-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #104463 üzenetére
Mági mester!
Az mire utal, hogy menet közben nem tudom betenni 1-esbe? Ha már kicsit mozog az autó, akkor kb esélytelen. Viszont a kettest meg éppen guruló autónál erölködésnek érzem.
A kuplung cuccból (szerkezet, kinyomócsapágy, tárcsa + kettőstömegű) milyen márkát / tipust vegyek?
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104468 üzenetére
És az enyémen mit vettél észre? Mármint a kupplungon? Gondolom nem azt, hogy 10ezret futott...
A hét elején került szerelőhöz az a kotlák. Szabin volt a szerelő ezért csak most került oda, de most mindennel egy kalap alatt. Eddig nem sokat beszéltünk, hagyom kibontakozni. Annyit azért megemlített hogy a generátor szabadonfutót azt nem cseréli hanem most rakja fel. Mondom he??
Kiderült hogy nem is volt szabadonfutó csak egy sima szíjtárcsa...
Hallottá/láttál már ilyet?
Lassan kezdem érteni hogy mitől ekkora roller ez az egyszerű de nagyszerű autó.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104483 üzenetére
Mióta nálam van a kocsi (~3,5év) még nem volt a generátorhoz nyúlva. A szíjfeszítő volt cserélve, meg persze a szíj.
Elképzelésem sincs ki lehetett az a művész. A baj inkább az, hogy több kérdést is felvet:
Az első nálam is ez volt, azaz mi van ha nem a szíjtárcsa lett felekecselve hanem a komplett generátor? Van különbség pl. egy 1,6-os generátora meg ennek a gyári generátora közt?
Ha van akkor okozhat ez bármilyen problémát? Akár (mostanra) a szabadonfutóval?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #104733 üzenetére
Szerintem egyik se De emlékeim szerint pont a valeo fejlesztette ki ilyen remekül ezt a fos kettőst am csak azt írtam hogy ezeken kívül mást nem igen tud neki a szerelő berakni..70kert gondolom vagy csak kuplung szett vagy fix lendkerekes a gépezet.
szerk: Ha mán itten vagy múltkor valamiért a kúton vagy 10szer lekattogott a pisztoly.. most vagy a pisztoly volt szar vagy nálam a levegőztető minden esetre kipucoltam a cső nincs eldugulva a szelep szépen könnyen jár. Gondom ezen a két verzión kívül más nem igen lehet
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #104969 üzenetére
Május végén vettem, akkor amit kellett kicseréltem rajta. Nemrég kezdte el a hülyeségeit. Azt mondanám, hogy a múltkori gyertya (gyári NGK) csere óta, de annak nem lehet ilyen eredménye.
Szerk.: A vezérlés cserénél a görgő is cserélve lett.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #105095 üzenetére
koxnak simán van esélye,98ekm és jellemzően nem üvegen megy. általában autóúton fix tempóval. És az egyik pillanatról másikra jön ki? Ezt hogy lehet kiszűrni? a dióhéjas emberhez kéne vinni, aki bele tud nézni bontás nélkül az égéstérbe?
Trafó számomra laikusnak a legesélyesebb, volt focusom trafóhibás, nagyon hasonlóan viselkedett. Az csinált ilyet, h rángatózott előre-hátra a blokk, és ugrált az alapjárat. Ismerősi körben ráadásul több VWnek volt már trafóhibája.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
stickermajom
addikt
válasz Mágus2 #105122 üzenetére
Szia Mágus!
Esetleg lenne tipped arra így látatlanból, hogy 1,6 CRTDi-nél a kuplung alapjárati remegését mi okozhatja? Kinyomva nem érzem, éppen csak akkor, ha hozzáér a talpam, vagy a felső fogáspontig (1-2 cm) benyomom, viszont ilyenkor azért jelentősen érezni. Remegés frekvenciája kb. a motor fordulatszámával egyezik meg. Magán az autón nem vettem észre semmi különöset, nem rángat, max egy nagyon picit gázfröccsre ránt.
Üdv
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #105206 üzenetére
Mert 505.01-ből nincs 5W30, vagy olyan olaj, ami a jelenleginél (Castrol Edge Turbo Diesel Titanium FST 5W-40) kedvezőbb viszkozitási értékekkel rendelkezik hidegen! (Vagyis nem találtam)
Jelenleg a fenti van benne. Sőt, előtte is az volt. Plusz itt van a polcomon 5 liter ugyanebből az olajból, tehát következőleg is ez fog belemenni. Szóval nincs is ezzel gond. A hidegindítások miatt az olaj hideg oldali viszkozitását szerettem volna lejjebb vinni. 5W-ről 0W-re állni.Ezért is kerestem először 0W40-et.
Aztán találtam is (persze ez nem jó hozzá, de kíváncsiság képpen megnéztem az adatait), és az 5W30 még annál is jobb hidegoldali viszkozitással rendelkezik. Ezen is akadtam meg egy kicsit.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105258 üzenetére
itthon már a softnál elvérzett szerintem a dolog.
neki kell amugy nagyobb spricc is!Laci: a mostani ic-dre meg mondtam hogy mérni kell, ha nagyobb légszállítású csigát teszel fel, csak melegebb lesz az IAT.
én vasárnap a 32-33 fokba olyan 42-45 fokos IAT-ot tudtam produkálni veretés közben, valami ilyesmi kéne neked is![ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #105329 üzenetére
hurrá van némi gyertya gond [link] szerinted mit lehet ezzel kezdeni? Úgy szemre is rohadtnagy a távolság a negatívtól
1998, 1.6, AHL. A retek ngk mér mondja hogy ez kell bele? ehh. Betöltött a link amit kiraktam? Kattintásra vmiért nem jó, csak ha bemásolod az url-t.
Morris: nem néztem a beru-t, úgy tudtam az ngk a jó de lehet csere lesz, ha nem lehet megoldani...
[ Szerkesztve ]
-
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #105329 üzenetére
Igen ez lett volna a kérdés. Tehát akkor átmenne a vizsgán, de nem lenne az igazi. És akkor kérdés a Zsoltié milyen állapotban van.
+ én még mindig gondolkodom: Egyáltalán érdeme-e újat venni az enyémbe, vagy cseréljem csak a jobb hátsót ami rossz?
Jobb szeretem a kényelmes kocsit. De az picit durva, hogy ezeket 150 000Ft ért akarták lecserélni(alkatrész 120k szerelés 30k). Használtat meg alig kapni(legalábbis fehérváron).Vagy adjatok tanácsot.
Tehát még egyszer: Amit vettem autót nem megy át a honosításon fehérváron, mert le van ültetve. + januárba műszakin se fogna, mert a jobb hátsó felfüggesztés cserére/felújításra(már ha lehet ilyet) szorul.
Kérdésem: csak azt az 1 felfüggesztést cseréljem, vagy az egészet? Jobb szeretem, ha kényelmes, de nem biztos, hogy 150000Ft-nyi áron.
Érdemes-e használtat belerakni? Esetleg más típusból? Vagy megéri az a 150 000Ft. Mert hogy az autó magyarosítással elvileg ~500 000Ft-ba lenne. (Ismerősöm méltatlankodott, hogy 500k-s autóba 150k-s felfüggesztés picit drága)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105354 üzenetére
csere, több darabra is.
nálam nyomásos a reguláció mint a régi 90le-seknél
dv-nek még a vákumját tudod kikötni, hogy mindig zárva legyen.
hidegen 1800-ról 4./5.-be nem nagyon szoktam padlozni, de ott még harapósabb, üzem melegen jön elő a gond.vákum rendszerem meg egy cső direktbe az FPR-re egy meg a dv-re igaz abba van köz darab, holnap szerzek oda is vágatlan csövet
tomcsi23:van már ettől jobb képed is
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105366 üzenetére
szakadást jelezné, meg akkor nem lenne jó. (találkoztam már ilyen hibával)
átnéztem, sehol se taknyos, ahol a hűtőhöz rögzül ott sem.
hiba (abs can-jét hiányolja ez állandó hiba, ill evap/sai helyetelen áramlás, ill néha egy katalizátor hatás fokra panaszkodik, de ezek mióta a golfba vannak meg vannak):
dobok egyet a csigáról is, ez 1 estés állás után, nem törölgettem semmit, levettem a TIP-et és ilyen:
még annyit beszélgettünk Ignitront gyártó ismerőssel, hogy a 003-115 lelogolom hogy amikor lustán épül a nyomás nem zárodik e be a folytó annak ellenére és én két téglát teszek a gázpedálra.
utána jön az n75 kikötés mbc-vel 1,1-1,2 betekerjük a nyomást, még esetleg arra gondoltunk hogy a szokásos turbina ház repedés eljutott abba a stádiumba hogy megkerülje a turbinát, és lehet csak "melegen" nyílik meg annyira hogy kifújon (a dp részbe), 1-2 padlózás után.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105372 üzenetére
sajna ilyen "nagy" nyomásnál már sokat számít, de én azért vetném el, mert vasárnap este azért rugdaltam 1-2-3ba is, úgy hogy volt világítás már a motortérbe , utána meg direkt szórakoztam vele 4.-5.-be 2000-ről de nem akart tíltani, ma egy hosszó 5.-be motorfékezős gurulás után 2000-ről kezdtem el nyomni és olyan 2900 körül már tiltott is, de ahogy lenyomtam érezhetően nem úgy indult mint vasárnap este.
a két időszak közt meg annyit mentem a kocsival hogy kiálltam reggel a műhelyből, dél után meg beúgy hogy kezdek tényleg tanácstalan lenni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105369 üzenetére
csak most láttam ezt a posztot!
megcibáltam kézzel, meg a másik 2 n85 labdát is, kézi erő mérő kb azonos, de nyitó nyomást is megmértem azonos (max 1-2 század difit láthattam a 3 labda közt).
de volt "spring mode" is, azzal is ugyan tudtam limpeltetni, viszont azzal volt egy fasza 2 baros boostom 3500-nél másodikba, azt hittem teret ugrok hirtelen"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
K Norbi
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kés topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dark Souls sorozat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Óra topik
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen