Új hozzászólás Aktív témák

  • OldAkita

    aktív tag

    Kedves Brogyi és Zsozso, Köszönöm hogy ez bár offtopic válaszoltatok és próbáltatok segíteni. A téma lezárásaként szeretném elmondani hogy mindenféle bűvölést próbáltam már amit máshol olvastam hogy 15mp.ig gyújtás alatt padlógáz majd alapjáraton 15 mp és ezt 3x. Bárki aki ezt olvassa annak információ, ezek a próbálkozások nekem semmit nem segítettek. Továbbra is lefulladt alapjáraton. De nem mindig. Amikor újra indítottam és hozzá sem értem a pedálokhoz akkor olyan 500-as fordulatszámon kínlódott gyakorta, majd lassan magától elkezdte emelni a fordulatszámot 750-ig ami nálam a normális. Aztán ahogy használtam napról napra egyre kevesebbet fulladt le de mindig visszaesett 500-ra és onnan kínlódta fel magát. Ma jött el a napja hogy már nem esik vissza 500-ra hanem 750-800 körül megáll a visszaesés ami normális. Más fórumokon többen említették hogy az elektronikának meg kell tanulni akkucsere után az alapjáratot és más egyebeket is amiket nem észlelünk. Nekik lesz igazuk. Nekem is jó lett végre. Ami miatt ennyit húzódott, az az hogy hetente egyszer használom a kocsit akkor is csak 6-8 km-t. Aki huzamosan lemegy 20-30 km-t annak lehet hogy egyetlen út alkalmával beletanul az elektronikája.

Új hozzászólás Aktív témák