- Windows 10
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Windows 11
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Microsoft Excel topic
- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
INMOTEP
őstag
válasz #00809728 #18996 üzenetére
Igen ezt elnéztem mert nekünk is volt 206 os is ,egy benzines model ,azzal kevertem össze hirtelen .Ford-ra visszatérve ,kiemelném a 2004 es Ford Mondeot.Na ez az a modell amire nem csak hogy sokan panaszkodnak hogy füstöl ,de saját szememmel is látok jópárszor 1-1 darabot amikor megindul .......Ugy nyomják a füstöt kifele,mintha megakarna szülni . És ez sajnos így is van ,én ezer % hogy nem vennék pl Mondeot dízelben ,de még benzinseben sem
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #19455 üzenetére
hali!
kerámia betéttel azért ovatosan, mert sűrűbbne fogsz tárcsát cserélni mint betété+ melengetni kell, ha félre néztem valamit sry
t1:textar csikorogni fog
AMD Power: indításnál mindig egy leheheletnyi gázt nyomjál éppen csak megmozduljon a folytó szelep, ha úgy nem csinálja akkor Rob-nak igaza lesz valószínűleg.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
makaveli666
senior tag
válasz #00809728 #19706 üzenetére
Nem ikariamozok...
AMD: igen annyira nem rossz De azért annyira nem is jó... Amúgy megb.sz az ideg...
Ezt találtam
Nem gyengén jobban felszerelt... dehát ez van ^^ -
FoBCRaistlin
őstag
-
opeter87
senior tag
válasz #00809728 #21956 üzenetére
Igen csak sokáig nem ismerték el a gyári hibát pl. a Seatoknál és a Skodáknál, így a kedves tulaj fizethetett. Érdekesség, hogy az ugyanilyen Passatokba szó nélkül cserélték.
A PoHu-ról én is tudnék mesélni rémtörténeteket és tudom mi megy ott. Szóval ebben egyetértek.
A 2.0 pd-ről még annyit, hogy a DPF probléma viszont sajnos egy ismert jelenség, főleg a sokat városban használóknál.
-
AMD Power
titán
válasz #00809728 #21967 üzenetére
Ez pontosan így van. Ha az embernek van szíve a és értelme a technikához akkor ezt sok motor/turbó megköszöni. Az értelem sajnos Mo-n messze nem általános jellemző így nem nehéz problémás PD vagy más dCi, TDCi akármilyen "rossz" dieselt kifogni.... Bár én még mindig azt mondom ,hogy "új" diesel csak az vegyen akinek vissza is hozza a + többlet kiadást. Aki nem megy "sokat" annak a benzines jobb választás még mindig.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #21967 üzenetére
Nekem menjen el 300.000, de akár 200.000km-et anélkül, hogy a mocihoz turbóhoz kéne nyúlni.
Ha beszarik a DMF, akkor meg sztem megy bele az egytömegű.
Én írom mikor mit cseréltem, és mennyiben volt.
Szűrők és olajcserén kívül nem volt olyan ami a moci környékén cserés lett volna a kocsi hibájából.
Amikor vettem, akkor kellett generátor "kuplungot" cserélni, de azt is azért, mert a gyökér előző tulaj pofára ejtette.
Ezen kívül saját hülyeség: chip, ültetés, egyéb apró hülyeségek.
Kopó cuccok: komplett fékcsere elöl, toronycsapágy, tömör szilent.Mindezek mellett mentem vele sacc 20.000km-et ami nagyon élvezetes volt, toltam is neki, és megevett mondjuk az egészet nézve 5 litert.
Egy szó mint száz, az élvezeti faktor eddig elveri a kiadásokat.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
trassher
addikt
válasz #00809728 #22026 üzenetére
Akkor lehet én vagyok rosszul informálva de eddig 5 szerelőtől hallottam pont pdtdi ügyben hogy a gyártó 10 évig köteles adott szériához alkatrészt gyártani. Ha az nem így van akkor sajnálom, tévedtem. Az már másodlagos hogy mind az 5 szerelőnek tdi-je van és egyik se cserélné pdtdi-re.
Redmi Note 7
-
-
Babetta-X
senior tag
válasz #00809728 #22248 üzenetére
Nagyon királyak a cikkek, vannak benne nagyon érdekes dolgok. Ezeken a tartályokon mivel csinálnak repedésvizsgálatot? Gondolom nem kis darabokról van szó, szóval kell hozzá valami nagy gép, de kérdés az mivel megy ultrahanggal vagy milyen más módon?
A másik amin felakadt a szemem:
"ezek a kábelek ugyanis a szelepfedél alatt futnak, kitéve a motorolaj káros hatásainak."Bevallom őszintén ilyen VW-s PD-s dolgokba nem folytam bele még túl magas szinten, de nagyon érdekel a dolog. Miért így oldották meg vajon, van valami logikája, hogy egy ilyen szörnyű helyre teszik a kábeleket? Esetleg próbálkozott már valaki a kábelek átépítésével máshova?
-
Templomegere
senior tag
válasz #00809728 #22274 üzenetére
akkor tévedsz
mechanikus benzin nyomás szabályzó van ebben . Pumpán semmi nem változott. kicsit könnyedebben végezheti a munkáját
Van ugye a befecskendező hid , ebbe a hidba vannak beszerelve a befecskendezők . A hidban áramlik a benya a beállitott nyomáson . ami most 3.5 helyett 3.0 bar lett .
gázadásra a vákumos szabályzás rádob 0.5-0.6 bar-t tehát dúsitja a kevérket .Szóval jelenleg annyit értem el hogy picit szegényitettem a keveréket . Egységnyi idő alatt a nyomás csökkenés miatt kevesebb benyát fecskendez be .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest