- YouTube
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
őstag
válasz Wesder #142399 üzenetére
Szerintem Pro nem mostanában lesz, de majd év vége felé talán több minden kiderül.
Ebben a generációban azért sok pletyka ment el a levesbe, és a PS5 friss gépeiről is már régóta mennek feltételezések, talán részben hiteles infók is.
Az Xbox részt elkezdtem fogalmazni, de úgy gondolom inkább jobb a békesség egy PS topikban.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
syler123
veterán
válasz ProEvoFan #142404 üzenetére
Nana, 120 fps alatt nekem nem kell!
Amúgy ha jó / jobb konstrukció lenne a sima Ps5-nél, akkor én lehet lecserélném. Van egy olyan érzésem, hogy ha megjelenik tényleg az lesz, mint sokan jósolnak, hogy az alap Ps5 lesz 30fps-re, a pro pedig 60-ra.
Ehhez mondjuk szerintem nem elég a GPU upgrade, CPU-nak is jobbnak kell lennie, lásd Gotham Knights, ami erősen CPU limites, és nem az egyetlen játék, csak a példa kedvéért. -
MODERÁTOR
válasz Mr Chapel #142400 üzenetére
A Sony már évekkel ezelőtt javította ezt a kellemetlenséget, bár rákeresve, úgy tűnik, hogy a későbbiekben újra előjött. Elviekben a lemez behelyezése csak kirakja a PS4-es játékváltozat ikonját is, de nem kezdi el automatikusan telepíteni.
Kerülőmegoldásként azt tudom javasolni, hogy telepítsd USB 3-as külső vinyóra ezeket a játékokat. Úgy nem foglalnak helyet az SSD-n (illetve csak minimálisat), viszont ha le is húzod a vinyót, a lemez behelyezése nem fog csinálni semmit.<-ƘƘ->
-
MODERÁTOR
válasz syler123 #142405 üzenetére
Szerintem az lenne a legtutibb, ha az alapkonzolon maradna a választható teljesítmény és szebb grafika mód, míg a Pro-n nem lenne semmi ilyesmi, hanem e kettő az egyben futna minden. Ugyanis sokaknak a választás lehetősége azt jelenti, hogy kompromisszumosan fut a játék, hiszen valamiből mindenképpen engedni kell. De ha a Pro a grafikából és a futási teljesítményből is kihozná a maxot, akkor tökéletes lenne. Ezt pedig ilyen félgenerációs vassal lehet megtenni, mikor a gyengébb hardvert célozva fejlesztik a játékokat.
<-ƘƘ->
-
ρσгτσ
őstag
Diablo IV | Season of the Malignant | Announce Trailer
1. szezon indulása: július 20.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
#62435328
törölt tag
válasz #62435328 #142365 üzenetére
Elnézést hogy ezen pörgök, de délután játszottam egy kicsit ezzel az RGB dinamika tartománnyal.
Szóval amit eröltet a konzol az automatikus beállítás, az teljes RGB. Szóval korlátozottra érdemes állítani, mert a teljes nagyon mély feketét jelenít meg, és részletek is veszhetnek el a sötét részeknél.[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
cyberkind
félisten
Mivel a topikja (ha van is) nem hiszem, hogy pörög, így megkérdem itt, ha jól sejtem, a június végén kidobott story dlc volt az utolsó anyag a The Callisto Protocol-hoz?
Paranormal Cocktivity
-
opr
veterán
válasz EmThor #142412 üzenetére
Simán, csak valszeg nem ilyen grafikával, mint a videóban. Ha lesz neki 60fps mód, az tippre olyan 1080p körüli valós felbontáson lesz, kb PC med-high közötti grafikai szinten.
Aztán majd meglátjuk, nyilván kérdés az is, hogy mennyi figyelmet fordítottak rá, hogy bírják a konzolok.De, ami fontos, hogy az átlag gamer PC-t a mai napig elpicsázzák a konzolok nyers erőben, és ugye egy stúdió se hülye, fontos neki, hogy az átlag gamer PC-jén élvezhetően fusson a játék, szóval... Ha nem is megjelenés napján, de szvsz meg lesz ez oldva, nem kell aggódni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Xaels
félisten
válasz oriic #142416 üzenetére
Az elsőt szerettem, ahogy nézem az izometrikus nézetet leszámítva megtartották a szellemiségét a játéknak, így TPS-ben viszont nehezebb lesz, mert nem olyan átlátható a környezet. Tetszetős, csak ne felejtsék el a tartalmat is bővíteni
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
nagyúr
válasz #71316224 #142376 üzenetére
Nekem az a véleményem, ha megjelenik ilyesmi egyből váltok, mert látom előnyét annak, ha jobban futnak a játékok (bármelyik, akár régi is).
De szerintem nem fog jönni Pro.
Egy "slim" PS5-re jóval nagyobb esélyt látok a gyártás egységesítés és olcsósítás miatt a belátható közeljövőben.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Bad Pritt
nagyúr
Mondjuk ugyanezt mondta az egész internet arra az idióta handheldre, ami pletyka volt pár hónapja, aztán mégis meg fog jelenni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodafon
senior tag
válasz pr0bi #142426 üzenetére
Engem az erdekelne mit jelent itt hogy valami nem "nextgen"? Mert mindenki ezt harsogja hogy fuuu hat semmi "nextgen" jatek nem jott meg ki a konzolra.
Ami azt jelenti pontosan hogy.... ?
Az eddigi jatekok se nextgenek? Horizon FW, Last of us Part 1, Kena, etc etcI'm gangsta!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodafon #142430 üzenetére
Kena, HFW megjelent PS4-re, The Last of Us Part 1 meg ellenőrzöttként fut végre a PS4 szintű Steam Decken. Csak hogy így a perspektíva meglegyen.
Az egyetlen tényleg mindenki által érzékelhető előnye ennek a generációnak a töltési idő drasztikus csökkenése, de ez is csak azoknál a játékoknál, amik natív porttal rendelkeznek.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ldave
félisten
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Yodafon #142430 üzenetére
Szerintem az a baj, hogy az emberek jelentős részének fogalma sincs arról, hogy pontosan mit lát a képernyőn, és emlékezetből/nosztalgiából táplálkozva írja azt, hogy alig van különbség az előző genhez képest. Ja meg ha megjelent még előző genre is a játék, az nem lehet next gen, mert 'háazmegmilyenlennemár...
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #142431 üzenetére
De ez nem a konzol hibája.
Elvileg a többihez képest összehasonlítva mint PS4-PS3, igen is jó vas van a gépekben.
Az újabb játékok azért jóval szebbek is PS5on, például HFW és Ragnarok.
De PS4 érában el is értünk egy pontot, hogy ennél szebb játékot készíteni már idő kérdése és nem teljesítmény függő.
Egy TLoU2 nem is nézhetne ki így ps4en.Az hogy a többi egy fos másfelé kell mutogatni.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nyilván nem a konzol hibája, szerintem is full felesleges egy Pro gép. Így pár hónappal a Hogwarts Legacy meg Dead Island 2 után, amiket nevenincs középcsapatok kalapáltak össze, szerintem baromi égő a videojátékiparra nézve, ami az elmúlt években zajlik. De hát a népnek ez kell, veszik, játsszák, elég az.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Jakesz
őstag
válasz RangerFox #142433 üzenetére
Hát vissza is fogják a prevgen kiadások rendesen az új játékok kinézetét. Lásd pl GoW Ragnarök alig szebb a 2018-asnál, csak hogy ne egy Ubisoft-szintű trehány cégtől hozzak példát. Mondjuk a Spider Man 2 is elég nagy csalódás grafikailag a gameplay alapján, ami szintén alig néz ki jobban az elsőnél, pedig abból nem is lesz prevgen verzió, valamint a fejlesztői a Ratchet and Clank Rift Aparttal meg tudták mutatni, hogy mi az a nextgen.
-
opr
veterán
válasz Yodafon #142438 üzenetére
Hat, nem tudom, az atlag mit var/vart.
Szamomra az lenne a nextgen, ha vegre lenne egy jatek, ami tenyleg kihasznalja az SSD-t, es streameli a vilagot, es ennek megfeleloen szabad kezet kapnak a level designerek. Mert elvileg ez lenne az igazi attores, hogy a kreativokat most rendesen megfogjak a hw-es korlatok ilyen szempontbol. Pl ez az oka annak is, hogy Horizonban minden cauldron ilyen hosszu, szuk, semmi sem tortenik folyosoval kezdodik. Mert ido kellett, mire betoltotte a palyareszt a hdd-rol. Az egesz egy hatalmas hack. Ezek a dolgok trivialisnak tunhetnek, de nagyon nem azok, amikor ilyen korlatok korul kell dolgozni, ott mindig szivas van.
Elvileg a gyors SSD pont ezert szuletett. Ezert is mondtam anno, mikor megjelent a PS5, hogy szamomra nem a szebb grafika lesz a nextgen, le se szarom, nekem mar a PS4 sima graf is boven eleg volt. Szamomra az lesz a nextgen, ha valami jatek ujat tud mutatni.Ilyen modon szamomra a Rift Apart az nextgen. Csak szeretnek latni nagyobb ivu jatekokat, de amig eroltetve van a prevgen, addig eselytelen a dolog, mert minek az SSD, ha a jatek lenyegi reszeit tovabbra is ugy kell kitalalni, hogy amugy menjen HDD-rol is.
szerk: marinea2: Rohogni fogsz, de szerintem az is az. Mert olyat adott, ami PS4-en nem volt lehetseges (kontroller magia), es azt nagyon magas szinten adta.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
penge111
addikt
Hogy érted ezt:
"Szamomra az lesz a nextgen, ha valami jatek ujat tud mutatni." Ezt technológiailag (grafika) érted, vagy, hogy mint játék.
Ha mint játék, nekem pl. 3 hónapja van Switchem. Ps5 pár napja kapcsoltam be, hogy működik-e még Azóta csak lesek, hogy milyen kreatív, szórakoztató játékok vannak rá. Leszögezem szeretem a Sony játékait. De döbbenet számomra, hogy a Nintendo milyen szinten tud szórakotató, kreatív játékokat gyártani. Persze ehhez az is kell, hogy az ember felül tudjon kerekedni az fps számokon, a csúnyácska grafikán, a gyenge hardveren. Továbbra is osztom a régi dakota közmondást: van, aki a legújabb játékokkal játszik, én a legjobbakkal
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
zozika84
őstag
válasz penge111 #142441 üzenetére
Pontosan ugyanez van itt is és sok ismerősnél is.
Határtalan kreativitás jellemzi ezeket a játékokat.
Én már eladtam a Ps-t, de a többiek is csak frissíteni és multplayer címekhez kapcsolják be, amióta megvan nekik a SwitchPSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
-
opr
veterán
válasz penge111 #142441 üzenetére
Fentebb kifejtettem. Level design elso sorban. Pont az lenne a dolog lenyege, hogy JO jatekokat tudjanak csinalni, ne csak szebbeket. PS4 grafika nekem doszteleg, le se szarom. De legyenek kreativ palyak, jatekok, amik kihasznaljak, hogy a teljes memoria par mp alatt lecserelheto. Ez egy hatalmas fegyverteny.
Egy egyszeru pelda:
Vannak dolgok, amiket mindig bent kell tartani a memoriaban, ezen nem tud semmi valtoztatni. Legyen ez mondjuk 4GB.
- Ha HDD-vel szamolni kell, akkor csak ugy tudod megcsinalni a jatekod, hogy a maradek elferjen a maradek memoriaban, VAGY legyenek tolteskepernyok, VAGY legyenek olyan szuk helyek, amik picik es eleg ido atmenni rajtuk, hogy a HDD be tudja olvasni a game object-eket.
- Mindez SSD-nel gyakorlatilag nem letezik. Ha okosan hasznalod a tomoritest es a streamelest, akkor valos idoben tudod populalni a jatekteret a szukseges objektumokkal.Ez azt jelenti, hogy amikor a level designer uberkreativ arc azt mondja, hogy szeretnek csinalni egy XY dolgot, akkor nem kell neki azt mondani, hogy ok, DE... Hanem lehet neki azt mondani, hogy hajra Belam, memoriaba ferjel bele es kesz.
Ez egy hatalmas kulonbseg, amikor jatekot csinalunk. Kreativ szabadsagban, fejlesztesi idoben, penzben, mindenben.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
penge111
addikt
válasz Yodafon #142442 üzenetére
Mario Odyssey amihez volt szerencsém, egy rendkivül szórakozató, kreatív játék. Nem viccből van mindenütt top tierben. Én rengeteg videót néztem anno switchről, de megmondom neked röhögtem rajta akkor 40+ fejjel mit lehet ennyit ajnározni a Mariókat, amúgy sem volt sosem egy Marió játék se szimpi. De ki kell próbálni, engem meggyőzött a kis masina. Végigvittem még a Luigi Manson 3, Metroid Prime, Metroid Dread játékokat. Ezek is mind szuper címek, de ezek közül a Luigi Manson 3, amit még igazán kiemelnék, szintén baromi kreatív és szórakoztató játék. A metroid játékok irgalmatlanul jók, de baromi nehezek, nekem mindkettő csemege volt. Most a Donkey Kong megy pár óra van benne, de alig várom, hogy elé üljek megint...
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
csabi0805
aktív tag
Huh srácok tegnap jó kis csörtét indítottam el.
Nyugi van más életem is nem csak a játék.
Sokszor napokig be sincsenek kapcsolva konzolok különböző okok miatt. -
opr
veterán
válasz marinea2 #142449 üzenetére
Mi amugy annyira imadjuk, hogy bar megvan a PS5 megjelenes napja ota es ez volt az elso jatek, amit vegigjatszottunk rajta, mai napig van, hogy ujrakezdjuk nullarol. Szerintem vagy 10szer mar biztos vegignyomtuk. Olni tudnek egy hasonlo minosegben megcsinalt, ~sackboy hosszusagu Astro AAA jatekert.
Mondom ezt ugy, hogy a Sackboy volt a masodik jatek, amit vegignyomtunk, es azt is imadjuk. De az Astro, az Astro."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- nVidia tulajok OFF topikja
- YouTube
- Filmvilág
- Windows 11
- Építő/felújító topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen