- Crypto Trade
- Microsoft Excel topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Linux kezdőknek
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Milyen routert?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
senior tag
válasz aero. #117463 üzenetére
Melegen nem füstöl, hidegen még nem padlóztam...
Vannak olyan napok, hogy hidegen megindul és meg is áll, ilyenkro vagy többször kell indítsam, vagy miután berobbant rögtön meggázolom.
És nagy ritkán alapjáraton ingadozik a fordulatszám (mintha fulladna meg), de nemcsak hidegen.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
maximilian4
addikt
válasz aero. #118522 üzenetére
Ez sztem eléggé user error lehet. Nem hiszem h rendeltetésszerűen volt használva és a szerviz intervallumok be voltak tartva. Vagy esetleg ha előjöttek kisebb hibák nem nyúltak hozzá és abból lett egy nagy. Ez tényleg az a kategória amit írtatok, locsolni gyújtani.
Maxi
-
-
enddav
aktív tag
válasz aero. #122667 üzenetére
Csak a fedélzeti alapján tudom, hogy ennyi az alapjárati. Megmondom őszintén, hogy ez egy hete volt és azóta mentem vele 2000 kilométert, de nemigazán tudom megmondani, hogy több lett e a 100km/liter, azt mondom, hogy talán több. De menni nem megy úgy az tuti, pedig a turbó is fel lett újítva. Holnap már okosabb leszek, mert ránéznek géppel, hogy mi baja lehet.
itt egy kép róla:Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz aero. #122667 üzenetére
A torziós szög a rossz és a turbó sem annyival tölt amennyivel kellene. A torziósnak -6 és +6 között kell lennie, nekem pont +6, a legjobb ha nullán van pontosan.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
kenny123
addikt
válasz aero. #123346 üzenetére
Szerintem teljesen gyári cucc, mert elég mélyen be van építve, szinte a középkonzol része.. Több hirdetésben is láttam anno, de fingm nincs akárhogy nézegetem ebben nem marad meg semmi.
Tehát csak akkor megy a hűtés odabenn, ha megy a klíma? Külön csak a kesztyűtartót nem lehet szabályozni valahogy?Köszi.
yo
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aero. #124467 üzenetére
Octavia2 4 fokot tol. Lefagy az arcod. Nem is állítom 24 fok alá, mert beteg leszek benne. Mondjuk a kombi változatban elég nagy légteret kell lehűtenie, lehet ezért nagyobb a teljesítménye. Használati útmutató írja is, hogy ne a testre fújjon, mert megfázol.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz aero. #125090 üzenetére
Amit en kaptam, annak teljesen más a címkéje.
eMag nálunk a legnagyobb webshop, sok céggel dolgoznak, de a garanciát ok vállalják. Adnak a hírnevükre, bazari hülyekkel azert nem dolgoznak. Ezért nem kételkedtem az olaj eredetiségeben.Amúgy, mi a baj az eMaggal?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
lord_devil
tag
-
zsolt19900
őstag
válasz aero. #129114 üzenetére
autós bolt sem mindig tud sajnos ez tévedés, gyári olajat a szép nagy VW embléma mögötti, jó sok üveggel ellátott házba bemenet tuti lehet kapni és nekem b5ös 5sebes passatba való váltóolaj 12e/liter áron lett volna hehe
amiket lehet kapni bárdi/juunixba swag/febi az nem a gyári olaj, hiába van nagyon is hasonló csomagolásban és fele áron ezt Mágus már mondta 1-2xe
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aero. #129422 üzenetére
8 eurós órabérért nálunk olajat sem cserélnek. És akkor ilyeneket, hogy kuplung, váltó, vezérlés... nem is említettem.
F_Zolee Olyan motor nincs, ami nem enné az olajat, főleg ha pályáznak is vele. Mondok egy példát. Faternak volt egy szög egyszerű feliciája, ami soha nem ette az olajat. Kétszer voltam vele Zadar-ban, mindkétszer a 2000km pálya után bekért egy fél liter olajat. Utána sem ette, meg előtte se, és nem maxon hajtottam, 120km/h...ahol bírt annyival menni... Ha pályáznak az autóval, ez teljesen normális jelenség. Ha mondjuk két csere között 1-2 liter lecsúszik a torkán, úgy, hogy pályáztak is vele, biztosan nem bontanék semmit.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz aero. #129725 üzenetére
Köszi, ezek szerint a biztonságot szolgálja. Az is valami ha már egymást látjuk.
Mondjuk így már nem valami megnyugtató, hogy a román buszos után mentem, aki verette neki ebben az 5 méteres látótávolságban is egy jó átlag 80-nal, bízva abban hogy ő biztos lát. Ezek szerint nem nagyon látott messzebbre mint én.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
-
ACAB95
tag
válasz aero. #131066 üzenetére
Nekem az újabb fajta multijet van, valós 160e km... lendkerék/tartóbak csere után is remeg az autó, amíg hideg a motor olyan hangosan búg valami mint a porszívó, állandó futómű problémák, elektronika hibák, termosztat, valami csapág is igen hangosan csörög a motortól, diganosztikára nem lehet rákötni mert nem megy. Előtte volt egy 156 os alfám 1.9JTD motorral, ott is állandó elektronikai problémáim voltak, vízpumpa elment, befecskendező rendszer, klímakompresszor és még sorolhaznám... Ezek mindegyike fél év leforgása alatt.
[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
tresh
addikt
válasz aero. #131921 üzenetére
Plusz a hdk fedélt se ártana cserélni és így tovább
vegyen egy 1749va-t gyári konfiggal tartós kb 140 ló 300nm meg van és alulról jobbat lép. Aztán később ad neki egy bosio vagy farid csúcsot (502-est 7 lyukút) amit belő neki valaki faszán két lépcsőbe. Akkor már közel 160 ló kihozható ha az adagoló háznyomása nem a lófing alatt van. Ez után már olyan pénzt kell beleverni hogy jöjjenek a plusz pacik és vele a plusz gondok hogy nem éri meg kivéve a hobbi autónak tartja. Sok a TDi tuning szaki de az országba max 2 ember tudok aki tudja is miről beszél és van is mögötte szakmai tudás nemcsak elnézte valakitől..
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Elektromos autók - motorok
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- BestBuy topik
- Crypto Trade
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest