Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz bambano #19 üzenetére

    És mi lesz amikor egyszerre ér 4 autó egy szabályos jobbkezes kereszteződéshez a 4 úton? ;] Végtelenségig várnak a másikra, esetleg egyszerre indulnak meg majd padlóznak :))
    Vagy lesz ebből is Edition 1: nyugdíjas Laci verzió. Edition 2: kopasz paraszt BMW kiadás. Edition 3: szőkenő. :C

  • haddent

    addikt

    válasz #06658560 #22 üzenetére

    Egy akkora Dodge-ban hogy a platón elfér egy medence, olyan kipufogóval hogy a jányokról lerepül a ruha ha megtúráztatod :DDD

  • haddent

    addikt

    válasz bambano #25 üzenetére

    2. és 3. videó felbecsülhetetlen :C így kő esztet csináni! :))

    neilszab milyen szép is lesz, már ezt is megcsinálják a buta és felelőtlen idióták helyett, vezetni (tanulni) sem kell. Csak én érzem az iróniát/ellentmondást abban, hogy egyre komolyabb és nagyobb és bonyolultabb "rendszereket" terveznek ez az emberek ezzel egyetemben viszont egyre butul is az emberiség? Vajon mikor jutunk el oda, hogy a 20-30 évvel ezelőtt technikai dolgokra majd azt hisszük, mint a piramisokra meg a sztónhendzsre, hogy az ufok hagyták itt ;]

    nextman értem, akkor válasszatok meg, holnaptól feloszlatom a rendőrséget, hadsereget mindenféle szervet és utánna lemondok a teljes anarchia jegyében. Nem lesz szükség semmi védelemre, hiszen a bűncselekmények nem az azt megelőző szervek hibája, hanem a bűnűzőké.

    Egyébként én még egy dologra lennék kiváncsi baromira, és ezzel akkor feltételezem is, hogy az 12 eset amikor beléjük mentek bele, is a Google kocsik hibája volt: az ember az ember. Hülye, butyuta lassú olyan kis "simple Joe" általában. Reakcióideje és intelligenciája általában konvergál az autizmus felső határához, különleges adottság nélkül. Na most egy ilyen jófijjú megy, szembe meg a Gugli kár. Retek nagy vihar van, kidől egy fa. Gugli kár a másodperc töredéke alatt kiintegrálja a huszadfokú egyenletet aztán már korrigált is a tökéletes kerülőűtra. Szembejövő Pista megijed és rárántja. Gugli nagyon jól számol mert megveszi a Wolframot is, ezért megint korrigál, de hopp és csatt és bumm.
    Miközben pl. ha humanoid vagy egy gorilla jött volna szembe, akkor lehet, hogy egymás szemébe nézve nagy rémületet keltve egymásban mindkettő félrerántja és nincs idejük matekozni.

    Röviden: hiába tökéletes a Gugli, ha az emberek gyökerek, és gyökér emberi sofőrökhöz vannak szokva. Nem jó kombináció, nem lesz együttműködés.

  • haddent

    addikt

    válasz Stauffenberg #57 üzenetére

    Tényleg soha nem a sebesség öl, hanem az emberi hülyeség .Vagy az előbb leírt még veszélyesebb emberi hülyeség mixelve tökéletes reakciójú robotokkal (főleg ha android fut rajta ala google ;] ) (yeee na most aztán jöhet a benzin vs dízel vita is egyúttal gyerünk! ;] )

  • haddent

    addikt

    válasz bambano #62 üzenetére

    Jó igazából ebben (is) egyetértünk de azért már nehogy abbahagyjuk: az igazi bojjjrészerek ethanollal működnek és néha meghúzzák a tankot a sofőrök is :DDD
    Egyébként azt tudtad, hogy az olyan hibridek amiben az akksikat egy kis robbanómoci tölti azok a fizika törvényeinek ellentmondva féreglyukakon keresztül kiszippancsáák az enerdzsit valahonnan máshonnan, mert hogy hatékonyságuk kb. 140%?

    [ Szerkesztve ]

  • haddent

    addikt

    válasz Cathfaern #69 üzenetére

    Azért, mert az úgy van. Nyilván hétköznapokra és a sok analfabéta ecseris jogsisnak nagyon jó moka az ABS ESP sávtartás tempoat anyámkínja, de nehogy kitaáljuk, hogy nem lehet annál jobban vezetni. Lehet, csak nem egyszerű az biztos. Satuzással nem fog menni, de a satuzás határán tartva, kicsit mindig belekapva a satu effektusba "manuális abs" -szel jobban meg fogsz állni, bármihez képest ;)

    Arról nem beszélve, hogy sok helyzetben fingja nincs az ABS -nek a körülményekről, csak a csúszást nézi és hopp blokk. Pl. bukkanó, gödör, megdobja valamit az autó picit fékezés közben, az ABS még rányom egy lapáttal és nagyobb baj lehet mint nélküle.

    Teljesen egyértelmű, hogy hasznos és nagyrészt életmentő funkció, de mint minden másnak, ennek is kijöhet rosszul a lépés. És a "nagyrészt" azt gyakorlattal és megfelelő tudással lehet pótolni/korrigálni, azt amikor az ABS cseszi el viszont nem.

    Stauffenberg igen, tud az lenni. Örülj neki, ha még nem tapasztaltad. :R

    Nagyon offként arról már nem is beszélek, hogy szerencsés körülmények közt sima satu is lehet hatásosabb. Pl meleg széles nagy puha gumi és aszfalt. Igaz hogy kb leég a gumi, de jobb, ne állítsuk már, hogy nem lehetséges..

    [ Szerkesztve ]

  • haddent

    addikt

    válasz #56573440 #77 üzenetére

    A tökéletes bullshit mégsem annyira bullshit. *đzerk* kitöröltem, de épp bambano írja lejjebb, konkrét számadattal.
    Az ABS meg nem azt csinálja. Már előbb ki lett tárgyalva mit csinál: amint érzékeli, hogy valamelyik kerék megcsúszik (fékezés közben nem forog el a szenzor előtt), akkor megszakítja adott rövid időre ott a fékhatást. Ennyit tud. Nem látja hogy milyenek a körülmények, nem tud se számolni se előre látni se "megérezni" se tapasztalatot gyűjteni. Az esetek túlnyomó többségében életmentő és hasznos, azonban lehet baromi veszélyes is ritka esetekben.

    bambano "a többi autót átlag falábú jakabnak tervezik"
    na ott a pont, ennyit mondtam én is nem tudom mit kötekedtek :DDD Átlagfelhasználónak, átlagfelhasználásra, átlagos napra, átlagos autóval, átlagosan (majdnem mindig) (sokkal?) jobb ha van ABS ESP meg egy kis műagy sem ártana.
    Na és miért tapad 4% -os csúszásnál a legjobban? Nem tudom, nem fizika szakos vagyok, de tippre pontosan azért mert akkor éri el a legoptimálisabb tulajdonságokat (hőmérséklet nyomás mittudomén).

    Szóval mindkettőtöknek: nem ezek a szirszarok ellen vagyok és tisztában vagyok vele, hogy kellenek és jobb, hogy vannak. Csak azzal nem értek egyet, hogy mindhatóként kezelitek és "igenis mindig minden esetben mindenkinek mindenhol jobb". :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák