- PHP programozás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cythyel
senior tag
válasz Stauffenberg #1 üzenetére
hülye és agyatlan sofőrök mindig voltak, vannak és lesznek is
én mindenesetre semmi pénzért nem mondanék le a vezetés élvezetéről -
Cathfaern
nagyúr
válasz Stauffenberg #1 üzenetére
Ha már adatokat hozunk, akkor legyünk pontosak:
A jelentés szerint 12 baleset történt 2015 májusáig. Ebből:
- 11 esetben a baleset másik résztvevője volt a hibás
- 1 esetben a Google autóját vezető személy volt a hibás (nem automata módban ment az autó)
- 0 esetben a Google autója volt a hibás (autamat módban ment az autó)Érdekességképp:
12 balesetből 10 esetben lámpánál / kereszteződésben álló autóba, vagy valamilyen okból a megszokottnál lassabban haladó autóba (pl. útépítés) hajtott bele valamelyik résztvevő hátulról (értelemszerűen mindegyik esetben nem automata módban volt az autó).
12 balesetből 0 esetben történt személyi sérülés.SonicX:
Én mindig azt mondom, hogy forgalomban vezetni nem élmény, hanem szenvedés. Vezetés élményt forgalomtól elzárt versenypályán lehet megtapasztalni csak (vagy minden szabályt áthágva forgalomban is lehet, de az meg ön- és közveszélyes).[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Stauffenberg #13 üzenetére
Igazából nagyon egyszerű a helyzet. Jelenlegi generációt annyira már nem érinti a dolog, de ha ezek az automata autók elterjednek általánosan, akkor esélyesen ilyen automata autót lehet majd "vezetni" jogosítvány nélkül is. Innentől pedig egyenes út odáig, hogy minimális számú olyan ember lesz, aki manuálisan fog autót vezetni. Mert ha az emberek többségének ha választania kell, hogy a) kifizet egy nagyobb összeget és vár / tanul egy fél - 1 évet és utána még vesz egy autót és akkor tud közlekedni, vagy b) vesz egy autót és tud közlekedni, akkor gondolkodás nélkül a b)-t fogják választani. A helyzeten tovább "ront", hogy ha az automata autók mindennapi szinten használhatóak lesznek, akkor a kormányoknak az lesz az érdeke, hogy mindenki ilyet használjon. Szóval esélyesen még meg is fogják szigorítani a jogosítvány megszerzését.
"Arról meg már ne is beszéljünk, hogy sokan nem szeretnek vezetni. Se kisebb, se nagyobb távon, semmi élvezetet nem találnak benne."
Én szeretek vezetni, de szerintem abban semmi jó nincs, hogy max 50-el zötykölődök egy városba, ahol mindig azt kell figyelnem, hogy melyik őrült dönt úgy, hogy rá nem vonatkoznak a szabályok. Vagy országúton hogy melyik szembejövő őrült gondolja úgy hogy úgy tud gyorsulni mint egy forma1-es autó és bőven meg tudja előzni azt a kamiont.
Arról nem is beszélve, hogy ha kizárólag automata autók közlekednének, akkor nagyvárosokban drasztikusan lecsökkenthető lenne az utazási idő. -
alitak
senior tag
válasz Stauffenberg #13 üzenetére
Pont így vagyok ezzel én is. Szeretek vezetni, de néha nagyon monoton, arra pont jó egy automatika. Vagy mikor autópályán megyek egy Győr-Szolnok-Győr vonalat. Az sem feltétlenül élvezet végig.
Asszonyom pedig határozottan nem akar vezetni, egyszerűen fél tőle. Egy önjáró autóval viszont el tudna menni dolgozni, boltba, ide-oda, ha úgy alakul. Várom már én is nagyon.
Nec arte, nec marte | használt hardverek jó áron: http://goo.gl/lUwLkw
-
neilszab
őstag
válasz Stauffenberg #13 üzenetére
Előbb-utóbb a kocsik sorsa is ugyan az lesz mint a lovaké, aki autót vezetni / lovagolni akar, annak el kell mennie az erre a célra kijelölt helyre...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
válasz Stauffenberg #40 üzenetére
"Tudtommal a közlekedési hatóság ekkora tempót engedélyezett a valódi forgalomban kísérletezésre. De javíts ki a tévedek.": rendben, kijavítlak. engem nem az érdekel, hogy milyen indokból megy lassan, hanem az, hogy miért. átfogalmazva: nem azt firtatom, hogy kinek a döntése a 40, hanem azt, hogy miért nem 50. és számomra teljesen mindegy, hogy ki hozta meg ezt a döntést.
"De az sem igaz, hogy a sebesség nem okozhat balesetet, hiszen az emberi reakcióidő a váratlan helyzetekre meglehetősen lassú. Nagyobb sebesség = rövidebb reakcióidő.": ezen a két mondaton még dolgozni kellene, mert ez így zöldség. ha megpróbálom a sorok között olvasva kideríteni, hogy mit akartál írni, annak talán volna értelme, de jobb lenne, ha konkrétan megírnád, találgatás nélkül.
szerk: azt, hogy mit láttál a saját utcádban, kezeljük egyszeri kivételnek. többek között azért, mert az átlag sofőr reakciója sem az, amit te leírtál.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Stauffenberg #55 üzenetére
"Mekkora utat tesz meg ennyi idő alatt az autód 50 km/h és 130 km/h mellett?": én ezt a kérdést nem feszegettem, én azt kérdeztem, hogy 40 helyett miért nem 50-nel mennek. de nem akadályozom, hogy olyan kérdést firtass, amilyet csak tetszik.
amit írtál, akkor is zöldség volt. de elemezzük ki:
"De az sem igaz, hogy a sebesség nem okozhat balesetet, hiszen az emberi reakcióidő a váratlan helyzetekre meglehetősen lassú.": egyrészt én nem mondtam, hogy a sebesség nem okozhat balesetet. viszont az rossz megfogalmazás, hogy váratlan helyzetekre reakcióidő, mivel várt helyzetre nem lehet értelmezni a reakcióidőt.
"Nagyobb sebesség = rövidebb reakcióidő.": ez meg szimplán tévedés. reakció idő az, amíg az észleléstől elindul a cselekvés. ez elvileg független attól, hogy mennyivel mész. most találgatok: azt akartad írni, hogy nagyobb sebességnél rövidebb idő van reagálni.
kösz a meghívást, de ha nem laknál messze, akkor se vállalnám, hogy miattam az anyósoddal kelljen ebédelned
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
"Ami ugye csak valami béna önigazolás, mert azt akarod mondani, hogy mindegy mennyire mész gyorsan, csak tartsd a forgalom tempóját, az a biztonságos.": szerintem ha az egész topicban arról vitatkozom, hogy miért nem 50-nel mentek a stöpszlik, akkor fogadd el, hogy erről vitatkozom, nem keresek önigazolást, stb. semmi ilyesmiről nincs szó. és mivel arról vitázom, hogy miért nem 50-nel mennek, ez alapján azt is feltételezhetnéd, hogy a forgalom 50-nel megy.
fárasztó, hogy mások félreértelmezése miatt kell magyarázkodnom...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
haddent
addikt
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
Tényleg soha nem a sebesség öl, hanem az emberi hülyeség .Vagy az előbb leírt még veszélyesebb emberi hülyeség mixelve tökéletes reakciójú robotokkal (főleg ha android fut rajta ala google ) (yeee na most aztán jöhet a benzin vs dízel vita is egyúttal gyerünk! )
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!