- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- 10 millió dollárt kap az USA-tól az, aki tud valamit ezekről a hackerekről
- Hatalmas változásokat hozhat az Apple az iOS-be
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Windows 7
- Proxmox VE
- Milyen program, ami...?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Megy a hiszti folyamatosan... A mi kormanyunk meg asszisztal amihez csak lehet....
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
alevan
őstag
Jó döntés. A taxisokat jobban kell szabályozni (pl büntetett előéletű ne taxizzon, stb), reformálni, de erre nem az Uber tevékenysége a megoldás. Inkább a taxisokat kell "Uberizálni".
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
xmaas
őstag
Vicces azert hogy kikkel konzultala kedves kormany ,allamtitkar ur . .
Hat hogyne a taxisok velemenyet kell elkerni elvegre ok csinaljak a rohadt torvenyeket nekik kell jovahagyni a dolgokat ,ez minimum egy rossz vicc akar lenni.
Ne arra torekedjunk hogy piaci versenyt csinaljunk , olyan torvenyeket hozzunk hogy tudjon az Uber is mukodni ezzel extra bevetelt hozva az allamnak hanem arra torekedjunk hogy betiltsuk oket hogy minden maradjon igy ahogy eddig a kedves taxis maffia uralkodjon meg vagy 10 evig .
Es mielott valaki belem akarna kotni nem vagyok se Uberes se taxis semmi kozom egyikukhoz se , csak ez mar undorito amit muvelnek
-
Graphics
Jómunkásember
Lehet... De en azt latom, totalis elmaradottsag van a taxiknal... Regi, beidegzodesek... Talan majd most kicsit modernebben allnak hozza
@xmaas-szal ertek egyet.. Szabad verseny piacan kellene megfelelnie mindkettonek... De tenyleg a taxizas lesz lassan kozutalat targya...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rodrigez
senior tag
Jah, szabad verseny piacán, de azonos szabályzással és feltételekkel. Mert mindenki csak annyit lát ebből, hogy mocskos hiéna taxisok és ubercukiság a köbön. Én felőlem egyik napról a másikra eltűnhetnek a taxik Budapestről, elvagyok az autóm + tömegközlekedés kombóval remekül. De a taxizás ne azért legyen közutálat, mert most jogosan elvárják egy alternatív személyszállító társaságtól, hogy a rájuk kirótt kötelezettségek érvényesek legyenek az Uber-re is.
-
nagyúr
Életemben egyszer se taxiztam de ezek után biztos nem fogok. Mérhetetlenül primitív társaság, rendesen megutáltatták magukat az országgal.
Thanos was right.
-
Sweet Lou 6
addikt
"Az államtitkár elmondta, a taxisok kezdeményezésére a tárca megvizsgálja a feketepiaci taxizást megalapozó mobiltelefonos applikáció letiltásának lehetőségét is."
fekete piac ha-ha, bűzlik ha valahol verseny van
"Az államtitkár kiemelte, hogy az Uber hollandiai központja minden együttműködést megtagadott, letiltották a szolgáltatást ellenőrizni kívánó NAV-osok bankkártyáit, mondhatni: „agresszív” volt a magatartásuk."
ez meg no comment
rodrigez: azért utálom a taxisokat, mert lehúznak, ugyanazt a fuvart teljesen random árakon adják (kit mekkora madárnak néznek ugyebár), míg ubernél sosem tapasztaltam ilyet, mindig pontos e-számlát is kaptam.
[ Szerkesztve ]
sweetlou6.wordpress.com
-
janos666
nagyúr
Szép groteszk sztori ez, ahogy a közmédia népszerűsítette a taxisok önbíráskodást erősen súroló tüntetését és ahogy a hatóságok is fogják már a pártjukat.
A legerősebb érv ellenük szerintem teljesen irreális. Mindig a taxisok szervezetével hasonlítják őket össze, pedig tudtommal egyikük sem kelti azt a hamis látszatot, hogy ők taxisok. Egy nagyon hasonló, de nyíltan más szolgáltatást nyújtanak, más árakkal, más minőségben, más feltételekkel, egyikük sem téveszti meg a vásárlót, azok azt kapják, amiért fizetnek (és él az "olcsó húsnak híg a leve" el).
Szerintem a hatóságoknak csak azzal kéne foglalkozni, hogy a profitjuk után tisztességesen adózzanak, a potenciális vásárlóknak pedig szabadon (negatív reklámok nélkül, mint ahogy a mosóportgyártók sem szidják egymást a TV híradóban, csak mind elmondja a reklámblokkban, hogy szerinte miért az ő mosópora a jobb...) kéne eldönteniük, hogy mikor milyen szolgáltatást választanak. Ha az emberek túlnyomó része nem akar taxi szolgáltatást, akkor a taxisok "így jártak", elvileg ez a kapitalizmus, akinek a terméke nem alapvető létszükséglet (mint víz, alapélelmiszer, stb) és nem kell a piacnak az ő feltételei mellett, az ne termeljen/szolgáltasson. Persze ugyan ez igaz az Über-re, ami számomra inkább csak egy "rétegdivatnak" tűnt, ami nem feltétlenül nőtt volna a konkurencia számára veszélyes méretűre, mielőtt magától kihal - akkor sem, ha soha nem lett volna egy "botrány" és tüntetés, szankcionálás sem...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Tikakukac
titán
Indexes taxióra manipulálós vidi megvolt? Azzal semmi gond nincs? Hát persze, hogy nem. Volt ott 1-2 érdekes dolog, az Uber lopja szét az országot, nem is véletlenül mások, áááá, dehogy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
tomazin
veterán
Az államtitkár kiemelte, hogy az Uber hollandiai központja minden együttműködést megtagadott,
vs
az Uber nem kapott meghívást a találkozóra.
csak nekem nem fér össze ez a 2 mondat?
-
snecy20
veterán
"az Uber nem kapott meghívást a konzultációra" - Ez aztán korrekt, így kell tisztességesen eljárni...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
vizslakutya
senior tag
Pár "úgymond" tulajdonos keveri itt a cuccot,a mezei rabszolga taxisnak ehhez a játszmához semmi köze!
Ha már az adónál tart Fónagy Úr,először is annak járjon utána,hogy havonta mennyi központdíjat fizetnek be a taxisok a tulajdonosnak és mennyiről kapnak hivatalos számlát??
Persze,hogy csal ahol tud a rabszolga,hogy ő is megéljen valahogy. Na ennek lett volna ellentétele az UBER,amit most a tisztelt kúrmányunk két lábbal eltapos.
Magyarisztán,így szeretlek!!>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >
-
tknof1871
őstag
Mi lesz itt, amikor ellepik a magyar utakat a szlovák rendszámos rokkantkártyás vezető nélküli autók? Mit fog lépni a kormány?
Bocsánatot kérek!Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Fred23
nagyúr
2x vagy 3x taxiztam már életemben, de ezek után már soha nem fogok. Ahogy írta itt valaki, nincs semmi megtévesztés, nem mondják magukról, hogy taxisok, és ha a népnek az olcsó hús is elég jó, legyen már joguk hozzá! Miért ne vállalhassa a jónép a nagyobb kockázatot és idônként a több kényelmetlenséget a kevesebb pénzért?!
Mondjuk úgy szar az egész rendszer, ahogy van. A taxisok valahol rá vannak kényszerítve arra, hogy olyanok legyenek, amilyenek. Elmondhatják, hogy megéri néha a "védelmi pénz", amiért most talán kiütik a konkurenciájukat.
Nem hiszek abban, hogy a több adóbevétel jobb lenne az országnak, akkor meg szerintem még az adócsaló uberessel is jobban jár a polgár, ha az jelentôsen olcsóbb. Az "extra" adókból stadion lesz vagy valamilyen támogatás valakiknek, akik a tûz közelében vannak.
-
anulu
félisten
többször utaztam már taxival (nem leintve, mindig rendelésre), szigorúan egy társasággal, és szerencsére soha nem volt még problémám.
a játékszabályokat betartva jöhet az Uber. egyébként nem."Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
ViZion
félisten
Háát, vidékiként engem nem izgat az egész különösebben. Viszont navos bankkártyákat hogy lehet letiltani (esetleg onnan pííízt lecsippenteni), az érdekelne...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
MongolZ
addikt
Ha nem hívják meg az Übert, akkor vajon milyen végkifejletet várunk?
Teljesen hülyének nézi a kormány az embereket, az egyik tüntetést komolytalanul veszik (pedagógus), a másikat felkarolják (irreális érvekkel).
Magyarország kormánya egy eszméletlen nagy röhej. Korrupció korrupció hátán.Érdekes módon az Über más országok kormányával meg tud egyezni és tud legálisan működni, de a mi unortodox kormányunk erre (sem) képes.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
azért ahhoz nem kell utazni velük hogy lásd a "parkolási szokásaikat" a vezetési moráljukat, azt hogy biciklisként hogy viszonyul hozzám némelyik ( célpont / áldozat szerep jut nekem )
A kedvenc paripám - ha magányosnak érzed magad gondolj bele, lehetnél indexkapcsoló taxiban, ott aztán senki nem ér hozzád- már nem is említem.
Részemről pusztuljanak.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fordfairlane
veterán
Több városban tiltják vagy korlátozzák az Ubert, de ez nem hosszútávú megoldás. Ha nincs Uber, lesz helyette más.
x gon' give it to ya
-
nghost
tag
".. a kormány a szolgáltatást legálisan végző, adót fizető taxisok mellett áll. [..] Az adóhatóság is minden eszközt mozgósít a jogellenes tevékenységek visszaszorítása, felszámolása érdekében." aham, nekem meg az eszem kezd megállni...
1) nincs 2 hete, hogy bemutatták, a "radírt" és a hasonló okosságokat.. megfélemlített ellenőrök, nem egészen tisztázott feladatok az ellenőrzés tekintetében.. szóval miféle adó? bemondásra? én is szeretnék bemondásra adózni.
2) semmi joguk nem volt 4 napig fogni a fél várost (1 napra kaptak engedélyt, de persze az le van...)
3) hmm.. minden eszköz a JOGELLENES tevékenységek visszaszorítása, felszámolása érdekében? azért van ott még néhány százmilliárdos ügy: étolaj, cukor.. ja, az (is) le van sz@rva..
+1) amikor megláttam a "főszónokot" a tüntisek között, nem mondanám, hogy nem fordult meg a fejemben, hogy Bp-n soha az életbe egy taxis mellé be nem ülök.. (ugyebár többek között a 2006-os események egyik vezéralakjaként azonosították)Ezt az évet már nem szívesen zárnám ebben a zországba'..
szerk: ma reggel ugyebár szakadt az eső. Valami fura okból kifolyólag, állítottak egy posztot a Hungária krt / Kerepesi út sarkára (talán forgalom-számlálni, legalábbis az üveges tekintetéből erre lehetett gondolni). Kb 4 percen belül (míg átkeltem) 3 taxi haladt el a szeme előtt, abból 2 simán 60+ km/h -s tempóval vetődött be a kanyarba (közben beterítve boldog-boldogtalant esővízzel)..
[ Szerkesztve ]
Script Kiddies Do What They Do Best: Infect Themselves / The only man who gets his work done by Friday is Robinson Crusoe..
-
azbest
félisten
"Személyszállítás gépjármûvel" != taxi, mert ez a sokkal tágabb fogalom.
ma is működik több sofőrszolgálat, amelyek nem taxik és nem is kérik rajtuk számon a taxis követelményeket. Persze nem is jár nekik egyik taxis előjog sem (utcai leintés, droszt, buszsáv..)
Volt amelyik taxizásból váltott limuzinszolgáltatásra, mert rangján alulinak érezte a sárgítást. Erről másik cikknél már korábban is írtam [link]
Szerk: bakker, törölték a weblapjukat (Elit taxi) azóta. Véletlen?Persze a kormány és a taxis maffia olyan mint a rossz troll, addig ismételgeti a hazugságokat, amíg maguk is elhiszik.
