Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Hadrian #19 üzenetére

    "de amíg nem ismeri be és ragaszkodik a saját elképzeléseihez csak futni fog a kitűzött eredmények után meg gyártja az összeesküvés elméleteket."

    Ez különösen jól látszik a PayPalon vagy a SpaceXen. Saját elképzelések és fut az eredmények után. Oh wait...

    Igen tudom SpaceX landolások is sorra fuccsoltak be ragaszkodott hozzá ahelyett, hogy hagyta volna őket elégni légkörben... informatikus mit ért a rakétákhoz nem?

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Hadrian #30 üzenetére

    "Paypal annyira nem nagy durranás, hogy pl. hasonlót csináltak mások is a bitcoinnal meg a kriptovalutákkal."

    Hát a kriptovaluták (és a mögötte lévő technologia) erősen más, de ha ezek nem nagy durranások akkor mik azok pénzügyi vonalon az elmúlt 30évben?
    Decentralizált pénzügyi rendszer. ha ilyet 10éve mondanak nekem azt mondom hülye.

    Rakétánál is ha vmi nincs meg akkor áll a gyártás. Arról fogalmam sincs milyen könnyű rakétát gyártani de azért annyira könnyűnek nem tűnik. Nem látok pl más cégeket vagy államokat akik ilyesmiket csinálnának. [link]

    A végletekig automatizált gyártás meg nem Musk ötlete volt, ebben az iparágban is fő szempont az efficiency. Hogy mennyire sikerül neki az automatizálás az meg kiderül. De SpaceXből kiindulva azért nem egy elképzelhetetlen dolog, hogy sokkal hatékonyabb lesz majd Tesla mint bárki más. Lassan mindenki becsukhat a piacon vagy várhatja az állami támogatást mert SpaceX mindig jobb árat mond.

    @Kopi: Ne bizonygasd már, hogy vak vagy pls. Mindenki látja csak te nem.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • MongolZ

    addikt

    válasz Hadrian #30 üzenetére

    Az egyedi gyártás egyszerű??? Ez igen, ezt még nem hallottam. Szerintem meg a sorozatgyártás egyszerű.

    (#35) 2xar: Miután Kína megvette a bányák többségét Afrikában, Dél-Amerikában, stb. így nyugodtan elmondhatjuk, hogy az akksigyártás Kína kezében van.

    (#37) Dare2Live: A SpaceX könnyen mond olcsóbb árakat, amikor ki van tömve állami pénzzel... Így én is tudok kenyeret adni 10 Ft-ért, hogy az állam minden eladott után ad nekem 500-at.
    Amit a Tesla bizonyított eddig a gyártás során az az, hogy 90-es évek beli anyaghasználattal is úgy tudnak összerakni egy autót, mint a 80-as években a Dacia. 40-50-60 MFt-os autónál azért ne ez legyen már a helyzet.
    Olyan meg nincs, hogy végletekig automatizált gyártás. Ezt valami retardált kitalálta valami új szlogennek és tolják azóta is ezerrel.

    (#32) hobizoli: Konkrétan a Hyundai, a VW, stb. negyed áron normál méretű, használható, autónak tűnő autót hoz ki ~250 km hatótávval.
    Hol tart az autopilot a többieknél? Hát ott, hogy se a BMW, se a Mercedes, se senki más nem akarja bevállalni a Tesla megtisztelő címét, mi szerint messze az övéké a legtöbb baleset 1 autóra vonatkoztatva.

    (#22) Dare2Live: Milyen cég az, amelyik az induláskor azt mondja, hogy 6 évig biztos, hogy nem fog profitot termelni, csak a pénzt fogja (nem kicsit) vinni??? És most, 6 év után tisztán látható, hogy egyre több pénzt kell bele tolni, hogy egyáltalán működjön a dolog...

    (#24) ddekany: Mert előtte nem volt pl. hibrid hajtás pl. Prius (aminek ráadásul sokkal több gyakorlati haszna van)...

    [ Szerkesztve ]

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz Hadrian #19 üzenetére

    Az egyik interjúban már beismerte, hogy nagyobb mértékű humán erőforrásra van szüksége a gyártásnak, mint ahogy azt tervezték, mert a robotokkal túl körülményesek egyes folyamatok.

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák