-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz freaghill #124586 üzenetére
Semmi, sokan nem tudnak vezetni, vagy nem is akarnak akna fedőt stb. kerülgetni.
Nekem még 168e km-nél mikor eladtam a gyári szett volt benne. Az autó M.O-i, még csak nem is kintről volt.
Ha meg cserélni kell a komplett lemförder szett 140-150e. Aztán többet nem kell vele foglalkozni.Az embereknek fáj az igazság!
-
gzbotii
veterán
Most ősszel esedékes lenne vezérlés&co. csere.
Ilyenkor mit illik cserélni vele?
Levegő-, pollen-, olaj-, gázolajszűrő, termosztát, (aku), fekfolyadek, (váltóolaj), (fékek), hosszbordas szíj, vezérlés. Eddig ezek vannak tervben - valamit kihagytam?
Fekfolyadeknal valami ajánlott márka, mire figyeljek?
Vezérlésbol melyik szett ajánlott?
Aku márka, es milyen erősségű?
Olajat, konkrét típust tudtok mondani párat?
Olajszűrőből Manon kívül meg mit érdemes belerakni?Golf 4 1.9TDI, 110le
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Danex
addikt
válasz lenko #124604 üzenetére
Valahol (Nagycsécs-Sajószöged), meg úgy van kiépítve az aknafedő hálózat ,hogy halálpontosan a keréknyomba van végigvezetve 50m-enként az aknafedő amit csak úgy tudsz kikerülni, hogy átlógsz a szemközti sávba, itt még jobb állapotban van az út, most olyan a helyzet, hogy már hiába rakod be a jobb elsőt a 2 akna közé, az a rész is be van süllyedve.
A tervező lemenő felmenő rokonsága szerintem már kapott szóban 1-2 dolgot
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Végre gépközelébe férkőztem és feltudtam tölteni néhány képet az újdonsült autómról .
Nagy örömmel vezetem és az előző kocsimhoz (opel corda d) képest ez olyan mint ha egy repülőgépet vezetnék . Kiválóan működik. Nemsokára viszem olaj illetve szűrők cseréjére .
147 ezer km-el vettem meg . Elméletileg egy ilyen autónak ennyi km az semmi.Főleg ha rendszeres szervizelések be voltak tartva. Előéletét lekérdeztem az audi belső rendszeréből , minden klappolt a szervizkönyvben leírtakkal .
Remélem nem nyúltam vele félre ! bár nem hiszem... lekopogomAudi A4 2012.05.hó 2.0 CR-TDI 136lóerő , 320nm nyomaték.
Képek : [link]
-
lenko
aktív tag
válasz gzbotii #124605 üzenetére
Levegő-, pollen-, olaj-, gázolajszűrő? MAHLE
termosztát: WAHLER
fekfolyadek: DOT4 pl. textar
váltóolaj: castrol 75w90 taf-x manual
fékek: ATE tárcsa/Textar betét
hosszbordas szíj, vezérlés: Contitech
Aku márka, es milyen erősségű: Banner 72 Ah megfelel.Olajat, konkrét típust tudtok mondani párat? total quartz 7000 10w40 Total Quartz 9000 5W-40
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #124577 üzenetére
úgy adodott lehetőségem... eddig nálam 231.4 a top, nem óra szerint
To ALL: 1.4 16V még kocka trafós, hallhatóan csörög a motor (kopogásos égés), gyertyák jók, egy nagy kocka trafós még (nem panaszkodik tekercs szakadásra), kért kapott AFR érték jó, befecskendezési idők nem irreálisak, sajnos a marelli vezérlő nem tud retardot (én nem találtam), csak feszültséget mutogat a kopp szenzorokra (van log ha valakit érdekel!), a feszültség púpokból én arra következtetek hogy a 2-3as henger zajong!
mol-os 95-el melegbe nagyon omw-s super 95-el hűbősebb időbe kevésbé.valakinek érdemben tipp/ötlet hogy merre érdemes elindulni?
lenko:textar betétet én annyira nem ajánlgatnék....
Mágus:annyira nem rossz de ha beszerezhető hasonló áron gyári, akkor nem kérdés valóban
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124612 üzenetére
Bármilyen meg pláne nem, a kérdés még mindig adott. Miért?
Azért mert tartalmaz egy speciális adalékot, ami megvédi a szinkronnyűrűket a kopástól. Ha bármi másat beleöntesz, rosszabb lesz a váltó. A benzinesek váltója annyira nem kényes. A nyomatékos TDI váltóját tacsra teszi a bármilyen olaj elég hamar. Tesztelheted a saját váltódon, de ne hülyítsd a népet, ha nem értesz hozzá.
A viszkozitást a váltó kódja határozza meg, nem hasra ütve mondjuk meg...
Szerinted az ATE tárcsa melyik betéttel fog a legjobban működni? Beugratós kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz gzbotii #124618 üzenetére
Belekötött, mert lefikáztam az új octit....
(#124620) Kiskokó Te is próbáltad gondolom ATE-val.
Neked van a 3.0 audi. Akkor a sokat fékezős fajta vagy, arra kell is a komolyabb betét
Én a motorféket preferálom, ha kell akkor van textarral is.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #124618 üzenetére
Minden kérdésedre volt már válasz a fórumban.
lenko Tévedsz, azért kötöttem beléd, mert elbaszná a váltóját a tanácsod alapján. Tőlem az összes skodát fikázhatod, nem vagyok márka fanatikus, csak a 110R-t vagy az MBX-et ne vedd a szádra. Attól a golfod is szarabb.
VR6-Fan Biztos hogy benzin függő? Injektor?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #124615 üzenetére
adja oda egy vasalós körre Tomcsinak, azt amin azt mondja hogy szerinte jó a fék, vagy nekem esetleg
sima dinamikus utcai közlekedésnél is kijön itt a nagy büdös pusztába, ha gyengébb a fék, sajátom is eltudom fárasztani, pedig túl van méretezve....csörgő kígyós 1.4 16V-re van esetleg tipped?
akik akarnak textart, egy kis teszt hazulról:[link]
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #124621 üzenetére
nem benzin függő csinálta a másikkal is (szvsz teszteltem az itteni bengát is, normál gyujtás táblával semmi gond nem volt.), szerintem a hidegebb IAT hozott valamit 30+ vs 18fok.
azt mondod hogy esetleg a két középső spricc "lelenne" tapadva?
kért AFR-hez képest szinte nincs késés a megvalósultban, ebből gondolom hogy alapvetően a befecskendezéssel tán nincs gond (alapjáraton 2ms a befecsi idő, szerintem az is rendbe van, ami érdekes hogy nekem 3sec, szerintem nálam viszont van benne kula rendesen, de csörgés nincs.)mindegy egy szűrő cserét javasoltam, mert vagy 260e van a kocsiba szerintem kb még soha nem volt, meg valami tisztító löttyöt.
esetleg arra tudok gondolni hogy a két középső hengerbe annyi olaj kerül, hogy annyira megváltozik a kompresszió viszony, hogy tud már csörögni, az alap gyújtás táblájával, vagy ez baromság?!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #124622 üzenetére
Textszar
lenko: Máshogy is lehet dinamikusan menni.
Ugy hogy a motorfeket preferalod? Azt erosen ketlem.
A motorfeket azt minden ertelmes autos hasznalja, nem preferalja, az olyan mintha elkezdenek cigizni es azt mondanam, hogy a hamuzast preferalom cigizes kozben.
Engedd mar el a temat
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz lenko #124624 üzenetére
Nekem is ilyen a gyári textar, darabok törnek kifele belőle.
Nem kéne ingyen sem még egyszer, sőt ha fékezek olyan hangokat ad ki. Utálom.
Pedig egy vagyon volt a gyári tárcsákkal együtt. Amiből az elsők elvetemedtek, és rázza a kormányt nagyobb fékezéskor.[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #124624 üzenetére
amibe eddig volt azt mind kihajítottam, kinek ez kinek az volt a baja, ennyi ember nem lehet hülye
az meg a másik hogy annyira "üveges" még üzemi hőmérsékleten is, hogy tiporni kell hogy megálljon, nincs meg a harapós érzésés se szoktam nagyon senki seggébe tapadni 30cm-re ha nem veszi észre magát, akkor az első adandó alkalommal megkerülöm, aztán jóval mögöttem csináljon amit akar.
Mágus2: még a szűrőre ránézek, ha avétos csere, ha nem változik utána érdemben, és akarnak tovább menni ez lesz
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #124632 üzenetére
Hány km van benne, milyen alkalomból a nagy szerviz? Váltóolaj gyári +1, egy ideje mióta bent van, megszűnt egy klattyanás. Szűrő MANN-filter, motorolaj MOL/Mogul nálunk, illetve kereskedelmi és üzemeltetési tapasztalatok alapján legolcsóbb akku (érdemes 2 év garival, mondjuk használttal sem volt rövid időn belül baj mostanában ). Wahler termosztát van bent, eddig bevált, illetve Re-Cord olcsó DOT4
Bremsflüssigkeitfékfolyadék.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #124635 üzenetére
Hány tagot számlál a családi géppark amúgy?
Minden önerejéből haladni képes gépet beleszámítva, mínusz önjáró fűnyíró.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
Dikk' nem is tudtam, hogy a b6-ban a gps dvd-ről megy.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #124635 üzenetére
Május 26an vettem havertol, jól karban volt tartva szerinte, különösebb gondok nem is voltak vele amikor megnéztem. Aztán kiderült, hogy mindenből a legolcsóbbat (dizelbol is Lukoil, az is akkor amikor mar száradt ki a tank), meg tipikus Átlag Jóska módjára volt karban tartva, "nem kell költeni rá" - csak ha mar nem megy.
Ezért is gondolkodom, hogy eladom...mert, hogy olyan legyen, amilyenek en szeretem (minden legyen okes, tartós) egy vagyont kellene ralocsolni. Kicsit gondba is vagyok, hogy mi legyen... cseréljék rajta minden kopó, fogyó, folyó cuccot vagy inkább passzoljam tovább, es vennék valami szivobenyast.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
lenko
aktív tag
válasz kk831228 #124633 üzenetére
De, és van elég az utakon éppen ezért mit túráztassam magam miattuk?!
Ezért nem fogok agresszív módon villogni, ráfékezgetni, mert de jó, és a textar erre nem képes hosszú távon, könnyen meglehet. Mint mondottam, ez nem az én stílusom. Ha piros a lámpa 100m-re már elveszem a gázt. Minek koptassam a féket feleslegesen. Ésszel is lehet dinamikusan közlekedni, lehet, hogy a fékezgetős módszerrel előrrébb lennék 2-3-4 autóval. Viszont ezért a 10-15m előnyért megéri ez?! Nekem biztosan NEM.Az embereknek fáj az igazság!
-
enddav
aktív tag
válasz -secret- #124529 üzenetére
tényleg nem látszik rajta semmi kopás. 147 ezer és ~10 éves az ha igaz, akkor az semmi. nekem jobban tetszenek az alumínium díszbetétek, mint ez az ál fa, de üsse kavics.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
kk831228
addikt
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #124647 üzenetére
Neked szar, nekem nem, én nem fékezek bolond módjára te igen, ez van....
Vegyed a drágább betéteket, és azt is gyakrabban cseréld mint én, mert nekem 50-60e km-t simán elmegy egy betét, és akkor is még van rajta, nem az utolsó pillanatban cserélem.(#124649) Mágus2 3ból 3 garnitúra jó a textarból, Akkor miért írnám azt, hogy szar?
Tapasztalat ide vagy oda.....[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 90 - modellalkat
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Microsoft Outlook topic
- További aktív témák...