- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Amazon
- JavaScript topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #155989 üzenetére
Az enyém is ezt csinálja mostanában. Benne hagy 5g körül, és 20%-ról indul. Amíg nem rosszabbodik, nem foglalkoznék vele. 181000km-re 0,11 oil ash van nekem benne. Legutóbb 344km volt benne, mikor elkezdte, de 500perc fölött, számolja azt is, mennyi időt járt a motor regen óta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #156006 üzenetére
Kád le, első lépésként kapjon új szívókosarat az olajpumpa. Ha az nem lenne beragadva, akkor valami kebasz van. 45 percig járatták? El kell vinni meghajtani, majd üzemmelegen megmérni az olajnyomást, ha az rendben, kábel, vagy gomba probléma. A gyári gombán kívül a többi elég gyengusz, a gyári sincs arany árban, valami 9 euró rémlik, nemrég annyiért vettem a golfba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #156009 üzenetére
2009
Nem saját képek, ismerőstől kaptam CBAB B6 paszuly.
Ákos007 Valahol szökik a nyomás. Az a kérdés, hogy hol. 3-4mm axiális lógás nagyon sok, századokban szokott lenni megadva a tolerancia, komolyabb motoroknál meg ezredekben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csababarca #156053 üzenetére
Elektro-mechanikus a szervó, csak egy villanymotor van a kormányműre kötve, nincs benne olaj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csababarca #156056 üzenetére
Le sem írtad rendesen a jelenséget. Mi a kérdés? Fura hang, de mikor, üresben? Ez nálad mit jelent? Helyben forgatva beindítás után? Fogalmazd meg, hogy mi a gond, mert a gondolatolvasás drága mulatság. Vedd fel a hangot videóra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gurabli #156125 üzenetére
150 ló nagyon gyengén muzsikál ebben a bódéban, főleg ha mind a 7 ülésbe embert akarsz ültetni. Volt szerencsém a 190 lovashoz és érzetre az is gyengébben ment, mint a 170 póni a B6 passat-ban, amiből akkor ültem át. Kolléga vett ilyet újonnan, motorjával eddig nincs baj.
Az a 150 ló B8 passatban is vérszegény, tudom, mert azt is próbáltam. Ez a konyhakredenc meg minden, csak nem áramvonalas, ide nyers erő kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kenny123 #156151 üzenetére
Gyertyák, trafó, kábelek, karbon, vezérlésmódosító kerék, üzemanyag rencer...és a turbó is okozhat ilyet. Nem érdemes találgatni. Ha nincs hibakód, élő adatokból kell okosnak lenni. Ehhez nem elég látni, értelmezni is kell.
Bitpork:azt akarják sugallni, bármilyen a motor állapota, rajtuk nem múlik, kipucolják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #156174 üzenetére
Nem kell pontosan, csak nagyjából.
Ami fontos, az a főtengely és vezérműtengely szinkron, annak hajszál pontosnak kell lennie, nekem a pumpába is be szokott menni a tüske, de ha kicsit mellette van, az nem gond. A pumpa nincs időzítve, csak nagyjából kell hogy a felső holtpont előtt már sűrítsen. Nem olyan fontos, mint egy adagolósnál, ahol a pumpa időzítve van.
A CR pumpa bütyke egy negyed fordulattal van a sűrítés után, hogy a felső holtpontnál már biztosan legyen nyomás. Így mikor az első hengerben gyujtás ütem van, már biztosan nyom a magasnyomású. Láttam olyan pumpákat, amik 1-2 foggal el voltak rakva és gond nélkül ment minden. Ami gát, ha a vezérműtengelybe nem megy be a tüske, amikor a fésű rajta van a főtengely jelen. Na ott már lehet érezni a nyúlmókusok hiányát. Amennyit nyúlik a szíj, szerintem nálad is ez lehetett.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #156202 üzenetére
Nem ragad és nem bowdenes, a szoftver emeli meg a fordulatot, mert ellenállást érez. A csapágy meg kinyomó, ha akkor zúg, mikor állsz a kuplungon, nyelestengely csapágy, ha akkor zúg, amikor elengedted a kuplungot.
I-sti: és ott nem kell bekötni magad? Te is buktad az autohold funkciót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #156266 üzenetére
Melyik fsi motor?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #156268 üzenetére
Ha felülről jön a hang, akkor hidrotőkék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156274 üzenetére
Ha golf, akkor 6-os vagy 7-es gti, az 5-ös motorja drága mulatság.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156278 üzenetére
A motor a gond, nem a váló. Az első szériás 2.0tfsi, ami a b6 passatban és az 5-ös gopf gti-ben bemutatkozott, mára mind teljes motorfelújításra szorul, ami nem +30%költség lesz.
5-ös golfnál fél milla csak a motorba kell, és akkor még nem nyúltak semmi máshoz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Futás, futópályák
- Xbox Series X|S
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen hangkártyát vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen