Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz MunezXBK #35311 üzenetére

    ugye a '99-es A4-ben próbálod? az még garantáltan nem CANBUS hanem K/KL lesz, valamint az OBD2 protokollt kell ismernie még a VAG sajátja mellett

    előfordulhat időzítési probléma... a baudrate látszik a szoftverben? 38400 vagy 9600? mivel BT-s, ezért első körben próbáld meg szimplán szoftverből a másik baud-on megszólítani. ha ez nem változtat és ebben is a 28 lábú PIC-van, akkor a 6-os lába mondja meg neki hogy mennyin menjen: [link] - 4dik oldal - ha fel van húzva tápra akkor 38400, ha földre akkor 9600. megérhet egy próbát átállítani a másikra. nekem a klón gyárilag 9600-ra volt állítva. ha áthúztam 38400-ra, akkor ahol ment ott valamivel gyorsabb volt, de akadtak már kompatibilitási gondok, ezért egy kapcsolót raktam a házra

    (#35312) chatran

    nem feltétlenül... úgy le tud tapadni hogy áll mint a beton. ha nagyon téped, akkor akár a gumi is szakadhat...

    (#35308) Dodi72 válasza Morris (#35305) üzenetére

    érdekes módon én ilyen szárít szöveget még csak a sokezer forintos csodaszerek marketing maszlagjában olvastam. viszont a szerelők a gumitömítéseket szilikonzsírral kenik vékonyan - az igénytelenebb az gépzsírral vagy motorolajjal, tulképp az is megfelelhet, de a szilikonban garantáltan nincsen olyan adalék ami ártana a guminak, az adalékolt anyagokban lehet...

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák