Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz RoSSo3 #43424 üzenetére

    Azt olvastam, hogy ez amiatt lehet, hogy a számla üres és valamiféle fedezet kell. Ez valós infó lehet? Nem igaz, kamu.
    Pénzforrás kell, ha az bankkártya akkor az elegendő.
    Holnap hajnalban valószínű, nem tudom hogy honnan veszed a 3-5 napot, az azonnali utalási rend miatt a bankodból pár mp és az Unicredit bankban a PayPal bankszámláján ezután arra kell várni hogy a PayPal a bankszámláról az egyenlegre "fordítsa át".
    Ha megadtad a transfer ID-et a közlemény rovatban és jó a számlaszám akkor 24 órán belül az egyenlegen a pénz. A hétvégi két napot nem számítom bele.
    De most nálad nem igazán volt rá szükség.
    Ezt ki csinálta: Megtettem, de újra elutasították Mi volt a hibaüzenet?
    Ha tavaly december után lett a bankkártya hozzáadva az csak akkor jó ha a kártyahozzáadáskor a banki erős hitelesítés megtörtént. Ugyanúgy a bank által elvárt beállítások az erős hitesítésnél meg kell hogy legyenek.
    Deviza váltás téma a fizetésnél nem merült fel?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák