-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz diegho #166365 üzenetére
Dióhéjban vásárlási tanács, ha parázol a lánctól: MQB-alapú (G7 & Co.) 1.4 TSI-t vegyél, nem számít a lóerő (122-125-140-150).
(#166370) zoo8800: Csak annyira, hogy azért inkább 1,4-ben gondolkodjon, ne 1.0, 1.2.
Nyilván a vezérlés típusa szempontjából nem számít a ló.[ Szerkesztve ]
-
Keef_Lee
senior tag
-
bul07
nagyúr
válasz diegho #166732 üzenetére
Saját fülemmel halottam mikkor a haver rendelte a kocsiját, neki mindenképp automata kellet
Mikkor állította össze a kocsit a Skoda embere akkor ecsetelte hogy előre tudjon készülniNa de aki megtud venni egy majd 6milliós kocsit az tud bele venni egy váltót is 350e Ft-ért (ennyit mondott a váltó árára, két éve)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
aktív tag
válasz diegho #168924 üzenetére
Tesztvezetésen nekem is ez volt a problémám.
2.0 TDI 92 km/h-nál már 7.-ben volt. Pedál lenyomás után kis hatásszünet aztán visszagangolt 2-3 fokozatot.
Az értékesítő városi használathoz a váltófüleket ajánlotta.Másik kérdésem, hogy az adaptív tempomat manuálnál mennyire használható?
Havonta egyszer végigmegyek az országon (Szombathely - Zemplénagárd) és pályán jól jönne.(#168920) lacos001 Tényleg nem, de azért köszi!
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz diegho #169754 üzenetére
Nézd, az, hogy Unixból/Bárdiból felhasználva az 50%-os kedvezményt mennyiért tudod az anyagárat kihozni egy dolog. Az egy másik dolog, hogy mennyiért lesz beépítve, számlával és garanciával. Munkadíjban nyilván lesz szórás attól függően, hogy haver csinálja neked anyagáron szabadidejében, fórumon keresztül fellelt TSI-szaki számla nélkül vagy szakszervíz rezsióradíjjal és számlás garival.
Abban viszont igazat adok így útólag, hogy a 300 ezer erre a motorra nézve valószínűleg túlzás, ugyanis ellentétben az 1.4 TSI-vel, ez egy sima SOHC hengerfej veztengely elfokolás nélkül, tehát ki lehet vonni belőle az egyik legnagyobb tételt. A láncos 1.4 TSI-re továbbra is a 300 körüli összeg a realitás (számlásan persze).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diegho #171120 üzenetére
A száraz újabb fejlesztésű, könnyebb is nem csak ügyesebb (ami javarészt a programozásából fakad). Bár ahhoz külön gratulálok, hogy a 0,8 sec vs 0,4 sec-es váltási sebesség különbséget megérzed. Én vezettem szárazat és olajosat is de nem vettem észre különbséget.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diegho #171124 üzenetére
Jobb a program mint írtam. Ember nem érez meg 0,8 s vs 0,4 s váltáskülönbséget, főleg, hogy csúsztatva vált (szinkronban az egyik nyit, a másik zár).
mod:
szabonagyur: A szárazat nem. Az olajos DSG-t amiben cserélték 60 ezrenként az olajat és a szűrőt is azt be lehet vállalni. A miénkben már 275k km van és köszöni jól van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz diegho #171242 üzenetére
Normális márkakereskedés, hívd fel, kérdezd ki őket.
Pasztell egérszürke fényezés. 2014-es, de P-s rendszám. "Magyarországi első tulajdonostól..." - lehet, hogy külföldön már volt (másik) első tulajdonosa. Szervizkönyvről nem írnak semmit. Kifutó típus, nem lesz utódja a G8 platformján.
Egy telefont megér!
+ Nézd meg a JSZP-ben rendszám alapján.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diegho #171244 üzenetére
A motorról én annyit tudok, hogy keveset fogyaszt - jó barátomnak ilyen van G7-ben, ill. unokatesómnak most Octi 3-ban, előtte Octi 2-ben is volt neki, annál sokat szívott a váltóval - akár 4 literrel el lehet vele járni országúton, a 6 literhez komolyan kell taposni.
A fenti autókat vezettem, normális dinamikát biztosít.
Itt kevésbé népszerű a 2.0 TDI-nél.
-
-
F_Zolee
veterán
válasz diegho #171595 üzenetére
Annyit szekáljátok azzal a 60%al, hogy az átlag autók 70%a meg lehet ettől sokkal rosszabb állapotban van nem csak a lengéscsillapítókat nézve. Én nemrég voltam futóművesnél. Szerelő srác körbe udvarolta az autóm, hogy milyen jó állapotban van(17 éves) az ott megfordultakhoz képest. Persze én tudtam volna mondani több dolgot, hogy mit kéne cserélni.
Ja és a kis összeg relatív. Megnéztem, hogy elől-hátul csere nekem csak a csillapitó kb 50k és még nincs benne semmi más díj.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz diegho #172374 üzenetére
Lényegében a Golf 6 szedán változatáról beszélünk. 2014-ben volt egy facelift, én személy szerint azokból választanék, mert külsőre frissebbnek hat. Motorokból az 1,4TSI 125 v. 150 lovas verziója teljesen rendben van, manuális váltóval. Dieselből inkább a 2literes az ajánlott, itt már a DSG olajos ami jó.
A tempomat szerintem itt már nem csak egy kar beszerelésének kérdése. Érdemes komolyabban utána nézni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz diegho #172376 üzenetére
Saint-nek volt Jetta olyan motorral és egy fórumtag vette meg tőle, talán Motion_Blur. Az ő hozzászólásaik beszédesek lehetnek, bár nem emlékszem hogy beszámoltak volna különösebb problémákról.
Ha a tempomat csak ennyi, akkor annak hiánya miatt nem hagynék ki egy jó vételt. Majd beleteteted később.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
enddav
aktív tag
válasz diegho #172374 üzenetére
Minimum comfortline legyen, a trendlive szvsz nagyon fapados. Nekem 2.0 Cr van '14-ből, szeretem de egy fél millió azért legyen tartalékban, ha valamit javítani kell, bár ez mindegyik használtra igaz. Legutóbb 800 ezret locsoltam rá; kettőstömegű lendkerék, kuplungszett, vezérlés, motor-fék-váltó olaj, egr, lengőkar, stabpálca, szilent, első tárcsa és betét.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Lacess
tag
válasz diegho #174788 üzenetére
Utasként ültem egyben ~200km-en át.
Vicces volt látni a lassan 20éves Bora Variantom belső világítótestét az alig néhány hónapos autóban.
Sajnos a belső igen gyenge volt számomra, bár én talán kicsit "háklisabb" vagyok a belterekre az átlagnál. Számomra fontos, hogy miben kell ülni, mit kell nyomkodni, etc.
Azt is érdemes megemlíteni, hogy -szerintem- pont a belsőkön próbálnak a gyártók pénzt fogni. Nem csak a konszern, az összes gyártó. Az Aronánál drágább és komolyabb autókban is látni gyenge belsőket. Nem is elsősorban a műszerfal, hanem pl. az ajtókárpitok illetve a kevésbé szem előtt lévő részekre gondolok.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...