- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8347 üzenetére
Pont ezt találtad meg?
Személygépkocsikban a töltetmennyiség típustól függően 350-950 gramm. Ennek a mennyiségnek a keringtetése a hűtőrendszerben biztosítja a személyautó légterének lehűtéséhez szükséges 3-4,5 kW-os teljesítményt.
Na, nekem ebből ez hűtési teljesítménynek tűnik....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8416 üzenetére
Legutóbb kapott márkaszervizben 5w-30 Mobil-1 ESP formula, meg mittommilyen szűrők, de ott gyertyákat is cseréltek. Most meg 0W40 Castrol Edge Sport (VR6-Fan: ez lett végül ), meg mittommilyen szűrők (de mind ki lett cserélve, lég, benzin, olaj, pollen)
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8418 üzenetére
Hm, ahogy nézem, a tiedbe inkább 10w meg 15w-ket ajánlanak. Persze ettől nem lesz baja szerintem.
Kajálni? Még nem vettem észre, bár csak párszáz km-t tettem bele azóta. De az eddigieket se ette, vagy nem észrevehető mértékben.
Jónak tűnik eddig, de az tutkó, hogy olajcserén nem spórolok ezután sem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8423 üzenetére
Hát ennyi cserétől már megfickósodik újra. Főleg, ha előtte régen voltak cserélve.
VR6-Fan, annyira nem szokott üvegelve lenni, versenypályára meg nem is járok. Azért ez az olaj is tudja a leckét "normál" szinten.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz #67688960 #8524 üzenetére
Na most ez úgy néz ki, hogy egy finom vékony réteget bevonatot képez a hengerekben és egyébb helyeken.
Hő hatására megszilárdul.
Ez pont azért van kitalálva, mert az apró repedéseket karcokat tömítettlenségeket fémezi úkra.
Egy réz ezüst kombóval:-D
Legalábbis amit én használok az ezt tartalmazza.
Nekem nagyon bevált, csendesebb lett a motor és nőtt a kompresszióm.
(mérve volt előtte is és utánna is.)
Nem nagy eltérés de pozitív minden képpen.
Renault power
-
marsu
addikt
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11800 üzenetére
két részen szar, az ami átvisz a pákozdi útról a 7-esre, de ott el lehet közlekedni szépen nyugiba rajta, a legnagyobb forgalmat a bringások jelentik rajta..
meg ahogy felkanyarodsz a bence hegy felé az m7-es felüljáró 30 méteren keresztül csak lépésben, amúgy a többi jó raccsingolható is akár.
de hogy lehetsz ilyen anti szoc ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
barnam_
nagyúr
válasz #67688960 #11800 üzenetére
Nem kötekedni akarok, csak múltkor pont utána néztem ennek, és valószínű nem vagy antiszociális, max. aszociális
antiszociális vs. aszociális, nem mindegy
-
rob210
nagyúr
válasz #67688960 #11872 üzenetére
Nekem 2 ° előgyújtás kellett, pont azért mert 50-50%ban megyek vele.
De szvsz ha nem állít az ember hozzá gyújtást akkor is jó.
Csak így nagyobb a leadott teljesítmény magasabb fordulaton.
Az etanollal ugyanis alacsony fordulaton nagyobb a leadott teljesítmény viszont magasabb tartományban érezhetően elgyengül az autó.
Ezért babráltunk a gyújtással egy kicsit így most nagyon frankón megy.
Szerintem jobban mint sima benzinnelRenault power
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11881 üzenetére
de a nagyobb oktánhoz nagyobb alap elő gyujtás is adható mivel a naftának nagyobb a kompresszió törése.
de az etanolnak kisebb a fajlagos energia tartalma ("égés hője").
felfelé is eltud térni a mot. vez. szóval egy bizonyos tartományba javulni kell (közép tartomány, ahol jól lehet játszani a gyujtással), s ott romlania ahol már nem tud kellő mennyiségű etanol a motorba jutni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11883 üzenetére
a gyújtás szögét lehet növelni.
előző kérdésedre a válasz, attól hogy 98-ra van írva az ECU elmegy a kocsi 91-el is (de azt papíron már úgy sem kapsz, a valóságban meg amit itthon tankolsz hugylé, kb annak felel meg...), de a teljesítményben jelentős romlás fogsz tapasztalni, illetve legrosszabb eseten "böcsöröghet" a motorod, az az kopogásos égésed lesz, ami hosszú távon nem jó.
nem hinném ohgy nagyobb hő értékű gyertya kéne, szvsz nem szabad hogy jobban melegedjen, ezért kell több etanol bele többek közt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11885 üzenetére
már mint mi hogy lehet?
egyáltalán milyen motorról beszélünk?
nem tudom erről még nem nagyon hallottam de a szegény keverék nem egy túl jó dolog, ha rendesen elvan találva a keverék akkor gyakorlatilag semmit nem kell változtatnod, csak tankolnod
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz #67688960 #11878 üzenetére
Milyen kocsid van megmondom tacekból érdemes e etanolozni.
Én már nagyon beleettem magam a témáda.
A kollégám ford mondeója pl. kifejezetten imádja az etanolt 50-50%-ban semmilyen módosítást nem kért.
2.0-MK2 es mondeó.
Opel corsa 1994 es szintén szereti.
Haver seat leonja nyeli mint kacsa a nokedlit.Eddig egy autó nem itta amit láttam az a toyota corolla 14 terra linea.
Az kifejezetten köpködött tölle.
Meg kiverte azonnal a hibalámpát.
Nem tudta után állítani az injektort.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #67688960 #11888 üzenetére
AJAJAJAJ hölgyek urak asszonyok.
Komolyan olvassatok utánna az etanolos dolognak mert messzire vagytok az igazságtól.
űAz etanol égéshője sokkal alacsonyabb mint a benziné.
Ezáltal KEVÉSBÉ melegszik a motor nem hogy jobban.
Szóval szvsz szívesen megmutogatom a dolgot mindenkinek, hogy mit kell tenni ahhoz hogy etanol benzin üzemű legyen a kocsi.
1 benzinszűrő csere tankolás előtt és 1000km után mégegyszer mert az alkohol nagyon kitisztítja a rendszert.
Injektoros autóknál a fele fele tankolást simán tűrik azaz semmit nem kell csinálni.Karburátoros öregebb autóknál mint az enyém, egy mérettel nagyobb főfúvókát és alapjárati fúvókát kell betenni, és 2-6° előgyújtást kell neki adni.
Eltérő mértékű a gyujtás állítás mivel nagyon sok jelenleg is szarul beállított autóval rohangálnak az emberek.
Ők azok akik a hajukat el szokták dobni amikor bekerül az etanol és beállítva elindulnak a kocsival, mert komolyan mondom olyan mint ha egy 20lóerővel erősebb kocsit tettek volna alájuk.A fogyasztás nekem csökkent 100%os etanolnál kb. eddigi tapasztalatok szerint 12-17% nő a fogyasztás.
Ha valakinek bármi kérdése van csak szóljon ebben a témában végre én vagyok a spiller valamint tapasztalattal is rendelkezem.
Mind injektoros mind karbis autóknál.Renault power
-
#67688960
törölt tag
válasz #67688960 #11919 üzenetére
na, ha valakit érdekel(akit nem az lapozzon ):
beöntöttem a militec-et, úgy tűnik, hogy pörgősebb, hallkabb, nyomatékosabb lett, motorfék is változott, mintha nem pörögne fel annyira mint szokottaz olaj teszt meg , mindkettő olajos maradt, de talán a magnetic-es jobban, de tuti biztos nem vagyok benne
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11921 üzenetére
hüm egy linket tudsz dobni erről a militec olajról?
más: be lett állítva a CO-m 1,1-re a gyújtás 5-6 fokra, tudom nem lehetne hajtani...
de 160-on olyan pik pak ott van hogy én is csak lestem és tapostam a féketviszont nincs meg benne 4000-ezernél a rántás, húz alulról is elég szépen, no kiváncsi leszek milyen lesz új kipuval...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #11972 üzenetére
Hát én ezzel már nem mennék el még két betétnyi km-t. Pláne, hogy nem egyenletes a kopás, az új betét nem is tudna felfeküdni rendesen.
Persze, normál városi cirkálásra, parkoláshoz elég lehet, de egy nagyobb tempójú fékezésnél már kevés, elmelegszik a tárcsa szvsz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz #67688960 #135072 üzenetére
Én sejtettem, csak nem akartam beleugatni.
Nem vesztettél sokat szerintem.
Aláírom hogy ért hozzá a Doni (már) de nálam annó leírta magát... rá fél évre a mostani Audi szerelőm csuklóból megmondta mi volt a baja anno az A4-nek.. Doni meg csak vakargatta magát, meg hogy ezt így nem lehet... telefonon stb.. (mell éa stílussal volt baj, pedig előre utalni akartam neki pénzt...)érdekes a mostani szerelőm a mondat felénél belevágott a szavamba és mondta mi a baj... pedig nem egy "átlag" baja volt a kocsinak.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...