Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz BUZZLGHTYR #182132 üzenetére

    Facebook csoportokban látok bejegyzést műszerfal képpel és autó, motorkód megjelöléssel. 400-500-800 k km, bontatlan PDTDI motorokkal. Na, te mennyi km-rel vennél és mennyit áldoznál a viszonylag normálisan szervizelt érzetű autóért?
    Apósom 16 éve a sajátját 4 évesen hozatta be, akkor volt alig 50k km az órában, mikor átvettük tőle 2 éve, akkor derítettük ki, hogy VCDS szerint 185k km-rel több van benne. Apósom precízen minden tankolást vezetett árral, kúttal, dátummal, óraállással, mellette a szervizeket is akkurátusan, amikor baja volt a kocsinak, vitte szerelőhöz. AJM Passat B5, kb 370k valós km-rel. Rendben van alapvetően, de vízpumpa menet közben adta meg magát, mikor 50k km és 6 év volt a vezérlésben, most generátort cseréltünk. A többi bajával gond nélkül hazahozott vidékről is akár. Hidrotőkét mondja lassan időszerűnek a szerelő, de a kocsi értékéhez képest aránytlanul sokba kerül. Viszont minden más tekintetben kiglancoltuk már, kopó-fogyó dolgok máson is vannak, használt esetében meg hiába a fiatalabb, ugyanúgy csöcsre lehet szaladni rossz szándékú eladó nélkül is. Használjuk, amíg megy.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák