- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"Nem hiszem. Ha ugy gondolna baj van, egyszeruen atvenne az iranyitast, es megoldana a helyzetet. Esetleg figyelmeztetne is, hogy hibaztal. Es utana, ha biztonsagos minden, csak akkor kerhetned ujra vissza az iranyitast."
Ha csak figyelmeztet, akkor mire felfogod, már kevesebb időd van, mint alapból lenne, ha a rendszer ki kell értékelje mit csinálsz, abból következtessen arra, hogy te helyesen cselekszel a következő fél másodpercben is, vagy sem, megint annyi időveszteség, hogy már nem éri meg. Átvenni értesítés, szándékos akarat nélkül a kormányt, megint nem okos, az ember nagyon nem tapsikol érte, ellenszegülni akar.
-
#06658560
törölt tag
"Egyébként számomra az az egyik fő kérdés, hogy ezek a gépek hogy fogják felvenni a forgalom ritmusát, és hogy hogyan fogják kezelni a nehéz/váratlan/problémás szituációkat? Mi lesz ha útépítés van, nem működik a lámba, jön a mentő és félre kell állni utat engedni (szabálytalanul), vagy csak odakerül egy biciklis elé a körúton, akkor 10 percig 15-20-szal fog mögötte poroszkálni, amíg el tud menni mellette?"
Nemrég volt róla cikk, kerékpáros bénázását is képes lekezelni, mikor nem arra megy, amerre a jelek alapján bárki számítana.
-
haddent
addikt
2. és 3. videó felbecsülhetetlen így kő esztet csináni!
neilszab milyen szép is lesz, már ezt is megcsinálják a buta és felelőtlen idióták helyett, vezetni (tanulni) sem kell. Csak én érzem az iróniát/ellentmondást abban, hogy egyre komolyabb és nagyobb és bonyolultabb "rendszereket" terveznek ez az emberek ezzel egyetemben viszont egyre butul is az emberiség? Vajon mikor jutunk el oda, hogy a 20-30 évvel ezelőtt technikai dolgokra majd azt hisszük, mint a piramisokra meg a sztónhendzsre, hogy az ufok hagyták itt
nextman értem, akkor válasszatok meg, holnaptól feloszlatom a rendőrséget, hadsereget mindenféle szervet és utánna lemondok a teljes anarchia jegyében. Nem lesz szükség semmi védelemre, hiszen a bűncselekmények nem az azt megelőző szervek hibája, hanem a bűnűzőké.
Egyébként én még egy dologra lennék kiváncsi baromira, és ezzel akkor feltételezem is, hogy az 12 eset amikor beléjük mentek bele, is a Google kocsik hibája volt: az ember az ember. Hülye, butyuta lassú olyan kis "simple Joe" általában. Reakcióideje és intelligenciája általában konvergál az autizmus felső határához, különleges adottság nélkül. Na most egy ilyen jófijjú megy, szembe meg a Gugli kár. Retek nagy vihar van, kidől egy fa. Gugli kár a másodperc töredéke alatt kiintegrálja a huszadfokú egyenletet aztán már korrigált is a tökéletes kerülőűtra. Szembejövő Pista megijed és rárántja. Gugli nagyon jól számol mert megveszi a Wolframot is, ezért megint korrigál, de hopp és csatt és bumm.
Miközben pl. ha humanoid vagy egy gorilla jött volna szembe, akkor lehet, hogy egymás szemébe nézve nagy rémületet keltve egymásban mindkettő félrerántja és nincs idejük matekozni.Röviden: hiába tökéletes a Gugli, ha az emberek gyökerek, és gyökér emberi sofőrökhöz vannak szokva. Nem jó kombináció, nem lesz együttműködés.
-
#56573440
törölt tag
"Röviden: hiába tökéletes a Gugli, ha az emberek gyökerek, és gyökér emberi sofőrökhöz vannak szokva. Nem jó kombináció, nem lesz együttműködés."
röviden: hiába tud roppant specifikus feladatokat talán az ember jobban megoldani, ha roppant primitívet milliárdnyi esetben meg nem. ezrek halnak meg naponta az utakon.
-
Stauffenberg
nagyúr
"számomra teljesen mindegy, hogy ki hozta meg ezt a döntést."
Ugyanaz a hatóság, ami eddig a pillanatig titkolni próbálta az önvezető járművek, egyébként igen pozitív baleseti statisztikáit. Lásd: Első hozzászólás.
"többek között azért, mert az átlag sofőr reakciója sem az, amit te leírtál."
Az emberi agy reakcióideje laborkörülmények között átlagosan 250-300 ms. Közben nem telefonál, nem basztatja a GPS-t, nem beszélget, nem osztja meg a figyelmet, csak a felvillanó fényre figyel. Vezetés közben ez már felugrik 1500-1800 ms környékére éber, kipihent sofőr esetén és még csak ekkor kezdi lenyomni a féket vagy kezd manőverbe. Mekkora utat tesz meg ennyi idő alatt az autód 50 km/h és 130 km/h mellett? Elemi fizika.
Az egy meglehetősen gyakori esemény, hogy a sofőr az első csattra már nem tud időben reagálni, de erre bekakukkol (sokkos állapot, ami természetes önvédelmi mechanizmus) és csak akkor tér magához, mikor már nyomott három mandinert és az árokban fekszik az oldalán, közben a fejét vakarja, hogy mi a frász is volt ez.
Eljöhetnél egyszer családi ebédre hozzánk. Anyósom magas rangú tiszt a közlekedésrendészetnél, egy pohár bor mellett elvitázgathatnánk a számokról, hogy mennyire megbízható sofőr is az ember valójában.
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #55 üzenetére
"Mekkora utat tesz meg ennyi idő alatt az autód 50 km/h és 130 km/h mellett?": én ezt a kérdést nem feszegettem, én azt kérdeztem, hogy 40 helyett miért nem 50-nel mennek. de nem akadályozom, hogy olyan kérdést firtass, amilyet csak tetszik.
amit írtál, akkor is zöldség volt. de elemezzük ki:
"De az sem igaz, hogy a sebesség nem okozhat balesetet, hiszen az emberi reakcióidő a váratlan helyzetekre meglehetősen lassú.": egyrészt én nem mondtam, hogy a sebesség nem okozhat balesetet. viszont az rossz megfogalmazás, hogy váratlan helyzetekre reakcióidő, mivel várt helyzetre nem lehet értelmezni a reakcióidőt.
"Nagyobb sebesség = rövidebb reakcióidő.": ez meg szimplán tévedés. reakció idő az, amíg az észleléstől elindul a cselekvés. ez elvileg független attól, hogy mennyivel mész. most találgatok: azt akartad írni, hogy nagyobb sebességnél rövidebb idő van reagálni.
kösz a meghívást, de ha nem laknál messze, akkor se vállalnám, hogy miattam az anyósoddal kelljen ebédelned
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Stauffenberg
nagyúr
"de nem akadályozom, hogy olyan kérdést firtass, amilyet csak tetszik."
Te írtad ezt:
"soha nem a sebesség öl, mindig az okoz balesetet, ha kilógsz a sorból."
Ami ugye csak valami béna önigazolás, mert azt akarod mondani, hogy mindegy mennyire mész gyorsan, csak tartsd a forgalom tempóját, az a biztonságos. Ezzel általában azok érvelnek, akiknek a sebességkorlát még jelzésértékkel sem bír és ha a többiek is vadállat módján vezetnek, akkor nekik sem esik nehezükre.
"most találgatok: azt akartad írni, hogy nagyobb sebességnél rövidebb idő van reagálni."
Igen, azt akartam.
"akkor se vállalnám, hogy miattam az anyósoddal kelljen ebédelned"
Nem kell rám hárítanod, elég jól kijövök vele!
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
"Ami ugye csak valami béna önigazolás, mert azt akarod mondani, hogy mindegy mennyire mész gyorsan, csak tartsd a forgalom tempóját, az a biztonságos.": szerintem ha az egész topicban arról vitatkozom, hogy miért nem 50-nel mentek a stöpszlik, akkor fogadd el, hogy erről vitatkozom, nem keresek önigazolást, stb. semmi ilyesmiről nincs szó. és mivel arról vitázom, hogy miért nem 50-nel mennek, ez alapján azt is feltételezhetnéd, hogy a forgalom 50-nel megy.
fárasztó, hogy mások félreértelmezése miatt kell magyarázkodnom...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
haddent
addikt
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
Tényleg soha nem a sebesség öl, hanem az emberi hülyeség .Vagy az előbb leírt még veszélyesebb emberi hülyeség mixelve tökéletes reakciójú robotokkal (főleg ha android fut rajta ala google ) (yeee na most aztán jöhet a benzin vs dízel vita is egyúttal gyerünk! )
-
haddent
addikt
Jó igazából ebben (is) egyetértünk de azért már nehogy abbahagyjuk: az igazi bojjjrészerek ethanollal működnek és néha meghúzzák a tankot a sofőrök is
Egyébként azt tudtad, hogy az olyan hibridek amiben az akksikat egy kis robbanómoci tölti azok a fizika törvényeinek ellentmondva féreglyukakon keresztül kiszippancsáák az enerdzsit valahonnan máshonnan, mert hogy hatékonyságuk kb. 140%?[ Szerkesztve ]
-
Kékes525
félisten
válasz #06658560 #52 üzenetére
Ez szerintem úgy lehetséges, ha egyrészt műholdakkal követik a forgalmakat, másrészről, az utak mentén érzékelők vannak, amelyek figyelmeztethetnek a forgalom változásairól. Ezt az autó számítógépe összegzi és a kapott eredmények alapján korrigálhat. A mentők, tűzoltók, rendőrségi járművek is adhatnak le jeleket az ilyen autók számára. Az igazi kihívás a szabálytalanul közlekedők (gyalogos, járművek) miatti szituációk.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
-
Kékes525
félisten
válasz #06658560 #65 üzenetére
Egyetértek, az igazi kihívás ezeknek az autók szoftverének a szabálytalanul közlekedők okozta problémák kezelése.
A szenzorok, műholdak csak most drágák, már a közeljövőben is sokkal olcsóbbak lesznek. A technika exponenciálisan fejlődik és az árak exponenciálisan csökkenek a teljesítményükhöz, tudásukhoz képest, legalábbis az információs technikában minden bizonnyal.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
nextman
aktív tag
válasz #06658560 #51 üzenetére
Nem ertetted, amit irtam. Ha veszelyhelyzet van, atvenne az iranyitast es kesz. Tokmindegy lenne, te mit pedalozol, kormanyozol, mar nem az alapjan mukodne a rendszer. De az is lehet, eszre sem venned, csak buszken ulnel, hogy ezt milyen ugyesen megoldottam, mikozben mar a gep kormanyozott.
@ Haddent
Az IT securityrol meg annyit, hogy nincs tokeletes biztonsag, nem volt, meg nem is lesz. De azert torekednek ra.
Nyilvan nem ugy mukodne, hogy ip alapjan bejelentkeznek a kocsira, es joystickkal lehet maris GTA-zniFelesleges ezen vitatkozni. Lehet a lovaskocsi a maga nemeben sokkal jobb volt, mint a benzines auto, megis ez lett a jelen. A jovo meg az onmukodo auto, nem lehet ezt mar nagyon visszaforditani, errefele tart a vilag. Az a kerdes, mikor terjed el, nem az, hogy elterjed -e.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Cathfaern #69 üzenetére
Azért, mert az úgy van. Nyilván hétköznapokra és a sok analfabéta ecseris jogsisnak nagyon jó moka az ABS ESP sávtartás tempoat anyámkínja, de nehogy kitaáljuk, hogy nem lehet annál jobban vezetni. Lehet, csak nem egyszerű az biztos. Satuzással nem fog menni, de a satuzás határán tartva, kicsit mindig belekapva a satu effektusba "manuális abs" -szel jobban meg fogsz állni, bármihez képest
Arról nem beszélve, hogy sok helyzetben fingja nincs az ABS -nek a körülményekről, csak a csúszást nézi és hopp blokk. Pl. bukkanó, gödör, megdobja valamit az autó picit fékezés közben, az ABS még rányom egy lapáttal és nagyobb baj lehet mint nélküle.
Teljesen egyértelmű, hogy hasznos és nagyrészt életmentő funkció, de mint minden másnak, ennek is kijöhet rosszul a lépés. És a "nagyrészt" azt gyakorlattal és megfelelő tudással lehet pótolni/korrigálni, azt amikor az ABS cseszi el viszont nem.
Stauffenberg igen, tud az lenni. Örülj neki, ha még nem tapasztaltad.
Nagyon offként arról már nem is beszélek, hogy szerencsés körülmények közt sima satu is lehet hatásosabb. Pl meleg széles nagy puha gumi és aszfalt. Igaz hogy kb leég a gumi, de jobb, ne állítsuk már, hogy nem lehetséges..
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"Satuzással nem fog menni, de a satuzás határán tartva, kicsit mindig belekapva a satu effektusba "manuális abs" -szel jobban meg fogsz állni, bármihez képest "
Nem. Mert az ABS ugyan ezt csinálja, csak kissé gyorsabban reagálva. Amivel jobban meglehetne állni, az az izomból satu, ami után a szett gumi kuka. De olyat ABS nélküli autón átlagbéla nagyon nem tudna kivitelezni.
-
#06658560
törölt tag
Valamit akkor az egész topikot tekintve félre értesz: amit akarsz, a java már megvan, viszont a topik autonóm autóról szól. Ami nem csak vészhelyzetben tevékenykedik. Plusz az elveszem az irányítást- a polgár csavarja a kormányt tovább, majd visszaadom ha elmúlt a veszély, na az lesz vészhelyzet.
[ Szerkesztve ]
-
nextman
aktív tag
válasz #06658560 #73 üzenetére
Nem a veszhelyzet a legnehezebb resze? Szerintem nem ketelkedik benne senki, hogy a Google el tud -e navigalni egy autot A pontbol B-be.
Az iranyitas visszaadasa sem tunik lekuzdhetetlen akadalynak. Nyilvan kell ra valami modszer, pl. zold lampa kigyul, a user megnyom egy gombot, es onnantol kezdve vezethet. De ha megis iszonyatosan oldalra kapna a kormanyt, akkor az auto megint letiltja.
-
#06658560
törölt tag
A kiértékelés nehezebb, mint a leküzdése. Információszűrés, elemzés, potenciális reakciók közül a helyes kiszámítása, mások mozgásának megjósolása.
"Az iranyitas visszaadasa sem tunik lekuzdhetetlen akadalynak. Nyilvan kell ra valami modszer, pl. zold lampa kigyul, a user megnyom egy gombot, es onnantol kezdve vezethet. De ha megis iszonyatosan oldalra kapna a kormanyt, akkor az auto megint letiltja."
Eddig azt mondtad, hogy észre se vegye, hogy elvették az irányítást. Akkor hogy nyomkodjon zöld gombot?
Szerintem első körben azt kéne tisztáznod, mit is akarsz. -
nextman
aktív tag
válasz #06658560 #75 üzenetére
Nem akarom egyiket se. Barmelyik jo, ami biztonsagos. Tolem hangiranyitasu is lehet, pl mondod az autonak, hogy most mar vezetni szeretnel.
Vagy allithato is lehet, mint Windowsban a temak. Tokmindegy nekem.
De most komolyan azt gondolod, hogy ez egy megoldhatatlan feladat? Szerintem ez mar csak kotozkodes, ezt az egyszerubb feladatok koze sorolnam, hogy mukodjon a vezerles visszaadasa a sofornek . -
#56573440
törölt tag
te tisztában vagy azzal, hogy az abs pont azt csinálja mint a boyracer kispesti piacos jogsis mindent jobban tudok lába? pontosabban, gyorsabban, és éles szituációban is tökéletesen?
"Nagyon offként arról már nem is beszélek, hogy szerencsés körülmények közt sima satu is lehet hatásosabb"
tökéletes bullshit. mert nem. egyszerűen nem. hiába akarod megerőszakolni a tapadási és csúszási súrlódási erőt, akkor sem. bölcsebb maradtál volna... arról nem is beszélve hogy a csúszó jármű irányíthatatlan. akármilyen távon. akkor se tudod kormányozni. az meg véletlenül se hatásos vagy biztonságos.
-
bambano
titán
én is tudok olyan sztorit, amikor az abs miatt majdnem nagy krach lett, de azért az esetek zömében nem ez a jellemző. sőt, sokáig én is azt hittem, hogy az abs meg az esp rossz dolgok. azután láttam olyan autót, amiben megcsinálták rendesen...
hogy jó-e az abs azt egyszerű kísérlettel el tudod dönteni, amit akár gondolatban is el lehet végezni:
1. megszámolod az autódon a kerekek számát.
2. megszámolod az autódban a fékpedálok számát
3. megszámolod a lábaid számát.Az első jó eséllyel 4 lesz, a többi meg nem. Ez az alapja annak, hogy miért jó az abs meg az esp. és itt most lépjünk túl a korai abs-eken.
"de nehogy kitaáljuk, hogy nem lehet annál jobban vezetni.": egyrészt akár ki is lehetne találni, hogy nem lehet, mert valószínűleg nem lehet. de az autógyárakban sajnos csak a ferrari fxx-et tervezték schumacher lábához, a többi autót átlag falábú jakabnak tervezik és teljesen biztos, hogy statisztikailag jó munkát végez az abs. Mint a biztonsági öv: általában életet ment, ha meg behajtottál egy gigant elé, akkor rosszul végződik a napod.
"Arról nem beszélve, hogy sok helyzetben fingja nincs az ABS -nek a körülményekről, ": jaja, mintahogy a megcsúszásnak sincs lövése sem az arab helyzetről vagy a görög bankválságról. az abs-nek is elég annyit tudnia, hogy blokkolt a kerék.
"Pl meleg széles nagy puha gumi és aszfalt.": ez tipikusan és egyértelműen az a helyzet, amiben az abs egyértelműen jó és kell. nem is azért, mert a csúszási és a tapadási súrlódási együttható más, mint ahogy blackrulz kolléga picit helytelenül megjegyezte, hanem azért, mert a rendes gumi és az égett gumi súrlódási együtthatói is mások. ha odaégetted a gumit, jobb elfordítani, mert jobban tapad. (azért nem teljesen jó példa a súrlódási meg a tapadási együttható, mert az a fránya gumi 4%-os csúszásnál tapad a legjobban.)
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
haddent
addikt
válasz #56573440 #77 üzenetére
A tökéletes bullshit mégsem annyira bullshit. *đzerk* kitöröltem, de épp bambano írja lejjebb, konkrét számadattal.
Az ABS meg nem azt csinálja. Már előbb ki lett tárgyalva mit csinál: amint érzékeli, hogy valamelyik kerék megcsúszik (fékezés közben nem forog el a szenzor előtt), akkor megszakítja adott rövid időre ott a fékhatást. Ennyit tud. Nem látja hogy milyenek a körülmények, nem tud se számolni se előre látni se "megérezni" se tapasztalatot gyűjteni. Az esetek túlnyomó többségében életmentő és hasznos, azonban lehet baromi veszélyes is ritka esetekben.bambano "a többi autót átlag falábú jakabnak tervezik"
na ott a pont, ennyit mondtam én is nem tudom mit kötekedtek Átlagfelhasználónak, átlagfelhasználásra, átlagos napra, átlagos autóval, átlagosan (majdnem mindig) (sokkal?) jobb ha van ABS ESP meg egy kis műagy sem ártana.
Na és miért tapad 4% -os csúszásnál a legjobban? Nem tudom, nem fizika szakos vagyok, de tippre pontosan azért mert akkor éri el a legoptimálisabb tulajdonságokat (hőmérséklet nyomás mittudomén).Szóval mindkettőtöknek: nem ezek a szirszarok ellen vagyok és tisztában vagyok vele, hogy kellenek és jobb, hogy vannak. Csak azzal nem értek egyet, hogy mindhatóként kezelitek és "igenis mindig minden esetben mindenkinek mindenhol jobb".
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
"Csak azzal nem értek egyet, hogy mindhatóként kezelitek és "igenis mindig minden esetben mindenkinek mindenhol jobb". "
Igazad van. Az esetek 0.000001%-ban jobb lett volna ha nincs ABS. És az esetek 0,00000000000000000001%-ban a vezető tudásán múlik, hogy jobb lett volna ha nem lett volna ABS. -
#56573440
törölt tag
az amit bambano írt meg amit te az három különböző dolog. bújhatsz mögé, de nincs értelme. abba bele se mennék hogy a 4%-os csúszás mellett ideális a fékezés egészen sok paraméter függvénye lenne, hőmérséklet, anyagminőség, az abroncs se egy egységnyi dolog, csavarodik és deformálódik a szerkezetének megfelelően, így ez kissé univerzális nekem...
"Nem látja hogy milyenek a körülmények"
le lett írva. nem is kell lássa. annyit biztosít hogy nem blokkol el a kerék, kormányozható marad a kocsi. ide nem kell tudnia semmi mást.
"nem tud se számolni"
a normálisabb mondjuk de.
"se "megérezni" se tapasztalatot gyűjteni. "
se főzni se mosni meg mosogatni. csak fékezni, de azt jobban mint az emberek 99.99999999%-a. mondjuk pont ennyi a dolga, szóval...
" azonban lehet baromi veszélyes is ritka esetekben"
pl? a felhozott példákban, amik a kátyú és társai voltak pont nem oszt vagy szoroz.
"Csak azzal nem értek egyet, hogy mindhatóként kezelitek és "igenis mindig minden esetben mindenkinek mindenhol jobb". "
arról vitatkozni hogy a 99.99999999999% az most épp tökéletes vagy sem, az pusztán teológiai síkon értelmezhető. de jöhet példa amikor jobb ha nincs benne. közúton. normális közlekedési szituációban. mert a bukkanó meg a gödör hát pont nem csinál vele semmit. más kérdés hogy senki nem isteníti, csupán nem tudom elfogadni hogy bárki ezt jobban ellátja a feladatát manuálisan.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
"Csak azzal nem értek egyet, hogy mindhatóként kezelitek és "igenis mindig minden esetben mindenkinek mindenhol jobb".": ez a megfogalmazás így rendben van mert ha azt írtad volna, hogy nem igaz, akkor vitatkoznék, merthogy igaz, de azzal nincs probléma, hogy nem értesz egyet vele csak tudd, hogy tévedsz.
majd kérdezd meg Raikonnent, hogy mit gondol erről a véleményedről. [link]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#06658560
törölt tag
"(azért nem teljesen jó példa a súrlódási meg a tapadási együttható, mert az a fránya gumi 4%-os csúszásnál tapad a legjobban.)"
Pontosítás: hosszirányú erőt kb. ekkora slip környékén tud a legnagyobb mértékben átvinni. keresztirányút viszont már nem. Eme kettősség okoz gondot az ABS és ESP összehangolásában- ahol az ABS dolgozna, ott az ESP már sokat nem tud tenni az oldalerők átadásának korlátja miatt.
-
#06658560
törölt tag
válasz #56573440 #82 üzenetére
""se "megérezni" se tapasztalatot gyűjteni. "
se főzni se mosni meg mosogatni. csak fékezni, de azt jobban mint az emberek 99.99999999%-a. mondjuk pont ennyi a dolga, szóval..."Mondjuk "megérezni" pont tud, mivel három egymást követő szögsebesség érték alapján már tud pillanatnyi gyorsulást számolni, amivel tud jósolni a következő szögsebességre. Lineáris szöggyorsulást, másodfokú szögsebességet. Négy érték alkalmas másodfokú szöggyorsulás megjóslásához.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Xbox Series X|S
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest