- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
[link] lehet osztozkodni...
aki nem élvezi a vezetést, az nem jó autóban ül.
engem azért érdekelne pár dolog:
- hogy akarják rendesen tesztelni az autókat úgy, hogy nem igazodnak a forgalom sebességéhez?
- minek képeznek forgalmi akadályt?
- hogy fog viszonyulni egymáshoz két ilyen autó, amikor összetalálkoznak, nem fogják elvakítani a lézer szkennereik a másikat?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz #06658560 #22 üzenetére
neked, meg a többi kishitűnek/szőrszálhasogatónak: [link]
(#23) haddent kollégának szeretettel
bmw sztereotípiákban szenvedőknek: [link]. a film 4. percétől konkrét megoldást is mutat a dugók megoldására.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz #06658560 #30 üzenetére
látom már egy ideje, hogy direkt szőrszálhasogatod a hozzászólásaimat.
ezek gépek. vélhetőleg nem a legócskább hardver van bennük, talán a guglinak volt pénze, hogy az a 16 példány (ha jól emlékszem), rendes vasat kapjon. tehát a gépnek teljesen mindegy, mennyivel megy, a reakcióideje illene, hogy bőven az emberi idő alatt legyen. vagyis a gép oldaláról mindegy.az emberi oldalról nézve meg lehet, hogy kevesebben mennének neki, ha nem lógna ki a forgalomból. soha nem a sebesség öl, mindig az okoz balesetet, ha kilógsz a sorból.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Cathfaern #33 üzenetére
a sofőr, akit beleültettek, munka után leteszi a stöpszlit és beül a saját analóg autójába és hazamegy. reggel reverse.
tehát nem a 40 km/h-s sebességhez van szokva ő sem, hanem ahhoz, amennyivel adott útszakaszon a forgalom menni szokott.persze ha jelenleg úgy működik, hogy minden döntést le kell okézni egy egérrel a kijelzőn, akkor tényleg kell a lassítás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Stauffenberg #40 üzenetére
"Tudtommal a közlekedési hatóság ekkora tempót engedélyezett a valódi forgalomban kísérletezésre. De javíts ki a tévedek.": rendben, kijavítlak. engem nem az érdekel, hogy milyen indokból megy lassan, hanem az, hogy miért. átfogalmazva: nem azt firtatom, hogy kinek a döntése a 40, hanem azt, hogy miért nem 50. és számomra teljesen mindegy, hogy ki hozta meg ezt a döntést.
"De az sem igaz, hogy a sebesség nem okozhat balesetet, hiszen az emberi reakcióidő a váratlan helyzetekre meglehetősen lassú. Nagyobb sebesség = rövidebb reakcióidő.": ezen a két mondaton még dolgozni kellene, mert ez így zöldség. ha megpróbálom a sorok között olvasva kideríteni, hogy mit akartál írni, annak talán volna értelme, de jobb lenne, ha konkrétan megírnád, találgatás nélkül.
szerk: azt, hogy mit láttál a saját utcádban, kezeljük egyszeri kivételnek. többek között azért, mert az átlag sofőr reakciója sem az, amit te leírtál.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz #06658560 #35 üzenetére
igen, a traktor veszélyes. nem véletlenül van kitiltva sok helyről. nem véletlenül viszik felvezető autóval a traktort, ha nagyon muszáj. és most tekintsünk el attól, hogy a traktor sok más okból is veszélyes hardver.
"Az utcát söprő autó a veszélyes, mert városban ötven helyett csak hússzal csorog?": erre is igen a válasz. az utcát söprő autó annyira veszélyes, hogy sárgára festik és villogó sárga fénnyel külön jelzik a veszélyt.a forgalom tempójából kilógni nagyon veszélyes. ebből a pozitív irányt, gondolom, vita nélkül elfogadhatjuk. pozitív irány: mikor egyvalaki sokkal gyorsabban megy, mint a forgalom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"en jobban megbizok egy jol tervezett gepben, mint egy ugyetlen emberben.": egy jól megtervezett, pláne egy jól legyártott gépben talán én is bíznék. kár, hogy ettől még irgalmatlan messze vagyunk. aki követi az autóipart, az tudja, mire gondolok.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
egyelőre van egy csomó dolog, amit nem tudunk biztosítani, csak fogadkozás meg ígérgetések szintjén. nem tudunk olyan rendszert írni:
- ami nem átjáróház az nsa számára
- ahol biztonságosan lehet firmware-t upgradelni, jobb esetben távolról
- ahol nem ragad be a gázpedál
- ahol nem törik rommá az autót az újságírók a bemutatón
- amiben nem törik meg másodpercek alatt az egész kócerájt
- amibennincs zeroday
- amiben nem lehet benne egyszerre padlógázt és padlóféket nyomni
- amihez nem férnek hozzá 50 pszichológus által sorozatban kezelt pszichopaták távolról
- amit nem lehet szándékosan hegynek irányítanistb. stb. ha kivonjuk a mesterséges intelligenciát a kérdéskörből, a maradékot se tudják rendesen megfaragni.
egyelőre egy nyamvadt tabletet facebook klienssel sem tudnak összehozni azon a biztonsági szinten, ami az önvezérlő autóknak kellene, mitől hinném el, hogy ugyanezt megspékelve mi-vel meg egy halom, mi számára nehéz feladattal, az menni fog???most tekintsünk el attól, hogy soha nem ülnék bele egy autóba, ami úgy néz ki, mintha mikiegér elfingotta volna magát...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
oké, egyszer eljutunk oda, hogy elterjednek. akkor majd nem kell jogsi.
tudnak majd kereket cserélni saját magukon?és a legfőbb indok: nem akarok lemondani a saját szórakozásomról csak azért, hogy a gugli rabszolgája lehessek.
hint: a gugli kimondta: azért csinálja az autóprojektet, mert az emberek túl sokat utaznak és addig sem nekik termelik a neten a hasznot.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Stauffenberg #55 üzenetére
"Mekkora utat tesz meg ennyi idő alatt az autód 50 km/h és 130 km/h mellett?": én ezt a kérdést nem feszegettem, én azt kérdeztem, hogy 40 helyett miért nem 50-nel mennek. de nem akadályozom, hogy olyan kérdést firtass, amilyet csak tetszik.
amit írtál, akkor is zöldség volt. de elemezzük ki:
"De az sem igaz, hogy a sebesség nem okozhat balesetet, hiszen az emberi reakcióidő a váratlan helyzetekre meglehetősen lassú.": egyrészt én nem mondtam, hogy a sebesség nem okozhat balesetet. viszont az rossz megfogalmazás, hogy váratlan helyzetekre reakcióidő, mivel várt helyzetre nem lehet értelmezni a reakcióidőt.
"Nagyobb sebesség = rövidebb reakcióidő.": ez meg szimplán tévedés. reakció idő az, amíg az észleléstől elindul a cselekvés. ez elvileg független attól, hogy mennyivel mész. most találgatok: azt akartad írni, hogy nagyobb sebességnél rövidebb idő van reagálni.
kösz a meghívást, de ha nem laknál messze, akkor se vállalnám, hogy miattam az anyósoddal kelljen ebédelned
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
"Ami ugye csak valami béna önigazolás, mert azt akarod mondani, hogy mindegy mennyire mész gyorsan, csak tartsd a forgalom tempóját, az a biztonságos.": szerintem ha az egész topicban arról vitatkozom, hogy miért nem 50-nel mentek a stöpszlik, akkor fogadd el, hogy erről vitatkozom, nem keresek önigazolást, stb. semmi ilyesmiről nincs szó. és mivel arról vitázom, hogy miért nem 50-nel mennek, ez alapján azt is feltételezhetnéd, hogy a forgalom 50-nel megy.
fárasztó, hogy mások félreértelmezése miatt kell magyarázkodnom...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
én is tudok olyan sztorit, amikor az abs miatt majdnem nagy krach lett, de azért az esetek zömében nem ez a jellemző. sőt, sokáig én is azt hittem, hogy az abs meg az esp rossz dolgok. azután láttam olyan autót, amiben megcsinálták rendesen...
hogy jó-e az abs azt egyszerű kísérlettel el tudod dönteni, amit akár gondolatban is el lehet végezni:
1. megszámolod az autódon a kerekek számát.
2. megszámolod az autódban a fékpedálok számát
3. megszámolod a lábaid számát.Az első jó eséllyel 4 lesz, a többi meg nem. Ez az alapja annak, hogy miért jó az abs meg az esp. és itt most lépjünk túl a korai abs-eken.
"de nehogy kitaáljuk, hogy nem lehet annál jobban vezetni.": egyrészt akár ki is lehetne találni, hogy nem lehet, mert valószínűleg nem lehet. de az autógyárakban sajnos csak a ferrari fxx-et tervezték schumacher lábához, a többi autót átlag falábú jakabnak tervezik és teljesen biztos, hogy statisztikailag jó munkát végez az abs. Mint a biztonsági öv: általában életet ment, ha meg behajtottál egy gigant elé, akkor rosszul végződik a napod.
"Arról nem beszélve, hogy sok helyzetben fingja nincs az ABS -nek a körülményekről, ": jaja, mintahogy a megcsúszásnak sincs lövése sem az arab helyzetről vagy a görög bankválságról. az abs-nek is elég annyit tudnia, hogy blokkolt a kerék.
"Pl meleg széles nagy puha gumi és aszfalt.": ez tipikusan és egyértelműen az a helyzet, amiben az abs egyértelműen jó és kell. nem is azért, mert a csúszási és a tapadási súrlódási együttható más, mint ahogy blackrulz kolléga picit helytelenül megjegyezte, hanem azért, mert a rendes gumi és az égett gumi súrlódási együtthatói is mások. ha odaégetted a gumit, jobb elfordítani, mert jobban tapad. (azért nem teljesen jó példa a súrlódási meg a tapadási együttható, mert az a fránya gumi 4%-os csúszásnál tapad a legjobban.)
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Csak azzal nem értek egyet, hogy mindhatóként kezelitek és "igenis mindig minden esetben mindenkinek mindenhol jobb".": ez a megfogalmazás így rendben van mert ha azt írtad volna, hogy nem igaz, akkor vitatkoznék, merthogy igaz, de azzal nincs probléma, hogy nem értesz egyet vele csak tudd, hogy tévedsz.
majd kérdezd meg Raikonnent, hogy mit gondol erről a véleményedről. [link]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5