- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Másfelöl még nem értük el az önvezetésnek a kívánt szintjét. Most még nem hallottam, hogy pl. Tesla kinőtte volna a mostani vasat. De ha jól emlékszem lehet tudni, hogy eléggé ki van már töltve a neurális hálós rész kapacitása, szóval pár év további fejlesztés után simán kinőhetik. Ez persze nem alapvető akadály, ha csak 2x akkora kell, mert addigra tán tudnak azonos fogyasztással olyat (persze az ő esetükben ez üzletileg gond, a már eladott autók miatt). Ha viszont kiderül, hogy a megmaradt extrém ritka problémás esetek lekezelésére két szobányi méretű szuperszámítógép kéne... ha egyáltalán találnak módszert a neurális háló tréningezésre... az ciki. Ezt nem tudjuk, mert még olyanoknak örülünk, hogy nem akar rákanyarodni a sínre, mert útnak nézi, stb. Ami tök jó, csak... hol van még a vége.
-
Frozen
őstag
nem fog megvalosulni , az egész gyerekcipőben jár, egyedül a mercinek van lvl3 as képessége ,viszont ez is csak 60km/h ig működik ergo egy főúton már nem.
Sajnos már alap követelés kellene,hogy legyen az autokban egy olyan biztonsági kamera amely lefékezi az autót vészhelyzet esetén pl amint érzékelné,hogy egy gyalogos van előtted féktávon belül megállítaná az autót, vagy ép egy követési távolság ,hogy ne tudj rámenni a másik nyakára, esetleg kereszteződéseket figyelő autó kamera szenzor (az audinak van ilyen ami előre felméri ,hogy a kreszteződésbe jön e valaki és ha igen akkor megállítja a kocsit ,extraként lehet kérni náluk nem tudom mi a neve) van itt már sok minden jó dolog csak nem teszik bele a kocsikba ,mert nagyon drágák lennének, nem venné őket senki ,így meg ahogy most van rengeteget tudnak nyerészkedni. Nézd meg a lvl3 as mercit egy sima c osztály is pár extrával és a lvl3 as dologgal támogatva könnyedén belemegy már a 20 millióba. Ahhoz képest egy autó mint a renault talia 1,8m vagy mint a dachia és a többi gyártó 2-3m komplett autót árul. Nézd meg most 7m alatt szinte nem kapsz semmit ezehez kéepst a merci önvezetéssel 20m nem is drága viszont az is ugyan olyan kocsi mint a 7m csak van benne pár extra amit talán 1x használ az ember egész életében míg nála van a kocsiHa már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
válasz nyerek01 #203 üzenetére
most hiába bizonygatod itt a tesla önvezetését ,ha hivatalosan sem éri el a lvl3 as szintet ! ezen kivül pedig rengetegen meghaltak vagy balesetett szenvedtek ,mivel megtévesztő a tesla reklámja. Németben konkrétan beperelték és köteleztek teslát,hogy vásárolja vissza a talicskáját ,mert nem fedi a valóságot. De ha jól tudom az övezetes szlogenjüket is betiltották már valamelyik országban. (egyébként ültél már ilyen autóban ? vezetted? kb lada szinvonal vagy szuzuki, jó drága pénzért , nekem ingyen sem kellene,vezetni pedig imádok , az életem tuti nem bíznám egy pár kamerára és fejlesztőre ami hivatalosan sem üti meg a lécet, egyébként a merci lvl3 nagyon jól müködik és ha nem veszed átt az irányitást mikor szól leparkolja az ót szélére a járművet !)
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
shardd
csendes tag
Elvárni ezektől az értelmes tájékozódást, értő olvasást, egymástól független és "objektív", hiteles források keresését felesleges.
Ezek a bulvár cikk cím olvasók. Látnak egy click bait címet Elon Musk vagy a Tesla kapcsán és kitalálják a maguk kis valóságát.
Ugye látjuk most is az aktuális AXA biztosító hazugságát a kigyulladó Tesláról ( amikor az akksi helyére pirotechnikát építenek és rámpával felborítják... ), az FSD és a gyerekbábú gázolós kamu videót ahol a sofőr a gyorsítópedál használatával felülírta az FSD önvezetést stb.
-
Frozen
őstag
Én nem neméetországra emlékszem ahol betiltották a reklámját az önvezető dolognak. Egyébként a német bíroságon az ügyfél nyerte meg a pert ahol kötelezték a teslát,hogy visszavásárolja a jármúvet. Ki lett vizsgálva az eset nem csak hasra ütés szerűen történt. Rengeteg baleset és halálos áldozat is volt már pont a tesla miatt.A tényeken pedig nem változtat a tesla jelenleg nem rendelkezik level 3 as önvezető képességgel ha a feje tetejére állnak a fanok akkor sem. Egyébként van a horvát andrásnak is pár videoja ahol ép a pesti forgalomban nyőlnak bele nem 1x a szuper önvezetési dologba ,mert annyira szuper szóval röviden tömören ennyit. A merci jár az élen jelenleg ,de mint mondtam még az is csak 60km/h ig müködik. Ergo én nem tudom elképzelni,hogy a britek mit akarnak és hogyan 25 ig elérni tapasztalat nélkül.
#206nyerek01
Semilyen vitára nincs szükség mivel a tesla önvezetése nem éri meg a level 3 as szintet.tömören röviden itt le is zárhatjuk ,mert meddő vitta ,lehet itt akár milyen yutubos videot és dolgokat felhozni ,de olyan hibák vannak a rendszerben és a vezetési részeken,hogy közveszélyes és ennek már voltak áldozatai is sajnos,mert páran vakon hittek benne.[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
nyerek01
tag
"Semilyen vitára nincs szükség mivel a tesla önvezetése nem éri meg a level 3 as szintet.tömören röviden itt le is zárhatjuk"
Én is azt mondom, hogy ez már nem vita, hit, értelem kérdése. Ez már a létező jelenünk és egyszer tények.
Már működő állapotban itt van a Tesla önvezetés: [Tesla önvezetés] -
Frozen
őstag
válasz nyerek01 #211 üzenetére
pontosan ahogy mondod ,ezért is volt már nem egy balesete és olyan helyzetek ahol ember életeket is követelt, mert sokan annyira értelmesnek tartják magukat,hogy mindent elhisznek.... és ez még mindig nem level 3 as
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
shardd
csendes tag
válasz Shadowbull #213 üzenetére
"Nem hazudott az AXA a Tesláról az mivel nem beszélt a Tesláról."
De.
[Axa hazugság a Tesláról]
Tesla bepereli őket rágalmazásért és egyéb ide vonatkozó jogi kifejezések miatt, erre AXA:
[Sírva kérnek bocsánatot][ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
Még mindig nem level 3?
[FSD Beta 10.69.1]Level 3 jelentése: "Level 3 vehicles have “environmental detection” capabilities and can make informed decisions for themselves, such as accelerating past a slow-moving vehicle. But―they still require human override. The driver must remain alert and ready to take control if the system is unable to execute the task."
Forrás: [synopsys.com]
[ Szerkesztve ]
-
Frozen
őstag
válasz nyerek01 #215 üzenetére
Level 2Tesla's Autopilot is classified as Level 2 under the SAE six levels (0 to 5) of vehicle automation. At this level, the car can act autonomously, but requires the driver to monitor the driving at all times and be prepared to take control at a moment's notice.
Nem nem level 3 as a tesla ,ha fejtetőre állnak sokan akkor sem "hivatalosan az önvezetési képeség level 2 es szintjét tudja csak,, akár mennyire is vakmerően hisznek benne sokan és bármilyen videot is raknak fel a hivatalos álláspont ez ,hogy level 2 es.
És ne feledjük azt sem el,hogy már milyen rég a forgalomban vannak ezek az autopilot autók és még mindig nem tudtak rajta a teslánál annyit csiszolni és programozni,hogy a következő szintet is elérje !!! és hány év telt el azóta[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Shadowbull
addikt
Megmutatnád az AXA szövegben hogy hol hazudnak a Tesláról? Ha már beraktad az eredeti szöveget, és nem nekem kellett.
Berakod azt is hogy a Tesla pereli őket?
Az AXA nem kért sírva bocsánatot, ez is kamu, egyszerűen elmondták hogy milyen körülmények között készült a videó, ott mi hangzott el, és miért volt hiba hogy ez nem került fel a videóra.Amúgy amit leírtak az első általad beidézett linken az teljesen korrekt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
De level 3 a tudása.
Egy ember nem abban a pillanatban tanul meg vezetni amikor a kezébe adják a jogosítványt, előtte meg 0 volt a tudása...
Vagy az ember nem attól/akkor lesz értelmes amikor kezébe adják a diplomáját, papír nélkül is létezik élet.Nem számít most éppen melyik hatóság/hivatal milyen plecsnit nyom neked a papírra, a Tesla tudása megvan most is. Vergődhetsz itt a level 2 minősítéssel, akkor is jobban vezet mind bármi a Földön ( egyelőre kivétel az ember ).
A tudás megnyilvánulását vagy személyesen megtapasztaljuk, vagy videókon keresztül látjuk. Ez level 3 szint: [link]
Olvas el mégegyszer a level 3 jelentését és értelmezd mit láttál. A videón level 3 van.[ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #217 üzenetére
Nem.
-
Frozen
őstag
válasz nyerek01 #218 üzenetére
nincs semilyen level 3 as tudása amikor egy útjavításban belemegy a szembejövőbe és össze vissza fékezget..... egy nagy kutyvasz az egész rendszer volt már belőle nem egy baleset és emberélet ment rá ,mert mindig van egy vakmerő aki minden hivatalos dologgal szembemegy és vakon hisz olyan dolgokban ami közel nem fedi a valóságot.
röviden tömören évek alatt nem sikerült a level 2 es szintről a 3 as szintre lépniük ilyen ütemben 2025 re sem lesz semmi. Hacsak nem teljes mercedes állományt akarnak a brittek ami szinte lehetetlen és mint mondtam ez is csak 60km/h ig képes a dolgokra.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Shadowbull
addikt
"mint mondtam ez is csak 60km/h ig képes a dolgokra."
Hogy hol van a Merci rendszer képességeinek a határa azt nem tudjuk. A 60km/h az törvényi előírás. Nem mehet gyorsabban.
Januártól változik a szabályozás (legalábbis a vonatkozó ENSZ szabályozás, az UN R157, a nemzeti szabályozásokba még át kell venni) 130 lesz a maximális sebesség, tehát jogi akadálya nem lesz egy autópályás L3-as önvezető rendszer piacra dobásának.
Meglátjuk mit lép a Merci.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Frozen
őstag
válasz Shadowbull #222 üzenetére
tudomásom szerint nem jogilag van lekorlázozva,hanem bizonyos időnek el kell telni a lvl3 on hogy feljebb kapcsolhassanak, a mercinél úgy ovlastam anno,hogy tanulnak folyamatosan a jelenlegi adatokból és később feljebb lesz emelve a tempo limit.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #222 üzenetére
"A 60km/h az törvényi előírás." Ez a szegény Merci level 3... és a Gonosz Német jogalkotás.
Érdekes a Waymo nincs korlátozva sebesség alapján, amit te linkeltél mobileye!! nincs korlátozva 60km/h sebességre!!Ugye nem leszel morcos, ha nem sorolom a többi önvezető rendszert akik NINCSENEK korlátozva sebesség alapján?
Na, de nem csak sebességről van itt szó. Csak a level 3 merci van korlátozva a német autópályára. XD
Mekkora öngól.Miután elengedtük a papíron létező merci level 3-at én is várom a 2023 januári ENSZ szabályozást! Megnézzük utána mi változik.
Hidd el én leszek az egyik első aki keresni fogja a Merci level 3 önvezetést amikor 130km/h sebességgel megy az autópályán, sávot vált stb. -
nyerek01
tag
Na, van egy új irány amit még megtárgyalhatunk. Látom az önvezetés ügyben nem nagyon haladuk sehova.
Mi is történne ha a mercinek vagy akárkinek meglenne az önvezetése? Van kb. ezer autójuk...
Gondolom az eladási számok sem érdekelnek titeket, ott is a homokba dugjátok a fejeteket. Mert nézhetjük ezt akárhogy, az utakon márpedig Tesla elektromos autók fognak a legnagyobb számban közlekedni.
-
ddekany
veterán
De mit lehet ebből levonni? A Mercedes csinált egy erősen specifikus vezetési feladatra egy level 3-as plecsnit, és bevállalta a jogi kockázatot (gondolom jó reklám, "első", stb.). A Tesla meg egy sokkal magasabbra lövő rendszerre fókuszál, ami teszt fázisban van. Na most akkor ki ért el magasabb szintet mérnökileg?
-
Shadowbull
addikt
válasz nyerek01 #224 üzenetére
"Érdekes a Waymo nincs korlátozva sebesség alapján"
Mert az USA nem ratifikálta az említett szabályokat.
"amit te linkeltél mobileye!! nincs korlátozva 60km/h sebességre!!"
Mert az egy kísérleti rendszer. A Merci kísérleti rendszere sincs.
Mondom, alapvető dolgokat kéne először megérteni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Frozen
őstag
Hagyjuk már ezt,hogy magasabra lővő rendszere van meg így meg úgy, rengeteg baleset és haláleset volt már miatta.... A merci megcsinálta azt amit még egy gyártó sem tudott.
#225nyerek01
nem egy linkelt videoban kell megkeresni a hibát amit simán lehet szimulálni is , a hétköznapi életben ha használod a kocsit rengeteg hibát lehet tapasztani. Mint fent írtam van a horvát andrásnak meg a haverjának is elég sok videoja ahol még ők is bele bele nyúlnak a hires autopilotba annyira tuti a rendszer.
Németorszában a bíroság sem hasra ütés szerűen döntött abban az ügyben mikor beperelték a tesla gyártót ,hogy hülyeségeket csinál a tesla autopilot rendszere közveszélyes. A másik fele a dolognak ,hogy sok helyen már a teslákat is letiltják,mert rögziti a környezetet és biztonsági okokat kockázatokat jelent mivel ezeket tárolja és továbbitja a tesla szervereire.
Egyébként a tesla amerikai gyártású fapados autó. A cikkben egyesült királyságról volt szó és,hogy ők szeretnének teljes mértékben 25 re olyan flottát , csak 10 milioan laknak londonban ami alapból kivitelezhetetlen bármelyik gyártó részéréől akár merci akár tesla ,bár mint utobbit írtam gyerekcipőben jár minden téren és évek alatt nem tudod a lvl2 ről lvl 3 ra fejlődni,ezen kivül egy gusztustalan fapados belseje van ,azért ülj már be a 2 kocsiba hogy érezd mi a különbség fogadok ,hogy sokan még nem ültek bele egy eqe vagy eqs be sem...De folyamatosan csak a teslát nyomják itt egy páran a topikba mintha valamit nagyott tudnának,közben meg igazából semmit nem tudnak csak jó drága pénzért eladnak egy nagy himi humi tákolmányt ,mennyiséget tud gyártani ,csak annyira alap és minöségi hibák vannak ami vicc kategoria erőssen, németeknél tele va a használtpiac a lomokkal a kutyának sem kell ,aki vesz is 1-2 éven belül nyomja elfelé mikor kicsit ráérez mennyi hiba is van benne.. Egyébként andrás is elmondja ayutubon hogymennyi hiba van benne pedig valamennyire ő is elekromos autó fan.[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
L3zl13
nagyúr
válasz Shadowbull #217 üzenetére
Nem "hazudtak", csak elhalgatták azt az eléggé fontos részletet, hogy preparált autóról van szó, amivel téves képet keltettek azokban akik megnézték a videót. Jogilag valóban nem ugyanaz a kettő. Az előzőhöz bizonyítani kéne a szándékosságot, bár a súlyos gondatlanság még mindig elegendő lehet, hogy egy bíróság ellenük ítéljen.
"Az AXA nem kért sírva bocsánatot, ez is kamu"
A bocsánatkérés
Azt is írják, hogy a reakciók hatására történt a bocsánatkérés/kiegészítés. Hogy ez magánemberektől származó kommenteket/emaileket takar, felszólítást valamilyen cégtől vagy szervezettől vagy perrel való fenyegetőzést a Teslától azt nem tudni, de fura lenne, ha a Tesla nem reagálna hivatalosan egy ilyen cikkre valamilyen formában.[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
ddekany
veterán
"Hagyjuk már ezt,hogy magasabra lővő rendszere van meg így meg úgy, rengeteg baleset és haláleset volt már miatta.... A merci megcsinálta azt amit még egy gyártó sem tudott."
Troll. Tudtommal nem volt haláleset az FSD Beta miatt.
Ha meg a régi rendszert nézzük - bár én nem arról beszéltem - hány halál esetet előzött meg, azt nem tudjuk. Minden rendszerrel lesznek halálesetek, tök mindegy ki csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
Frozen
őstag
De még mindig nem sikerült végre elmondani,hogy a cikkhez most mi köze is van a teslának?
oké tud egy nagy mennyiséget gyártani ,de közel sem annyit ami egész országot kiszolgálna, arról pedig nem is beszélve aki már ült vagy ül ilyen kocsiba az hamar rájön arra,hogy mintha 30 évet visszamentek volna az időben. Drágán gyenge gatyi minöséget tudnak árúlni. Függetlenül attól hogy milyen autopilót rendszere van, ezen felül pedig még nem épült fel a gyár a mai napig az országban.... erre még rádob egy lapáttal az is,hogy hiába tud egy gyártó gyártani nagy mennyiségű autót hogyha nem lesz akkumlátor.Arról nem is beszélek,hogy az emberek megveszik és utánna rövid időn belül szabadulna tőle , a silány minőség miatt nem véletlen van tele a használtpiac sem 1-2 éves autókkalHa már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
válasz nyerek01 #237 üzenetére
Szerintem tájékozódj kicsit mielőt hülyeséget mondasz.
Az hogy elsőként ők jelentek meg 201x években a piacon mint autopilót lvl2 ez nem jelenti azt ,hogy jelenleg 22 ben is ővék lenne a legjobb szint , már rég nem az mióta a merci előált a lvl3 as szinttel. Hivatalos értelemben pedig a tesla lvl2 es akár tetszik akár nem , nem kell nekem elhinni elég ha gyorsan ki googlézod, vannak tesztek és béta programok és miegymás ez még kísérletezés fázisban van.Gyártás mennyiségben hiába elsők,ha nem tudják eladni az autókat. Minőségben messze nem az elsők ezt nem is tudom hogy állíthatod szerintem ülj be egy merci eq szériába és rájösz gyorsan,hogy mind menet tulajdonságban mind minden másban messze felül múlja a kicsi kis teslát (erről egyébként elég hamar találsz videokat is a yutubon ahol a nagy tesla fanok is megemelik a kalapukat),de még a töltéssel is köröket vernek rá a teslára.és lehetne sorolni ,a karosszéria ilesztési hézagoktól sok mindent,hogy mennyire amatőr hibák vannak egy teslában gyorsan össze tudnak csapni egy egy kocsit szériát és őnteni a piacra a sz...rt
(egyébként halkan jegyzem meg ,akármelyik teslát is nézed meg a beltere olyan gatyi,mint egy trabant, oké bele van vágva egy nagy kijelző ,de ettől függetlenül az egész egy tök gatyi beltér és kinézet, azért néz meg egy merci tele van bőrrel és minőségi anyagokkal és kb egy árba adják őket azért egyértelmű,hogy az ember egy premium autot vesz minöségi anyagokból mint egy tákolt vackot)[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Shadowbull
addikt
"csak elhalgatták azt az eléggé fontos részletet, hogy preparált autóról van szó"
Nem hallgatták el. Ez egy élő műsor volt, nézők előtt. Ott elmondták. Annyiban hibáztak hogy ez a netre felkerült videóba már nem került egyértelműen bele. Ez nem szándékosság volt, egyszerűen nem gondoltak rá.
"a Tesla nem reagálna hivatalosan egy ilyen cikkre valamilyen formában."
Minek reagált volna rá? Ennyi erővel az összes akciófilmre reagálni lehetne ahol autók borulnak és robbannak fel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"hogy elsőként ők jelentek meg 201x években a piacon mint autopilót lvl2"
Nade ez sem igaz, nem ők voltak az elsők.
L2-es rendszerek már voltak a Tesla előtt is.
A Tesla abban volt egyedi, hogy szándékosan azt a benyomást keltette mintha az autó vezetne. Ezért lehetett például az első időkben elengedett kormánnyal használni, minden ilyen biztonsági funkciót kiiktattak azért, hogy ők tűnjenek a legjobbnak. Aztán jöttek az első halálesetwk, akkor fogták vissza lépésről lépésre a rendszert.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Frozen
őstag
válasz Shadowbull #241 üzenetére
öszintén nem követem egyik elektromos autót sem,(csak tudok pár dolgok mivel olvastam szakmai cikkeket illetve volt amit próbáltam ,teszt vezettem ,de nem is jönnek be) ,mert a saját véleményem szerint nem ez a jövő, arról nem is beszélek,hogy iszonyatosan sokakat kérnek el egy darab vacakért. Itt most nem arról van szó ,hogy drága de lényegében nem tudok vele elutazni 2000+km anélkül, hogy ne kellene minden féle vacak töltéssel és töltő kereséssel foglalkozni. Én külföldön élek autopályán sok esetben nincs limit 200-300km körüli temponál ezek meghallnak vagy a hatótáv drasztikusan lecsökken és lehet töltögetni. Addig egy nagy köbcentis autoval szépen nyugodtan furikázol ekkora tempoval is több mint 300 km-t jah igen és kb pár perc alatt megtankolod bárhol a pálya mellett, nem kel külön keresgetni és vacakolni a töltőkábelel és miegymással.
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
válasz nyerek01 #243 üzenetére
az eladási számok nem minden, főleg mint írtam tele van a piac is a használt árúval ez kb olyan mint annak idején a józsefvárosi piac hogy sok volt az eladot kínai cucc csak ép minősége nem volt....akinek esze volt drágán vett a boltba érdekes mai napig megvan nem 2 hét alatt kuka.. na az autoknál is ez a helyzet. Várd csak ki a végét fognak majd még fordulni ezek a számok más irányba is, egyenlőre egyik gyártonak sincs még teljesen elektromos modelje amit erre terveztek ,mindegyik úgy van megalkotva,hogy még át lehessen varriálni belső égésre szóval ennek tükrében a német prémium gyártok igazából még semmit nem villantottak (klehet ők is érzik azt,hogy nem ez a jövő és egy tökönlővés)De minden esetre még szerencse ,hogy mindig van egy eltéved tesla bárányka aki szerint az a legjobb autó
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
ddekany
veterán
Az a köze a cikknek a Tesla-hoz, hogy ott pl. látni hol áll ez a téma most, meg ők azért eléggé esélyesnek néznek ki arra, hogy elsőnek érjék el (de nem mostanában). Ha bárki megoldja értelmesen az önvezetést, annak komoly hatása lesz. Akkor megtudtuk, hogy az a mostani technikai szinten egyáltalán lehetséges, és valamennyire azért tudni fogja mindenki, hogy hogyan érték el. Akkor is ha részletek titkok. Innentől valószínűleg hamar jön a többi is. Meg az is lehet, hogy egy cég úgy dönt, hogy a saját megoldását be lehet építeni különböző autó márkákba.
-
Frozen
őstag
válasz Shadowbull #247 üzenetére
a mercinél ,adinál ,bmw nél erre van felépítve a jelenlegi platform nagy része, pont valamelyiknek néztem a tesztjét a hétvégén és ott volt a kardánbox egy elektromos autoban, egyébként az eq merci széria is pont ezért van motorháztető alá préselve sokminden,hogy most konkrétan melyik gyártonál melyik széria az ami így van kialakítva azt most így fejből nem mondom meg neked , talán az i3 bmw lehet az ami teljes elektro alapokra húztak viszont ez is egy csutak kicsi autó, normális családi autót még egyik gyártó sem villantott még a tesla sem... nekik is csak a csutak kicsi autójuk van a palettán és ha valaki azt gondolná,hogy ott az x meg az y az még családdal nem utazott nagyon sehova, (valóban szépen cseng hogy nagy a csaomagtartó mérete papíron és itt is ott is van egy rekesz stb csak az egész egy kihasználhatatlan tervezés, egy rendes családi kombiba normálisan be lehet pakolni elnyeli a dolgokat és mennyezetig pakolható értsd nincs lecsapva gatyi modon a hasznos rész hátúl)
Teslánál jól lehet látni azt,hogy több év alatt a lvl 2 es szintről nem tudtak 3 as szintre lépni, az hogy mit akar az Uk egy dolog , a teljes jármű állományt nem fogják tudni lecserélni , és senki nem fog babaméretű kocsikért 100 ezer fontokat kidobálni az ablakon.
1 nem mindenki teheti meg,
2 rengetegen járnak tömegközlekedéssel,
3 érdemi hatótávolsága az olcsó kocsiknak nincs max a sarki közért....
4. arról nem is beszélek ,ha ennyi autót hirtelen egyszerre töltődnek a vezetékek úgy szét fognak olvadni mint a húzat. ( erre még nem volt példa ,mert még mindig nem terjed el úgy ahogy sok fanatikus gondolja ,hogy ez mennyire jó)
5. A gyártoknak tanulniuk kell a környezeti adatokból és lehetőségekből kimenetelekből. Én személy szerint az önvezetést hülyeségnek tartom ,azért mert egy beprogramozott lehetőség szerint dönt az autó és amikor olyan váratlan dolog éri ami nincs benne a kodexben akkor jönnek a hibák sorozatai és baklövések.Márpedig amíg ember vezette jármű lesz az utakon addig nem lehet 100% programozni.
Minden esetre ez az auto pilót szlogen arra jó,hogy csökkentsék a népességet fű alatt ,persze azokat akik vakon hisznek benne,és befekszenek hátra aludni közben vagy nekiállnak valami mást csinálni és még lehetne sorolni.Ez az egész még jó 10-15 évbe benne lesz ,de még keveset mondtam hiszen még akkor is lesz olyan aki az utakon fog vezetni.
És ez az elektromos dolog sem a jövő ,a legjobb az egyébként amikor a kocsi nincs tele pumpálva elektronikával,de majd idővel rájönnek erre nagyon sokan !
És ha már elektronika akkor meg kell nézni melyik autógyártó autó belseje ,hogy is néz ki mennyiért és ,hogy van összeszerelve, vagy ép összehányva a gyárba ,,komolyan még az ezer éves trabant is minőségibb összeszerelésen ment át.
Részemről itt be is fejeztem.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest