Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MongolZ

    addikt

    válasz hobizoli #67 üzenetére

    Inkább nem írom le, hogy mivel foglalkozik a cég, mert aki az iparban van, az hamar rájön...
    Egyébként normális világban, normális piacon a 0. év a brutálisan veszteséges, 1-2 év a 0 körüli, utána már erősen illik pozitívat generálni. Leányvállalatokkal meg ne gyertek. Talán "véletlenül" veszteséges a leányvállalat (adó, stb.).

    (#70) Nilnarunion: Azért használtam ezt a stílust, hogy rádöbbenj: nem lehet mindent forintosítani. Aki egy utazásra a napidíját elkezdi számolni, a következő az lesz, hogy nem nyírom le a füvet, mert a szomszéd Karcsi lenyírja ötezerért, az meg kevesebb, mint az óradíjam. Hülyeség. Mint ahogy klímát se azért tesz az autóba az ember, mert gazdaságilag megéri.
    A többi részével a mondandódnak egyetértek, hozzáteszem azt is, hogy a Teslával akármi baj van (és lesz baj), mélyen zsebbenyúlós. Akár műszaki probléma, akár egy ütközés.

    (#72) Aprósólyom: Nem értem, hogy most ezzel mit akarsz mondani. Javaslom, tegyél egy látogatást valamelyik autógyárban, Audi, Mercedes, vagy alsóbb szintű beszállítók, és nézz körül, hogy mit látsz. Igen, van automatizálás, és igen, sosem lesz "teljeskörű automatizálás" (akármit is jelentsen ez). Ezek a hatalmas lózungok, hogy mindent robotosítunk, mert így minden olcsóbb, egyszerűen (önmagukban) nem igazak.

    (#69) Aprósólyom: Pontosan. Ez történik akkor, amikor hozzá nem értők sok-sok pénzből próbálnak gyártani. Lásd "sátor" gyártósor. Persze ez az egész sátor baromság a nagy hype közepette tetszik az embereknek, meg azzal reklámozza magát, hogy mindenki másnál olcsóbban húzott fel egy épületet, és hogy haha, mások ezt sose fogják utána csinálni.

    Na, miért nem? Várom a megfejtéseket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák