Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz jerry311 #27 üzenetére

    Igen, de ott a sofőr köteles vezetni, kéz a kormányon, szem az úton. Bármi történik, a sofőr a felelős. Ez a Level2 lényege.

    A Mercinek is van L2es rendszere már nagyon rég. Az új L3-as rendszer viszont lényegesen többet tud: amikor aktív, akkor valóban átveszi a vezetést, a sofőr elengedheti a kormányt, nyomkodhatja a telefonját, filmet nézhet, könyvet olvashat.
    A követelmény vele szemben az hogy vezetésre kész állapotban kell lennie, és ha az autó jelez, 10 másodpercen belül át kell venni a kormányt.

    Aki nem érti hogy mekkora elementáris különbség van az L2 és az L3 között az nagyon nincs képben a témával kapcsolatban.

    A sok okos még azon szokott gúnyolódni, hogy 60km/h-ig működik csak, és nem vált sávot. Valóban, mivel a jelenlegi EUs szabályozások ennyit engednek.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Új hozzászólás Aktív témák