-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Életem első saját autóját veszem meg végre...Ő a kiszemelt!
Minden benne van, amit igazából szerettem volna. Megmondom őszintén, hogy kicsit az 1.4 tsi 160le miatt "aggódom" mert láncos. Viszont: 40ezer km van a kocsiba, patika állapotú a motor, kívül belül a kocsi is...a lánc sem csörög, a DSG is úgy vált mint a vaj...lehet fogást találni ebben a felállásban szerintetek?!
Köszönöm a tippeket/tanácsokat!
-
atika88
senior tag
válasz Kiskokó #115479 üzenetére
@focvis
igen, én is így olvasgattam: okozhat meglepetést (bár melyik turbós nem? ). De annyira ritka 160lóval a jószág, hogy így az infó (legyen az jó vagy rossz) szintén csurran/csöppen. úgyérzem, mivel eddig tényleg semmi baja nem volt (2 szer látott szervizet olajcserére) és most viszem állapotfelmérésre is: így annyira csak nem nyúlnék mellé. gondolom ÉN.122vel is nézegetek, csak sehogysem esik le az utóbbi időkben ennyire jó állapotú, patika kilométerrel és DSG-s mint ez amit linkeltem
@Kiskokó
az első tulaj 34ezerrel adata el, egy 60as éveiben járó "papa"a "második tulaj" fél éve használja, egy fiatal hölgyemény (egy baba már van, jön a következő is - Passat már a garázsban konkrétan)
igyekszem optimistán hozzállni: mert az autót is úgyéreztem vezetés közben, hogy hozzám is nagyon áll
-
atika88
senior tag
válasz bitpork #115481 üzenetére
Érdekes, Nekem az a legfrissebb infóm egyenesen Ferihegyi VW márkaszervízből, hogy igen is kiadják az adatokat (Nekik) egy Általános Állapotfelmérésnél.
Mondjuk az nem tudom mennyit nyom a lapban: az autó olyan szinten jó állapotban van, hogy kárpitnak konkrétan szalon illata van még mindig, a szervízkönyben pedig két pecsét mindössze 20ezernél és azthiszem még a 34ezres eladás előttről is egy
-
atika88
senior tag
válasz zsoleszkai #115492 üzenetére
Felvetem: hasraütve időben úgy 5 évet tuti használnám...környekén ide-oda.....meló...nyaralások..rokonok itt ott az országban. Szóval semmi extra.
Így van, 7fokozatú DSG, mint a vaj, kigyorsítás, fokozatpakolás mintha nem is létezne benne. No ezt viszont nem tudom, száraz? olajos? hogy is van ez?
A házaspárnál dísz volt (1 éve sincs náluk, 5ezret raktak bele), a garázsból álltak ki (a Passat bese fér). A feleség használta gyerekkel ide oda jönni, de rájöttek, hogy kettő autót fenntartani felesleges. Passat marad. Golf megy (lehet hozzám).
Ez az egy bizonytalanít el picit, hogy a nép itt azt mondja h turbó+kompresszor nem a legszebb párosítás (pláne ebben a ritka 160LE-ben).
Ma teszteltem, a valóságban is igényes: a motor szépen megy/jár, állapota mint az újnak. Próbáltam fogást találni rajta, nem sikerült.
Szép a befutód, egy perc néma csendet Én is szívesen tartanék mellette
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Látom éppen nyári papucsok a téma...csatlakozom is egy kérdéssel.
Már kinéztem Magamnak ezt a példányt Golf 6-ra (2011es, 1.4 TSI 160LE, Highline). Bár még nem jöttem rá (legalábbis nem látok információt róla), hogy a német eladó elküldené-e Magyarországra vajon?!Nyugodtan vásárolja külföldről GTI felnit, vagy talán talán véleltenül idehaza is pottyanhat le egy garnitúra? Itthon milyen fórumokat érdemes bújni ezügyben? Használt, jó állapotú is érdekel...ha tényleg szép.
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Felmennek ezek a felnik vajon egy 2011-es GOLF VI-ra? 17 colba gondolkodom. Jelenleg gyári 205/65 R16 méretű a Téli.
Illetve milyen nyári gumi az ajánlott? Hankook gumikról jók a tapasztalatok? Ár/érték arányban úgy a középkategóriát lőném be...
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
WV Golf 6 "F1" kormányváltó ügyben lenne kérdésem. 7-es DSG-vel párosítva.
Mikor "szabad" ezekkel a csodálatos fülekkel váltani? Célzok itt arra, hogy előznék egy szépet, és mondjuk 7es fokazatból 6-ba visszaváltanék, hagy menjen a gépezet egy komolyabbat!
Tehát: gázepedált nyomva? gázpedált tartva? gázpedált visszaengedve? vagy tökmindegy?
Bocsi a láma kérdésért. Ismerkedem a DSGvel (még).
-
atika88
senior tag
válasz focvis #116309 üzenetére
Igen! A VW állapotfelmérésen IS bólogattak rá egyet 1.5 óra nézegetés után: de motornak lelke van, említették is. A tényeket Ők sem szépítették: bonyolult a motor. Viszont eszeveszettül megy, és bitang 7 litert nyel be tempós vezetés melett is a környéken (nem autópálya!).
De menni és nyomni kell Neki így mondták, rövid távon megse próbáljam gyilkolni. Szintén megemlítették, hogy 5 éves kora ellenére Új az illata 40ezer km, hát ezek után nem volt szívem csak úgy otthagyni Hoztam is Magammal, használom: Én is szolgálom a kocsit, ő meg Engem mostmár!
Köszönöm a jókívánságot
Mágus2:
1.4 160Le plusz a 7-es DSG, eddig jól szolgál. Jó párosításnak érzem a kettőt így, de a fülek újak még Nekem igencsak.
Értem! Köszönöm a segítséget!
Apropó: a padlózást mennyire is kedveli a DSG? ilyen "kitörés" "kiugrás" verzióban szabad-e padlózni?[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
válasz focvis #116313 üzenetére
Lesz, lesz fotó!
De megvárom míg szép zöld lesz a fűűű és szép kék az ég, Aztán beteszem a fehér G6-ot a kettő közé.
Arról nem is beszélve, hogy a 17" nyári felni+gumi csere folyamatban. Illetve kap egy fekete fényes tető+visszapillantó tükör fóliát a héten. Ez a gyengém, az az igazságMentségemre legyen, hogy picit még csinosítom. De csak ennyit, szép felni, pici fólia, több szerintem nem is kell.
Mágus2: akkor követem a szentírást ezügyben is, bemelegszik szépen, azután jöhet a móka.
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
válasz focvis #116332 üzenetére
Egy perc néma csend! Ez gyönyörű Csütörtökön megyek Én is, vagyis a kocsi Sokat agyaltam rajta, hogy fényes legyen-e, úgy látom jó döntés lesz Nálam is.
Látom a hátsó kis légterelő szárny fóliázása (is) ügyesen meglett oldva. Én úgy gondoltam, hogy azt teljesen meghagynám fehérre a G6-on Lehet rossz ötlet?
Gyári 18" felnik ugye?
-
atika88
senior tag
válasz focvis #116335 üzenetére
Hát, most, hogy így látom a spoileren a VAN-NINCS verizót is...lehet rábeszélem Magam, hogy kapjon a spoiler is a tetejére egy fekete fóliázást. Szerintem pofás egy fokkal, hogy végigfut a fekete. Így külünösen, hogy látom a különbséget.
Akkor megnyugodtan, Nálam 17" a cél. Egyrészt anyagilag, de inkább azért, mert a környéken egyes utak állapota a Mars felszínével egyenelő
Por: még mindig jobb mint a matt fólia, állítólag az topplistásan porolódik/koszlódik. Mivel tiszta(ság)mániás vagyok, így nálam ez sem gond. Ha kell hetente törlöm le ugyanakkora Örömmel a kocsi tetejét
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
-
atika88
senior tag
Úgyfest cserélem a hátsó lámpatesteket egy 2011-es Golf 6 HIGH-en.
Ezt a párt néztem ki: kérdésem az, hogy mennyire tuti h kiszemelt búra jó lesz a "régiek" helyébe? Van vmi trükk/különbség a sima és ledes lámpatestek között beépítés ügyileg?
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Úgyfest cserélem a hátsó lámpatesteket tosoktól egy 2011-es Golf 6 HIGHLINE-en/ben.
Ezt a párt néztem ki: kérdésem az, hogy mennyire tuti h kiszemelt búra jó lesz a "régiek" helyébe? Van vmi trükk/különbség a sima és ledes lámpatestek között beépítés ügyileg?
Szintén ez ügyben kérdezném: ez a lámpatest csere mennyire legális dolog? bekell jelentenem bárhol bárkinek is valamit ezügyben?
-
atika88
senior tag
Szerintetek van bármi különbség is egy gyári HELLA és egy utángyártott GOLF6 hátsó LED-es lámpatest között?
Külsőre Én speciel semmit se veszek észre, csak, ha nagyon szőrözve nézem
Nyilván nem 20ezer forintos kínai csingcsáng verizóra gondolok. Német ebay-en találtam a 150ezer forintos gyári LED lámpák helyett 80ezerért elég korrekt darabokat. -
atika88
senior tag
Sziasztok!
2011-es GOLF 6-ban a 7-sebességes száraz DSG váltó piros lámpánál megállva: (folyamatosan) fék pedálra lépve szétkapcsol autmatikusan? Tehát "N" állásba teszi "magát"?
Vagy: kapcsoljak Én magam "N" állásba a váltóval, majd indulásnál újra fék és "D"?Rengeteg ellentmondásos és összevissza infót olvastam innen-onnan már. Mindenki hülyézi kb a másikat...ebből nem lehet tanulni.
Jöttem hát ide: hátha megmondja vki a tutit, kimondottan erre a váltóra! Mert ugye ahány váltó, annyi szokás.Köszönöm!
-
atika88
senior tag
válasz aero. #117251 üzenetére
A sok ugye relatív...
Lámpánál nyilván nem több 30 sec kb (max vasút több ugye), és ilyenkor pl P-be tenni nem "hosszú" a váltónak picit? Le-föl tologatni a többi fokozatponton?
N-D közt ugye nincs szabad hely, egyből lehet kapcsolni. Sík terepen persze mindez. Gondoltam Én...Az pedig nyilvánvaló: ha sokat állok: akkor P
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Tartoztam még pár FOTÓVAL a Fórumnak Nem egy művészfotók, de a célnak megfelelnek, azt hiszem.
Az autó "elkészült". Több dolgot igazából (Én) már nem piszkálnék rajta. Ezúton is Köszönöm Szépen MINDENKINEK itt a Fórumon, akik segítetttek és kézséggel válaszoltak mindig minden kérdésemre. Az építő jellegű tanácsok meghozták a pozitív végeredményt is: a saját kis GOLF 6-omat Ami köszöni szépen esztétikailag és műszakilag is a toppon van!
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
válasz bitpork #118442 üzenetére
JoJo tudom
A hímestojás 1.4 tsi 160le egyébként.
Focvis:
Igen, Gyári 18" Detroit felnik (szinte hibátlan, 2 helyen van apró sérülés féle). 8 hétig napi szinten túrtam a hirdetéseket, de meglett a végeredménye. Azonnal stoppoltam is a felnit (gumival) ahogy megláttam. Mostmár PONT van gyakorlatilag mindennek a végén. Használom, koptatom, szeretem a gépezetet[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Az alany egy Golf VI 1.4 TSI (118 kW/160Le) (2010, CAV motorkód)
Az motorolajszintmérőn a "C" jelű tartományban van az olaj, ami a kezelési útmutató szerint: "feltétlenül töltsön utána olajat" parancsot adja ki. Tehát az olajszint, az alsó harmadban van igencsak már. Lámpa (még) nem gyullad ki.
Olajcsere egyébként egy éve volt benne.Kérdésem: tölhetek rá Én is idehaza bátran bele/hozzá olajat? ha igen mennyit? és mit szeretnek ezek a típusok a legjobban? (márka stb fontos infók)
KÖszönöm a segítséget!
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Mekkora meló felműteni egy 2010-es GOLF 6 1.4tsi 160Le Highline autóra egy gyári GTI sport kipufogót? Ebay-ről érdemes lehet vásárolni, egész "baráti" áron vannak..
Azt is néztem, hogy a hátsó lökhárítót vajon mennyire kell piszkálni/cserélni a kipufogónál...van egy gyanúm: kell. Mert a gyári GTI kipufogó ugye bal/jobb oldalt is jelen van...
-
atika88
senior tag
Helo Mindenki!
Tudna valaki elsősorban Pesten/től pár km-re (sport)kipufogókban jártas céget ajánlani Nekem?
2010 VW Golf 6 1.4tsi 160 mögé szeretnék egy picit tisztességesebb hangot....Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
atika88
senior tag
válasz focvis #121829 üzenetére
Azt mondod ebayről bátran rendeljek be? Ha Utólag viszem a szettet pl a Proex-hez nem fogják a szájukat húzni? Elvégre nem náluk vettem...
Tök véletnül találtam is Jófogáson. Kérdés csak az, hogy ez a GTI kipuff mennyrie jó egy Highline-os lökhárítóba....vagy ezzel már foglalkozzak, csak a garázs aki beszereli?
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
válasz focvis #121845 üzenetére
Értem. Köszi az infókat.
A gond igazából ott kezdődik... Nem tudom mi számít ebayen nem gagyinak!? Árban Márkában kb miben gondolkodjak?
Olcso húsnak híg a leve dolgokba nem akarok esni, de több százezres nagyságrend sem az Én világom már.GTI kipufogó ügyben van tapasztalom. Maximum azért ragaszkodnék hozzá. Minden más Nekem új, és nem is hallottam ugye...
-
atika88
senior tag
Egy láma kérdés, amit eddig elfelejtettem megkérdezni.
Golf 6-ban (7es DSG ha számít) miért van kettő padlózási "padlózási" pozíciója a gázpedálnak?
Szóval van egyszer amikor nyomjanyomjanyomja az ember szépen le, majd megáll és azt hinné az ember: nincs hova tovább.
Aztán hoppá van még egy durván 1 cm "hosszú" szakasz a teljes koppanásig! Csak ugye rövidebb szakazon jár...Ugyanez vissza: 1cm "hosszú" út fel, hatásszünet: majd jön a "normál" szakasz.
Ez miért? Hogyan?
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok! Vicces kérdésem lenne...Miért nem hűt a kesztyűtartóm vajon? Alapból hűthető és eddig hűtött. is tisztességesen...
2010 GOLF6 HighKöszönettel
Attila[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Adott egy VW GOLF 6 2010-es HIGHLINE példány.
Kérdésem csupán annyi, hogy kb mennyiért és honnan tudnék az első lökhárítóba illő grill rácsot venni (a rendszámtábla alatt ami van)?
Illetve még annyit: könnyen cserélhető vajon az elem? Nem szívesen mennék ezért szervizbeKöszönöm az infókat!
-
atika88
senior tag
Srácok!
Sikerült belecsavarni 10 000 km-et 10 hónap alatt (kb 50-50% városba és autópályán) a 2010-es GOLF 6 1.4tsi 160Le alá...kopkop köszöni szépen jól van, panasz nincs, nincs melege nyáron, télen se köhög.
Fogyasztásban, úgy hogy gyakorlatilag nyomom Neki (ahogy illik és szabad) egyszerűen nem ment még 7.2 fölé a fogyasztás (18 colos felnikkel!). Most télen 6.8at produkál (16os felnik).Nagy megmondom ember nem vagyok, de elégedett azt hiszem lehetek az adatokkal nemde?!
Kb 10 hónapja ezt terveztem/vártam Tőle. Szülinapra, így hogy hálás volt kap is hátra normális ledes lámpabúrákatAz olajat ette is amennyit szabad is, cserére érett már 10ezernél? vagy várjam meg a 15ezret szerintetek? (úgy felén van az olajszint). Eddig Shell 5W30at tettek bele kollégák, ez lenni jó Neki?
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
VW GOLF 6 2010 Highline Xenon Távolsági/Tomptított izzó megadta magát. Kérdésem annyi, lenne, hogy honnan érdemes bele újat venni? Illetve házilag mekkora művelet a csere egy kb laikusnak?
Köszönöm a tippeket.
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
válasz focvis #130621 üzenetére
Nyomós indokok. Meggyőztél, pláne azzal, hogy a színe más lesz (ami tök logikus).
A gyárik vannak benne 2010 óta, elég jól bírták.
Szóval 4 éven belül nem igazán szeretnék újra költeni rá, vagy ha igen akkor cseréljék csak ki (hamár 4 év az a garancia). Viszont ha ugye csak az egyik ég ki: nyilván azt cserélik, és megint ugyanott vagyok (más szín).
Ez így dilemma picit. Lehet marad a Classic!? -
atika88
senior tag
Sziasztok
A célom a követő: egy VW Golf 6 1.4 TSi 160Le Highline 2010 modellben szeretnék kormányt cserelni. A kiszemelt kormány a következő: https://m.ebay.com/itm/VW-Golf-6-GTI-ED35-Lederlenkrad-Lenkrad-MFL-Wippen-abgeflacht-5K0419091AG-ASY/253703017431?itemId=253703017431
Elviekben nincs technikai akadálya a cserének Nemde?
Köszönöm a segítséget.
-
atika88
senior tag
Sziasztok Újra!
Sikerült beszereznem VW Golf 6 GTI ED35 kormányt. Amint a VW Golf 6 1.4 TSi 160Le Highline 2010-es autómba tennék. Multikormány mind a kettő.
Viszont, arra nem jöttem rá egyelőre, hogy vajon az Airbag-ot is kell emiatt cserélnem?
Azt már tudom, hogy maga a kormánykerék gond nélkül passzol.
Viszont így utólag, csak ránézésre picit elbizonytalanodtam az Airbag-ot illetően[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
A helyzetem a következő:
Nekem jelenleg egy VW Golf 6 2010 Highline kormányom van. Vettem bele egy Golf 6 GTI kormányt, viszont a jelenlegi Highline kormány légzsákja ugyebár ebben nem jó. Elvileg légzsák burkolatra lenne szükségem, ha minden igaz....nem szükséges az egész belső légzsák blokkot cserélni.
Eredetileg egy új légzsákot akartam, de láttam, hogy a burkolat is cserélhető, hiszen külön is árulják, elég jó áron egy full Airbag-hoz képest.
Nyilván egyrészt az ár miatt nem mindegy, hogy komplett légzsákot vagy “csak” burkolatot veszek. Viszont ugye, nem merem 100%-ra állítani, hogy a burkolat csere elég e…A burkolatok között vagy különbség ezt már tudom, de hogy maga a légzsák központi egység méretezése és kialakítása között mekkora a különbség…nos erre még nem találtam sehol választ. Nektek esetleg van tapasztalatotok ez ügyben?
Köszönöm a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
válasz K Norbi #157787 üzenetére
Köszönöm a tippeket, valahol lelkileg én is éreztem, hogy ezek felárak lesznek
Olajból valóban a Castrol-t szereti a Golf6? Vagy ez legenda némi reklámmal fűszerezve?
Eddig jobbára Shell-t tettek bele, Nekem speciel nem volt vele bajom. Egészségesen fogyott az olaj is, nem is ette stb...+1 mi a különbség a szintetikus és a részszintetikus olaj között?
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
VW Golf 6 2010 autóm bi-xenon fényszórokkal van szerelve, a Nappali menetfény a jobb oldalon megadta magát. NADE ezen lámpája gyárilag LED chipekkel van szerelve, melyben nem tudom cserélni a fényforrást...mi a megoldása?
A poén, hogy holnap után műszakira is venném a kocsit, ettől függetlnül vajon át menne a vizsgán?Köszönöm a segítséget!
-
atika88
senior tag
válasz 1stVikman #159311 üzenetére
Rendben, útanajárok a kábeles és feszültség dolognak...hátha...
Amúgy pontosan ilyen a fényszóró. a kis pici a Xenon alatt adta meg magát. Állítólag ezt komplett vezérlő modul cserevel lehet csak javítani, eddig legalábbis ezt azt infót kaptam VW szervizből látatlanban.
Köszönöm az eddig segítséged![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...