Új hozzászólás Aktív témák
-
shardd
csendes tag
Az FSD hibáit jelenteni kell, ez így helyes. A sofőrök ezt megteszik. A sok hasznos visszajelzés miatt is fejlődik a rendszer. Igazad van, a hibáit nem a szőnyeg alá kell söpörni hanem javítani kell rajta.
Sajnos történik baleset is a FSD miatt és igaz, hogy hibázik. Szerencsére ilyen videót nem találsz a Merci Level 3 önvezetésről, igazából semmi értelmes tartalmat nem találsz róla. XD
Már a Kínaiak önvezetése is a Merci előtt jár. Link: [link]
Talán 20 év múlva kapok én is tőletek ilyen videót a Merciről. Persze akkor már neki Level 4357 önvezetése lesz, ami sajnos nem publikus így nincs róla videó. Meg a szigorú törvények nem engedik szegényeknek a használatot.Tesla FSD Beta: [link] Még: [link]
Tudom, tudom... Ez csak gagyi Level 2 és kísérleti rendszer nagyon veszélyes! Gondolom a videót is megnézitek és látjátok milyen nagy veszély van amikor Önvezet a Tesla. -
vicze
félisten
Tehát ha a csillagok úgy állnak el tud menni valahova, néha meg a szembe sávba fordul és életveszélyes, ezért jobb rendszer, értem...
Továbbra se érdekel senkit mikor én 500-ból 499x hazavezetek gond nélkül, az az 1 eset fog mindenkit érdekelni mikor elütöm a gyalogost a zebrán.Továbbra is egy életveszélyes rendszer van élesében magánemberekkel teszteltetve akik nem képzettek erre. Semmi más csak játék az emberéletekkel.
[ Szerkesztve ]
-
shardd
csendes tag
Hú de szomorú életed lehet, ez még shadowbull szintjét sem éri el.
Továbbra se érdekel senkit a te véleményed. A Tesla FSD köszöni szépen jó népszerűségnek örvend, szeptember 5.-én emelik az árát 15 ezer dollárra. Se a használói se a jogi szervek, államok nem panaszodnak rá. Persze ettől függetlenül hisztizhetsz itt, hogy csúnya gonosz Tesla, felelőtlen és hogy meri az FSD-t utcára engedni. Senkit nem érdekel és nem fog változni a dolog.
Az önvezető rendszer hibáit jelentséget továbbra is, így egyre jobb lesz a Tesla FSD. Reméljük a Brit szigetre is eljut ez az okos megoldás és használni fogják. Így meglehet a 2025-ös önvezető járműves tervük.
( ma van Tesla stock split, részvényeseknek írom )
-
dabadab
titán
Csak a német autópályák meghatározott szakaszain és csak dugóban hajlandó elindulni és ott is csak annyit csinál, hogy megy a sávban. Sávot váltani meg ilyeneket nem tud.
Szóval nem fog találkozni sávváltással, közlekedési lámpával, letámasztott bójával, útjelölések nélküli mellékútra kanyarodáskor útpadkával meg nem tudom még, hogy mi minden volt a fenti videóban (ami egyébként ugye az FSD egy jóval korábbi állapotát örökítette meg).[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Nyilván, az is lehet, hogy egyébként ott van a firmware-ben egy string, benne a válasszal az élet a mindség meg a mindenre. De az a helyzet, hogy a Mercedes is ragaszkodik ahhoz, hogy ez ennyit tud és a többit azt majd később fejlesztik ki, illetve a gyakorlatban is ennyit hajlandó csinálni.
Szóval nyugodtan maradhatunk annál, hogy tényleg ennyit tud.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
shardd
csendes tag
"Nyilván, az is lehet, hogy egyébként ott van a firmware-ben egy string, benne a válasszal az élet a mindenség meg a mindenre."
Ez jó, nem is értem miért érvelnek ezzel: Oké hogy jelenleg, a mostani törvényekkel nem tudja a Merci Level 3 önvezetés az 'Önvezetést' DE azért amúgy tudhatja, elvileg lehetséges.Komolyan, én látom ennyire máshogy a dolgokat? Én más cikkeket olvasok, más videókat nézek, más szakértőket hallgatok?
Főként az FSD Beta önvezetésre célzok, de általában az elektromos autó gyártásra is kiterjeszthetném.Én továbbra is azt mondom, tök mindegy melyik gyártó mutatja fel az első teljes önvezetést CSAK LEGYEN MÁR ITT. Mindenkinek csak jobb lesz, egy biztonságos önvezetés a közös érdekünk. Elismerem, hogy én a Teslát tartom egyelőre a befutónak de örömmel látnám a többiek videóit is. Szívesen nézném más gyártók önvezetési megoldását, lehet elemezni az mit, hogy, miért csinál stb.
Sajnos nincsenek ilyen szinten, csak a Kínaiak max. Waymo és társai alig jobbak mint a híres Merci Level 3 önvezetés.
Sok sikert a szoftverfejlesztőknek, írjanak jó programot.Én továbbra is érdeklődve várom az új önvezető rendszereket!
Akinek van ilyen forrása ne sajnálja, ossza meg.[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
Waymo és társai alig jobbak mint a híres Merci Level 3 önvezetés.
A Waymo az mondjuk pont kategóriákkal jobb bármi másnál (ők ugye eleve level 4-en vannak), a robottaxijaik ténylegesen önvezetnek Phoenix útjain, rendesen közlekednek, az - azon a kb 130 km2-en - tényleg megvalósítják azt, amit az ember elképzel az "önvezetés" címszó alatt.
Most nézem, hogy már San Franciscoban is vannak, ebbe érdemes belenézni: Waymo - Fully autonomous driving in San FranciscoDRM is theft
-
shardd
csendes tag
Mi ketten ugyanarról beszélünk?
Tesla FSD Beta vs Waymo : [link]Továbbra is igaznak tartom, hogy jobb a Waymo mint a Merci Level 3.
Egy kis Waymo önvezetés aki nem ismerné: [link] , [link]
Itt már legalább van miről beszélni, mármint Waymo vs Tesla. Én itt is fontosnak tartom, hogy a Waymo hatalmas HD Map használatával és sokkal több és így drágább érzékelőkkel tudja azt amit a fenti videókon látsz. Ezt mindenki értékelje saját maga.[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Az a két rendszer nem azonos nehézségű feladatot kap. Waymo egy kisebb konkrét területre van alaposan tréningezve (gondolom), HD térképpel stb., azaz könnyítenek a feladaton. Meg azt hiszem húzósabb környéken nem is láttuk hogyan teljesítene. Illetve ugyan a kormánynál nem ül senki, de ha elakad a kocsi, akkor azonnal ugranak az üzemeltetők. Persze lehet egy jó stratégia, hogy könnyítsük a feladatot, mert úgy legalább működik az önvezetés, és építsünk arra egy üzleti modell. De ha a két szoftver fejlettségét akarjuk összevetni, így nem fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"Reméljük a Brit szigetre is eljut ez az okos megoldás és használni fogják*
Rossz hírem van: Nagy-Britannia ugyanúgy ratifikálta az UN R157-et mint az EU. Úgyhogy ott is ugyanazok a játékszabályok vannak. Első körben a Teslának egy nyamvadt L3 validációt meg típusengedélyezést kéne megugrani, és akkor tarthatna ott ahol a Merci. L4/L5-re még csak szabályok sincsenek, jelenleg előkészületi fázisban van az UN jogalkotási folyamat ezekre, úgyhogy még egy ideig el fog tartani.
Én őszintén remélem hogy az EUban semmiféle módon nem fogják engedni az FSD béta amatőrök általi tesztelését. Ha a Tesla tesztelni akar, akkor tegye úgy ahogy a többiek, profi sofőrökkel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Csak a német autópályák meghatározott szakaszain és csak dugóban hajlandó elindulni és ott is csak annyit csinál, hogy megy a sávban. Sávot váltani meg ilyeneket nem tud."
Jelenleg több mint 1300 kilométeren használható, folyamatosan bővül. 60km/H alatt működik, ez törvényi előírás jelenleg. A sávváltás is tilos törvényileg, nem a rendszer nem tudja, hanem tilos.
Közlekedési lámpát feldolgozó rendszerek szinten vannak már máshol is (hogy a Mercinek van-e azt nem tudom), én konkrétan tavaly vezettem olyan autót, ami megállt a piros lámpánál, zöldnél meg elindult. Szériában.
Hogy a kísérleti rendszerek máshol mit tudnak az nem nyilvános, egyedül a Tesla demózik ezzel.
De ha a Mercinek ez ment 9 éve, akkor gondolom másoknak is van hasonló.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Én más cikkeket olvasok, más videókat nézek, más szakértőket hallgatok?"
Nem, te a hardcore teslafan véleménybuborék legmélyén vagy, és gyakorlatilag semmit sem tudsz arról ami ezen kívül esik. Te nem szakértőket hallgatsz, hanem fanboyokat.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #63 üzenetére
A sávváltás is tilos törvényileg, nem a rendszer nem tudja, hanem tilos.
Helyesen: a rendszer nem tud sávot váltani.
Tekintve, hogy a Mercedes is ezt mondja, ugyanis többek között ennek a megoldása az egyik feltétele annak, hogy 60 km/h felett is tudjanak menni.DRM is theft
-
shardd
csendes tag
Lehet, hogy nem azonos nehézségű feladata van a két rendszernek de legalább a Waymo igyekszik valamit csinálni és van kézzel fogható, szemmel látható eredménye. Ez jó, a versenyzés kell a Teslának is, ne csak egyedül legyenek.
A nagyfelbontású térképezés valóban alapvető szüksége a Waymonak, ahogy a Lidaror, radarok és kamerák sokasága. Ez életképtelen piaci alapon. Természetesen nem is árul ilyen autókat, ők csak szolgáltatás nyújtanak. Nincs is ember aki megvenne ilyen autót... Én ezért írom, hogy a Tesla FSD életképesebb. Minőségben és árban is jobb.
Talán még a Cruise van mint említhető önvezető autó. Az erőviszonyok is valami ilyesmik Viágszinten: Tesla, DeepRoute, Waymo, Cruise. Más említésre méltó nincs.
-
Shadowbull
addikt
"a Mercedes is ezt mondja"
Nem, a Mercedes nem ezt mondja. Azt mondja hogy jelenleg az automatikus sávváltás tilos. Vészhelyzeti kikerülő manővernél is, akkor is a sávban kell maradni.
Sávot váltani természetesen a Merci is tud jelenleg L2ben (mint sokan mások) csak előtte indexelni kell, magát a sávváltást már az autó csinálja. (2015 óta rendelhető, először az E-Klasseban jött)
Amúgy ha jól rémlik a Mercinek is meggyűlt a baja a szabályokkal, pár éve illegálisnak minősítették a sávváltási megoldásukat, és egy ideig nem lehetett kapni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Chaser
titán
válasz Shadowbull #67 üzenetére
olyan jól elbeszélgettek : )
de official linkeket is tudnátok mutatni?
a merci ezt mondja, a merci azt mondja egyik/másik szerint az nem túl hivatalos azért - én full laikus vagyok, szóval ugyanúgy hinnék mindkettőtöknek, csak ugye nem túl egyformán nyilatkoztok erről -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
shardd
csendes tag
válasz Shadowbull #63 üzenetére
A linkelt videódnál azért vannak jó kommentek: "6 Jahre später kann man 20 Sekunden auf der Autobahn fahren ohne das Lenkrad berühren zu müssen. Wow"
Amúgy ennyi lett volna, csak egy normális önvezető videót vártam tőled. Majdnem elhittem hogy azt linkelsz. Sajnálom hogy nincs ilyen a valóságban.
Nézzük milyen feltételek mellett tud a Merci Level 3 önvezetése igazából lassan gurulni bizonyos autópálya szakaszokon jó időben.
Hivatalos leírás
Forrás: [mercedes-benz.com]"However, as a driver, I always have to be ready to take control of the vehicle. Especially when the DRIVE PILOT requests me to retake control of the driving task,” says development engineer Maria Bergmann as she leisurely takes her hands off the steering wheel at a speed of 50 km/h."
"The DRIVE PILOT controls the speed, the distance to the vehicle ahead, and confidently steers the car within its lane.
For the DRIVE PILOT, many additional components are needed besides the sensors of the Driving Assistance Package. The long-range radar in the radiator grille is combined with a LiDAR (light detection and ranging) system.""To supplement the sensor data, a high-precision HD map supplies online information about road geometry, route properties, traffic signs, and unusual traffic conditions such as construction sites via a backend connection. Differential GPS (DGPS) enables the vehicle’s position to be precisely determined to within one centimeter."
Grat. Merci Level 3 önvezetés.
Véleménybuborék, fanboyok hallgatása:
Sandy Munro nem szakember?
Ez fanboy cikk?: [autopilotreview.com] -
Shadowbull
addikt
Ha gondolod megkeresem neked a vonatkozó UN rendelet megfelelő pontját ahol le van írva hogy tilos, ha lesz időm. Biztos magyarul is megvan.
Azt hogy a sávváltás tilos, és ezért nem csinálják, amúgy egy Merci fejlesztő is elmondta az egyik videóban amit láttam. Talán pont a Car Maniac-os riportban.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
shardd
csendes tag
Örülök egy külső szemlélő véleményének. Mert én elfogadom, hogy kicsit elfogult vagyok de remélem a hivatalos források, cikkek, linkek, videók stb. azért jelentenek valamit.
Biztos mindenki szereti írkálni a saját véleményét, én azért igyekszek hozni hiteles forrásokat.
Mint amikor írtam, hogy a Tesla Model Y a legnépszerűbb SUV.
Forrás: [europe.autonews.com]Átlag Tesla FSD Beta önvezetés: [link]
Tesla rekord profit 2022 első negyedév: [theverge.com] Második negyedév: [mercomindia.com]
Stb. Én szívesen adok hivatalos, hiteles forrást a "véleményem" igazolására. Szerintem így lehet értelmesen vitázni.
-
shardd
csendes tag
válasz Shadowbull #71 üzenetére
Erről az ENSZ előírásról van szó? [unece.org]
"allows automated lane changes"[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"Grat. Merci Level 3 önvezetés"
Gratulálhatsz is, mert ettől a Tesla nagyon messze van. Eleve Musk mániája a kamera only megközelítés is zsákutca.
*Sandy Munro nem szakember"
Attól függ miben. Önvezetésben garantáltan nem. És szegény néha abban sem amiről azt gondolja hogy igen.
És igen, fanboy cikk, átfutottam de nem végig , van pár hülyeség benne.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Chaser
titán
na igen, ilyenre gondoltam
ez már tény kategória, nem "szerintem"
korábban olvastam cikket a level3-ról, szó volt néhány dologról, ez szépen összefoglaljaFully automated driving is reached at Level 5, the highest degree of automation. At this level, the vehicle is able to perform any driving tasks on its own and doesn’t need a human driver, regardless of the type of road, the speed range, or other driving conditions.
ez lenne az amit én önvezetésnek képzelek elShadowbull
jó nekem angol is, csak ne német legyen : )
hogy a merci level3-tól hol van a tesla azt nem tudom, de rákerestem fsd-s videókra, az tényleg meggyőző - laikusnak -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
shardd
csendes tag
válasz Shadowbull #74 üzenetére
"a kamera only megközelítés is zsákutca."
Ezt az egyszerű valóság is mutatja, hogy megvalósítható és működik. Az ember is így vezet. Persze a Tesla jobb önvezetést akar az embernél és úgy gondolják erre is elég a Vision only rendszer.
A szakemberek mint pl. Mesterséges intelligencia fejlesztők sem mondják, hogy ez nem működhet. Itt is látszódik a tudatlanságod és az arrogancia. Szánalmas.
Na, 2023 első napján elfogadják az említett ENSZ előírást. Akkor már érvényes a 130 km/h autópály tempó önvezető módban és a sávváltás. Addig nem látom értelmét a felesleges vitának.
Persze ha van konkrétum amit megvitathatunk, hogy miben és mennyivel jobb a Tesla bárkinél akkor szívesen várom az adatokat, kimutatásokat, számokat, cikkeket, hivatkozásokat stb.
-
Shadowbull
addikt
"rákerestem fsd-s videókra, az tényleg meggyőző - laikusnak"
Az FSD tud látványos dolgokat valóban, de kábé negyedóránként összehoz egy teljesen ostoba hibát és balesetveszélyes szituációt. Gyakorlatilag csak úgy lehet használni hogy folyamatosan tartod a kezed a kormányon és a lábad a féken, hogy szempillantás alatt korrigálni tudj. Full stressz a használata.
Mellesleg egy kísérleti rendszer, a Tesla saját bevallása szerint is, kizárólag az USA és Kanada területén aktiválható, és csak válogatott tesztelőknek.Ilyen kísérleti rendszere minden nagyobb gyártónak és néhány erre specializálódott beszállítónak is van, csak ők nem mutogatják minden nap, meg nem erre épül a cég marketing.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
shardd
csendes tag
"rákerestem fsd-s videókra, az tényleg meggyőző"
Figyelj, szerintem itt a lényeg mert ilyen egyszerű. Nem a szakmai leírás, a jogilag meghatározott Level 3 stb. számít. Tök sima ügy. Beülsz a Tesládba ( igen, egyelőre USA, Kanada ) otthon és elvezet A pontból B pontba, ennyi. Nem tudom ezen mit lehet tovább ragozni meg vitázni.Átlag embernek ennyi kell, vigyen oda biztonságban és kész. Ezt ( szerintem és a neten található sok forrás alapján ) jelenleg elérhető autók közül CSAK a Tesla tudja. Nincs másik olyan autó amit megvehetsz és megcsinálja ezt, hogy pl. a garázsodban beülsz és elvisz a munkahelyedre.
HA van ilyen, azt kérlek mutassátok, linket. Köszönöm.
-
Shadowbull
addikt
"az egyszerű valóság is mutatja, hogy megvalósítható és működik"
Jelenleg nem működik. Csak van egy ígéret rá hogy majd fog.
"Az ember is így vezet"
A francokat vezet így az ember. Az embernek van hallása is, vannak gyorsulásérzékelői, és nem utolsósorban van egy olyan képességekkel rendelkező agya, amit gépi formában még megközelíteni sem tudtak.
"szakemberek mint pl. Mesterséges intelligencia fejlesztők sem mondják, hogy ez nem működhet."
Gyakorlatilag a Teslán kívül az összes szakember azt mondja hogy nem fog működni a Vision Only, és kellenek radarok, lidarok és ultrahangos szenzorok is. Most akkor ki az arrogáns és a tudatlan?
"Akkor már érvényes a 130 km/h autópály tempó önvezető módban és a sávváltás"
Így van, de azt sem a Tesla fogja megcsinálni.
Rengeteg adatot és konkrétumot mondtam hogy a Tesla miben szarabb mint kábé bárki ebben az árkategóriában. Level2ben is.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Chaser
titán
válasz Shadowbull #78 üzenetére
nem merültem bele
ami elsőre szembejött hogy felismert egy körforgalmat, holott a térképen egyenes út voltshardd
ha a tesla mellé közli, hog minden jogi felelősséget átvállal akkor tényleg korrekt lenne
amíg nem, addig pár videó alapján azt mondom jó irány
de vision only szerintem is kevés lesz - van mikor esik, havazik, köd van, stb -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
vicze
félisten
válasz Shadowbull #84 üzenetére
"Nem közli"
De közli, mind Autopilot mind FSD aktiválásakor el kell fogad hogy figyelned kell és be kell avatkozz vészhelyzetben. Tehát konkrétan leírják, hogy a rendszer nem biztonságos, de a rajongók a hibákra csak homokba dukják a fejüket. FSD-nek jelenleg 0 köze van az önvezetéshez, csak egy közveszélyes rendszer semmi más ebben az állapotban.A legtöbb Teslan figyeli hogy fogod-e a kormányt, de néhány felszereltségban és modellben kijátszható ez, vagy nem működik megfelelően.
[ Szerkesztve ]
-
Mindenki nyugodjon le a 'csába. Shadowbull szerint minden jó, ami német, minden más szar.
https://www.coreinfinity.tech
-
Chaser
titán
válasz Shadowbull #84 üzenetére
nyilván, úgy értettem ha már nem ezt mondja, hanem minden felelősséget átvállal - ez nyilván csak akkor következik be mikor már 100%-osan biztonságos lesz a dolog -
beta meg nem véletlen beta még
szerintem még az összes gyártó sok évre van az önvezetéstől - ahol tényleg nem kell sofőr és gond esetén minden felelősség a gyártót terheli -
talán ha összefognának, valamivel hamarabb megvalósulhatna - bár személy szerint nem vagyok benne biztos, hogy ez egyáltalán megvalósul a közeljövőben apróbetűk nélkül -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Shadowbull
addikt
Pont ez az.
A Merci L3-as rendszere nem béta. Ha átvette az irányítást, akkor a Merci a felelős, nem a sofőr.
Amúgy valóban, az L4/L5 szinttől nagyon messze vagyunk, legalábbis abban a formában hogy bárhol aktiválom aztán megy. Korlátozottan, erősen felderített területen, taxiként lesznek megoldások, de ezek inkább demónak jók.
Valamilyen mesterséges intelligencia kellene a dologhoz, ami túlmutat a mai annak nevezett rendszerek képességein.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
válasz Shadowbull #88 üzenetére
Tényleg linkeljem a háborús topicot?
Egyébként meg nincs ezzel baj, de ha valaki tagadja, ami szabad szemmel is látható, az elég visszás.
[ Szerkesztve ]
https://www.coreinfinity.tech
-
-
nyerek01
tag
Szeptember 30.-án Tesla AI Day 2.0
Érdemes lesz nézni miben fejlôdik az önvezetô rendszerük. -
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #95 üzenetére
Legyen igazad, év végére ha kész lesz az szép eredmény és nagy siker lesz a Teslának. Nincs messze se az év végén se szeptember 30.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #97 üzenetére
4 év csak? Akkor még jól állnak a 9 évhez képest amit te írtál a Merci önvezetésrôl. Tehát már 9 éve reszelik a semmit a Mercinél és 2022-ben semmi nincs.
4 év alatt ide jutott a Tesla, elismerés nekik.
Csak javul valami a következô 5 évben is a Tesla FSD. -
Shadowbull
addikt
Nem, 4 éve ígérgeti mindig év végére. 2015ben azt mondta hogy az önvezetés nem egy nagy ügy, kvázi meg van oldva :)
A Merci nem ígérget, hanem csendben dolgozik. Az említett 2013as videóban annyit mondtak hogy az évtized végére várható az autópályás L3, végül 2022 lett belőle, bár 2021 közepéig jogilag sem volt lehetséges.
2022ben annyira semmi sincs, hogy van L3.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #99 üzenetére
Elon Musk amikor azt mondja, hogy év végére lesz önvezetés és nem valósult meg, akkor ez egybôl egy ígéret ami nincs betartva, csúnya, gonosz Elon becsapott minket?
Merci azt mondja az évtized végére ( 2019 !! ) autópályán bárhol használva a Világon? lesz Level 3.
Erre 2022 vége van és Óriási korlátozással kaptak hivatalos plecsnit hogy valami Level 3 izéjük.Ahham, az elsô eset az miért ígéret és hazugság ha a másik nem?
Mind a kettô tévedett, ennyi. A jövôt azért Musk sem látja. Kérdés ki az ostoba, aki azt gondolja hogy Elon egy jós vagy maga Mr. Musk?Amúgy a Tesla Semi kamion kapcsán is érdekes lesz megnézni, hogy az önvezetô FSD mûködik majd a kamionban.