Új hozzászólás Aktív témák
-
az uberes autóvezetőkkel másodpercek alatt fognak elbánni, rendszám le, aztán hivathat trélert a kocsijához.
de az uber-nav háborúban én a navra fogadok. van hollandiában uber, eu tagállam, működnek a nemzetközi jogi egyezmények és az eu jogi keretrendszere.esélytelenek, most, hogy felfestették magukra a célkeresztet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#79335424
törölt tag
Fogalmam sincs, hogy honnan veszed, amit írtál, de az biztos, hogy nem szoktál így utazni. Én kéthetente utazom így németországba és vissza. A telekocsinál az lenne az elmélet, amit írtál, de a valóság teljesen más. Menetrend szerű járatok vannak, melyeket kisebb-nagyobb cégek üzemeltetnek és az utazás célja kizárólag az utasok és a csomagok szállításából származó bevétel. Kimegy, alszik, visszajön. Hetente átlag két forduló/autó. Vannak kétsofőrös járatok is, amik az utolsó utas kirakása után egyből fordulnak vissza és szedik össze a hazafelé jövőket. Ez a telekocsis valóság. Nagyon ritka az egyébként is utazó autós esete.
[ Szerkesztve ]
-
nash2
tag
Az adócsalás addig állt meg (részben), amíg a Nav nem álmodta meg hogy adószámmal kell rendelkeznie az Überes sofőröknek. A cigis példád nagyon-nagyon erőltetett, csak akkor lenne helytálló, ha lopott kocsival fuvaroznának, hiszen az ukrán cigi már a határon is illegálisan kerül át. Az Über pedig azért lehet(ne) olcsóbb ha hagynák működni, mivel a fuvarszervező cégek kimaradnak, a szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vévő közé nem áll senki. A magyar piac erősen árérzékeny, a régi taxiknak annyi lenne azonnal. Na ez ellen küzdenek, mint a malac a jégen...
Simán megismétlődne az 1990 októberi taxisblokád, ettől meg a politikusok fosnak, hiszen könnyen őket is elérné a népharag.Vicces hogy pont egy állami monopóliumot, a dohányt hoztad fel példának...Ebből is látszik milyen "szolgáltatás" a taxi Magyarisztánban.
A maffia és a vele összefonódott politika is vastagon benne van a történetben, és világosan látszik hogy erre a piacra ez a garnitúra senkit nem fog semmilyen feltétellel beengedni.
[ Szerkesztve ]
Nash
-
Sennalacy
aktív tag
Mindenki itt Uber kontra taxis "maffia" témában nyilatkozik, arról pedig megfeledkezni látszik mindenki, hogy tudtommal taxis berkeken belül is komoly harcok voltak (legalábbis korábban, mostanában semmilyen információm nincs erről) hogy ki hova állhat oda egyáltalán a taxijával.. Régen a magán és a vállalati taxisok verekedtek össze, vagy pontosabban vertek össze egyeseket azért mert nem tudták mi a dörgés.. nyilván ez akkor is a pénzről szólt, és most sincs másként.. pedig akkor taxis és taxis között szabályozás szempontjából az ég világon semmi különbség nem volt.. az Uberrel sem az a baj elsősorban, hogy szabályozatlan, hanem hogy pénzt húz ki a zsebükből, és így valamibe bele kell kötni.. bármilyen költség amivel terhelni tudják őket rontja a versenyképességüket.. adózás, tanfolyamok, engedélyek..stb.
Ráadásul nem a magyar utazóközönség az ütközet tárgya. A többség nem engedheti meg magának az taxizást, itt a külföldi fuvarokért megy a harc elsősorban, mert azok hozzák a bevétel jelentős részét, viszont ők is azok akik más országokban már hozzászoktak az Uberhez, és adott esetben könnyebben választják.
Miért nem lehet a magyar lakosság érdekében olyan szabályozást hozni amiben az Ubernek a külföldiek fuvarozását tiltják meg valamilyen mondvacsinált indokra hivatkozva, így a magyar lakosság is olcsóbb alternatív közlekedési lehetőséghez jut, és a taxisok sem esnek el a bevételük nagy részétől? Solved.Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
Ptech
őstag
válasz Sennalacy #106 üzenetére
Azt nem tudom hogy a külföldiek hozzák-e a bevétel nagy részét, bár lehet. Most azt hagyjuk hogy a külföldit pláne könnyebb átverni olyan fuvardíjjal ami nem stimmel taxisként.
De szerintem alapvetően hibás egy olyan hozzáállás hogy különböztessük meg azt aki hazai meg aki nem. -
Surda-
őstag
Az über minden egyes nav vizsgálaton elbukott eddig, ezért tud olcsó lenni.
Példam lehetne más is, mint a cigi, azt gondoltam elég világos, hogy tökmindegy miről beszélünk, az adócsalás se nem innováció, se nem a kisemberek megsegítéss, csupán óriási kiszuras azokkal, akik tisztességesen vállalkoznak.
Én az über mellett leszek, ha rájuk is az vonatkozik majd, mint a taxisokra és megmutatják, hogy úgy is lehet olcsóbban. Az tényleg verseny lesz, ez így nem az.Ja és hagyjuk már ezt a lakosság érdeke szöveget.
Ezt a fajta melyproli nyuggercsali szöveget hagyjuk meg a politikusoknak.[ Szerkesztve ]
"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"
-
válasz westlake #104 üzenetére
"A magyar helyzet miatt nem fognak a holland Uber ellen szankciókkal élni.": de, fognak. ha a kormány vagy a rendőrség feljelenti őket, akkor fognak, mivel ugyanabba a nemzetközi jogi rendszerbe tartoznak.
akkor úszhatnák meg, ha olyan országban lenne a központjuk, ahol tojnak a magyar megkeresésekre. de hollandia nem ilyen, tehát ha a magyarok panaszt tesznek az eu-nál, akkor hollandiában seggberúgások következnek.
más hsz-ekre:
nem csak az adózás a gond az uberrel, hanem az is, hogy a rendes taxisoktól elvárnak egy csomó más befizetést, amit az uberesek nem tesznek meg, ez a valódi oka annak, hogy olcsóbbak. az, hogy nincs fuvarszervező cég, csak minimálisan tenné olcsóbbá a szállítást.a drosztokra beállásért meg azért volt/van verekedés, mert a drosztokért kőkemény díjakat fizetnek a városnak. így le lett osztva, hogy melyik droszt melyik fuvarszervezőé, amiért vaskosan csenget, emiatt nem engednek oda idegent.
tehát azt, hogy a taxizás nincs rendben, elfogadom. viszont azt is látni kellene, hogy a taxismaffia "védelmi pénzt" fizet a városoknak, országnak, így ha ebbe a védelmi pénzbe az uber beleköp, azért fajsúlyos helyen is szemöldök ráncolás lesz. az uber egyszerre sérti a taxismaffia és a taxisokra rátelepedett mégnagyobb maffia érdekeit, így ebből parádés ellentámadás lesz, módszertani szivatással.
másrészt szerintem az is az utas érdeke, hogy ne üljön ismeretlen, megbízhatatlan autóba, sofőrhöz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nash2
tag
Arra nem is gondolsz, hogy azért bukott meg minden ellenőrzésen mert ez volt a cél ? Nem volt még vállalkozásod, mert akkor tudnád hogy annyi fogást találnak bárkin ahányat csak akarnak / amennyire szükség van. Az adócsalásban szerintem mi is szégyenkezhetnénk pl. a szlovák rendszámmal, a mindenkinek zsebbe fizetéssel, a kínaiak boltjaival ahol minden feketén megy... beleértve az Asia Centert is ahol egy papírfecni a nyugta....És ezek csak a pitiáner dolgok, szóval lenne mit máshol is rendbe tenni.
Verseny meg sosem volt, és nem is lesz ezen a téren, mert túl sok ember kapcsolódik legális és illegális szálakon egyaránt a taxisokhoz (éjszakai élet "vállalkozói"), és nem érdekük hogy bárkivel is osztozkodniuk kelljen, vagy újra a nulláról ki kelljen építeni azt a kapcsolatrendszert, ami évtizedek óta jól működik
Nash
-
Ptech
őstag
másrészt szerintem az is az utas érdeke, hogy ne üljön ismeretlen, megbízhatatlan autóba, sofőrhöz.
Gondolom ezt a Uberre érted, nekem viszont kizárólag ellenkező tapasztalatom van.
Találkoztam már nem egy tapló taxissal, sőt olyannal is ahol a taplóság volt a legkisebb gond "háromezeré' jó lesz" és társai.
Ellenpéldaként egyik barátom utazott Uberrel, nem csak csillagocskák alapján van értékelő rendszer amiben elveszik az egy-két rossz értékelés. Két pontot adott az Uber söfőrnek mert bénázott a városban és nem ért oda időben ahova szeretett volna. Másnap felhívták, megkérdezték hogy mi volt a probléma, és kapott egy pár ezres kupont.
Ilyen szempontból is jobb az Uber.Abban sajnos egyet kell értenem hogy a mutyi viszont a taxiban van. Így a taxisok meg akinek érdeke védik a kiépített lenyúlóhálózatot.
-
Pxs
aktív tag
Über? Ezek a hiénák egymásnak is rendre neki szoktak esni..
Illetve, amikor riksa sofőrként dolgoztam (városnéző szolgáltatás, amit taxi nem tud!), akkor meg nekünk akartak folyton, mindenféle ízes fenyegetés kíséretében. A vér nem válik vízzé és az sem, ha szar folyik helyette az erekben.'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag
-
Chrystall
senior tag
Én jelenleg kint vagyok Miamiban. Most hétvégén elmentem bulizni egy itteni haverommal, éjfélkor az utolsó buszom simán elment az orrom előtt úgy, hogy kinn álltam a megállóban. A haverom azt mondta, nem baj, várjak, fel van íratkozva valami személyfuvarozó applikációra, néz egy sofőrt az olcsón hazavisz. Kattingatott a telóján, 2 perc mulva ott termett egy ember egy igen jó autóval. Az aztán hazavitt annyiért, amennyi itt a buszjegyem 2 x-ese. Szóval nagyon jó árban, gyorsan, kényelmesen. El vltam képedve, hogy ilyen már létezik. Pont az villant be, hogy otthon Magyarországon ha bulizunk, mennyien kinlódnak vele, hogy nem tudnak hazamenni este, ott éjszakáznak a szórakozóhelyeken vagy az utcán, vagy ki tudja kinél, télen a fagyban várják az első buszt, lányok gyakran harisnyában, szoknyában, ki vannak téve mindenféle veszélynek, mert taxira nincs pénz, vagy vidéken taxi sincs. Gondoltam milyen jó lenne otthonra is ilyen szolgáltatás, a fiataloknak is egyszerűbb lenne közlekedni, és javulna a biztonságuk.
Másnap villant be, mikor felidéztem, hogy a haverom valami Uber szót emlegetett mikor a fuvarosapplikációról beszélt előző este, hogy ez az a cég, ami ellen odahaza a taxisok tüntettek. Hát.... Mint mondjak. Remélem az itteniek erről nem hallottak, mert égne a pofám miatta az biztos. Aki itt ezt az applikációt hetente használja, csak röhög a magyar taxisokon meg kormányon. Dehát szeretetreméltó honatyáinktól mit is várnánk, ha rajtuk meg az elődeiken múlott volna, mi még röghözkötött jobbágyok lennénk.
-
Youri
veterán
Inkabb az osszes taxit kellene betiltani... Draga pocsek szolgaltatas, csalo soforok, apro utan kutakodas, sose mukodo kartya terminal, rossz arcu soforok.... Eljart felettuk az ido, ideje eltunniuk
RTX ON
-
Meridian
senior tag
"A legerősebb érv ellenük szerintem teljesen irreális. Mindig a taxisok szervezetével hasonlítják őket össze, pedig tudtommal egyikük sem kelti azt a hamis látszatot, hogy ők taxisok"...
Jah... A kezemben nem is fegyver, hanem csupán fegyvernek látszó tárgy van, kérem szépen álljanak már fel, és ne síkítozzanak már ilyen kétségbeesetten és hangosan, mert megfájdult a fülem... kérem szépen nem bankrabolni jöttem, csak pénzt kivenni. Nem kell pánikolni...
Aztán ha itt végeztünk, megyek tovább airsoftozni.[ Szerkesztve ]
-
Meridian
senior tag
"A legerősebb érv ellenük szerintem teljesen irreális. Mindig a taxisok szervezetével hasonlítják őket össze, pedig tudtommal egyikük sem kelti azt a hamis látszatot, hogy ők taxiso"
Index megtette a feljelentést? Megvolt az is? Neeem...? Pedig állampolgári kötelességük... meg úgy egyébként a hatóságnak is automatikusan meg kellene kezdeni az a nyomozást és az eljárást az ügyben.
Mivel hatóság, szépen kiszállnak az indexhez, a kérdéses felvétellel kapcsolatban mindenkit beidéznek, felvételt lefoglalják, oszt mennek a bűnözők után. -
Meridian
senior tag
<<"Életemben egyszer se taxiztam..."
vs
"Mérhetetlenül primitív társaság..."
Ez ám a tapasztalatokon alapuló, határozott vélemény, gratulálok.>>
Azért még messziről láthatta őket, és ha nem volt szerencséje, akkor az aljanépet látta a taxisok közül. Vannak olyanok is, a véleménye mindenkinek a személyes tapasztalataiból alakul ki, de ehhez nem kell közvetlenül ki is próbálnia azt. Legfeljebb téved, rosszul ítél.
Pl én most az összes németet full retardnak tartom. A kölni események kapcsán. Meg egyes német ismerőseim alapján.
-
Apollyon
Korrektor
Ezt az uber nem együttműködést nem igazán értem, mármint az okát. Mondjuk ha azt nézzük, uber vezetősége is csak a pénzt nézi, mint sok mindenki más, ha nem éri meg Magyarországon szolgáltatni, hát akkor nem éri meg és akkor itt nem lesz semmi. Ez van.
Max. elmondhatjuk, hogy egy újabb dolog nem működik nálunk, ami szinte mindenhol máshol igen.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Crafter32
őstag
Végre történik vmi és próbálják betartatni szabályokat az uberrel is.
-
sztanozs
veterán
Ez azért fura, mert kb egy hete mondta egy Überes sofőr, hogy ők ezekről a szabályokról tudtak már decemberben és aktívan készültek is erre. Szóval ez vsz csak vihar a biliben.
Kizártnak tartom, hogy a szervezett személyszállítási szolgáltatást (szállodák magánautói, nagy cégek saját sofőrrel működő autói, stb.) betiltanák és csak a taxi maradna.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
oliverhr
csendes tag
Az ilyen esetekben, amire volt már példa, az Uber mindig perelt és meg isnyerte a pereket.
Mi ennek az értelme? Az utasok döntöttek már szerintem. -
apszi
őstag
Jancsi bácsi már csak ilyen vicces srác...én akkor nyerítettem nagyot amikor valami anomália folytán a hangszálait rebegtetve az jött ki piciny ajkai közül, hogy mindenkinek sokkal jobb, mióta bevezették a megye matricás rendszert, és ez abból látszik, hogy milyen sokan vásárolják ezt a TOP terméket... De, hogy a gyerek pornó és a taxi - Uber viszony között, hogyan sikerült neki párhuzamot vonnia...
Szép munka![ Szerkesztve ]
-
Joeker67
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Előre leírom, hogy én taxizom(hogy miért csinálom megszünt munkahely után 46 évesen azt mindenkinek a fantáziájára bízom).
Azoktól, akik rossz tapasztalatokat írnak a taxisokról, azért megkérdezném, hogy hányszor jelezték a taxisnál tapasztalt szabálytalanságot valamely hatóságnal vagy legalább a diszpécsernél? Mert a csalókat igazán így lehetne kiszűrni, Tekintsetek rá úgy, mintha pontoznátok! Aki meg mezitlábas taxival ( nem taxitársasághoz tartozó) taxival utazik, annak sajnos igaza lehet, mert azon taxisok nagy része valóban nem korrekt árakkal dolgozik, de ha nem órával mész, akkor pedig magadnak köszönheted a magas viteldíjat! Azt sem hiszem el, hogy valaki ( mivel minden taxi 280-Ft viteldíjjalnjár) nem tudja felszorozni a megtett x kilómétert 280-al és ha sok az eltérés jelezzel a sofőrnek vagy a hatóságnak az elkért nyugta vagy számla alapján ( nem kell lustának lenni, álljatok ki magatokért)! 2-300 Ft-os néha 500 körüli eltérés beleférhet hiszen a várakozást a taxióra külön méri ( itt van egyébként egy megtévesztő momentum az ubernél, ott ugyanis a teljes utazási időre számolja kia a percenkénti díjat, nem csak pl. a lámpánál való várakozásra!).
Egyébiránt azt nem értm az uber adóztatását miért nem lehet megoldani úgy, mint a pénzügyi szolgáltatóknál, hiszen ott úgy működik, hogy a szolgáltatási területen realizált bevétel után ott is kell adózni![ Szerkesztve ]
-
Joeker67
aktív tag
Bocsáss meg, de ne általánosíts, hiszen ott is csak néhányan vitték a migránsokat, mert a nav és a bkk állásfoglalása alapján nem lehetee hivatalosan szállítani őket!
Egyébként ez sem teljesen érthető, ugyanis az oszrákoknál a rendőrök ültették taxiba a migránsokat, hogy vigyék őket, de lehet, hogy ott nem értik a demokráciát azért hagyták dolgozni az ottani taxisokat, hiszen miért is kellene adózott pénzen utaztatni őket, ha kifizetik saját pénzből a fuvart ( itt nyilván nem a 3-4x- es fuvardíjra gondolok, hanem a tisztesseges taxiórás díjra). -
nagyúr
válasz Aprósólyom #62 üzenetére
De az engem miért érdekeljen, hogy a személyfuvarozás mögött milyen cég alá? Elvisz A-ból B-be? Igen. Olcsóbban? Igen. Köszönöm, viszlát. A mesedélután nem érdekel.
(#94) UnA: miért nincs olyan fizetési rendszer a taxisoknál mint az ubernél? Letöltöm az appot, beütöm az úticélt, kiírja az árat. Ha kérem leemeli a pénzt a bankkártyáról és jön a taxis, elvisz a célhelyre, elköszönünk egymástól és ennyi. Ez annyira tiszta és kényelmes rendszer, hogy hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
Joeker67
aktív tag
Gratulálok! Ezért tartunk itt, mert olyan cégeket támogatunk, használunk, amelyik nem adózik, csak kilapátolja innét a pénzt( nem csak azuberre gondolok), mi meg csak birkaként asszisztálunk hozzá!
Sajnos ez teszi tönkre a gazdaságot.
Egyébként több normális taxitársaságnak is van hasonló alkalmazása, nem akarok reklámot, nézz utána.djcultura: taxisvizsga, vállakozói vizsga, szigorított kreszvizsga, erkölcsi bizonyítvány, sárgítás, önkormányzati engedélyek, bkk engedély, drosztengedély, sárgítás, évenkénti autóvizsgáztatás
évente taxióra hitelesítés, működő bankkártya terminál, ill. a taxirendeletnek megfelelő gépkocsiRemélem nem hagytam ki semmit
[ Szerkesztve ]
-
floatr
veterán
Nagyon helyes! További ötleteim is lennének:
- taxis szolgáltatást igénybe venni csak az adott település kijelölt taxis várakozóhelyein érkezési sorrend szerint lehessen. A várakozó helyeket a városi tanács szakértői testülete jelöli ki, ahol az irányadó számok a következők: a várakozási pontokat a településen belül úgy kell kijelőlni, hogy minden drosztra legalább 10000 de max 100000 fő lakos jusson. A várakozóhelyek számát 5 járműben kell maximalizálni. Egy várakozóhelynél sorban álló, a szolgáltatást igénybe vevő lakosok száma maximum 20 fő lehet. Későbbiekben gondoskodunk sorszámkiadó automaták elhelyezéséről is, amelyet munkásőrök felügyeletével lehet csak igénybe venni.
- a taxis szolgáltatást személyi szám, lakcím, adószám, TB-kártya, illetve jelzálog érvényesítése céljából 30 napnál nem régebbi hiteles ingatlan tulajdoni lap + lemondó nyilatkozat leadásával lehessen igénybe venni. További ujjlenyomatleadásra kötelezhető az, aki a taxiállomáson kihelyezett házirendet vélhetően sérteni fogja. Ennek megítélése az állomáson járőröző munkásőrök feladata.
- taxit rendelni csak 8 munkanappal korábban postázott ajánlott levélben lehessen 500 Ft-os illetékbélyeggel
- a rendelt taxit csak az ajánlószelvénnyel lehessen igénybe venni
- a taxi fuvardíjának kifizetése csak a taxis társaság központi irodájában legyen lehetséges munkanapokon a következő időrend szerint: H 8:00-12:00, K 12:30-15:30, Sz nincs ügyfélfogadás, Cs 12:30-16:00, P 8:00-10:00
- taxit csak munkanapokon 7:00-18:00 között lehessen normál tarfiával igénybe venni. Az ezek kívül eső időpontokban felárakat számlázDe most komolyan.
1. Ha stoppost akarok felvenni, akkor nekem is kell PÁV2, utasbiztosítás, sárga levonó, meg uzsoraadó utalás egy random szervezetnek?
2. Ha nem, akkor a stoppos csak felfelé tartott ujjal stoppolhat, vagy akár mobil alkalmazással is?
3. Ha a stoppos felveszem, akkor az már szolgáltatásnak minősül akkor is, ha nem fizet érte? Ti. az Adótv. térítésmentes átadásáról szóló passzusai szerint kötelezettségeim lennének.
4. Adóbejelentési kötelezettség terhel, ha felveszem? Ha nem veszem fel? Ha csak észreveszem az út mentén? Ha figyelmen kívül hagyom?
5. A stoppos fizethet a benzinkútnál helyettem? Részben?
6. Ha beszélgetek a stoppossal, akkor az még ugyanaz a szolgáltatás, vagy egy másik, amire szintén PÁV, engedély, és tevékenységi kör bejelentése szükséges?Amúgy meg menjenek a kommunista édesanyjuk retkes fészerébe mindahányan vannak. Rohadék tolvajbanda. Évekkel ezelőtt megkerestük őket egy Uber-szerű alkalmazással, erre ellopatták az ötletet a haverokkal, de még azt is gagyin.
-
én sosem értettem, hogy az emberek miért verik nagydobra, ha minimális lövésük sincs a statisztikáról meg a valószínűségszámításról.
meg kellene végre érteni, nem csak az uber miatt, hogy néhány ellenpélda semmit nem jelent.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
WinstonWolf
senior tag
Rohadt egyszerű megoldás:
A taxistörvényt módosítani. A követelmény rendszert változatlanul hagyva - mondjuk egy-két elmebetegséget itt is találni pl. téligumi kötelező használatának dátum szerinti szabályozása - de eltörölve a fix tarifákat. Így megindulhat újra a verseny a társaságok között. Esetleg egy minimum tarifát bevezetni, hogy azért mégse lehessen már nevetségesen alacsony árakat kérni a fuvarért.
Ezzel párhuzamosan bevezetni a NAV-hoz bekötött taxiórákat. Most majdnem minden taxis akkor és annyit töröl ki a taxiórából, amennyit akar. Taxisokat is könyvel az egyik cégem, tudom miről beszélek. Nem kell az álszent duma. Valamint bevezetni azt is, hogy csak tiszta erkölcsi bizonyítvánnyal lehessen taxit vezetni, illetve bármilyen igazolt és bizonyított etikai vétség esetén is el lehessen tiltani a sofőrt határozott vagy határozatlan időre - függően a vétség súlyától - a taxizástól.
Végezetül a fenti szabályokat kötelezővé téve minden piaci szereplőre nézve. Kivétel nélkül.
Minden egyszerűbb lenne, tisztulna a piac, valamint megszűnnének a visszaélések. A szakma becsülete is talán kialakulna - bár ez nem a szabályokon múlik.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
mepet
addikt
Miért, nem lehet véleménye? Te locsoltad már le magad égő benzinnel, forgalmas utcán, meztelenül fetrengve? A logikád alapján, ha nem, akkor nem tudhatod, lehet, hogy ez egy teljesen hétköznapi és normális viselkedés.
Legutóbb sétáltam egy megyeszékhelyen egy vasút feletti hídon. Taxis bármiféle indexelés vagy hasonló nélkül megáll a hídon a szélső sávban, hátramegy a csomihoz, kinyitja a csomit, kiveszi a fagyállót, előremegy, betölti a helyére, majd az üres kannát elhajítja a járdára.
Sosem utaztam ezzel a taxissal (remélem nem is fogok), mégis tudom róla, hogy pontosan ugyanolyan ember, mint a taxisok 90%-a, olyan, akivel nem szívesen töltök akár egy pillanatot is egy légtérben. -
.DLL
veterán
Megint nem jó felé van az irány... ami hatékony, jó hatásfokú, azt tiltjuk, gátoljuk; ami drága és hatékonytalan, azt támogatjuk... Nem azt mondom, hogy a taxisok húzzák le a rolót, épp ellenkezőleg, rájuk nagy szükség van az új, hatékony személyszállítás kialakulásában (ha hagynák) magyarul alakuljanak át ők is Uberesekké. Ezen kívül igen vannak hiányosságai a jelenlegi Ubereseknek, és maga az Uber is hülye amilyen kommunikációt folytat, így persze, hogy beáll a pofonfa alá. Csak annyi kéne, hogy a két rendszert összeboronálni. Oké, kelljen személyszállítási, egészségügyi vizsga, stb. de a rendsezr maga legyen hatékony, gyors és olcsó. Ha egy jelenelgi taxis elkezdene Uberezni (és ugye megvan már minden feltétele a személyszállításhoz) akkor sokkal hatékonyabban tudna dolgozni.
(P.H.)
-
#06658560
törölt tag
Akinek kalapácsa van, az mindent szegnek néz.
[ Szerkesztve ]
-
Joeker67
aktív tag
Pont erről beszélek! Te dudsz ilyet mégis simán elmész mellette, természetesnek veszed, holott nem az és senki, még aki tud is róla nem tesz semmit ellene!
WinstonWolf:
Pont ezt szeretnék a normális taxisok is elérni, de halgasd meg a híreket, a kormányzat nem akar a rendelethez nyúlni![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Joeker67 #141 üzenetére
Politikai akaraton múlik. Ha van rá politikai akarat akkor bármit meg lehet oldani, ha nincs mert valamelyik fontos embernek nem áll érdekében akkor nem lesz megoldva. A taxizás a mi kutyánk kölke sok extra díjjal, adóval megspékelve ami mellett még nem biztos, hogy azok be is vannak fizetve viszont a taxis társaságokat irányítóknak hazai kapcsolataik vannak.
Lehetne együttműködni az uberrel, asszem Litvániában engedélyezték és saját adózási rendszert dolgoztak ki az összes embernek/cégnek ahol személyfuvarozással foglalkoznak. Lehet így is. Ott volt politikai akarat rá.
Thanos was right.
-
fattyu
veterán
válasz Joeker67 #141 üzenetére
1: odamész szólni neki. hőbörögve elküld a tetves kurva anyádba.
1a: bocsánatot kér felveszi elviszi kukáig megígéri soha többet nem csinál ilyet, nem áll meg szabálytalanul
2: felhívod a társaság diszpécserét. hogy abc-123 taxijuk tilosban végez karbantartást és veszélyes hulladékot hagy szét. Szerinted fog történni valami???
3 112 egy taxis tilosban parkol és szemetel. köszönjük hívását a XIII kerület kettő darab járőre jelenleg ennél magasabb prioritású üggyel foglalkozik, Leadhatom nekik a megkeresést és megvárhatja ön a helyszínen őket. ( lefordítva: remélem van nálad kaja meg meleg étel mert szerintem odafagy a fitymád mire kiérnek )a fentiek közül az egyik a sci-fi csatornára való. ( segítek az 1a az, az 1a az )
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
khron78
őstag
Ami jó az embereknek azt gyorsan tiltsuk be, nehogy valamiért kevesebbet kelljen fizetni.
-
Ispy
veterán
Miért nem modernek most? Apám 3 éve mobilon keresztül kapja a címeket, lehet nála kártyával fizetni, lehet online rendelni taxit stb.
Az igazság az, hogy ki kéne gyepálni a szemetet a taxisok közül és akkor máris sokat emelkedne a színvonal.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
Új hozzászólás Aktív témák
- VPN topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- További aktív témák...