-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
válasz simonjoe #214729 üzenetére
A G13 erősen korrozív az összetétele miatt ami a modern vízpumpák tengelyét korrodálja és az elkezdi enni a tömítést ami a tengelyen tömítene le. Egy-két belsős kép róla: [kép] [kép]
Plusz még korróziót is okozhat a blokkban, hengerfejben. Ez a Te 2009-es motorodon nagy valószínűséggel nem fog előjönni, nem olyan a vízpumpa sem az autódban. (bár nem tudom milyen motor van az autódban)The Truth Is Out There --->
-
Tsunami73
tag
válasz simonjoe #214737 üzenetére
Nem. Egy gazdás, márkaszervizes magyar autók.
2019- ben a német fórumokon olvastam ezt a problémát, mert vettem egy B8-at és érdekelt a téma. Később meg láttam a környezetemben személyesen. Az 5 literes kannáknál én mostam még át a rendszert, mert az egy 500 ezres márkaszervizes tisztítás után jött még le belőle néhány hónappal. -
=WiNTeR=
senior tag
-
-
boti19871125
kezdő
válasz simonjoe #215026 üzenetére
Én nem is a zárra írtam, hogy az lehet a gond. A zár nálam is tökéletesen nyit a távirányítóról. Én úgy gondolom, hogy a billenthető emblémában lévő mikrokapcsoló adta meg magát ezért nem lehet nyitni azzal. A kábeleket már korábban ellenőriztem azzal nincsen baj. Van egy Golf V is a családban ha egyszer lesz időm rá megcserélem a két nyitót, majd beszámolok róla mi lett vége.
[ Szerkesztve ]
-
Bulitt
őstag
válasz simonjoe #215213 üzenetére
Azért veszem a fáradságot hogy 8eKm-n friss olajat kap. Ha valami elszarodik megcsinálom, megcsináltatom. Lehet itt sarazni, de amig személyesen nem láttad, hogy milyen a kocsi, addig kérlek. Gazdája vagyok a kocsinak, nem tulaja. Veszem a fáradságot, és kitakaritom, még a doblemez mögött is. Mások vagyunk, engedjük már el ezt, hogy neked igazad van, neki nincs.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz simonjoe #215383 üzenetére
Céges Polo javításából kiindulva írtam inkább. Első körben ott is ment a jópofizás meg haverkodás telefonban, hogy tuti munka lesz. Aztán volt némi stílusváltás, mikor átvételnél kiderült, hogy nem klasszikus céges autó és elkezdtem észrevenni az “egyszerűsítéseket” a munkában. Másodszorra már kicsit szolidabb volt a hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz simonjoe #215665 üzenetére
Tyű, nekem meg van gyári kihajtható és még soha nem használtam
Legalábbis a 3 év alatt mióta megvan a kocsi.
Az előző kocsimon fix volt, levehető de összerohadt véggel. Azzal talán egyszer utánfutóztam párszáz kilométert a 6 év alatt.
Kedvem támadt venni egy futót vagy egy ilyen biciklihordozót csak hogy tudjam használni, ha már ekkora érték sokaknakhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #215905 üzenetére
Miért kéne nekem konkrétat írna, főleg ha nem fog biciklit hordani
Csak annyit jegyeztem meg hogy ha keresi a megfelelő horgot és akar biciklit szállítani, akkor ne a minimum értékkel számoljon, mert egyre felkapottabb elektromos rásegítés biciklik sokkal nehezebbek mint a sima bringák( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
426os
őstag
válasz simonjoe #215907 üzenetére
függőleges terhelés, de ezt valamiért nem divat feltüntetni sehol
Én eddig bárhol kerestem horgot, mindig fel volt tüntetve. Ahogy írod, fontos adat.
Anno a vonohorog-bolt.hu-ról rendeltem, de ugyanazon márkák esetén max az ár lehet különbség, szóval érdemes jól körbenézni.
A Bosal-Oris horgokat Kecskeméten gyártják, ha esetleg valaki "Made in Hungary" alapján választana (amúgy teljesen oké, én az előző kocsimra ilyet raktam). A csoda magyar gyátmányú beszélő elektronikáról viszont inkább lebeszélnék mindenkit ha ilyet ajánlanak neki. Inkább valami márkásat (én Bosal-Orist vettem, mint a horog) vennék. Autótól függ, de fontos szempont, hogy tudjon parkradar lekapcsolást is (ezt sokan elfelejtik, azán hallgatják tolatáskor a folyamatos sípolást), illetve ha van gyári előkészítés a kocsiban, akkor érdemes ehhez passzoló elektronikát venni. A nevesebb gyártóknak általában két verziója van: előkésztéssel rendelkező és anélküli autókhoz való. A kábelezés más igazából. Az előbbit értelemszerűen könnyebb telepíteni.
Kicsit körbejártam a témát én is most az autóvásárlás során, pont a bringaszálltás miatt, de aztán szerencsére (és ez is egy szempont volt mellette) a Golfon, amit vettem van gyári, kihajtható horog.
Ahogy néztem a különböző gyártók szerelési útmutatóit, némi kódolás kellhet majd a tökéletes működéshez, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezt minden műhely becsülettel megcsinálja, érdemes rákérdezni. Ismerősi körben több gyorsan begányolt szettet láttam már, ahol nem foglalkoztak pl parkolóradarral sem..
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ukrajnai háború
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Dell Precision 3640 mini workstation
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest