-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz rob210 #60385 üzenetére
Nem a felni miatt kell súlyozni hanem a gumi miatt. NEm értek hozzá de ez hülyeség szerintem...
Varsam : Jó a felni meg gyári de sok a 100... én 145ért vettem nemrég 18" gyári "új" A6 felnit 2010től van olyan felni.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
net84
őstag
válasz rob210 #60492 üzenetére
Most kombinált van, gumi alj, szövet felső, gumi koptatóval. De ez univerzális, így a mérete sem stimmel (ollóval igazítva van), meg nincs az a ragasztó, ami ott tartaná, ami fenn tartaná a tépőzárat. Ezt cserélném a nyárra. A tépőzáron én is gondolkodtam. Nem tépi a kárpitot?
Egyszer találtam olyan univerzálisat, aminek az alja valami bütykös bevonatú volt. Azt betettem és utána meg sem mozdult (úgy tapadt, mint a tépőzár). De a Torpedó gázpedálja miatt ezek az univok nem jók .
Megfogadom a tanácsod, kipróbálom a tépőzár felvarrós módszert.Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
net84
őstag
válasz rob210 #60531 üzenetére
~7,5km reggel oda, ~8km este vissza. Félúton már melegen fűt a rendszer. Ha nagyon fagy, akkor indulás előtt egy cigit elszívok a járó motor mellett (meg vakarom a jeget).
Plusz napközben 20-50km között megy bele a belvárosban. Egy húzósabb, rohangálósabb napon megvan a 100km is. Ha városon kívülre is kell menni, akkor pedig a minimum a 100km.Read only...
-
-
8th
addikt
válasz rob210 #60531 üzenetére
Állófűtés. VW konszern sok dízeléhez (a benzinesekhez is) volt választható opció, sőt északon a nagyobb kocsiknál (Passat, A6 stb...) az alapfelszereltség része volt. De ha a vevő kérte berakták 1.4PD-be, 1.9PD-be gyakorlatilag bármibe még sor5 ős TDI-be is. Ezek 2-4 decit fűtenek el egy óra alatt cserébe -10fokban szabad ég alatt legalább 60°C-ra felfűti a vizet és az utastérben is meleg van. -5 fokban negyed óra húsz perc elég a "meleg motorhoz". Az állófűtés amellett, hogy kíméli a motort nem csak baromi kényelmes de nagyon környezetbarát megoldás is. Beindítás után fél perccel az autó dízel létére már röhögve teljesíti az emissziós normát. Ha valaki hosszú kilométereken keresztül csattog hideg motorral szerintem annyi üzemanyagot elpazarol mint egy jobb fajta állófűtés, a motorja is jobban kopik miközben befagy a kulaluka. De utólag is be lehet szerelni. Illetve létezik az egyszerűbb fagydugó helyére csatlakoztatható konnektoros verzió, az sem rossz annyira csak az nem kapcsol neked fűtést így az utastér nem melegszik. De azzal sem jéghideg motorral indulsz ami a kocsinak a pénztárcának és a környezetnek is jót tesz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zsolt1225
aktív tag
válasz rob210 #60515 üzenetére
Sógoromnak is Borája van 1.6 16v és csak azért nem jó mert az évek alatt nem kapta meg a kocsi amit meg kellett volna és most már sok minden szar rajta és már a töke is ki van vele, akar venni egy donor autót és utána eladni. 1.6 SR motororral viszont újra megvenné, amit linkeltél Polot az is SR motoros, nem lehet rossz.
-
Arcképgyáros
válasz rob210 #60843 üzenetére
Múltkor jöttem haza a városból, kb. 20 kilóméter az út... akkora köd volt, hogy 2 métert nem láttam.. kényelmesen 60-al 4-be jöttem... elértünk a lassító sávos útszakaszhoz, előttem 3 autó töttyögött 20-al.. elkezdtem nyomni a dudát, hát mondom istenem.. aztán végül én mentem le a lassítósávba, hogy megelőzzem őket.
Saycz: Szép autó... golfra is kellene egy tetőablak. Ülések gondolom nem gyáriak.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz rob210 #61386 üzenetére
Tegnap voltam szélvédős ismerősnél azt mondta, hogy nem vállalja be, hogy megfúrja mert valószínűleg továbbfutna a szál.. 5 irányba indult el a repedés. Addig amíg nem lesz nagyobb hagyom.. ha nagyobb lesz akkor kicseréltetem a szélvédőt.
De le fogom ragasztani, köszi!
Nem bottal ver az Isten...
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz rob210 #61436 üzenetére
az a felni a képen szerintem nincs még befejezve...
Én ilyet soha nem csináltatnék ez nagyon durva de attól lehet megtudja jóra csinálni de a kép állapotában még tuti nem volt kész...
a gumis ismerősöd meg már a múltkor is leirta magát a centirozós témájával XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
TaaT
veterán
válasz rob210 #61436 üzenetére
Nincs semmi baj a munkájával.
Ezt is ő csinálta, kivágta majd visszahegesztette azt a darabot, egy teszt. Azóta is bírja a kerék.
Kiskokó: "az a felni a képen szerintem nincs még befejezve..."
Írtam is hogy festés után nem fogja senki megmondani, előtte kap egy kis esztergálást és sarokcsiszolót.
"a gumis ismerősöd meg már a múltkor is leirta magát a centirozós témájával"
hehe tényleg
Give them hell Ukraine!
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz rob210 #61530 üzenetére
Az nem lehetetlen, de ugye a ződ karmos cég a fő szponzor babodon... Mindegy, már letettem róla hogy lejutok babodra a taftal, tavasszal lehet piacra teszem, sajnos ez nem magyarországra való hobbi...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Arcképgyáros
válasz rob210 #61662 üzenetére
"A kombi raktere ellenben akkora, mint egy nagyobbacska alsó-középkategóriásé. A 438 liter több mint százzal nagyobb, mint a kategóriatárs 206 SW-é. És ez a többlet nem csak abból származik, hogy a Fabiánál 26 plusz centit raktak a karosszériához, míg a 206-ost csak 19-cel hosszították. "
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs