Új hozzászólás Aktív témák
-
2xar
tag
válasz Dare2Live #25 üzenetére
Ne foglalkozz vele, láthatóan csak a gyűlölet beszél belőle, a józan ész és racionális gondolkodás szikráját sem tudja felmutatni...
Más: ami a Teslának a hátránya a többiekhez képest, hogy nem tud, illetve még csak tanul autót gyártani. Ami az egyetlen, de óriási előnye - és ami mutatja Musk zsenialitását itt is - az az akkumulátorgyártás. Abban a közelébe sem tud férkőzni egy másik autógyártó sem, a beszállítóikat is beleértve. Anélkül pedig nincs villanyautó. Ezzel az előnnyel pedig a Tesla a következő években durván alávághat árban és teljesítményben
a többieknek. Ez pedig a hype-pal megtámogatva (ami szintén Musk érdeme) valóban bebiztosíthatja a Tesla jövőjét.Az egyetlen buktató az lehet ha azelőtt fogy el a bizalom és a tőke, hogy stabilizálni tudná a gyártást a model 3-assal és az érkező kis SUV-val, meg a Golf-riválissal. De egyelőre ez nagyon nem tűnik valós veszélynek.
-
#06658560
törölt tag
válasz Dare2Live #25 üzenetére
Mivel változtatta meg az autóipart? Semmivel.
2xar: Azzal, hogy tud gyártani a Panasonic-kal közösen akkut, még nincs előnyben, pláne, mert az egész akku ipar Kína kezében van, és ezen Musk se tud változtatni. Ahogy a gyártással azon sem, hogy az akku technológiánk szar. Már százötven éve.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrian
tag
válasz Dare2Live #21 üzenetére
A saját elképzeléseket az autóiparra értettem, ha nem lett volna egyértelmű.
A Paypal annyira nem nagy durranás, hogy pl. hasonlót csináltak mások is a bitcoinnal meg a kriptovalutákkal. A Space X meg alapvetően egyedi termékek eseti gyártása, ami lényegesen egyszerűbb mint sorozatban napi több száz autót gyártani, ahol ha egy gemkapocs elveszik megáll a termelés órákra.
A Musk csodálatos ötlete volt a teljesen automatizált gyártás is, amiről kiderült hogy nagyon nem működik. -
MongolZ
addikt
válasz Dare2Live #44 üzenetére
"Nem kevered össze Kínával, indiával ahol mindent az állam finanszíroz? Esetleg ULAval?"
Nem. A SpaceX évekre előre ki van tömve állami megrendeléssel.
"Nem mellesleg mennyire lenne drága dolog szerinted az autózás ha minden út után kidobnánk az autót?"
Az árakkal nem vagy tisztában. De mondom, nehéz úgy a SpaceX-el versenyezni, hogy jó előre kitömik pénzzel. Olyan, mintha a szememre vetnéd, hogy látod, Lőrincünk is építi a stadionokat, nekem is csak pályázni kellene. B*szdki, ha ő megcsinálja, mint gázszerelő, akkor akárki képes rá.
(#61) Nilnarunion: Most mi az a 3e Ft/nap, amit kapsz... Akkor asszonyt se keféled, mert "nem éri meg"?
Ha valaki 1 hétre lemegy a tengerpartra, az nem jelenti azt, hogy végig ott dölgik. Azt megtehetné a sarkon lévő bányatónál is. Az emberek ilyenkor legalább körbenéznek... Arról nem is beszélve, hogy ha nincs éppen strandidő, akkor mi van?[ Szerkesztve ]
-
MongolZ
addikt
válasz Dare2Live #46 üzenetére
"Tényleg ennyire nem értesz hozzá? Induló cégek, startupok jelentős része ilyen. Az első akár 10+év nem szól másról mint nyomják bele a tőkét és max minimál profitok vannak."
Jajj. Nekünk/nekem az első évem is pozitív volt. De lehet, hogy egyszerűen csak nem értek hozzá. Ha értenék hozzá, akkor fix, hogy még mindig negatívban lennék.
"ha 2018 végére meglesz a pozitív cash flow"
Nem csak hogy pozitív cash-flow nem lesz az év végére, de további veszteséget fog termelni. A Tesla is a szokásos amerikai történet, előre menekülnek a még nagyobb válságba. -
válasz Dare2Live #93 üzenetére
"Pedig rohadt logikus. Ha én óránként megkeresek 20.000Ft akkor jobban járok ha havi szinten nem 10ht takarítok hanem jön a takarítónő és megcsinálja a melót óránként 1500Ftért."
Amúgy ez akkor igaz, ha több meló=több pénz.
Nekem van egy 8 órás melóm, amiben 8 órát tudok dolgozni, a többit max. csúszóban tudom elkérni. Túlóra nincs. Tehát van az a fizum, amit a 8 óráért kapok, ha többet dolgozok, nem lesz több. Vagyis nem mondhatom azt, hogy inkább dolgozok valami helyett, mert jobban jövök ki, ugyanis nem jövök jobban ki.
Persze ha a szabadidőmben tudok valami olyat csinálni, amiért pénzt kapok, az más.Mutogatni való hater díszpinty