-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #189033 üzenetére
Esetleg a konkrét hirdetésből meg tudtok állapítani valamit? - Igen. Én például jó közelítéssel meg tudom állapítani az autó színét.
A GTE elvileg plug in hibrid, a kocsi mindent megold magának és tanulja a vezetési szokásokat, tehát hozzá nem értő vezetővel is elboldogul.
Az akksit tippre VCDS-sel lehet kiolvasni, hány ciklus van benne, ehhez nem kell szerviz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Doki16
addikt
válasz -FreaK- #189033 üzenetére
Nincs komolyabban semmi olyan GTE specifikus dolog amire jobban oda kellene figyelni mint más DSG-s Passatnál. Tehát ugyanazokat nézd mint egy hagyományos kocsinál, a hibrid hajtásláncba úgysem lehet belelátni. Egy dolgot nézz meg, hogy a kiegyenlítőtartály rendben legyen ami az elektromos rendszert nézi. DSG legyen rendben 60000-es olajcserével, motorj járjon szép egyenletesen, stb.
Az akksi állapotát sajnos sehogyan sem lehet kiolvasni. Nagyjából lehet következtetni abból, hogy mennyire tölt fel teljesen. Akkor jó ha a Passat olyan 50-52 km körül mutat.
Annak örülj ha nem töltötte, legalább sokkal jobb állapotú az akkumulátora. A hirdetésből max arra tudok következtetni, hogy milyen extrák vannak benne valóban.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
m3tr0
senior tag
válasz -FreaK- #189033 üzenetére
Szia,
mindenféleképpen nézesd meg márkaszervizben.
Én a cégnek vettem egy Passat GTE-et, első magyarországi tulajtól 90 ezer km-rel,márkaszervizben volt csak szervizelve és a márkaszervizben derült ki a vásárlás előtt,hogy annak ellenére,hogy nem produkált hibát még az autó az automata váltó elektronikája hibás volt.
Mivel még pont garanciás volt az autó cserélték gariban és a javítás után vettük meg.
Fene se gondolta volna,hogy találnak bármit is,pláne egy ilyen hibát ami garancián kívüli javítás esetén több százezer forintos költség lett volna.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #191996 üzenetére
Az átvizsgálás eredményétől függ.
Ha első tulajdonostól van, akkor most műszakis, tehát az órát a kívánt értékre állíttathatod.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Szada85
aktív tag
válasz -FreaK- #192009 üzenetére
Ez is FL elötti.
FL-nél más lett a fényszóró formája, vele a lökös picit, hátsó lámpa dizájnja más, ezek a legkönnyebb ismertetöjegyek.
[Google a barátod ebben.] -
molnarpeter
nagyúr
válasz -FreaK- #192003 üzenetére
Ki kéne deríteni a belga rendszámot, akkor könnyebb - kint minden bokor látogatás rögzítve van központi rendszerben km állással. De emiatt lehet, hogy érdemes megnézni a fizetős lekérdezési lehetőségeket is, alvázszám alapján (valamelyik ki is írja fizetés nélkül, milyen jellegű infót tudnak adni, talán a vin-info). Vagy írsz a matrica szerinti kereskedésnek, hátha tudnak valamit mondani népszerűség stb miatt karosszéria sérülés viszonylag gyakori rajtuk, de főleg parkolási dolgokra kell gondolni.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #192144 üzenetére
Vidd be egy Excelbe az értékeket, mert ez a grafikon így nem állja meg a helyét.
Az idő tengelyen 2015. novembere kétszer szerepel ugyanolyan távolságra, mint ami 2017 november és 2020 január közt van.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #192150 üzenetére
Nem mondanám kirívónak. 2017 végéig egyenletes használat, utána történhetett valami, amitől többet ment a járgány. Kérdés, hogy mikor?
Simán lehet, hogy a 2020-ban beköszöntött pandémia alatt felmondták az albit és ingáztak a kocsival, vagy mondjuk beállt futárnak.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #192152 üzenetére
Mindent ki lehet...
Kollégám is nyugodt, hogy JSZP-n lekérdezhető az óraállás, mert szerinte nincs olyan, aki 2 év alatt 80k km-t megy és ebből 50-60k-t visszateker minden műszakinál.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dellfanboy
őstag
válasz -FreaK- #211247 üzenetére
Turbó kímélése
ha leallitod utana meg keringeti a vizet, ha ugy erzekeli, hogy kell. folosleges jaratni alapjaraton. ez nem egy verseny wrx amibol kiszedtek mindent hogy konnyebb gyorsabb legyeneladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tibbike01
őstag
válasz -FreaK- #211247 üzenetére
Én sem használom sosem a kéziféket az autohold miatt, de ugye amikor leállítom az autót, akkor automatikusan behúzz a kéziféket, de ez így rosszabb, mintha előbb N-be tennéd, majd te magad húznád be a kéziféket és ez után P.
Más1: nálam mindig attól függ, hogy mennyire volt terhelve a motor-turbó a leállítást megelőző 10-15 percben, ha pl dimbes-dombos autópályán haladva állok ki a pihenőbe, akkor ott akár fél percig is járatom a motort, hogy hűljön, de ha csak gyengéden, suhanva közlekedtem városon kívül, akkor kb 3-5 másodperc bőven elég, pláne, ha már eleve az utolsó néhányt kmert is lassúlva, gázt elvéve megyek. Szóval minden út más és akkor döntöm el.
Bár ez az eTSI nagyon agyhalott, városban közlekedve kb az út 20%-án áll a motor[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz -FreaK- #211414 üzenetére
Én csak negatív hatást vettem észre, kevesebb pénz maradt tőle a számlámon.
Tavasszal, klíma nélkül, 100-as OMV-vel fél literrel jobb volt az átlagfogyasztásom, mint az azóta eltelt időszakban puruttya OMV-vel. De majd akkor válhat csak egyértelművé a dolog, ha nem megy nem kell menjen a klíma és még ez a gumi marad a verdán.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Asbee
veterán
válasz -FreaK- #211437 üzenetére
Nem csak mindennaposan szemmel lárható előnyei vannak, a fogyasztás csak egy dolog. Ténylegesen jobb üzemanyagok a prémiumok. Mindenkinek magának kell mérlegelnie megérie-e a jobb adalékoltság, jobb téli hidegindulás, jobb tisztító hatás, jobb kenés, kevesebb etanol, stb.
-
simonjoe
senior tag
válasz -FreaK- #211442 üzenetére
Azért ha semmiért fizetnél +40HUF-ot/l, vastagon botrány lenne. A Passat prémium MOL gázolajat kap, felhasználástól függően 4,5-5,5 a fogyi. Külföldön ha lehet csak BP kutakon tankolom a prémiumot. Ennek ellenére a szívóoldal okádék a lerakódásoktól. A Spalsh egy darabig prémium 100-ast kapott, az 1,2-es motor 5,5 körül beszippantott belőle, amióta a sima 95-ös kerül bele, 4,8-5 környékén megáll az átlagfogyi két tankolás között. A fene se érti.
Joe
-
NY_A
őstag
válasz -FreaK- #211442 üzenetére
Nekem volt kb. 8 éve egy 160 lovas dízel Insigniám. Az elején sima gázolajat kapott kb 1 évig, aztán elkezdtem prémiumozni. Az autó a prémiumtól már szinte az elejétől nyomatékosabb volt alacsony fordulaton, a fogyasztásom nagyságrendileg 0.5 literrel lett kevesebb, és fokozatosan tolódott ki a két regeneráció közötti idő. Ott nagyon kijött a két üzemanyagfajta közti különbség. Ezután egy SkyActive Mazda 6-ot vettem 2.2 dízel. Ezt az elejétől prémiummal tankoltam, így nem volt referencia. Aztán mikor jött a hatósági üzemanyagár elkezdtem simát tankolni. Annál az autónál semmi különbség nem jött ki sem teljesítményben, sem fogyasztásban, sem regenerációban. Most Audim van. Ennél autópályán érzem inkább a prémium hatását, ott dinamikusabb az autó nagyobb tempónál is. Másban nem vettem észre, fogyasztás a simával is hasonló volt. Max 1-2 decivel kevesebb, de ez bármilyen körülménynek betudható.
Tudom ez nem egy szakvélemény, és nem is teszt, egyszerűen csak sokat megyek az autóval és észre veszem ha valami változik. Nekem az Insigniás korszakomban nagyon kijött, hogy valóban tényleg jobb a prémium, az az autó ezt nagyon kiadta. A többi már kevésbé, de a jobb üzemanyag jótékony hatásai ezeknél is biztosan érvényesülnek. -
-FreaK-
veterán
válasz -FreaK- #211769 üzenetére
Ez jó lehet? Kell még hozzá valami?
Vezérműszíj készlet vízpumpával BOSCH 1 987 946 958 -
gyulaszu
senior tag
válasz -FreaK- #211894 üzenetére
Rendben. Ebben az esetben a menetszél elméletem mellett tartok ki. Hogy miért csak a baloldali rácson keresztül, arra passz...
Én az AC gombot nevezem "klímának", azért próbáltam tisztázni Hűteni szerintem csak akkor tud, ha azt is bekapcsolod.
[ Szerkesztve ]
gyulaszu
-
TrollBalint
addikt
válasz -FreaK- #211901 üzenetére
Ha a ventillátor tekerővel kapcsolod be, akkor emlékeim szerint megjegyzi az utolsó állapotot. Ha akkor be volt kapcsolva a klíma, akkor bekapcsolja, ha nem, akkor csak a fűtés/hűtést*. Meg talán a bal oldali OFF kapcsoló is így működik, bár eddig talán 1x ha használtam klíma nélkül ezt a módot.
Én eddig mindegyik autónkon éreztem, hogy jött be levegő kikapcsolt klímánál. Úgy mondták nekem ez valami biztonsági dolog (gondolom, hogy ne az legyen, hogy elfogy a levegő, és elálmosodsz, vagy nem tudom ) Amikor nagyon zavart, akkor át szoktam nyomni, hogy a szélvédőre "fújja" és akkor tényleg lezárnak a műszerfalon lévő beömlök.*már régen se értettem (még a klíma előtti időkben), hogy a hűtés mit tud, mert elvileg a kint levegőt fújja be, azt fel tudja melegíteni a motortérbe, de hogy lehűteni hogy tudja...
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz -FreaK- #211918 üzenetére
Akkor próbáld ki, benyomod az OFF gombot, így az nem világít, de az AC fog világítani a jobb oldalon. Azt megnyomod, hogy ne világítson, ezzel kikapcsolod, de az OFF gomb nem kezd el világítani és ahogy állítod a ventillátor erejét, érezni fogod, hogy fújja be a levegőt. De ilyenkor azt hiszem fűteni tudsz csak, vagy a külső levegőt befúvatni.
A fűtés/hűtést úgy értettem, hogy be tudod állítani, hogy fűtse a levegőt vagy ne, de pontos hőfokot ilyenkor nem tudsz (tudtommal).
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Asbee
veterán
válasz -FreaK- #211918 üzenetére
Ha az AC kivan nyomva akkor nem megy a kompresszor, csak a külső levegőt fújja be. De nem lesz hűtve. Erre mondják azt megy a klíma, nem megy a klíma. Nem arra hogy kioffolod teljesen. Otthon sem arra mondod hogy bekapcsolom a klímát mikor kinyitod az ablakot.
[ Szerkesztve ]
-
gyulaszu
senior tag
válasz -FreaK- #211918 üzenetére
Csak hogy még kicsit rágódjunk a klíma/AC/hűtés témán...
Ebben az őszi nyárban jöttem hazafelé. Kinti hőmérséklet 24°C volt. A hőmérséklet szabályozót levettem 20 alá.
Nos nálam csak akkor kezdett el hűteni, ha benyomtam az AC gombot.
Illetve bekapcsolja magától az AC-t, ha előtte én megnyomom az "AUTO" gombot. Innentől azonban már nem kapcsolja ki, hiába veszem fel a hőmérsékletet.Én azon az elven vagyok, hogy amennyiben nincs szükség hűtésre, akkor kinyomom (illetve be sem nyomom) az AC-t.
Egy másik üzemmód, amikor használom az AC-t, amikor esik az eső, hogy ne párásodjon a szélvédő.Szerintem te állandó AUTO és AC üzemmódban használod, illetve az OFF gombbal kikapcsolod a szellőztető rendszert
gyulaszu
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen