- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Amazon Prime Video
- HBO Max & OD topic
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- VoIP telefonálás
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Helló!
2. kérdésre: a "check deadlock" üzenet normális. Gyári riasztó és deadlockos központizár van az autóban (= ha betörik az üveget, akkor sem tudják kinyitni a zárat, azaz ne zárj be senkit az autóba, mert nem nyílik az ajtó, belülről sem). Octavia2-mben is ezt írta ki mindig.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szívesen!
Úgy rémlik, hogy ha egymás után gyorsan 2x nyomod meg a távirányítón a zárógombot, akkor nem aktiválodik a dead lock, csak simán zárja az ajtókat. A kezelési könyvben leírják.Az 1. kérdésedre úgy kapsz választ (nem tőlem), ha megírod az autód évjáratát és 4 betűs motorkódját.
-
MPowerPH
félisten
A 140 es a 170 lovas 2.0 CRTDi kozott mi a kulonbseg fizikalisan? Nagyobb turbo? Vagy sima software -es korlatozas van benne?
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #120204 üzenetére
Nagyobb turbó, más befecskendezők és más szoft. A CR befecskendezőkkel nem szokott nagy gebasz lenni 250 000km-ig. Egyformán megbízható mindkét variáns, ha a 2. generációs CR-ről beszélünk...(2010 utáni).
Vaze 210 000km, vagy 5 év. Amelyik hamarabb letelik. Az éven megvan az 5 év, szóval cseréltesd ki.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #120206 üzenetére
A 140 lovas komponensei tartósan elviselnek 177 lovat és 420Nm-ert egy sima szoftver módosítással. Kollégám így használja az elmúlt 70 000km alatt nem volt vele gond, ennyivel ezelőtt volt megírva.
G4ula84 Valami nem OK a fékkel. Hullámos a tárcsa, vagy dolgozik az ABS akkor is ha nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
hali
valami nem oké a fékkel kis sebességnél pl 30-nál fékezek akkor mintha dolgozna az abs vagy mi (ugrál a lábam alatt a fékpedál) de csak enyhén és a fék se olyan mint amilyennek kéne lennie mi a fene lehet ez (Audi A4 b5 avant 1.9tdi afn 96os)
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #120211 üzenetére
Ha a CC-ben a 170 lovas is siralmas volt, akkor a 140 -est tenyleg nem eroltetem. Az erosebb meg egy remap utan 20X loval tan azert mar szedi a labat kicsit.(vagy nem?)
Mert a gond az, hogy en nem Octaviat nezek, hanem meg mindig CC-t.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #120212 üzenetére
Felejtsd el ezt a remapolást. Akkor vegyél 3.6 benzinest bele. Ezek a cr-ek már nagyon érzékenyek. Ha nem arra van tervezve akkor az okkal van. Persze lehet jönni az ABTvel meg a mindennel, de ott is adnak egy jó kis okosítást hogy az olajcseréd hirtelen nem 10 hanem 5k meg, hogy biza nincs gari ha hidegen nyomod neki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #120213 üzenetére
A mostaninal nincs gondom a remappal, semmi. A forumos tapasztalatok alapjan sem, pedig van aki mar uj kora ota ugy hasznalja, es benne van 250k km. Annyire erzekenyebbek lennenek ezek a VW fele CR-ek a teljesitmenynovelesre?
A 3.6 szutyok meg akkor sem kellene, ha dobnak. Szivoknak mar lealdozott, a rak akar 18-20l/100km -el jarkalni egy alul halott benzines tarsasagaban. Akkor mar egy 2.0TSI.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vaze
őstag
válasz Mágus2 #120205 üzenetére
Köszönöm szépen,amugy jól tudom hogy ebbe szíj kell?
focvis kiprobálom majd köszönöm ismét
bitpork Igazad van,tartozom még 7, képpel,amit nemsoká pótolni fogok
[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Mágus2
Közösségépítő
Jól. Szíj, vízpumpa, görgők.
BMW001 Én nem vennék cc-t, már csak amiatt sem, mert nehezebb, mint a passat variant.
G4ula84 Az rendben van, attól még lehet hullámos a tárcsa, vagy rosszul mérhet valamelyik ABS jeladó. Hibát csak kábelszakadásra, vagy szakadt szenzorra ír. Ha be van dugva, de kevesebb fordulatot mér, azt nem írja, ehhez szoktak menet közben élő adatot olvasni. Nem elég a hibatárolót kiolvasni és konstatálni, hogy nincs ott semmi. A légtömegmérőt sem írja hibának, csak ha szál szakadt, pedig sokszor rosszul mér.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #120216 üzenetére
Pedig nekem csak a CC tetszik a konszern kinalataban. Ez megfogott, csak kicsit sok a merfold, de szelloznek az ulesek. Ez volt a legolcsobb azok kozul, amiket kineztem, de akkor a tobbit ki is lottem a 140 lovas motor miatt.
Mondjuk tenyleg kemeny, hogy 1580kg...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #120220 üzenetére
Nem a vezérlés hajtja, bármikor cserélhető. Persze kell a motorba vízpumpa, de nem kell feltétlen cserélni, amíg nincs hangja, vagy nem ereszti a vizet.
Amikor a hosszbordás szíjat cserélni fogod a görgőjével, akkor kell megnézni a pumpát. Ha valami nem kerek vele(lóg, zúg, folyik), azt is cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz MPowerPH #120219 üzenetére
A4 B8 125 kw crtdi 2011. Saját tömeg picivel több mint 1600kg szóval jobban állok mint a CC-d.
Erő valóban van a motorban. Ha egyszer felveszi a tempót azt meg is tudja tartani. Nem kell hegyen kifele vissza kapcsolj. Én általában ott kapcsolok fel
Gyorsulástól pedig valóban nem fogod eldobni az agyad. Gyorsul de nem úgy hogy az ülésbe ragadj.
Ez CR nem olyan mint a PD hogy mikor kapcsol a turbó akkor kiugrik alolad. Viszont szépen elegánsan marad benne erő a végletekig.Novum Forum Siculorum
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #120225 üzenetére
Ha nem kell miatta szétbombázni az egész motort, akkor bármikor lecserélhető. Amúgy a hosszbordás max 150 000km után cserés, akkorra lógni fog az a pumpa is, szóval ki fogja cserélni a mozgókkal.
Egy vízpumpa két láncot túl fog élni, és nem is a lánc hajtja.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz bitpork #120225 üzenetére
En is ezert kerdeztem. De ugye itt a lanc csere periodus gyakoribb, mint a szijasnal.... lehet, hogy azert?
Magus: nalam 60k km-kent vezerles csere (lanc), tegbap este porogtem ezen tudod szal akkor vizpumpa is menjen, vagy tartod, hogy nem muszaj 60k (alatt) km-kent?
Ok, koszi!!!! Szerkesztessel ertem. Akkor csere valszeg (111.300-nal jarok).
Filmet neztel tegnap?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Mágus2 #120226 üzenetére
Őszintén mondom, hogy nekem -ha a zsé nem elsődleges szempont- ugyan úgy repülne vele, mint a görgők meg a feszítők. Nem számít hogy van-e köze a láncos hajtáshoz, mert amilyen piszlicsáré kis szar, okozhat nagy bajt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
xtevo
őstag
válasz Mágus2 #120229 üzenetére
@Mágus2
Átlagban az vállalható.@davenport
Köszönöm.Hülye kérdés... Mennyire dinamikus ezzel a motorral? Sokak szerint az 1.4 harmatos ehhez a kasztnihoz, de ez már "vállalható"?! Eddig egy nagy hajót használtam Mercedes W123, oké ehhez nem lehet hasonlítani...
más.
Felszereltség tekintetében mit érdemes venni? Fapad SLX, Classic, vagy Ambiente, esetleg Elegance?[ Szerkesztve ]
-
-
aktív tag
válasz xtevo #120233 üzenetére
Egy W124-ből ültem át (230 benzines), így megértem a félelmeidet :-).
Az 1.6-os motorból van talán 75 lovas is, meg 101 és 102 lovas (kijavítani ér természetesen ha rosszul írtam). Ez a 102 lovas nos, ugrani nem fog, de a normál helyváltoztatásra szerintem elég.
A felszereltség függ az évjárattól is, mert a Classic, Ambient, Elegance 2001-től van, nekem egy 2002-es Elegance van (4 légzsák, automata klíma, bőr, tempomat, 4 el. ablak, ASR, ülésfűtés, ISOFIX) én erre hajtanék. Jó hogy deréktámaszos az ülés, viszont most jól jönne a kikapcsolható anyóslégzsák, ami viszont csak 2003-tól vagy 2004-től a Tour-ban volt csak.[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
xtevo
őstag
válasz davenport #120236 üzenetére
Azért a W123 minden volt csak nem fürge, az fix. ~1,6 tonna + 44kW, ez meg azért mégiscsak ~1,2tonna + 74kW, 1,5x-es szorzó. (Igazi nagyfater autó. Végülis amikor kellett kocsi volt a seggem alatt, szót nem szólhatok.) Most viszont, ha már ennyi pénzt áldozok, akkor megbízható, kevés szervizköltséges, elfogadható fogyasztású és szép megjelenésű autóra vágyok. A sok utánaolvasás után ezeknek megfelel az octavia. Amik számomra, khmm... számunkra fontos: klíma, légzsák, el.ablak, szervo, riasztó, minden más az extra.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz xtevo #120235 üzenetére
Annál azért dinamikusabb. 123-as volt a családban, most meg van egy 124-es 200D is talán 72 lóerős, annál is dinamikusabb. Viszont annyi csöndet, és annyi teret főleg hátul ne keress, mert nem fogsz találni.
Az Octi 1 nem rossz, főleg a nagy csomagtartó miatt. A zár tudja elfosni magát, néha az ablakemelő, meg annyi hogy hátul ülök szoronganak, és egy kicsit kopogós műanyagból van. + ha nézel a szokásos dolgokon túl nézz rá az aksi feletti biztosítéktáblára, ott tud valamelyik kábel elégni.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
xtevo
őstag
válasz davenport #120238 üzenetére
Jó, megnyugtattál. Néztem a hátsó lábteret, hogy szűkösebb, ez kompromisszum a nagyobb csomagtér miatt, bevállaljuk. Még csak 2 emberre tervezzük
Csönd? Annyira behallatszik a motorzaj?!
"Az Octi 1 nem rossz, főleg a nagy csomagtartó miatt" Ez nekünk is nagyon bejövős. Amiket leírtál, azok (is) szerintem vállalható dolgok, és nem olyan drága, vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz xtevo #120239 üzenetére
Nekem 125-130 körül már hangos egy kicsit a motor, de ez persze szubjektív.
Az alkatrészárak nem vészesek, a kopók sem annyira, és a 195/65/15-ös gumikkal jársz, amik emberi áron vannak. igaz egy másik fórumban valaki arról panaszkodott, hogy a leömlőt kellett cserélnie, ami nekem nem volt. Viszont sok a leharcolt darab, és sok a volt cégautó érdemes többet megnézni.Meg ha bringát is vinnél, akkor érdemesebb vonóhorgosat nézned, mert a hátsó ajtóra nem lehet bringatartót szerelni, mivel nincsen kerete az üvegnek felül.
No money, no honey.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz davenport #120238 üzenetére
Illetve ha már régebbi autóról vált emberünk, rozsdát ne felejtsük: alapvetően a galvanizált mivolta bizalomra ad okot, de érdemes az első kerékjáratok felső részét belül ellenőrizni, illetve a dobbetét eltávolításával a sárvédő ajtó felőli alsó részét megnézni (utóbbi helyen felgyűlik a piszok, évente érdemes legalább egyszer kimosni, ha még nem rozsdásodik), innen tovább tud menni a baj a küszöbök elejére is. Hátul szerintem a csomagtérajtót érdemes átnézni a zár és a rendszámvilágítás körül. Javaslom facebookon a Hungarian Octavia Klubot, autó és bontott alkatrész miatt egyaránt
-
choco01
addikt
Sziasztok!
Van egy 2007-es 1.2 HTP Fabiám, BMD motorkóddal.
Azt veszem észre hogy néha ugyan azon az útvonal alatt rohadt sokat eszik 10-12 liter/100 km , van amikor normálisan 6-7liter/100 km.
Mindig ugyan addig tankolok 5 kattanásig, most is 235 km-re tankoltak 26 litert.
Ilyen kicsi motornak nem kéne ennyit ennie, szépen vezetem, normálisan, 50-50 a város ország út aránya.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
-
choco01
addikt
válasz Mágus2 #120249 üzenetére
Kipróbáltam a féket, mert gondoltunk rá de nagyon finoman gáz nélkül szép lassan eltud indulni, nem nagyon van ellenállás.
Akkor a gyertyákat lehúzom, akkor esetleg a lambda?Vagy az üzemanyag szűrő/szivattyú?
Az a baj hogy 6-7 literből egyszer csak 11-12 az már a duplája, túl nagy az ugrás.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MG4 menetpróba
- Energiaital topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...