzakt értéket.Úgy tudom az akkunak leginkább az a baj, ha szépen hagyod lemerülni, és így
a szulfátképződés megeszi a kapacitást meg úgy általában az egész akkut.
Ahhoz képest kiváló eredmény, hogy 5 évet kibír, használat nélkül, szóval nem,
az önmagában nem baj, hogy töltőn van. Szerintem. Feltéve, ha jó az a töltő, s
mondjuk nem forralja a vizet, meg ilyenek... a 13.6V az egy szabvány érték, én
nem mondanám magasnak: azon szoktak megállni nálam a CTEK töltők is... -
csiga8
senior tag
válasz tibcsiworld #8167 üzenetére
-
csiga8
senior tag
válasz tibcsiworld #8169 üzenetére
Nálam csepptöltőn vannak, ha hosszabb időt állnak. Így 5 év mindig meg van, de a 6 év is "természetes".
-
félisten
válasz tibcsiworld #8174 üzenetére
A 12,6 v feszültség teljesen feltöltött akkumulátort jelent. Nem is volt szükséges töltögetni.
-
csiga8
senior tag
válasz tibcsiworld #8176 üzenetére
Jóll tetted előszőr is, most is, hogy előszőr feltöltötted. Legközelebb is így csináld.
Igazából a megszakított töltést nem értem, hogy miért szedted le 14V-nál.
Egyébként igen, normális, hogy 8-10 órát töltődik újként, a 12,9V nyugalmi fesz. is az.
-
villifog
tag
válasz tibcsiworld #8229 üzenetére
Van egy másik akku is, azt egyéb célra használom, azt is feltöltöttem az (45 Ah-ás).
Annak is van egy külön Ctek töltő (két egyforma van). Annál feltöltés után 13.1 V-ot mértem.
Majd megmérem, mekkora feszültség lesz az új akkuba. Meg akkor rajta hagyom egy 12-14 órát a töltőt. -
villifog
tag
válasz tibcsiworld #8230 üzenetére
Megjött az új akku, én is rögtön megmértem.
12.7 V-ot mértem. már rajta van a Ctek töltőn.
Csak a benti töltőn kellett fejet cserélnem, mert mind a két töltőn a fej (ugyan nem gyári szivargyújtó dugós), szivargyújtósra van megcsinálva. Én az autónál sem nyitom fel soha a motorháztetőt, hanem a szivargyújtó aljazatról megy a töltés. -
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #8355 üzenetére
Ja, gyakorlatilag cipelni így is, úgy is kell valamit. A cipelt akku a lakásban lesz töltve. Csak pénzt és veszteséget termelne a plusz akku, és még bizonytalan is a dolog. Egyetlen előnye, hogy nem kell az autóból ki és beszerelni az akkut, annak minden nyűgjével és veszélyével együtt.
Egyébként, ha valóban egy út szélén, vagy parkolóban álló autóról beszélünk, akkor felmerül még további technikai kérdés is...a szivargyújtón keresztül szeretné? Az meg a legtöbb autóban gyújtás nélkül áramtalanítva van, nincs kapcsolat az akkuval.
Sok szempontból halott ötlet.
Ha zárható garázs lenne, akkor egy napelem tábla lenne a legnagyobb segítség.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Brogyi
senior tag
válasz tibcsiworld #8647 üzenetére
Mivel azt írod, hogy visszaesik, így nincs gond. Ha több napra tartja a 14,7V-t az már más.
-
nrb263
tag
válasz tibcsiworld #8676 üzenetére
2 éves lesz lassan, start stopos [kép]
nem ír hibát az autó akkor valszeg töltött volt.
Mennyi voltnak kell lennie normál esetben egy autóban levő akksinak kikapcsolt motornál?[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz tibcsiworld #8676 üzenetére
Én minden hétköznap megyek vele, néha hétvégén is többször, szóval nincs sok álldogálás. Akksit mindenképp vennem kell, de amint lesz lidl-is töltő tényleg veszek most már. Remélem még nem lesz 10 ezernél drágább.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Csöves
senior tag
válasz tibcsiworld #8864 üzenetére
A rádiót is újra kell kódolni. Akkor van baj, ha a kódot nem tudod.
Aquila non captat muscas.
-
Csöves
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen