-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JimBeam00
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket ill. a véleményeteket szeretném kérni.
Van egy Audi A3 Sportback 1.6 FSI (85Kw) Ambition (2005) (BLF168637) típusú személygépjárművem és 2 napja egy lámpánál történő induláskor (alacsony fordulatszám miatt vagy sem nem tudnám megmondani, de) rántott egyet a kocsi és kigyulladt az EPC lámpa. Ford.szám leszabályoz szigorúan olyan 1500 környékére. Félreálltam, leállítottam az autót. Vártam egy kicsit, majd beindítottam. Lámpa világít, ford.szám rendben. Hazamentem vele, utánaolvastam mi lehet a hiba (A világító EPC-lámpa leggyakrabban a következők hibáját jelzi:
- fékpedál-kapcsoló
- kuplungpedál-kapcsoló
- elektronikus gázpedál
Emellett persze egy rakás más hibát is jelezhet, pontos infóhoz csak a hibakód kiolvasása után jut.) de világossá vált, hogy okosabb csak olyan helyen lehetek, ahol kiolvassák a pontos hibakódot. Szervízbe még nem jutottam el, (tervben van) viszont ami érdekes, hogy rá pár órára az EPC lámpa kialudt és azóta sem világított ki. (3 nap elteltéről beszélünk) Mennyire gyakori jelenség ez?Valamint még egy dolog: a minap OMV-nél tankoltam. A haverom megfertőzött azzal, hogy ha tehetem tankoljak az OMV-nél, mert az összes többi kút a MOL-tól vásárolja az üzemanyagot és egyesek még akár "pancsolhatják" is, míg az OMV kintről hozza és az 100% jó minőség stb. Tény, hogy nagy autó őrült a srác, volt pár komoly verdája és elmondása szerint neki nem voltak olyan technikai/motorikus problémái hosszú évek alatt mint az ismerőseinek, akik rendszeresen pl. olcsóbb kutakon (nagy bevásárlóközpontok kutai vagy Lukoil) tankoltak. Mi erről a véleményetek?
Ehhez kapcsolódóan még annyi, hogy az említett kúton OMV Maxx Motion 95-öt tankoltam és a furcsa tapasztalatom az az, mintha rosszabbul menne a kocsi... létezik, hogy ettől a Maxx Motion típustól megy rosszabbul, vagy inkább az EPC lámpa kigyulladás hagyhatott maga után valamit? Vagy egyik sem és csak beképzelem az egészt...?!
Bocs srácok, ha korábban már volt ilyesmi téma vagy ha off topic egy kissé, de idevág azt gondolom...
Köszönöm előre is a hozzászolásokat.
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Dr.Zoo #95777 üzenetére
Értem. Mondjuk nekem személy szerint a Lukoillal van tapasztalatom így az "olcsóbb" kutak kapcsán... bevásárlóközpontok kútjai kiesnek teljesen. Érdekes mindenesetre, hogy meoszlanak a vélemények... köszönöm a tapasztalataidat!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Morris #95778 üzenetére
Nekem nincs kimondott negatív tapasztalatom, csak nem tudom hova tenni a dolgot... lehet beképzelem, hogy rosszabb a menetteljesítmény... Ha nincs ez az EPC hba szerintem fel sem merül bennem... Köszi a kommentet...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #95795 üzenetére
Hmmm... érdekes... Mondjuk a lényeg, hogy a frissítés megoldotta a problémát a Te esetedben. Nekem szerencsére azóta nem jelentkezett az EPC hiba és egyre inkább kezdem azt hinni, hogy csak beképzelem a rosszabb menetteljesítményt a hiba jelentkezése óta... Azért ezek a "randomra" jelentkező hibák költségesek tudnak lenni...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Sziasztok!
Megbízható és nem utolsó sorban hozzáértő Audi szervízes van itt fórumon vagy van valakinek ismerőse? Előre is köszi!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kiváncsi... 2005-ös láncos Audi A3 1.6 FSI esetében komplett vezérléscsere kapcsán reális a 300.000 HUF + munkadíj?! (Ez elvileg komplett GYÁRI vezérlés + motortartó bakok, szimeringek ide-oda mert hogy ezekkel is vannak bajok) A szervízben azt mondták, hogy nincsen csak gyári alkatrész vezérléshez, ezért ennyi. (Unokatestvérem az alkatrészbeszerző ott, nem gondolnám, hogy átvágna, max. azt tudom elképzelni, hogy nem elég körültekintő...)
Helytálló lehet ez így ill. van valami ötlet hogy lehetne faragni, vagy ez így reális és "be kell nyelni" ha azt szeretném, hogy makulátlan legyen a kocsi...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #97005 üzenetére
Holnap meglesz részletesen az árajánlat (tudni fogjuk pontosan, hogy mi az amit szerintük cserélni kell és mennyiért szereznék be), feltenném ide ha nem gond, mert azért ez horrornak tűnik nekem is...
Azt sejtem a dolog mögött, hogy unokatestvérem szar forrásokból szedi össze az alkatrészeket... azt mondta előzetesen, hogy kompletten vezérlést nem talált sehol, így darabonként kell összeszedegetnie ill. árajánlatot kérnie rá.
Ha van ötlet honnan lenne érdemes beszerezni azt is szívesen venném.
Az egész egyébként onnan indult, hogy indításnál kb. 2 mp-ig (főleg hidegen) csörög a lánc veszettül. Több embernek mondtam, mutattam és azt mondták a láncfeszítő lesz. Ezt mondták itt ebben a szervízben is. Kb. olyan 40.000-rel ezelőtt a szervízkönyv szerint volt cserélve lánc hivatalos Audi márkaszervízben. Létezik, hogy csak a láncot cserélték és a feszítőket ill. a többi alkatrészt nem?! Vagy 40.000 km után előfordulhat ez a jelenség komplett vezérléscsere ellenére is? Most 140.000 km van a kocsiban amúgy...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #97026 üzenetére
Köszi az infot...
Ez a 22-es csapdája... nem akarok garasoskodni, szeretném ha minőségi cuccok kerülnének a kocsiba, mert nem szeretném ha 40.000km után ismét szét kellene szedni vagy csörögne, szakadna stb. viszont jó lenne azért ebből az árból faragni... szerintem márkaszervízben dolgoznak ilyen árakon...
Hulla vakon vagyok egyébként, hogy utángyártott cuccok terén mi a prémiumabb minőség és hol érdemes keresgélni... amit linkeltél az szerinted..?
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #97028 üzenetére
Komoly sztori az is...
Ez nem márkaszervíz, ahonnan most kapok majd árajánlatot. Még az előző tulaj hordta márkaszervízbe, ott írták be a lánc cserét. De ez a vicc egyébként... ha "maszekhoz" viszed benne van a lehúzás, ha márkaszervízbe viszed szintén... akkor most mi a f....?!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #97032 üzenetére
Persze, abszolút igazad van!!!
Ezt próbáltam én is kihozni az egészből... Gondolkodtam hogy maszek vagy hivatalos márkaszervíz, gondoltam egy jó maszek mert ott talán még olcsóbb is azon túl, hogy nem 12 1 tucatként kezelik a kocsit és talán bele is ill. azt rakják bele amit vettem hozzá...
Ebbe a szervízbe/maszekhoz (maszek=nem hivatalos márkaszervíz nálam, csak hogy ne keveredjünk... vinném (ahonnan most várom az ajánlatot), mert mint említettem unokatestvérem az alkatrészbeszerző.
Meséltem neki, hogy van egy szerelő akiről jókat hallottam és hogy hozzá vinném a kocsit. Gondoltam viszem neki a cuccokat amiket összeír és csak a szervízdíjat fizetem. Unokatestvérem pedig jogosan felhívta a figyelmemet, hogy még ebben az esetben is csak akkor lehetek biztos benne, hogy azokat a cuccokat bele is teszi amiket megvettem, ha ott vagyok. Mondom ez igaz... erre ajánlotta (jó salesesként ) magukat...
És most itt tartunk, hogy egy állapotfelmérés után a lánccsörgés miatt komplett vezérléscserére (ill. pár szimering, motortartó bak, olaj,olajszűrő, levegő-pollenszűrő, váltóolaj) kapom holnap az árajánlatot ami kb. 300k + szervízköltség előrevetítve.
Tisztavíz: korábban, hivatalos márkaszervízben írták be még az előző tulajnál a lánccserét a szervízkönyvbe, azóta én még nem vittem sehova, most vinném a "megbízható" maszekhoz... ha érted...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #97034 üzenetére
Hmmm... őszintén szólva, ha biztos lehetnék affelől, hogy nem lesz komolyabb gond belőle, akkor nem erőltetném én se most még a cserét, főleg nem 300k-ért. Alapjáraton ill. menet közben baromi csendes a kocsi, szépen ketyeg... a maszek szerint állítólag fordulaton már van egy kis hangja a láncnak, én még nem figyeltem meg. Amit mondtam, minden 5. indításnál max. 2mp-ig "dízeles"... A felét minden zokszó nélkül kifizetném... de mit tudjuk ez sajnos nem így működik. Bár, ha az általad említett utángyártott cuccokra gondolok akkor...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Mágus2
Sziasztok!
Ígértem, hogy megosztom a láncos 1.6 FSI vezérlés (és még 1-2 dolog) cseréjével kapcsolatos árajánlat részleteit...
Tételesen nincs meg, hogy mi mennyi (1-2 dolog kivételével), de írom:
- 2 lánc (vezérmű + az olajpumpához tartozó ha jól sejtem)
- 2 vezető sín
- 1 feszítő patron
- 3 fogaskerék (1 a főtengelyhez?, 1 vezérműtengelyhez? (talán ez a horror árú 160k!!!) + 1 alulra amin fut az oljapumpához? tartozó lánc ha jól sejtem ismételten)
- főtengely szimering (olajfolyás miatt)
- 2 differenciál vagy féltengely szimering (szintén folyás miatt)
- 1 motortartóbak (szar)
- váltóolaj (nem rég vettem akocsit, gondoltam akkor egy kalap alatt csere ez is...)Ezek mind full gyári cuccok, gyári garanciával. Összesen: ~ 305.000HUF - némi kedvezmény = 270.000 HUF
Ehhez még hozzájön az olajcsere...
- Olaj - Castrol Edge 5W30
- Olajszűrő - Mann
- Levegőszűrő - Valeo
- Pollenszűrő - FIltron
- Üzemanyagszűrő - Mann
- Gyertya - Bosch 4db
- Fékolaj - AteÖsszesen: ~ 33.000 HUF
A kettő munkadíja együtt 50.000 HUF
Szumma: ~353.000 HUF
Szép pénteket mindnekinek!!!
Ne kíméljetek...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Nem vagyok szakértő (bár azért napról-napra többet tudok a dolgokról... ), de már meg is válaszolta focvis.
Az a fogaskerék ( volt aki "okoskeréknek" nevezte) ami a vezérműtengelyen van, az a horror... 110 Febi Bilsteinéktől, ~160 a vadi új gyári számlával garival... 90 doboz nélkül gyáriban, de ott ugye benne van, hogy pl. selejtes, leesett stb. és ahonnan lenne ott nem szerelik be, ergo ha én viszem ezt az alkatrészt a helyre ahol beszerelik és utána bármi gáz van, akkor mondhatják, hogy persze, mert az volt szar amit én vittem...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Hát ez egy jó lecke volt nekem is... mind a vásárlás kapcsán (láncost csak akkor leellenőrizhetően meg volt a vezérlés csere, vagy az ára részemről levonandó az autó eladási árából... ) mind szervízelés kapcsán...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz stickermajom #104401 üzenetére
Amikor tavasszal autóvásárlásra adtam a fejemet, felhívtam egy Weltauto által hírdetett A3-ast. Képről nagyon jól nézett ki, viszonylag kevés km-rel (kb. 80.000 volt benne, 2006-07 körüli kocsira emlékszem, 1.4 TFSI A3 Sportback) szvsz rendben volt, igaz volt rajta árrés, de úgy voltam vele, hogy azért na... Weltauto, átnézve, makulátlan, garancia stb. Azért ennyi mert az autó patent!
Szóval felhívtam őket, hogy érdekelne a kocsi mondjon azért pár dolgot az előéletéről ill. ha úgy van, meg is nézném. A kolléga nagyon készséges volt, elmesélte, hogy ehy idősebb házaspár férfi tagjáé volt a kocsi, a feleségnek korábban adott már el autót blablabla... és itt jön a vicces rész : Makulátlan állapotban van, kevés km-rel, megkímélt, most lett hengerfej cserélve rajta!!!!! Naaaa, mondom az klassz (itt már kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, mondván 80.000 km után csak nem kéne egy autón hengerfejet cserélni, bár óké mellette szóljon, hogy most új... ) Folytatva.: Az autó be lett mérve és sérülésmentes!!!!!, kivéve a: jobb első sárvédő, jobb első ajtó, jobb hátsó sárvédő, jobb hátsó ajtó, tető, motorháztető!!!! Azt hittem rosszul hallok... Mondom ezzel mi lett?! Árokba hajtottak vele?! Rosszat nem tudok mondani a Weltautora mert elmondott az értékesítő mindent (?!) az autóról, de viccesnek véltem ezekkel a paraméterekkel piaci ár fölött jóval egy fél millióval hírdetni..."Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Ezzel a képpel azt hiszem még tartozom, végül rá esett a választásom. Vásárlás után volt a kötelező szervizen túl egy vezérlés cserén, amivel kapcsolatban osztottam is meg infókat meg kértem is tapasztalatokat, véleményeket ill. segítséget amit ezúton ismét köszönök!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz stickermajom #104406 üzenetére
stickermajom az is korrekt! Egyébként igen, inkább a sztori miatt meséltem csak el, mint említettem nem mondhatok rosszat a Weltautora...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz stickermajom #104409 üzenetére
Köszönöm!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #104415 üzenetére
Mágus2 Köszönöm... Ez a "legfaszább" láncos 1.6 FSI-vel szerelt... Nem tudom emlékszel-e, de pont Téged kérdezgettelek (mondjuk ki mást?!) a vezérlés cserével kapcsolatban. A láncfeszítő nem feszítette indításkor a láncot már rendesen és kb. minden 5. indításnál 1-2 mp-ig becsörgött. 137.000 km-nél mondjuk már ideje volt talán a cserének... azt nem mondom, hogy anyagilag jól esett, de a lelkemnek mindneképp jobb és tudod hogy van ez... az idő begyógyítja talán a "sebet" a tárcámon...
[ Szerkesztve ]
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Hát lehet kibírt volna, de nem vagyok benne biztos, hogy egészséges 10 évig nem cserélni szíjat... mit gondolsz? Amúgy nem tudom átjött-e, hogy én is szívesebben cseréltem volna szíjas vezérlést mint láncost, azért írtam, hogy "legfaszább" láncos, mert költségek terén szerintem ég és föld...
[ Szerkesztve ]
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz tomcsi23 #104421 üzenetére
tomcsi23 Abszolút igazad van. Őszinte leszek, első ha mondhatom normálisabb autóm amit saját magam vettem, nem fatertól örököltem (Skoda 120L, Opel Kadett, Opel Vectra - persze mind 20 év fölötti volt... ) és ez az egy dolog ami felett elsiklottam. (A sors iróniája, hogy az egyik legköltségesebb..) A tulaj bedobta, hogy vezérlés volt benne cserélve 100.000-nél, ami nem tudom utólag miben merülhetett ki... ?! Látván a szerelőm által kikapott régi láncot, feszítőt, vezetőt, fogaskerekeket... végig Porsche-nél szervízeltetve, de ugye számlák sehol... laikusként valószínűleg bedőltem. Kasztni sérülésmentes (festékvastagság mérővel agyon vizsgálta egy ismerős), futott km valós, kívül-belül tip-top csak épp a vezérlés cseréről nem győződtem meg maximálisan... talán ha hamarabb kérdezlek Titeket... No mindegy, ez már történelem...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz PindurAnna #104423 üzenetére
PindurAnna hát igen... erre szokták mondani, hogy "Úrnak születni kell, a paraszt meg terem mint a gomba!" Nem is értem az ilyen embereket... én magam is értékesítésben dolgozom, hasonlóan olyan területen ahol több millió szükséges egy-egy adott szolgáltatás vagy termék vételéhez és van amikor ehhez képest "fillérekkel" keresnek meg, de sosem voltam és leszek ilyen lekezelő bunkó...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Kuplung témában pont tegnap filóztam olvasgatva itt a fórumot, hogy lehet hamarosan megérik egy cserére a járgány... erre ma elkezdett ciripelni 3/4 távon kinyomásnál meg felengedésnél és nem mondom, hogy akadás mentesen veszi a sebességet. A rükverc meg egyenesen reccsenős...
Hétfőn egyeztetek a szerelővel, de kikérném a véleményeteket, tapasztalataitokat addig is.
Milyen kuplungszettet javasoltok?
Sachs, Luk, Valeo? Ill. ha rákeresek oldalakon pl. fekmester szinte mindegyikből van vagy 3 fajta szett, ami motorkód alapján jó lehet, viszont árban elég komoly differenciákat vélek felfedezni. (több 10-20e)
Audi A3 Sportback 1.6 FSI 2005 - 8PA
Motorkód: BLF
6 sebességű kéziváltósElőre is köszönöm!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz JimBeam00 #104527 üzenetére
Sziasztok! Köszönöm a múltkori válaszokat kuplungcsere kapcsán.
Végül LUK mellett döntöttem Rátok hallgatva, bár elsőre Sachs-ot akart a szerelő... Ami érdekesség viszont, hogy ami most elkezdett széthullani az gyári VALEO volt és 147e km-t futott. Nem tudom ez sok vagy kevés, de nekem nem tűnik olyan rossz tejesítménynek, bár nyilvánvaló függ a soförtől is...
Jah... és az ár persze: 70k volt a szerelés kuplungszettel munkadíjjal együtt.
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz vendingo #104722 üzenetére
Pár kommentel feljebb olvashatod az én esetemet. Bár nem G4, de azt gondolom motorilag közel van... 2005-ös A3 1.6 FSI, szintén kuplungcserés, ma lett kész. 70k-ban egyeztünk meg LUK szettel. 63-67k valahogy így volt listaáron a szett, (ott nézte ki előttem a gépből, de ugye ebből nekik még lejön a kedvezmény) hozzácsapva a munkadíjat így lett 70k.
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
-
JimBeam00
csendes tag
válasz ßrainiac #107119 üzenetére
Nekem ilyen van az A3-ban az utastérben, szerintem nagyon jó. Típusspecifikus, ahogy ßrainiac kolléga említette, nem az a kommersz, gagyi gumiszőnyeg amit a legtöbb helyen kapni. 10k volt amúgy és az egyetlen negatívum, hogy nekem kellett kivágni a patentok helyét, amiből ráadásul kevesebbet is küldtek. Elvileg ezt pótolják a napokban... vateráról rendeltem amúgy.
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz ßrainiac #107168 üzenetére
"Tuningbiznisz" felhasználó alatt futnak a termékek, a linken meg tudod nézni az én szőnyegem milyen. Amúgy a plüss szőnyeget én is arról az oldalról rendeltem amit a többiek linkeltek.
Sorry.... Morris-nak ment volna...
[ Szerkesztve ]
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz bitpork #108439 üzenetére
Maximálisan igazad van! Ezennel ünnepélyes keretek között megígérem: minden erőmmel azon leszek, hogy legjobb tudásom szerint, záros határidőn belül pótoljam a hiányzó 39 képet. Amen! Köszöntem a szót, nem offolom a topicot!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
Sziasztok!
Nyomtávszélesítéssel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat.
Adott egy 2005-ös A3 8PA, gyári 17-es aluval.
A felni paraméterei elvileg:
Lyukosztás: 5x112
Felni szélesség: 7,5
Felni ET szám: 56Hátul oldalanként 15 mm szélesítés (Eibach 15 mm tehermentesítős nyomtávszélesítő) mennyire lenne gázos (belefér/nem fér) ? Futóműre, menetstabilitásra mennyire lenne jó/rossz hatással?
Köszönöm előre is.
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó