Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz Inhouse #8443 üzenetére
"azonnal felugrik a feszültség a maximumra, talán 18-20V körülire és nem folyik áram. Aztán van amelyiknél egy idő múlva elkezd csörgedezni és szépen megy a feszültség lefelé. Utána már sima töltéssel is megy tovább."
Gondoltam, hogy te tapasztalatból megfogod a lényeget.
Sajnos amelyik azonnal felugrik, és zéró áramot produkál az bizony keményen szulfátos. Legközelebb ha valamelyik nem akar beindulni akkor simán több feszültséget is adhatsz. A vad ruszkik simán rákötik a hálózatra dióda, lámpa (mint áramgenerátor). A lámpa helyett kondit is szoktak használni, mert az közelebb áll az áramgenerátor viselkedéshez. Természetesen folyadék szintje legyen.
Tapasztalatból, és persze a feszültség kezdeti nagyságából tudni fogod, hogy mennyire volt paraszt a tulajdonos. Amelyik nem zárlatos, és van benne lötyi az beindul. Nálam a melegedés vándorolt celláról-cellára.
Érdekes volt. A feszültség folyamatosan esik, és mikor megfordul akkor kell hagyományosra rakni. Működik ez a verzió, csak veszélyes a fázis miatt. ezért nem linkeltem rajzokat. Összerakni nem nagy ügy. Szerintem gyorsabb, jobb mint a tirisztros kalapácsolás.
Most látom ha a kondis megoldás tetszik oda híd kell, és nem elkó. Légkondihoz árulnak 1-40uF 500V-s darabokat. Azok bírják. Egy 15uF teljesen elegendő. Azzal robi akksit is próbálhatsz. -
forceberg
veterán
válasz Inhouse #8502 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy mikor lesz ilyen a gumiabroncsoknál bevezetve, hogy ne tudd megállapítani, hogy mennyi idős... Egy aksi is olyan, mint a gumi, újat szeretne az ember, nem 2-3 éve a raktárban ki tudja miképp tároltat!
Két helyen néztem, az én 60-as megnyekkent S4-em mindkét hely szerint 2013.10. havi.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
herdsman12
őstag
válasz Inhouse #8556 üzenetére
Csak járó motornál volt térképolvasó, pipere, kesztyűtartó és csomagtér világítás, pontosabban a csomagtér felvillant egy pillanatra nyitásnál. Normál belső világítás működött rendesen.
Ezzel a hibával vittem javításra. Egyből mondta, hogy Ő még ilyennel nem találkozott pályafutása során. Az időközönként lemerülő akksit - amit soha, semmilyen kiolvasóval nem tudtak detektálni - is megemlítettem, de csöppet se bíztam a megoldásban.
Pár óra alatt megoldotta, annyit mondott hogy valami zárlatos és a kezembe adta a VHS kazetta méretű modult. [kép]
Az csak az utóbbi hónapokban lett egyértelmű, hogy a modul csere megoldotta a rendszeres akksi merülést is, több mint 4 hónapja minden ok. -
jolti05
őstag
válasz Inhouse #8560 üzenetére
Köszi a választ!
Egy 2000-res Fiat Punto 2 HGT a szóban forgó autó, amit '99 óta gyártanak, így ha erről az évezredről beszélünk, akkor erősen a határon mozog
A gyári akkumulátora, úgy tudom, 54Ah-s, de már emelt kapacitással vásároltam, és a cseredarab is emelt maradt.
Azt hiszem, kinézek egy intelligens akkutöltőt, rászabadítom, aztán majd a jövő eldönti, hogy szükséges-e cserélni az aksit.
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Amerigo57
őstag
válasz Inhouse #8600 üzenetére
Inhouse.
A JÁSZ-nak és a Perion jó pár éve megemelte az akkumulátorai árát , amely árért már lehetett Varta és hasonló akkumulátorokat venni.
Így nagyon sok akkumulátoruk maradt meg, de talán ezt te jobban tudod.Érdekességképpen, egy régi Fiat 125- ősömben orosz hagyományos savas akkumulátor van, ami már 37 éves,
60Ah/500A hagyományos savas akkumukktor.
Minden második évben lecseréltem a komplett savtartalmat újra savaztam , ma is műküdőképes, az OT rendszámú Fiatomban van.
Igaz, ha nem használom az autót, a pólusok le vannak véve. -
forceberg
veterán
-
steve brown
csendes tag
-
steve brown
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Építő/felújító topik
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Politika
- Ukrajnai háború
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest