Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    válasz bambano #239 üzenetére

    A "haszonélvező viszi tovább a szerződést" úgy értettem, hogy ő köt új szerződést, de a fogyasztási hely marad, ez egy speciális helyzet e tekintetben. Az eon az elektronikus rendszerében 1998-ra visszamenően tárolta a mérőóraállásokat, ez ténykérdés, és törölte a rekordot.

    UPC-nél nem ismerek olyan felhasználóoldali internetes alapú ticketrendszert, ahol a bejelentés közvetlen nem a központba, hanem közvetlenül az illetékes regionális diszpécsehez megy. Illetve akkor, amikor írtad, még tényleg így működött, a szerelőknek volt telefonszámuk, igaz az ügyfélszolgálat sem 0-24 volt.

    Mindenesetre ha ez le is van írva UPC-nél, az új szerződés kötése egyszerű névátírást jelentett, természtesen a személyes adatokkal és a halotti anyakönyvi kivonattal. Ezzel szemben EON-nál ez sokkal körülményesebb eljárás, és időben tovább is tart, SAP ide vagy oda.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák