Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt19900

    őstag

    úgy látszik eljön lassan a vezérlésem cseréje. Mit kell hozzá beszereznem? milyen szettet, készletet érdemes venni?

    jól gondolom, hogy ha nincs a szettben, a klímához tartozó szíjat is meg kell külön vegyem, mert azt is cserélni kell? van olyan szett amibe minden benne van? vagy láttam van olyan szett amibe pl. nincsen benne a vízpumpa csak a szíjak meg görgők az is jó és akkor külön a pumpát válasszam hozzá? vagy jobb egy szettben megvenni, ha van "értelmes" szett?

    még egy kérdésem lenne külön: levettem az alját az autónak és a klímakompresszor alján láttam valami neonzöldes dolgot, azt mondta szerelőm, hogy el kellene vinnem klímáshoz, mert valószínűleg ereszt valahol, mert az színezőfolyadék, ezt egy klímás meg tudja mondani, műszerrel meg tudja nézni, mutatni hogy hol ereszthet? amennyiben addig nem használom a klímát lehet belőle nagyobb gond? vagy előtte szűrjem ki az "aggodalomra adó dogot" úgy, hogy leveszem a takarót alulról ismét, és járatom a klímát és ha megjelenik ismét az a színező, akkor tuti nem néztem félre? mert hűt a klíma meg mindig próbáltam használni, hogy az olaj járjon a rendszerben és kenje a tömítéseket, de persze egyszer azok is elöregedhetnek, ezt aláírom :)

    amúgy megoldódott végre a kuplunggal való problémám is, mégpedig: ismét kuplungozásra került sor (kemény 20e km alatt elkopott) és szerencsére sem az írás sem a motor felől nem folyt rá olaj, hanem a váltóból.... annyit nem voltak képesek (kb 2-3 péken átment az autó az első furcsa rohamos kopás óta), hogy annyira lebontsák a váltón lévő köcöléket kívülről, hogy megnézzék biza a váltó tengelyének külső szimeringjéből folydogált az olaj, pont annyira hogy még a váltásom az olyan maradt, mintha mi sem történne, de mindig be-be köpködte a tárcsát és a ferodor szépen megszívta magát vele és valamikor jól fogott, valamikor meg úgy ugrált az autó, mintha kettőstömegű baja lenne.... 600Ft-os alkatrész miatt kellett elszenvednem majd' 100k-s plusz kiadást, köszönhetően mindannak, hogy erre nem voltak képesek ránézni, mindig annyi volt a válasz: tyűű nem tudjuk, hogy honnan folyhat rá az olaj.... de most frankón meg lett csinálva, újdonsült szerelőismerőssel együtt csináltuk -ergó tanúja és munkatársa voltam mindennek- és most olyan a váltás ill. kuplungolás mint a vaj :) olajcsere is lett a váltóban (igaz nem gyári olaj, hanem a castrol, de majd meglátjuk, hogy azzal, hogy muzsikál), de nagy kő esett le a szívemről, hogy ezt a folyton visszatérő hibát végre kiküszöböltük az autón és most már "lámpánál" is végre tudom alkalmazni simán elindulva azt, hogy csak gázpedállal indulok el pl. :)

    picit hosszú lett, eeeeeelnézést, csak gondoltam megosztom veletek, hát ha jól jön valakinek

    Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

Új hozzászólás Aktív témák