Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • válasz Micsurin #16425 üzenetére

    OK, de az a kód, már a 2. sorában buktató(ZH=1-es), mert SS: Stack ez bukó... :DDD
    (Stack fenntartott szó, így be sem lehet fordítani a kódot, arról nem is beszélve, hogy nem kerülhet a kód végére... ;] )

    Puritánság? Nem... :N
    Erre szokták azt mondani (tanítani), hogy amit nem lehet Pascal-ban megírni, azt C++-ban meg lehet. Amit C++-ban nem lehet megírni, azt Assembly-ben meg lehet. Amit Assembly-ben nem lehet megírni, azt nem lehet megírni... ;]

    Az Assembly "alatt" csak a gépi kód van (CPU ebből ért, tök mindegy milyen fejlesztőkörnyezetben írsz és fordítsz, a vége, akkor is gépi kód lesz) csak az nem mindegy, hogy az hány darab utasításból áll (ez határozza meg egy adott szoftver sebességét).
    Minél "magasabb" szintű egy nyelv, annál lassabb, mert a felhasználóbarát függvények használatának ez az ára. Ha (és ez csak egy eszmefuttatás) a mai játékokat tisztán Assembly-ben írnák (még1x, ez csak eszmefuttatás), akkor min. 15 éves gépeken is pont úgy menne egy mai/2021-es játék, mint a mai erőműveken. Persze abba a fejlesztők beledöglenének, az tuti... :DDD

    A gépi kód, majd Assembly volt mindennek az alapja. Enélkül nem lenne Pascal, C/CPP , stb stb meg konkrétan semmi.

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés