-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
niof
addikt
Na, akkor sorolom a hibákat, amikkel eddig találkoztam, és a patch-note nem említ ezekkel kapcsolatban semmit.
Yasnaya-ban a panelok belsejében villog a textúra, ahogy ki-be megyek a szobába, de nem minden házban, és nem minden emeleten.
A szögesdrótos kerítések fizikájába is belenyúltak, nagy sebesség esetén kiszakad, de jobban megdobja/megakasztja a járművet. Alacsony sebesség esetén konkrétan fennakadsz rajta.
Random elveszti a fókuszt a játék ablaka, hiába van fullscreen-re állítva, egyszer csak nem mozdul meg a baba, és bele kell kattintani az ablakba.
Ja! És a patch az összes grafikai beállításomat elqrta, a felbontástól kezdve v-sync ig (meg minden beállítást feltolt ultra-ra). Érdekes, hogy a keybinding-ot nem érintette.
Egyelőre ennyi hibát találtam...Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
scabi78
senior tag
Ez nálam is megvan már jóideje, én azt hittem a két monitor miatt van. Nem lehet, hogy te is két monitort használsz?
Random elveszti a fókuszt a játék ablaka, hiába van fullscreen-re állítva, egyszer csak nem mozdul meg a baba, és bele kell kattintani az ablakba.
Tiszta Windows, rendes ház!
-
PeL
addikt
Még mindig elég nagy előnye, hogy ha nem vagy full hp-n (boost nélküli max hp-ig értve) egy hitel fejre, kettes sisakban is. Emiatt még mindig sok ember kedvence. Egyébként nagyobbat rúg, de gyorsabban vissza is áll a célkereszt lövés után alaphelyzetbe. Csak a gyors egymás utáni lövés lett vele nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
dudu5130
őstag
Nem haragszom meg, de ebbe nem értek egyet veletek. Nekem ezek az dolgok tetszenek. Nekem az nem tetszik, hogy egy közelharc közben mikor előbb kezdek lőni, előbb hitelek M416-tal ne lőjjenek már le UMP-vel. Valami gyalázat az a fegyver amit kapok tőle mostanában. Nekem ez a romboló.
-
PeL
addikt
Mondjuk ezt a videót nem is láttam, de teljesen egyetértek a látottakkal, illetve ezek szerint kb ugyanazok a dolgok zavarnak kb. engem is mint őt. Remélem eljut a fejlesztőkhöz is.
#27903 dudu5130
Engem meg pont az SMG-k nem zavarnak, közelharcban végre használhatók lettek, elvégre pont arra is vannak. Eddig mindenki AR-ekkel rohangált, az SMG-kkel meg kb akkor értél el valamit ha sikerült az enemy-t oldalról/hátból meglepned. Sokkal balanszoltabbnak tűnik most fegyverek terén a játék, az SMG-ket kedvelők nincsenek egyértelmű hátrányba (én is mindig AR-ekkel mentem meg azokat preferáltam főleg, de mostanában gyakran viszek főleg DMR-ek mellé SMG-t vagy valamelyik shotgunt )[ Szerkesztve ]
-
dudu5130
őstag
A recoil az full random néha. Volt olyan nap, hogy üres m4 4x-szel martin magas ház tetejéről beautozo duot úgy kiszedtem, hogy néztem. Szinte semmit nem ugrált a fegyver. Kövi kör fullra pimpelt m4 Red dottal körbe lőttem az embert 10 méterről. Azt se tudtam milyen bolygón vagyok.
-
Sati1984
tag
Sajnos nem valószínű, hogy a mapválasztást visszahozzák, legalábbis addig biztosan nem, amíg az átlag játékosszám nem nő nagyot (legalább két számjegyű százalékot). Enélkül nem várhatjuk ezt egyáltalán. A botok számának csökkentése jó irány, talán vissza is hoz pár játékost, akik abbahagyták anno a botok bevezetésekor, de szerintem a mapválasztás visszahozásához ez sem lesz elég így önmagában...
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
adakiller
senior tag
nincs arany középút... a játékosszám februárban, márciusban, és az utolsó 30 napban is csökkent. ennyi pályára kevés az átlag 200ezer játékos. hiába lenne preferred maps, sztem a játékosok elenyésző száma akarna 5-10 percet várni egy játékra, ami hellyel-közzel botmentes. speciel én akkor faroltam ki a pubg-ből amikor elvették a pályaválasztást. ki-be lépkedni se időm, se kedvem, se türelmem nincs. a ki-be lépkedés helyett addig játszok mással. én a kis mappeket favorizálom, és amikor 5-6szor bead egy miramar-t egymás után, karakint/sanhokot meg 2-3 napig elvétve (1-2 alkalom)... na ezek a pillanatok voltak azok, amikor elengedtem, és szerintem végleg... bő 1 hónapja 0 játék. jelen állapotban nem látom mi menthetné meg ezt a játékot hosszútávon... és lassan ha elmúlik a coviddal járó korlátozások (egy része), jön a nyár, még ennyi játékos se lesz; hacsak nem a kis nebulók rá nem kapnak a szünetben . lehet el kellene lopni az apex-ból a map kiosztási folyamatot: adott idősávban (1 óra) egy fix pálya van, aztán következő órában váltás. nem lenne sok ki-be lépkedés, max akinek nem a megfelelő pálya van addig csinál mást. botokra se lenne szükség, és nem lenne ennyi várakozási idő sem. de lehet a pubg-n már ez se segítene, viszont egy próbát megérhetne.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Kis mapokat sem lenne jó kivenni, mert akkor meg az lenne a baj, biztos hogy vannak akik csak azon szeretnek játszani, hiába kis rétegről van csak szó. Mondjuk eddig Sanhok-ot kb mindenki szidta akinél szóba került, még a régebbi Sanhok is jobb volt sokak szerint mint a mostani. Senkinek nem tudnak a készítők a kedvükbe járni, mert akármit csinálnak, mindig lesznek emberek akiknek nem tetszik ez vagy az. Valszeg emiatt is van ez hogy hónapokat kell várni egy egy érdemi, komolyabb változtatásra.
-
chrisnagy13
senior tag
A kevesebb mapszámot adom. A ranknak meg pont ugyanúgy kéne működni mint CS:GO-ban. A silver játsszon silverrel, a global meg globallal. Ennyi. Ami most van nettó fasság, főleg úgy hogy bicskanyitogató különbség van lootban jelenleg a ranked és a non ranked meccsek között.
-
Sati1984
tag
Minden szavaddal egyetértek, én is 90%-ban Miramaron és Erangelen játszom, néha Sanhok befigyel, de Vikendihez sincs sokszor kedvem. Karakin kuka, én törölném teljesen.
A Battle Royale és Mini Royale playlistek anno jók voltak, talán meg lehetett volna tartani őket úgy, hogy kb. 1-2, netán 3 perc várakozással még tudnánk is játszani akár a jelenlegi játékosszám mellett is. De valamiért nem ebbe az irányba mentek el anno, hanem behozták a botokat. Ehh, hát számtalanszor megénekeltük már, milyen borzalmasan félremenedzselték ezt a játékot, úgyhogy tovább nem is ragoznám ezt.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
Sati1984
tag
Köszi a beszámolót, én majd megvárom az éles szerveren, de eddig jól hangzik, főleg az, hogy van elég fény. Mármint én az éjszakai módot annyira nem várom, meg nem is forszíroznám, mert nekem a halálom, ha egy film vagy játék sötét... Persze van arra jó példa, hogy a sötétet hogy lehet rendesen megvilágítani. Ez most hülyén hangzott, de mondjuk ha megnézitek, hogy az Alien hogy van fényképezve és azt összevetitek a Game of Thrones S08E02-vel, akkor zongorázni lehet a különbséget, szerintem egyből megértitek, mire gondolok.
Valami ne úgy legyen sötét, hogy nem látsz semmit, na. Ha az éjszakai módot a fény rendes dinamikájával úgy tudják megoldani, hogy inkább az Alienhez hasonlítson a végeredmény mint a GoT-hoz, akkor jöhet, nem akarom előre elítélni, de túl sokszor láttam már, hogy nem fektetik bele a sötét jelenetekbe a filmkészítők / játékkészítők a kellő gondosságot, ezért tartok tőle.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
Sati1984
tag
-
Sati1984
tag
Nekem a játékélmény még mindig viszi a hátán az egészet, közel 4 év alatt 735 óránál tartok, aminek a 95%-a TPP szóló, mostanában ritkábban, de időről időre elő-előveszem, mert azt az igazi túlélős élményt nem adja semmi más.
A Miramar remastert is kipróbálom hamarosan, kíváncsi vagyok, milyen lett, bár a videók alapján talán túl sárga lett... Igazából én azt várnám, hogy igyekezzenek a játékosszámot növelő döntéseket hozni, és most, hogy jön két új nagy pálya, sok múlik a mapek rotációjának rendszerén. Merthogy a Miramar remaster marad, és lesz két másik 8X8-as pálya. Akkor legalább egy kisebb et muszáj lesz kivenni a játékból, hogy ne forgácsolódjanak szét a queue-k még map selection nélkül is... Meglátjuk, erre mit találnak ki.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
Sati1984
tag
Így van, és ahogy írtam, felőlem Karakin és Paramo mehetnek a levesbe, ezek túl kicsik egyszerűen.
Sanhok és Vikendi maradhat, bár jobban örülnék a 4 db 8X8-as pályának, amikor persze kijön a két új
Mivel sokan szeretik a kis pályákat is, az lehetne a megoldás, hogy két random mapes queue-t kreálnak a pályák nagysága szerint, ahogy egyszer pár hónapig már volt (Battle Royale / Mini Royale). Így mindenki megtalálná a számítását, és nem forgácsolódna tovább a játékosbázis. Meglátjuk, hogy ehhez képest ők mit találtak ki...
[ Szerkesztve ]
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
scabi78
senior tag
Mi meg pont a kis páylákat kedveljük, csak azon játszunk. Kicsi, jó a loot, pörgős és rövid. Nem kell fél óráig szenvedni egy nagy pályán, hogy meglegyen az alap felszerelés, aztán járművel elmenni a pálya egyik végéből a másikba ahol már várnak rád a hangos autó miatt...
Vikendi még elmegy, a mira meg az era unalmas...Tiszta Windows, rendes ház!
-
Sati1984
tag
Igen, ez tulajdonképpen két filozófia - van, aki lövöldözős akciójátékként játssza, és ily módon a kis pályákat és a rövidebb köröket preferálja, és van, aki a túlélésre megy, azt szereti benne, ahogy felépül egy meccs, és akár fél órán keresztül is tarthat, amiben van bújkálás, taktikai pozícionálás, akció, aztán megint kis "szünet", amitől növekszik a feszültség, hogy sikerül-e a top10-be jutás, és ha az megvan, akkor van-e esély akár a nyerésre, stb.
Én ez utóbbiak közé tartozom, szeretem az elején azt a csendes szakaszt is, amikor felszerelkezek és eldöntöm, hogy az adott meccsben az első kört hogyan közelítem meg. Ezért is jó lenne a két külön mapcsoport, meglátjuk, hogy amikor kijön a két új 8X8-as, akkor hogyan képzelik a készítők ezt.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
nyamsas
aktív tag
Akkor lehet amiket visszanéztem, kivételes eset volt, de rengetegen kampeltek, egy épületben, sokáig nem is mozogtak. Ezért jó a replay funkció vissza tudok nézni meccseket, persze csak ahol sokáig életben maradtam. Akkor úgy irom, van olyan eset, hogy 90%-ban kampelnek egy épületben, vagy ahol tudnak.
Volt olyan eset, hogy a gyerek a garázsban az egyik kicsi sarokban kampelt, meg se moccant, sokáig, egy városban. Csak be kellett lépnem a garázsba, és oldalba lőtt, haltam. Észre sem vettem..
Mindegy, ez az én tapasztalatom, és sokszor van ilyen, sajnos. Attól függetlenül nagyon rosszul játszom, úgyhogy megérdemlem, hogy haljak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest