-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigrob
őstag
Sikerült egy kis pénzt összekaparnom első autóra.
Környéken találtam egy 1.9 tdi, 1998-as Seat Cordobát ami 187.000 km-t ment a tulajdonos állítása szerint. Friss olajcsere szűrőkkel, új kuplungszett, tavasszal 4 új lengéscsillapító cserélve. Egyedüli hibája, hogy a tető lakkhibás, illetve 1-2 folt van a motorgépháztetőn. Még ki nem sikerült próbálni, csak láttam az utcán parkolni. 400-ért hirdeti, szerintetek megérné vele foglalkozni vagy felejtsem el?
Illetve, általában 17-18 km-t vezetek egyszerre, többnyire városban. Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy, de a benzines autókat nem szeretem annyira vezetni. (nem fulladok le velük minden sarkon, még mielőtt valaki megkérdezné, csak kényelmesebb a dízel nekem )
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket?Előre is köszönöm a választ!
RobiNincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! A hozzáértők segítségét kérném. Skoda Fabiakkal is szemezgetek, úgy látom a hahus gépeknél hogy 2005 körül történhetett a facelift. Akkortól picit más a km óra tipográfiája pl. Kérdés, a motorok ekkortól nem változtak? Úgy tudom az 1,4-esből valamikor a 75 helyett 80 ló lett pl. Nem tudom, ezzel a motorral mennyire élhető a Fabia? Köszönöm (mk1)
-
zsolt19900
őstag
leszedtem ugye az ajtómat a ótón, de egy olyan jelenség következett be ami még sosem, ki tudtam akasztani a külső kilincset magát, ez nagy gond? mert valami olyan szösszenetet kaptam el fb-n, hogy ha valami lesz a zárkengyellel, akkor azt nehéz össze ill. visszarakni
továbbá, ha már ilyen ajtófelújításba vagyok: érdemes ezt a zárkengyelt kicserélni? természetesen gyárira gondoltam és azért jutott ugye ez eszembe, mert akkor talán jobb lenne a nyitási mechanizmus, de az érzet legalábbis biztosan, vagy rosszul gondolom?! ugye a sofőőr oldali kilincsről beszélünk, ami hát eléggé elhasználódni látszik az idők során
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #120751 üzenetére
Érdekes, pedig az S-tronic váltó volt nem?? Ha az volt annak már előtte vissza kellett volna pakolni mielőtt eszedbe jut, hogy rálépsz a gázra...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
veterán
válasz atos19881101 #120807 üzenetére
A 10 literhez mennyire tapostad?
(Csak mert Tomcsi mindig reklamál nekem...)
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #120807 üzenetére
Szerintem s-tronic ami (dsg)...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Danex
addikt
válasz atos19881101 #120807 üzenetére
Én nekem úgy rémlik akkor volt ilyen "lag" mikor ugyan azon a "kuplungon" lévő sebességi fokozatra kapcsol vissza és annak is a tetejére majd nemsokkal utána már vált is tovább utána ,mert azt gyorsan kiforgatja.
Tipikusan a 80-as kamion előzésekor, ugye ott D-ben már 7.-ben van, viszont a kick down 3-asba pakolja vissza, majd ~90nél jön is gyorsan a 4-es.
Ez ugye az 1.6 TDI, de valószínűleg más motornál is megvan ez a bizonyos tartomány.
-
kk831228
addikt
Valaki esetleg rá tudna nekem keresni a tandem felfogató imbusz csavarok méreteit...?? Eléggé le vannak sarkalva, jó lenne kicserélni újakra...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz focvis #120808 üzenetére
Párszor meghajtottam, de inkább nyugis autópálya tempó volt a jellemző.
kk
Lehetséges. A váltókaron a D és az S egy helyen volt. Ha ez segítség.Danex
Ezt nem figyeltem. De ettől függetlenül elég zavaró volt.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #120817 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm Mester!!!
Ilyenek hol vannak meg neked, Etka?? Csak hogy ne kelljen keresgélned...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
zsolt19900
őstag
őőő van itt egy két felni gumi mágus passat alá 18 coll egészen pontosan ilyen fajtáról lenne szó ez jól mutatna? (persze rá csüccsenteném egy picit 3-4cm)
és ha igen, erre milyen méretű gumi javallott?
mindig el-el kalandozok hogy le kellene cserélni a toorákat, de sosem tudom elhatározni magam
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #120822 üzenetére
Ennek 5x120 az osztóköre, az nem baj?
225/40 a váltóméret 18"-nál.
-
zsolt19900
őstag
válasz MunezXBK #120823 üzenetére
hirtelen ezt találtam, de md10 van eladó itthon és az 112es, bocsánat
oksika, akkor nézek rá gumit
csak sajnos nem tudom megnézni elképzelni, hogy hogy nézne ki, de a ps segít
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #120822 üzenetére
Facen láttam egy kísértetiesen hasonlót csak 5x112-es osztókörrel. Passat alól viszont ki fog lógni szerintem. Nekem 8x17 et38 volt az pont sárvédőívig lógott ki. 18-as felnire 225/40 r18 gumi dukál.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Helóka!
Tegnap este fel akartam húzni a jobb első ablakot, nagy kattanás, fel is ment, de az ablak kimozdult a helyéről, és a motor úgy tolta fel. Mi adhatta meg magát? Emelésnél az ablak első, tükör felőli része egy helyben akar maradni, így a motor nem felfele tolja, csak forgatja az ablakot, míg meg nem feszül. Kézzel tartva fel tudom teljesen húzni, de nem szeretném hogy egyszer csak leessen. Van valami tipikus hiba ami ilyen gondot okoz?
Időm még nem volt leszedni az ajtókárpitot, valamint egy háu tu videó se lenne rossz, milyen kulcsszavakkal kell ezt keresni? B5 passat.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
g4bb3r
tag
válasz stoky #120679 üzenetére
Nekem ilyet ajánlott egy ismerős srác (Midland Avanaza) nagyon régóta ezt használja minden járművébe (futárcéges kocsi, motorok, fűnyíró etc). Ő nagyon elégedett vele, én is ezt raktam a kocsiba (Seat Toledo 1.6 16v) nem tudom mit kellene tapasztalnom megy az autó.. ha eljön az ideje akkor csere. Tényleg azt miből lehet leszűrni ha nem jó az olaj? Első autó tulaj vagyok totál laikus - ne tépjétek le a fejem
[ Szerkesztve ]
-
válasz mmdms #120826 üzenetére
a műanyag ami fogta a sarkát arról. A teljeset egybe fogod megvenni. 15 péz köbö, mert madzaggal együtt cserélik idehaza. Na jó régen nekem ennyiért cserélték.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mmdms
addikt
válasz bitpork #120828 üzenetére
Ezt nem hiszem el. Hogy lehet egy ilyen műanyag szart tenni az ablak alá? Még egy ilyen fasság előjön felgyújtom a gecibe. Minden héten szervizbe kell járkálnom, már azt kell mondjam sokkal szarabb mint egy opel. Az is ilyen sűrűn szétmegy csak van legalább egy 4-es osztó az alkatrészáraknál.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
válasz mmdms #120829 üzenetére
Dikmán hogy tombolsz more...
Minden nem lehet betonból mert akkor nem 1500kg a kocsi hanem 5500. A műanyagnak van egy olyan tulajdonsága h elöregszik. Nekünk magyaroknak meg egy olyan, hogy nem bírunk új autót venni (ismert okokból), így ezzel kell együtt élni. Szerintem egy b5 még 10 évesen is többet ad mint egy pár éves opelhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mmdms
addikt
válasz bitpork #120830 üzenetére
Gyakorlatilag lecserélhettem volna egy sokkal jobb kocsira, amennyi pénzt rálocsoltam tök feleslegesen, első lengőkar szett csere 900 €, hátsó fék tárcsával 285 €, kuplugszett 750 €, generátor 65 000 ft, vezérlésszett cserével ha jól rémlik olyan 45 000 ft volt, most megyek haza megint, összes kerékcsapágy, összes lengéscsillapító, első féktárcsa, meg amilyen mákom van az összes motor és váltótartó bak is szar. Ja és még a műszaki vizsgára nem is gondoltam...
Azt most bele se számolom hogy 5 defektem volt 2 hónap alatt. Új gumiban már nem is gondolkodok, emellett folyamatosan küzdök a hátsó lámpák kontaktjával, nem müxik pár hete a központizár, szerencsére a vezető oldali zár is beszart, szóval csak jobbról nyílik az autó. Most csálé az ablak is.
Francért hallgattam már megint a szerelőkre, vehettem volna egy 6-os mazdát...ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
lenko
aktív tag
válasz mmdms #120829 üzenetére
Kb. 8e ft egy ablakmechanika. Otthon is ki lehetne cserélni, de ha feltetted a kérdést akkor inkább vidd el valahova. 5-7e ért kicserélik. Aztán húzogasd kevesebbet az ablakot tovább tart.
(#120831) mmdms Bocs, de te hol szervizeltetsz, ezeket: lemförder/sachs textar/ate párosítással felében meg lehet úszni. Munkadíj legyen 40-50e cakkpakk.
5 defekt... Lehet az utat is kénye figyelni, hol jársz.
Nekem ~300e levezetett km alatt egy sem volt.
Most nyilván ezekből jönnek ez az auto szar történetek.
Nekem is volt B5 passatom, 18évesen adtam el, 1x kellett bal hátsó zárat cserélni aztán jónapot.
Gondolom megvettél egy elhanyagolt sz*rt. Ennyi a történet.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz mmdms #120831 üzenetére
Oszt a rohadós mazda 6, különösen a sokak által szidott 2.0 dízlivel (érdekes h a barátomnak is ez van oszt semmi baja vele) mennyivel lett volna jobb? Egy használt autónál ezek üzemeltetési költségek. Hidd el más nációnál sem úszod meg ezeket a cseréket az idővel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz mmdms #120826 üzenetére
Hali
nem kötekedni akarok de miért van olyan érzésem hogy, ezt a B5-ös passatot (bár nem tudom mikor vetted) de olyan 7-800 ezer ft körül vehetted vagy legalább is a lista elejéről...?
Ráadásul B5 nem is 5.5 szal minimum 14 éves... nem is érte mit vársz? vegyél suzukit..Sőt még alapból lehet rábaszni egy autóval ha nem jellemző rá a hiba ha karban van tartva akkor is.
Haveromék G Astra.. karbantartva stb semmi baja.. 2 éve vezérlés csere.. azóta kb 40 ezer KM-van benne..
szakszervizben utángyártott vízpumpát kapott 2 éve.. most megállt a vizpumpa tengelye beállt és ledobta a vezérlést... motor felújítás.Szal ha nem szart veszel és figyelsz rá is lehet szopó..
Bár ha 5 defektet kapsz ennyi idő alatt gondolom mennyire figyelsz az autóra.
De csak találgatok ha nem bocsánat. Ha igy van se vedd magadra csak akkor nem értem mire fel a felháborodás..[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #120821 üzenetére
Akkor helyesbíttek ha nem egy lerúgott szart veszel 800k ért semmi bajuk nincs. Haver 2001 utáni ake 285 ezer körül van (tuti tekert ) blokk még mindig nem volt bontva és vígan megy pedig szar automata is. Ja de lebontottam neki egyszer a fél elejét a fos termosztátja végett Persze nem egy 1.9 tdi sokkal kényesebb, de akinek van majomra legyen banánra is...mert ugye aki pl megvette és fikázza az egy romot vett 6-700k ért és amikor jött egy vezérlés+hosszbordás csere a+d összeg akkor maga alá nyúlt mert otthon 2 hónap alatt ketten nem keresnek ennyit. Na annak való a suzuki stift nem a 2.5 tdi. Mindenki szarozza én spec nem egy nem kettőt tudok az újabb kiadásaiból mutatni ami igen is rendbe van és szépen teszi a dolgát.
Igaz 150 lovasból csak a tiedet tudom a ami nem esett még szétszerk: oszt azt megy hogy csinálta???! Képeket majd lökhetnél ha lesz ideged még fényképezni.
szerk: persze mellé lehet vele fogni jóval könnyebben mint egy 1.9-el aminek ha log a bele akkor is elmegy még 2-3 évet a motor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 4
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- További aktív témák...