-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
lovi27
addikt
válasz ilovedigweed #2099 üzenetére
Úgy volna korrekt, ha nem a transmissiont hasonlítanád egy speedtesthez, hanem ugyanazt a tesztet: link
-
ilovedigweed
senior tag
Ezt már csak holnap tudom megcsinálni mert dolgozom.
Ezeket a parancsokat hova kell majd beirni? Kezdő vagyok nagyon, sry!
Van egy sejtesem, hogy a Tv-n megjelenő "console"-ba kell beirni?
[ Szerkesztve ]
-LG 27GN850 -INTEL Core i5-12400 -GIGABYTE B660 GAMING X -Kingston Fury 32GB Renegade RGB CL16 3600MHz -SAMSUNG 500GB 980 M.2 -FSP Hydro M Pro 700W -GIGABYTE RTX 3070 Ti GAMING OC -NZXT H510 Flow -Nzxt Kraken X63 rgb -Razer DeathAdder V3 Esport -HyperX Alloy FPS Pro -HyperX Cloud Core
-
lovi27
addikt
válasz ilovedigweed #2103 üzenetére
A PC-ről kéne csinálni.
Egy terminál ablak kell. Ez a pc-re telepített Putty programot jelenti. Az OMV-n meg engedélyezed, futtasd az SSH-t (csak egy pipa kell) és akkor kapsz egy terminált, amin futtathatod a parancsokat. -
lovi27
addikt
válasz ilovedigweed #2103 üzenetére
Jut eszembe! Amit érdemes lehet még kipróbálnod a Backpots kernel. Hátha csak valami driver probléma van. Az erőt nem fogja pótolni...
Kicsivel visszább, tegnap írta le egy fórumtársunk hogyan kell telepíteni.
-
ooszi
senior tag
Sziasztok en 2,5 Mb nal tobbel nem tudok letolteni a Nas-on, Windows alatt 5-6-7-8Mb toltottem le.
BY ooszi
-
-
snemeth
aktív tag
válasz ilovedigweed #2099 üzenetére
A kedvedért kipróbáltam a torrentet az enyémen:
Banana Pro
100/50-es Digi net
Ext4 filerendszer (Az NTFS kifejezetten nem jó ide, főleg, ha jó töredezett)
esata Sharkoon külső házA legnagyobb letöltési sebsség 9.4 megabyte/sec (75.2 megabit/s) lett 90% feletti CPU használat mellett. Ezt 1 Debian+2 Ubuntu DVD egyidejű letöltésével sikerült elérnem.
[ Szerkesztve ]
-
ooszi
senior tag