[ Szerkesztve ]
-
dajkopali
addikt
"Személyszállítás gépjármûvel" != taxi" - amikor az Uber megjelent Európában - nálunk még messze nem -, akkor épp az egyik taxis szakszervezet vezetője magyarázta el nekem ezt a különbséget - ahogy azt is, hogy az Uber üzleti modellje épp erre a jogi lehetőségre - joghézagra, ha úgy tetszik - épít
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
azbest
félisten
válasz dajkopali #24 üzenetére
Viszont, amikor támadják őket, akkor mindig taxiként emlegetik
Magamtól még nem vitt rá a lélek, hogy pontosabban utánajárjak, hogy mi kell egy sofőrszolgálatnál dolgozó működéséhez. Tippre talán komolyabb jogsi, de a neten futólagos keresés alapján az is lehet, hogy ez nem jogszabályi, hanem csak szokás alapú, cégek által támaszott igény. Az adózás rész talán már megfelelő azzal, hogy az uber kezeli a számlázást és kivált vállalkozóit a sofőr.
[ Szerkesztve ]
-
petipetya
nagyúr
Kb. így képzelem el az egészet:
-Taxis lobbi: Bélám, tiltsátok már be ezt az Ubert, nehogy már ők is belekanalazzanak a mézesbödönünkbe.
- Béla: jól van, de szervezzetek valami tüntetést is, hogy legyen látszatja a dolognak.A többi már történelem.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
Busterftw
veterán
Az uber egy technológiai cég, egy appot fejleszt ami koordinálja a regisztrált tagokat. Ők nem taxiznak, hanem magán emberek kocsival akik épp "arra járnak" elvisznek valamennyiert. En is adok pénzt havernak amikor Pestről reptérről hazavisz. Mert nem kívánom ingyen. Attól még nem taxis. Különbség hogy a haver nem fizet adót az uberes meg igen.
[ Szerkesztve ]
-
dajkopali
addikt
alapjaiban pontosan úgy van, ahogy leírtad: személyszállítási vállalkozást bárki üzemeltethet, anélkül, hogy taxisnak minősüljön, így mentesül a szigorú előírások alól
de ezt a jogi konstrukciót alapvetően egy viszonylag kis szegmensre találták ki: pl., ahogy írod, sofőrszolgáltatásra, de ide tartozik például az osztálykirándulás vagy a nyugdíjastúra is
ezek a vállalkozások nem olyan szigorúan szabályozottak, ellentétben a taxival, akik viszont pont azokkal az előjogokkal rendelkeznek, amiket leírtál: lehetnek drosztjaik, bármikor leinthetőek az utcán stb. Ezek a jogok nem járnak a személyszállítási vállalkozóknak.
Csakhogy a helyzet a mobil app megjelenésével megváltozott, mivel épp azokra az előjogokra nincs szükség, amiket a törvény biztosít.
És nem tudják megoldani. Keménykednek mindkét oldalon."fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
oriic
HÁZIGAZDA
Újra felteszem a kérdést, amikor előjön ez a téma. Telekocsi és társaival mi lesz? (remélem semmi egyébként) Vagy mert azok mögött nincs nagy cég nem is érdekel senkit?
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Hiftu
senior tag
Ha már politikai síkra terelődött a beszélgetés, akkor javasolnék egy apró név változtatást. Uber => Ubel => Rubel. Az oroszokat szereti a kormány, így várhatóan ilyen néven nem zárják be őket.
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Pug
veterán
Nem is mondtam, hogy ettõl taxinak tekinthetõ, de maga a szolgáltatás azonos az ügyfél felé, pénzért cserébe elviszi A-ból B-be.
Nagyon nem szívlelem a "tipikus" racist, de abban egyetértek, már csak a saját önös érdekemben is, hogy üzemi biztonsági cert.-ekbõl legyen meg az Überesnél is minden , ami azonos szolgáltatás nyújtó felek esetén kötelezõ.
[ Szerkesztve ]
-
Hunreal
tag
Sziasztok!
Tisztázzuk az elején. Nem szeretem a taxisokat, csak akkor használtam az életemben (kb. max 3 alkalommal), amikor semmilyen más választásom nem volt. De akkor csapjunk is bele:
Az UBER durván 1 éve van jelen a hazai piacon. 1 év alatt képtelen volt a jelenlegi jogszabályoknak megfelelni. Csak, hogy értsd: konkrétan 2016 február 1-ig az UBER sofőrök a nyugta- és számlaadási kötelezettségeiket egyáltalán nem teljesítették, a sofőrök adószám nélkül, kontárként dolgoztak, magyarán adóelkerülő magatartást folytattak.
Míg a taxisoknak jó pár szabálynak (és annál több anyagi..) kell megfelelnie, addig az UBER-eseknek nincs fuvarozói engedélyünk, nem végeztek személyszállítási tanfolyamot, nem mentek át a taxisoknak kötelező szigorúbb egészségügyi vizsgálaton, nem kell sárgára matricázni az autót stb... Konkrétan szinte bárkiből azonnal lehetett UBER sofőr az egyik pillanatról a másikra.
De hogy fokozzuk tovább: Az UBER az ÖSSZES vizsgáló szerv (NAV, BKK, Rendőrség) bankkártyáit letiltotta. Tehát, kiment pl. a revizor a számlaadást ellenőrizni, majd az ellenőrzést követően letiltották a fiókot. Na és miért tiltotta le? Mert semmilyen adóigazgatásra alkalmas bizonylatot nem állítottak ki a személyszállítások után.
Mit mondok én? Nagyon jó szolgáltatás az UBER ez tény, de mivel az UBER nem tette lehetővé és nem tartotta be a személyszállítás törvényeit, akkor addig szépen tiltsák be. Ha majd minden utazás után a jogszabályokban megfelelten (normális) számlát állít ki, tisztázza az UBER és a szerencsétlen sofőr közötti kapcsolatot (köztük pl az adózás tényét), valamint ha majd nem akadályozza az ellenőrző szervek munkáját, akkor nagyon szívesen kezdje el a tevékenységét. 1 év alatt képtelen volt erre...
Üdv,
-
-
Ivy.4.Ever
őstag
Nem sokszor taxiztam én se, de volt egy buli amiből hazafele képes volt 500-al többet elkérni mint előtte máskor más taxis elkért, úgy, hogy a taxi óra be sem volt kapcsolva. Ezt bárkivel bármikor megteheti a taxis, és persze mondhatod hogy nem kötelező ebben az esetben fizetni, csak már nem egyszer fordult elő, hogy taxis verekedett utassal mert az nem fizetett...
Ha lenne egy k* applikáció és nem telefonon kéne megrendelni a taxit, és saját magam jelölhetném ki az állomást az útvonallal együtt és követhetném is mint az ubernél, talán bíznék is a taxisokban. -
Hunreal
tag
válasz Tikakukac #34 üzenetére
Kedves Tikakukac!
Nem szeretnék veled konfrontálódni, mert nem az én stílusom, de a hivatkozásod nem épp a szakmaiság csúcsa... Nyugi, tudom, hogy MO-on nincs normális hírportál, ezért nem az ilyen médiaforrásokból, vagy az ehhez hasonló médiumokból kell tájékozódni és butaságokat megosztani.
De gyorsan három dolgot tisztázzunk a további butaságok végett: Nem vagyok fideszes, nem vagyok taxis, és soha nem állítottam be a taxisokat szent, adózó embereknek, mindösszesen leírtam a témával KAPCSOLATBAN, az UBER hibáit és a jelenlegi betiltás lehetőség okait.
Üdv,
-
Hunreal
tag
válasz Ivy.4.Ever #36 üzenetére
Mint írtam, engem nem érdekelnek a taxisok. Teljesen okés az UBER, jó ötlet, hasznos, egyszóval szuper. A gond a fentebb leírt politikája. A taxisok sem szentek, sőt... de betartanak bizonyos szabályokat (és itt pl az adózásra gondolok), amit az UBER egyáltalán nem. Mára már a legtöbb taxitársaság rendelkezik az UBER-hez hasonló appal.
-
turbulencia8
őstag
válasz Ivy.4.Ever #36 üzenetére
Nalam csomoszor volt ilyen, a legkulonbozobb arakon hoztak haza a Kiraly utcabol. Uberrel ilyen gond nincs, sokkal jobb a taxiknal.
-
Tikakukac
titán
Na, kezd érdekelni miből tájékozódsz és mitől lesz valami szakmai? Név, cím, státusz, adószám megjelöléssel ha nyilatkozik valaki az már elég szakmai? Biztosan, mert lehet másnap Csepelen ébred 3 méterrel a föld alatt, aztán probléma megoldva.
Tényleg tisztázzunk dolgokat: ha neked minden butaság amit nem fogad be a gyomrod, akkor tényleg zárjuk rövidre. Minden tuti, minden jó, patent.
Kicsit csemegézve:
de betartanak bizonyos szabályokat
Elméletben.
Mára már a legtöbb taxitársaság rendelkezik az UBER-hez hasonló appal.
A gólya olyan mint a fecske. Csak teljesen más. Gondolom nem nézted meg közelebbről az app kínálatot. Merném linkelni a tesztjüket, de sajnos nem elég "szakmaiak", így marad a szócséplés
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
Tudtam hogy valaki bele fog kötni. Nem a szolgáltatásról mondtam véleményt hanem a taxizó emberekről. Ott voltam, láttam a forgalmat blokkoló taxisokat. Ennyi tahó bunkó embert egy helyen én még soha az életben nem láttam. Volt ott egy ordítozó szőke taxis nő ha az az anyám lett volna én simán letagadom.
Miért van az, hogy a taxisok többsége ennyire primitív? Nem akarom azt gondolni, hogy azért mert a taxizáshoz nem kell sok ész hiszen nem is azt várom tőlük, hogy okosak legyenek. Azt várom, hogy normális, 21. századi kulturált ember módjára viselkedjenek.
Thanos was right.
-
dajkopali
addikt
kis tisztázásként: ha jól tudom, a taxistársaságok - ahol egyébként a ritkán emlegetett "normális" szakik dolgoznak - ebbe a demonstrációba nem szálltak be, vagyis akiket ott lehetett látni, azok a magánzók voltak (hiénák?)
nem tudom, hogy tényleg így volt-e, de úgy sejtem, igen"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
azbest
félisten
Éppen te is olyan dolgokat terjesztel, amik nem igazak.
Mivel nem taxi ezért semmi köze a bkk cégnek hozzá. Az nem derült ki számomra, hogy a nav-os revizor kártyáját miért tiltották le. Talán visszavonták a kifizetést és potyáztak?
A cikkbeli idézet is hazugságnak hangzik
"Az elmúlt hetekben a rendőrség számos alkalommal szabott ki akár 800 ezer forintos bírságot az előírásos személyi és műszaki feltételeket nem teljesítő sofőrökre."
Nem hinném, hogy a rendőrségnek lenne joga ilyesmire, összemosnak dolgokat.A hírek szerint, miután a nav végre megmondta, hogy mi kell a legális uberezéshez, utána a számlaadás kérdése is megoldódott.
-
luckyman
aktív tag
Úgy utálom a henteseket. Néha vásároltam náluk, de minden alkalommal becsaptak, vagy "picit több lett, maradhat?" kamu dumával többet sóztak rám, mint amit akartam, mert ha nemet mondtam, morogtak meg pofákat vágtak. Úgy megutáltam őket, hogy vegetáriánus lettem.
Igen ám, de pár zöldséges is csúnyán átvert egyszer-kétszer. Ha megkértem, hogy szedjen nekem ebből-abból, húzta a száját, az aljára meg becsempészte a rothadó darabokat. Bakker, rühellem az összes zöldségest is, igaz csak háromnál jártam.
Most a fényevést gyakorlom.A múltkor meg mi történt?
Kedvenc nemzeti trafikom mellett csomagtartóból árulta egy tag a cigit...féláron. Hát nem elvitte a nav kommandó? De miért? Mi az, hogy nem vehetem meg olcsóbban, hogy nem dönthetek? Felháborító. Akkor inkább nem cigizek. -
Hedgehanter
őstag
Hailo tokeletes peldaja annak amit az Uber probal. Irorszagban hasznalom, kizarja a taxis cegeket a versenybol akik amugy is csak lehuzzak a taxist. Ide is jott volna az Uber de a kormany azt mondta ezzel a politikaval te nem fogsz itt ugykodni nekunk jo a Hailo, legalis, csak taxisok hasznalhatjak, ellenorzott, pontozod a sofort, minden utvonal ott van, honnan hova mentel mennyit fizettel, nincs melleduma hogy ez dragabb ut volt ugyanazon a tavon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nők, nőügyek (18+)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- Snowboard topic
- Kerékpársportok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...