- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
kigyi_23
addikt
Mert nem általános, hogy hibás egy file. Nálam a steam indulása óta 2 alkalommal voltak hibás fileok a letöltésben az elsőt egy memória csere megoldotta. A második egy kicsit nagyobb mértékű tuning volt egy kicsit visszavettem és ment sok sok évig gond nélkül. (akkor még fiatal voltam és bökte a csőröm a túlhajtás lehetősége.)
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
lafaty80
őstag
Ez már egy másik generáció, szociálisan éretlenek, virtuális térben, egy párhuzamos világban élnek....
Valszeg az ego, mert lenne ha ezeknek egy csapat mondaná meg mit kell csinálni, ha egy couch-ot kellene követni.... áááá, kizárt (mindenki egy kis shroud már)És igen, vannak jó játékosok, de sokszor találkozunk mi is ezekkel a no recoil/no rection time/500m 1 headshot emberekkel....
De inkább funny a game a csapattal nekem... (főleg korombó kiindulva )
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
addikt
És az menyire játszhat be pluszba az ilyen jelenségekbe, hogy pl. nálam a februári verzió óta, szinte folyamatos packet loss-t ír ki a Steam. Korábban ilyen soha nem volt, most meg állandóan olyan 2-6 % körüli értékeket látok, nagy ritkán még a 8 %-ig is felugrik az érték.
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Aprósólyom
addikt
False. Van szerver-kliens kompenzáció. Semmi nem kedvez semminek.
Egyedül a szinkronizációs különbségből fakadó delay, ami megzavarhatja a játékosok ritmusát döntését. De ez nagyon helyzettől függ hogy egyáltalán beszélhetünk-e előnyről, hátrányról, hiszen kompenzálni fog a szerver.
Ezt már bebizonyította battle(non)sense.Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
wackyjacky-t összevetni battle(non)sense munkájával... de azért érdekelne az a "bizonyíték..."
Minden esetre én offolom a topikot, mert kezd összeesküvés szagú lenni.#28621 DiszNóÓl: "Az." "Igen!" Egyébként az érdekelne, valaki tudja, hogy a death cam az hány tickes? (Azt pl. tudom, hogy CS GO-t régen fele annyi tickből lehett a visszanézni a HLTV-ből, ha nem vetted fel magadnak parancssorból. 30 tickes rec gémből nagy csalósnak néztek ki a flick shotok, mert nem tudta követni a gyorsaságot...)
#28623 DiszNóÓl:
a ping advantage semmi más csak a két játékos közti dinamika és tempó különbség, ahogy játszanak. PL. a támadó oldalon peek+prefire előnyt szerezhet a "védővel" szemben, akinek vizuális triggre kell reagálnia. (Előnyt szerezhet, mert igazából a kivitelezésen múlik.) A prifájörös pedig pontosan tudja, hogy lőni fog és milyen ütemben.
De ettől független a kimenő és bemenő csomagok és tartalma függvényében nincs senkinek sehol sem előnye, ha azok korrekt információt tartalmaznak. Mert utólag kompenzálja a szeró és a gyorsabb/ügyesebb fog nyerni.Lehet találni cikket a neten programozóktól, akik közérthető formában beszélnek a net code-ról. Kifejezetten fast paced online game net code-ra kerestem rá anno, így találtam jó kis elemzős, analitikus cikket. De beszéltem programozóval is. Mértem, benchmarkoltam is progival, ami elkapja a a bejövő és kimenő csomagokat. Úgy ahogy battle(non)sense is csinálja. Úgyhogy a lényeg, hogy a ping advtage az szituáció függő rengeteg változóval és ahogy elehet előny úgy másik esetben lehet hátrány. (de ebbe nem mennék bele, mert kegyetlen sokat kellene példálózni, hogy érthető legyen és jó lenne sok videó példát hozni, azt kivesézni.) De hogy jobban megérthető legyen érdemes megnézni 1-2 battle(non)sense videót. Egy példa a csatiról: [link] Nem wekidzseki ugye, ahogy egyesek csinálják. Kifejezetten "szakmai" forrás. Nem csoda, hogy levetették a videóját...
"meg se látod de ő már lőtt is"
Ebben a videóban a ping különbséget látni. Az enemy látta, lőtt, eltalálta. Az mindegy, hogy már fedezékben van, mert x másodperccel korábban az enemy kliens oldalán, már le lett lőve.
Még lehetnek olyan anomáliák, hogy a 3D modell és a hitscan nem esik ugyan oda. Na az baj... de nem tudok róla, hogy PUBG-ben lenne ilyen probléma. Az Unreal engine ebben a tekintetben elég jó.
Ezt bele kell kalkulálni az online játékba, mivel nem LAN-on 1-es pinngel játszunk. Különösen a fast-paced online játékokban, mert ott látszódik igazán. Egy real time stratégiai játéknál nem jön ki ennyire sarkosan.Jevons paradox
-
nyamsas
aktív tag
Akit én reportoltam illetőket, abból eddig összesen 2 volt ténylegesen büntetve. Abból az egyik a teaming-es illető volt
Amiért valaki meg is emlitett, hogy ő már járt úgy, hogy a meccs elején 2 idegen ült egymás mellett, az autóban. Ez oké is, de amit én jelentettem, az a meccs közepén volt, ketten szálltak ki egy coupe-ból, Taego-n, az egyik egy MK12-vel, a másik meg egy M24-el lőtt RÁM. Szóval biztos én tévedtem...ennyit erről.
Irtam, hogy én rosszul lövök, viszont egy trükköm van, ami egy párszor már bejött nálam. Nem fejre kezdek el célozni, automata fegyverekkel, hanem combra, vagy derékra. Tudom magamról, hogy nem tudom megtartani a fegyót, úgy hogy szépen kúszik felfele a célkereszt, ahogy a recoil nő megfele. Nem egy két esetben, fejlövéssel öltem meg az illetőt, mert mire meghalt, addigra már a fejét lőttem. Ha nem tudom normálisan kontrollálni a visszarúgást, mert egyszerűen nem megy, akkor eleve nem fejre célzom, hanem jóval lentebb.
Másik dolog, én TPP-ben tolom, (leszoktam az FPP-ről, nekem nem ment), és Sanhok-on a játékosok fekszenek a fűben , és nem csak az alacsonyabb szintűek, hanem a kimaxolt arany medálos gyökerek is. Csak azt várják mikor fut arra valaki, hogy hátba lövöldözzék az illetőket.
2x igy öltek meg tegnap is, még hogy nem lehet elbújni a régi Sanhok-on a fűben??
Elfutottam szinte mellette, én nem vettem észre őket, aztán elkezdtek sorozni, én meg mire megfordultam, meg is haltam.
Már fel sem veszem az ilyeneket, mert nincs értelme. Had lőjön, ha neki erre áll fel.... -
niof
addikt
-
-
PeL
addikt
Rankedes tryhardhoz már nekem sincs gyomrom. Normalon minden körben hotdroppolunk, aztán lesz ami lesz. Rankedre normális, összeszokott team nélkül nem nagyon van értelme bemenni ha eredményeket is akar az ember.
Tegnap drop miatt elkezdtünk harcolni egy duoval Sanhokon, openen voltam pont, az egyikük Minivel el sem bírt találni, ellövöm testen 3x MK12-vel, majd megjelent a 200-as szintű társa kicsit messzebb, jó 150 méterre, ő már az első kar98 golyóval hitel, elkezdek futni, átvált red dot-os M4-re és első 4-5 golyóból ledarált a fedezéktől 1 méterre. Társa természetesen ugyanúgy nem talált el egyszer sem ezalatt, visszanéztem demoban. Aki lelőtt csávónak az op.gg profilja alapján van maximum 1000 órája a játékban. Az ilyen azért okoz bennem némi frusztrációt. A mai napig nem tudom egyesek hogy fogják meg így az M4-et, meg pláne egy Berylt, hogy egy pontba túrnak vele 100+ méterekre is, nekem valahogy nem nagyon sikerül ezt megcsinálni, mert legtöbbször simán körbelövöm az ellenfeleket a fegyverek mozgása miatt. Sajna mióta ingyenes lett a játék elég sok 100-200 szint körüli született tehetség aláz minket sz*rrá.
A másik kedvencem meg mikor valaki lelő nagy nehezen, majd instant elkezd deadelni, nem érdekli az sem ha a társam ezalatt lelövi őt, meg az sem hogy amúgy a társa knockos mellette, ő engem azért is befejez előtte.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Ránéztem én is kíváncsiságból, úgy látom ez a csávó főleg TPP-zik, bár nem tudom ott mostanság mennyire nehéz ilyen statokat összehozni viszont figyelemreméltó hogy a 11. szezonjában FPP ranked módban elég nagyot rakott, majdnem 10-es K/D, 139 meccsből 75 win. Ez alapján nekem sem tűnik legitnek, mivel megnéztem gyorsan pár, magyar viszonylatban jónak számító player statjait, egyikük sincs 3.00 K/D fölött rankeden, max 1-2 jobban sikerült szezonjukban
-
PeL
addikt
Szerintem röhögnek egy jót rajta aztán tovább lapoznak Egyébként szépen elkezdett megint esni a játékosok száma, mikor ingyenessé tették hirtelen volt majdnem 700K player, most már lassan a 400K alá is bekúszunk. :\ Szerintem esélytelen hogy visszajöjjön a map választó, már rankedezni is csak squadban lehet egy ideje... Régebben volt solo, meg tán duo is? Kérdés mi lesz a következő mód amit kivesznek ha tovább esik a játékosszám és ne legyenek több perces lobby várakozási idők...
[ Szerkesztve ]
-
-
Golden9
addikt
How to get and use Contraband Coupon in PUBG
Az emblem meg valami dekor dolog.15 percet kell nézni értük egy csatornát, de most tényleg nem tudtad?
[ Szeretkezve ]
-
-
protegum
aktív tag
BP-ért ládákat veszek amit eladok a piacon. Contraband-et beváltom és amit dob, ha lehet eladom a piacon. Mindent is eladok a steamen amit lehet. Igaz pár centért, euróért, de sok kicsi sokra megy. Mióta pubg létezik csak egy-két játékot vettem csak igazi cash-ért. Sőt a pubg árát is így dobtuk össze egymásnak, már akinek nem volt már meg, hogy legalább próbálja ki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Steam topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- Battlefield 2042
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs