Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
[link] tehát letépi egy kamion a kocsi tetejét, utána nekimegy három oszlopnak és még mindig nem nyílik ki a légzsák? ha attól, hogy hirtelen kabrió lesz, nem lassul eleget az autó, akkor kérdezzük már meg, miből van az a tető meg a három pár oszlop, ami tartja.
ez egy csoda autó. csoda, hogy eddig az útra engedték. de legalább most kaptak elég sok bugreportot.
szerintem Musk cseréljen Baumgartnerrel. Baumgartner majd tartja a preziket szkafanderben, Muskot meg majd kihajigálják a léggömbből, öltönyben...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Ren Hoek
veterán
Lehet erősen fogalmaztam, bocsánat... de mindig felhúznak az olyanok, akik nem látják be, hogy a technika fejlődik. Egyértelműek az irányok. Elegem van már abból, hogy kimegyek az útra, és szinte minden alkalommal történik egy halálközeli élmény. Egyszerűen az emberek nagyrésze alkalmatlan a közúti forgalomra. A legtöbb ismerősöm már sajnos összetörte egyszer az autóját, és többségében figyelmetlenség, gondatlanság volt. A rosszabbik része, amikor teljes családokat irtanak ki azok a barmok (ismerősöm sajnos így járt. Komplett családját kivégezték, ő kómába esett), akik tudatosan szarnak bele a közlekedésbe és mennek mint az állat. Ilyenet lehetetlen kiszűrni, hiszen röhögve kifizeti a büntetést ha elkapják.
Ha 10-ből 1 autonóm jármű van, mint jelenleg, annak iszonyú nehéz dolga van gondoljunk bele... ha viszont szépen kezdenek átíródni az arányok, akkor az autonóm járművek összedolgozva sokkal hatékonyabbak. Ha 10-ből 8 autonóm jármű közlekedik együtt szinkronban, akkor egyre kevésbé fordulhatnak elő tudatos gondatlanságból elkövetett emberölések. Egy gép sohasem fog előzni szembe a forgalommal 240-el, mert "úgyis visszaérek a köcsög Suzukis előtt ba..szod"
1 millió haláleset helyett lehetne akár pár 100 is. Mert szinte soha nem a BMW-s vagy Mercis barom döglik meg, hanem a kis család a papírfalú Suzukiban
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
A 8-ast mióta is akarják bővíteni? Legalább 30 éve kéne már... Mi 20 évig jártunk arrafelé minden héten, és voltak nagyon necces szituk... Szóval nagyon ideje van már. Kamionforgalom tönkreverte kb azt a 2 sávot is.
Mondjuk a magyar tempót ismerve tippre elkészül 2030-raHány ilyen út van még Mo-n... nem is sorolom.Egyébként amíg nem lesz pénzem egy tank BMW SUV-ra addig nem szívesen vezetek. Ennyi.
Az egész idáig leírt dolgokkal amúgy pont arra próbáltam rávilágítani, hogy az autonóm forgalom addig rendkívül nehézkes és akár veszélyes is lehet (én csodálom, hogy nem történtek tucatjával Tesla balesetek, mert kb alszanak meg TV-znek a kocsiban autopilot mellett... ) amíg kismértékű. Ha viszont egyre több és több autó lesz önjáró, akkor legalább a közös rendszer szinkronizálható jármű szinten.
Vannak erre tervek, hogy a járművekbe wifit rakjanak és kommunikálhassanak az úton. Lehet anyázni messengerben is már A forgalom jelenleg egy nagyon érdekes élőlény. Egy rendszer amiben a sejtek a sofőrök... én tényleg azon csodálkozok, hogy ilyen tempó mellett pl autópályán viszonylag biztonságosan működik. Pedig a vezetés az ami előbb utóbb leváltható, nem kell hozzá túl sok kognitív agymunka, csak reflexek, szabálykövetés és kész. Ebben a gépek sokszorosan jobbak (lesznek) az embernél. Nyilván senkinek nincs LIDAR látása, vagy vaksötétben, esőben thermo cam látása és szuperhallása.
A vezetés élménye meg egy másik dolog... sportkocsit venni, hogy 130-al menjél az autópályán, annak semmi értelme szerintem. Csak rongyrázás a barátnő előtt, aztán felcsavarodik a fára mert kimegy alóla a járgány.
Erre megoldás a zárt pálya, lehet menni 300-al, erdős utak stb... lesznek autós kalandparkok, ahogy vannak már most is.[ Szerkesztve ]