-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz G-Bali #147638 üzenetére
Két külön dolgot keversz. Két kilépő fény van, egy a tükör aljában, egy az ajtóban belül. Amikor kinyitod az ajtót, a belsőnek árnyékol az ajtó, nem látod rendesen, hogy hová lépsz, ezért van a tükö aljában is + ha kívülről közelítesz, akkor a tükör alatti megvilágítja az ajtót és a tajt is előtte...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibbike01 #147661 üzenetére
Akár ezek is moroghatnak, de a belső csukló inkább vibrációt okoz, a diferenciál külső csapágya meg egyenesben is morogna. A hosszabb féltengely bizonyos típusoknál két darabból van, annak a középső csapágya is tud morogni, de szerintem nálad az csak egy rúd.
Távgyógyítással ezt nehéz megtalálni. A kalapácsos ember mit mond, aki a zsetont felvette a cserékért? Vagy ő csak azt cseréli, amit mondasz? Csapágy cserekor milyen nyomatékkal és hány lépésben lett meghúzva a féltengeyen az anya?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #147669 üzenetére
A check engine valami más lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147729 üzenetére
Képről jól nézki. A helyszínen derülne ki. Városba dpf-es autót ne vegyél, csak ha jársz kint is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147728 üzenetére
A csipogás fékhiba. Van elég fékfolyadék a tartályban? A hibakódot nem jelzi a motorvezérlőből.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #147735 üzenetére
Tudtommal a PD motorra nincs erősített, csak az adagolóshoz.
Chippes motornál 20k km után szemrevételeős ellenőrzés(nem kell hozzá levenni a szíjat), az elhasználódás első jelére csere. A szélességét kell mérni a szíjnak, nézni a fogak állapotát. Max 70k km után el kell dobni a szíjat. Biztos ami biztos alapon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #147737 üzenetére
Gyárit kell venni, a VW jeleset, az jó minőségű continental. Drága, de ebben bíznék meg a legjobban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147704 üzenetére
Nem bele való váltót raktál rá, miért csodálkozol?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147769 üzenetére
Nyugi, a csappantyú körül jó az anyag, tömít rendesen, az a lényeg. Nem láttam még nem repedt turbót. 40k km fölött egyszer meghajtod és ilyen lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147771 üzenetére
A kipufogó cső szokott kiégni. Majd elmúlik, amint lila lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147784 üzenetére
A quatro miatt rövidebb ennyivel. Nem érdemes elsőkerekesekkel hasonlítani. Meg kell szokni., de szerintem a saját váltója hosszabb volt, vagy már Te sem a saját váltójával vetted...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Extremex #147841 üzenetére
Minőségről nem tudok nyilatkozni, nem egy utolsó márka, egyébként. A tartalma hagy kívánnivalót maga után.
Csavarokat én nagy tételben veszem. Sokan nem tudják, de pl a főtengely szíjtárcsa csavarjai csak egyszer haználatosak, és utálom azt az imbuszt, mikor megfordul a kulcs a többször haznált csavarban, pedig van belőle jófajta 12 szögű is:
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #147846 üzenetére
DPF-nél még van oil ash, azt érdemes megkeresni. 2xx. nem tudom fejből, de valahol a 200 fölötti csatorna.
Ehhez nincs tananyag, tapasztalat útján tanuják a szervizek is. Hiába fogod nézni, ha mindegyik motornál más számít jó értéknek, no meg az értékek közötti összefüggéseket is meg kell érteni, ehhez meg a teljes rendszer működési elvét tudni kellene. Üzemanyagredszer, motormanagement... És mire megtanulsz egy motort, lecseréled.
depe95 Egy kulcs van hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #147871 üzenetére
A motort pont nem terheli, de a motor és váltó tartó bakokat annál inkább nyúzza. Manuálisnál is kézifék, üres, utána teszem sebességbe, mikor már a kéziféken lóg az autó. Ellenkező esetben az egész hajtáslánc ráfeszül a motor és váltótartó bakokra, meg lehet nézni nyitott géptetővel lejtőn és meg lehet mérni a motor helyzetét a motortérben előtte és utána. Aki nem hisz nekem, járjon utána. Automatánál ugyan ez, csak még a P reteszre is rálógatja az autó súlyának elég nagy hányadát. Megtartja ez nem kérdés, de miért kellene nyírni a gépet, ha nem muszáj.
Kézifék utoljára a 120-as skodákon fagyott be, aki nem törődik a bowdenek állapotával, az meg meg is érdemli.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Attól függ mennyire van lemerülve. Minél jobban le van merülve az akksi, annál nagyobb árammal tölt + mindent a generátor lát el árammal. 9A teljesen OK.
180A a max terhelhetőség, csak kis ideig viseli el a rendszer. 120-160 amperral szoktak vasat vágni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147905 üzenetére
Van benne fékfolyadék? Már rgyszer írtam, de nem nézted meg.
Gyujtáson világít az abs, utána elalszik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147909 üzenetére
Akkor valahol elfolyt. Keresd meg hol és ne menj az autóval, mert nincs rajta fék. Fel kell tölteni a tartályt DOT4 fékfolyadékkal és minden keréknél ellenőrizni, nyomkodd meg a fékpedált, utána járd körbe és nézz be minden kerék mögé.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen