- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz andrás47 #58949 üzenetére
én is azt tudom mondani,hogy ilyen fiatalabb dízeleket inkább hosszú távra, rövid távokon előbb-utóbb valami elköszön és az többszázas dolog is lehet.
ezt már én is beláttam, hogy nekem sem való modern dízel, pedig vonz mint legyet a friss kakkantás, de tuom, hogy évi 6000km-hez amiből kb 70% város nem illik a részecskeszűrő+kettős tömegű+egr elkoszolós 1,9 cdti motor(vectra c-m volt), ezért én is eladtam(nem volt kedvem láthatatlan dolgokra többszázakat költeni).
most az asszonynak van a benzines yaris, nekem meg egy kőkorszaki minden szentségtöréstől mentes dízelem(laguna 1 1,9 dti), bár a dízelnek meg volt az ára, megvétel után már majdnem ráköltöttem a vételárat megint.......tehát a benzinest ajánlom, csak minden használt autónál megvan a rizikó, hogy egy trágyadombba lép bele az ember, ez ellen nehéz védekezni, a lekövethető előélet sokat jelent. már h astránál is dízel-benzin árszint az kb úgy jár, hogy a benzines drágább ha nem is sokkal, de ritkább és ez is feltolja az árat.....
-
mohabá 007
aktív tag
válasz betyar1974 #58946 üzenetére
Azt írtad,sokat eszik,és fordulaton elfogy az erő.Ekkor ugrott be,hogy le kellene ellenőrizned a szívólevegő-előmelegítő rendszert.
Ha ez nem működik megfelelően,többek között ilyen tünetei vannak:
- Átmeneti működészavarok.
- Kisebb teljesítmény,nem érjük el a maximális sebességet.
- Nagy az üzemanyagfogyasztás.Nem mondom,hogy ez a hiba,de ez is lehet.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
betyar1974
senior tag
válasz mohabá 007 #58952 üzenetére
Ez nagyon jó tipp-nek tünik!
Pont ezek a tünetek, ezt mihamarabb átnézem.
Köszi! -
TasiA
senior tag
-
AMD Power
titán
válasz Freeman007 #58917 üzenetére
Szerintem ha nem mész minimum 15e , de inkább 20e évente és ebben legalább 50% autópálya vagy autót út akkor neked nem dízel kell.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
Utálok kölcsön autóval közlekedni, féltem mint állat....
Ehhez képest reggel majdnem lezúzták az elejét, jó oké én is hibás voltam, mert nem néztem oldalra (pontosabban néztem csak semmit nem láttam mert vizesek voltak az üvegek), index ki, kb alapjáraton fordultam, de jött valami gyökér 50 helyett kb 80-al azt rákönyökölt a dudára....
Oké valahol jogos, de még csak azt sem lehet mondani hogy hirtelen kivágtam mert kb alapjáraton gurultam...Egész úton azon gondolkoztam ha én lettem volna a másik sofőr mit csinálok? Lehet ugyan ezt, de az is lehet belassítok és menjél, úgyis reggel van még. Nagy dilemma... Valahol ott fent van egy őrangyalom az tuti!
-
Declare
őstag
válasz andrás47 #58949 üzenetére
Nagyon hasonlo az autonk Nekem 2008 as 1,7 cdti 160k km el vettem es most 220k körül jarok.
Erdekes a kerdes...alapbol nem jo valasztas a dizel rövidtavra, egyszerüen azert, mert ott egy benzineshez kepest nem fogsz sokkal jobb fogyit elerni, cserebe a DPF et tutira nyirod ezerrel (szerintem Neked 2-300km enekent tutira beindul a DPF regeneralas, amit abbol latsz, hogy kb 15 percig 18+litereket eszik az auto tojasokon lepkedve is ....ez ugye megint odavag a fogyinak), az EGR es az egesz üzemanyag rendszer ugyancsak koszolodik, mert nem hevül fel rendesen, nem tisztul ki. Ezen kivül, amig hideg a motor, nem megfelelö a kenes, az art a turbonak, aminek ugyan csak rövidülni fog igy az elettartama az optimalishoz kepest jelentösen. Ezen kivül sok rövidtav=sok kuplungolas/valtas es ugye itt van kettöstömegü lendkerek, aminek ez megint csak nem hasznal.
A valtod 5 vagy 6 sebesseges? A 6osnal jellemzö a valto csapagy hiba, ami nekem tavaly ev vegen került 200k ba. (lehet hallani egy surrogo hangot, ahogy gurul az auto...ez egy ideig erösödik, aztan ha a kedves tulaj nem foglalkozik vele egyszer csak nem fog tudni valtani es addigra szetcseszödik minden a valton belül, nem csak a csapagy.
Szoal nehez kerdes. En biztosan benzinest vennek...rövidtavon nem lesz nagy fogyasztas különbseg, cserebe kevesebb adot fogsz fizetni es nem lesznek ott a dizeles rizikok. Persze abbol is ki lehet fogni kehés darabot és egy jo autot eladni az mindig vezselyes....hogy megbanja az ember.
Ha megtartod a dizelt, az olajcserekre fektess nagy hangsulyt, evente mindenkepp csereltesd valami jo minösegü olajjal, ezen kivül csak jo minösegü dizelt tankolj es dizel adalekot is hasznalnek többször a helyedben, ilyen hasznalat mellett.
Ha cserlenl, mennyi lenne a keret?
[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
válasz andrás47 #58949 üzenetére
Én sem cserélném le, ha semmi baja a kocsidnak. Én maximálisan benzinpárti vagyok, de bele lehet nyúlni a xarba azzal is. A mostani autódnak már biztos ismered minden nyűgjét. Veszel egy újat és kezdődik minden előlről, olyan nincs, hogy egy tökéletes használt autót vegyél, amibe csak be kell ülni és nyomni. Én is megszívtam tavaly, amikor a 10 éves problémamentes Astra G-met lecseréltem egy 3 éves H-ra. Csak nyomom bele a pénzt azóta is, pedig amúgy jó autó.
-
#TOTTI
őstag
Valaki tudja, hogy 2008-as H Astra öv csipogás, alapból nincs vagy ki/be lehet kapcsolni, mert nekem a 2006-osban csipogott, ebben nem?
-
Kickass
őstag
válasz andrás47 #58949 üzenetére
Már a kérdés is hülyeség....vagy nagyon unatkozol....
Van egy jól működő autód 3 éve, ráadásul még vigyázol is rá (téli hideg rövid utak kerülése) és beleugranál egy ismeretlenbe csak azért amit itt abszolút laikusok írkálunk?
Szervízeld szépen rendszeresen azt az Astrát és használd egészséggel sokáig!
Olajat szűrőket egyébként is illik évente cserélni km-től függetlenül. Nagy baj nem lehet. -
Declare
őstag
válasz Kickass #58962 üzenetére
az hogy 3 eve nincs baja, az nem jelenti azt, hogy fel ev mulva nem fekszik ki a dpf ettöl a hasznalattol, vagy a turbo vagy akarmi....egy turbot mondjuk lehet hallani elöre, de a dpf et nem...az egyszer csak kiirja, hogy csereld ki 300k ert....ha sokat autozik es ezert a kedvezö dizel fogyasztas miatt sok penzt megsporol, akkor ez meg igy is jo üzlet....de evi 6-10k km en, rövidtavokon minimalisat nyer a diselen es adoban is többet fizet.
de ja nem egyszerü kerdes....en ugyan ilyen autot hasznalva mondom azt, hogy ha holnaptol csak itt varosban furikaznek a kocsival, akkor biztosan lecserelnem benzinesre, hiaba nincs baja. (varosi hasznalatkor nekem is 2-300 km enkent elindul a dpf regenalas, illetve ahogy irtam is mar, egy egy ilyen 1000km es autopalyazas utan egesz hatarozottan lehet eszrevenni a különbseget, hogy simabban jar a motor, nincs alapjaraton ingadozas picit sem...stb )
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Declare #58960 üzenetére
Az én 2004 év végi cévekim sem csipog, ez addig nem tűnt fel, amíg olyan valaki nem ült be mellém, aki nem kötötte be magát reflexből.
Vajon ezt be lehet kapcsolni valahogy?
Op-Com nem ad rá lehetőséget.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Declare #58965 üzenetére
No ez az, én is.
Ezért nem vettem észre.
Vezetőoldali ill. utasoldali ülés-modul nincs, mert nem motoros az ülés, így nem enged állítani ott semmit.
Vagy nem tudom mi van, ülés alatt nincs széthúzva semmi.
Ráadásul most szívat a gép, 3 hét állás után szinte totál nulla az akksi, csak a vezetőoldalt nyitotta, az első zárat, a másodikra a többit már nem.
Lehet égve hagytam a belsőtér-világítást, de azt meg a relé "lelövi" 10-15 perc után. (ezt nem néztem még, csak az éjjel jutott eszembe)
Csak furcsa, mert a múltkor ennél több állás után minden f@sza volt, akksi sem régi, mi szívhatta le?
Már ha nem az olvasólámpa, de remélem csak az lesz.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #58965 üzenetére
Nálam is csipog az övre a J, és ki se lehet kapcsolni (vagy nem jöttem rá).
1 percig csipog nagyjából, sebességre kapcsol be, 10-20 km/h-nál már sípol.
És ugye az utasoldali ülés nyomásérzékelős, mert arra is csipog ha ül ott valaki.
A hátsók is érzékelősek, grafikával jelzi ha bekötötték őket, vagyis nem kell se kérdezgetni a gyereket (bár ebből a szempontból ő a legrendesebb, nem kell szólni neki), se kételkedni nem kell abban amit mond, de elhinni sem ha kamuzik[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Kickass
őstag
válasz Declare #58963 üzenetére
Még egyszer utoljára ebbe belemegyek aztán ennyi. Írtam én már neked szerintem itt hogy bírlak csak néha oltári ferdítéseket írsz le tényként beállítva...
Egyrészről nem tudjuk a motorkódját így azt se hogy DPF-es a kocsija vagy sem (nem az összes H 1.7CDTI-ben van ugyanis DPF legjobb tudomásom szerint). Illetve ez egy tervezhető dolog, kiégeti párszor ha tudja hogy van benne (olcsóbb mint utána javíttatni), lehet azt tisztíttatni is nem egyből csere következik, és csak felületes keresés után is találtam A17DTR motorkódhoz pl feleannyiért új alkatrészt mint az itt emlegetett 300k. Turbó se hal meg csak úgy ahogy irtad is, ezért irtam neki az olajcserét az szinte semmi mástól nem függ, szintén tervezhető. Harmadrészt, Mo-n az adónak meg semmi köze ahhoz h dízel vagy benzines. Kötelezőnél is vmi minimális szorzó különbség lehet, ha van egyáltalán, ott a kor, nem és lakhely számít inkább és szintén a teljesítmény.
Továbbra is az a baj, hogy arra biztatjátok cseréljen le egy jó autót (ha 3 éve meg van vele elégedve akkor az már bevált) egy ismeretlen előéletűre ami ugyan az alkatrész listát tekintve egyszerűbbnek tűnik. Egy hengerfej felújítás/csere, motorfelújítás se kevesebb mint az a 2-3 dizelspecifikus hibalehetőség.
Mivel az autó eddig nem produkálta a hibákat eddig, tervezhető anyagilag is plusz már azt olvassa mik lehetnek a hibák, arra is törekedhet hogyan kerülje el vagy minimalizálja a lehetőségüket.
Amennyit megspórolt eddig és amennyit spóroll az átíratással, újabb kötelező szerviízzel + előforduló ad-hoc dolgokkal abból röhögve kijön neki egy turbó felújítás + 1 új DPF vagy DMF.....
Alapvető nézetbeli különbség, nem feltétlenül kell elromoljon, és nem muszáj megvárni hogy elromoljon VS úgyis elmrolik.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Declare #58963 üzenetére
Az egyik rokonom is vett tavaly egy Renault Grand Scenic II-est (2006-os facelift utáni évjárat) 2.0 dCi-vel. Nem volt lelakva (tanúsítom, szép az autó kívül-belül), első tulajtól, vezetett szervizkönyv, számlák, valós km állás, ami megdöbbentően kevés volt. Nem nézette meg.
Most tavasszal letérdelt és a saját szerelője kimondta azt, amitől minden dízeles retteg: Motor nagygenerál!
Az alacsony km állás a városi használat miatt volt (valószínűleg). Szépen legyilkolták vele a tipikus dízeles probléma forrásokat, amik vitték magukkal a többit is. A számla kicsivel, de becsúszott 1 millió fölé, amit egy ennél idősebb dízelben sem nehéz elérni (kettőstömegű, teljes vezérlés, hengerek, szűrők, meg egy horror munkadíj, gyorsan összejön a 200-300 ezer forintos tételekből 1 misi).
Kérdezi tőlem egy csomó TDI, dCi fanatikus ismerősöm, hogy miért nem veszek dízelt, az olyan jó, alul húz, élmény vele az élet... hát ezért. Maradnék a szívóbenzin vonalon, mert többnyire városban használnám nem kifejezetten hosszú utakon.
BTW én abba beleszólni nem kívánok, hogy az eredeti kérdező hogyan döntsön. Valószínűleg a váltáson bukna annyit, amennyit eltehetne tartalékba ha bármi hiba felmerül. Egy kollégámnak Alfa Romeo GT-je van az 1.9-es JTD dízellel, hétköznap főleg városban használja, de ha bármi gond adódik vele, azonnal rendbe rakatja, nem halogat semmit. Benne van az autóban 7-8 év használat már, de nem prüszköl.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kickass #58968 üzenetére
Nezd, en a velemenyemet irtam le, ird le Te is a tiedet
Nekem a valto hiba a semmiböl jött, kb par honap alatt kezdtem biztosan hallani a fura hangot, majd kaptam a hidegzuhanyt a nyakamba. Az egr beragadas ugyan csak hirtelen jött, az auto megvetele es atvizsgalasa utan. Baratom 3 as bmw ben a nagyszerviz utan egy nagyobb autopalya temponal pukkant el a turbo, elöjel nelkül (valami lerakodas volt ott is a varosi hasznalat soran, aminek nem volt jele, majd megtekerte a palyan, valami nem tudott ugy hülni vagy szellözni vagy nemtudom es elfüstölt). A kettöstömegünek pedig vitan felül all szerintem, hogy a rövidtavu hasznalat gyorsan kinyirja....motorkodot nem irt ez igaz, ha nincs benne dpf (kicsi az eselye), akkor azt a reszet visszavonom, ha van benne, fenntartom.
Ezen kivül itt a nemeteknel nagyon sok a dizel auto es latom, hogy azok az emberek akik helyijaratban hasznalnak egy modernebb, dpf es dizelt, mennyit hrdjak a szervizbe, legyen az audi, vw, bmw....
Az ado resze ha nincs különbseg (fura, de nem tudom nyilvan), akkor megint csak visszavonva
Ezen kivül sajat tapasztalatbol latom, mennyire nem csipi az autom a varosi pöfögest....ezert irtam, amit irtam. En ilyen felhasznalas mellett, nem hasznalnek egy ilyen autot varosban....regi adagolos, dpf, meg minden nelküli dizelek eseten mas a helyzet, mint ezt regebben beszeltük, ott nem is szoltam volna....de itt (még ha a motorkod nem is egyezik), van tapasztalati alapom....es ezalapjan leirtam a velemenyem...ennyi
(#58973) F_Gergely "Két dolog van amitől minden dizeles retteg, turbó és adagoló" ha adagolos es akkor könnyü az eleted. Ha nem akkor magasnyomasu rendszer, injektor, dpf, kettöstömegü....es ki tudja meg miröl nem tudok az a haverom, akinek a pdtdi passatja volt, ö is lazan 800k fölött költött a motorra....latok nagyon sok remisztö szamot, amit az emberek a dizel autokra locsolnak el (kollegam a 2.7 es ugyancsak varosi A6 audira, most volt nemreg szervizben a Q7 es audi itt a cegnel, mert dadogott a motor, a 2.0 tdi a4 audi, amit most eladtunk ugyancsak többször jart szervizben, mert volt vele ez az....tudnam sorolni....az hogy en 2 ev alatt kb 250 et költöttem dizelesseggel összefüggö problemara, azzal a szerencsesek köze tartozom ugy latom
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Stauffenberg #58971 üzenetére
mi a bánat tud 1 milla lenni motorgenerál címen? 200-300-ért tuti hogy kapsz bele komplett motort de talán még olcsóbban is - nem ismerem a típust.
De ez az 1 milla mint motorgenerál nekem sehogy sem kerek....
Két dolog van amitől minden dizeles retteg, turbó és adagoló. De ez meg a velejárója, ettől dizel a dizel. -
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #58974 üzenetére
szerintem alkatreszek + munkadijbol siman összejöhet...ha jol tudom nekem is az injektorok horror dragak, magasnyomasu szinten....+azt epitse is be valaki....meg ha ilyen henger, meg stb munkak vannak. Passz, de en siman el tudom kepzelni. Az egr re nekem a szerelöm azt mondta, hogy durvan 100k beepitessel együtt...es akkor az azert messze nem olyan macera, meg munka, mint a motorba belenyulni....legalabbis laikuskent igy kepzelem
Azt tudom, hogy a pdtdi passatnak az alkatresz arai horror dragak voltak annak a cimboramnak
-
zolikaDB
veterán
válasz Kickass #58968 üzenetére
Tavaly heti 4x jártam meg Pestet 8 hónapon át, plusz a hét többi napján Debrecen és vidék.
Oké, pár alkalommal kollegám autójával jöttünk, meg volt 1-2 alkalom szünet. Így kijött az évi 15e km. Ez még nem indokolja a dízelt, de akkor is barátságosabb felhasználás, mint napi 2x iskolába vinni a gyereket
Ezzel azt akarom mondani, h ésszel hajtva nem kell évi 40e km-t beletenni, csak figyelni rá. Mert a 40e km-t is lehet gyilkolva, meg a 10e-t is lehet "dízelbarátan". -
Kickass
őstag
válasz zolikaDB #58976 üzenetére
Én se megyek évi 15k km-nél többet mégis dízelem van, igaz az Y20DTH-ban csak az adagoló lehet nagyon fájdalmas. Nincs dpf, 2003 előtt DMF se, porlasztó nem vészes tétel, vezérlés láncos.
De a kettőstömegű kivételével ezt tudtam is, így választottam. Amiből az alaptézis kiindult hogy a srácnak van egy hibátlan autója amit cserélni akar csak azért mert dízel...illetve annyit írt autópályán nem sokat jár, de mondjuk azt se írta hogy az évi 10ezer (vagy idén már csak 6) a napi 2x2km gyerekhordásból jön össze.De mint mondtam ennél mélyebben nem akarok belemerülni, csak szerintem a tanács rossz, vagy inkább nincs kellőképp alátámasztva.
Declare: 2007-es évjáratot írt, lehet tényleg lesz ott már DPF
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz F_Gergely #58973 üzenetére
"200-300-ért tuti hogy kapsz bele komplett motort de talán még olcsóbban is - nem ismerem a típust"
Itt egy felújított M9R 2.0 dCi motort árulnak potom 865 ezerért: [link]
Amúgy meg én fogalmaztam rosszul, nem csak motorgenerál volt, hanem rendes nagyfelújítás. Megcsinálták rajta a hengereket, főtengelyt, vezérműt, vízpumpát, olajpumpát, turbót, kettős tömegűt (azzal együtt a kinyomót és váltót), részecskeszűrőt és még sorolhatnám. Az előző tulaj számlával igazolta, hogy a gyárilag előírt kilométereknél mindig olajat cserélt, gyárilag ajánlott típusra, csakhogy a sok hideg üzem és rövid városi utak megtették a magukét. A hűtőfolyadék is bejutott a hengertérbe.
Nem nehéz ezzel összehozni 1 milliós számlákat.
-
F_Gergely
őstag
válasz Stauffenberg #58978 üzenetére
nézd az 1 millát valóban nem, én is lazán elköltöttem 1 milla fölött a saját autómra, viszont ez nem csak motorgenerál volt. Az megint más, ha több dolgot csinálsz rajta, de csak magára a motorra 1 millát elverni szerintem képtelenség, ez alól egy kivételt tudok ha márkaszervizbe kerül az autó, és adott esetben motort cserélnek, vagy teljes felújítás gyári garanciával.
Tehát nem azon akadtam meg hogy 1 milla hanem hogy csak és kizárólag motorgenerál, de mint ahogy kiderült, nem csak a motorra költöttek igy viszont már érthető.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz F_Gergely #58979 üzenetére
Nem csak a motorban lehet olyan problémákkal találkozni, ami a dízel városi - rövid utas használatból ered. A részecskeszűrőt már itt sokan mondták, de a kettős tömegűt is gyilkolja ez a fajta használat. Bár benzinesben is egyre többször van kettős tömegű, de a dízelnél az alul is nyomatékos motor miatt a városi araszolást nehezebben tűri. Legalábbis az autószerelő szomszédom ilyenekkel szokott rémisztgetni, amikor a kerti sütögetés éjszakába fordul és előkerülnek a horror mesék.
Szerk: A rokonom Grand Senices rémtörténete viszont valóban már egy szélsőséges példa. Ez leginkább elhanyagoltságból ered. A hűtőfolyadékot és olajat nem a gyári előírás szerint, hanem jóval rövidebb periódusokban kellett volna cserélni. A károsodást leginkább ez okozta és begyűrűzött a többi alkatrészhez is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kickass #58977 üzenetére
Nem mondhatod, hogy dizel fikazo lennek , ugyan ugy megvedem a dizelt az indokolatlan negativ velemenyekkel szemben....de a hatranyairol is tudni kell.
Neki sem azt irtam, ha megnezed, hogy add el azonnal! Irtam, hogy nem egyszerü a kerdes, azt is leirtam (ahogy Te is), hogy ha megtartja az olajcserekre figyeljen....
Valoban nem irta, hogy a 6-10k km hogy jön össze, de szerintem kicsi az eselye, hogy havonta 1x 500km föuton
Neki kell dönteni, jövöbe nem lat senki....lehet a következö 5 evben se lesz semmi baja (jo konstrukcio ez az 1.7 cdti, plane ha figyel ra, betartja a praktikakat, hogy kinyomott kuplunggal inditjuk/allitjuk le, nem tapossuk amig hideg, nem löjük le a forro a motor, sürün, jo olajat kap, jo gazolajat kap....), de igenis benne van a pakliban, hogy lehasal valami dizel nyüg es akkor bezony gyorsan kijöhet 6 szamjegyü javitasi szamla.
-
Markizmark
addikt
Ahogy jönnek a melegek és tartósan 95°C felett van a műszer szerint a víz így 6.8 lett a legutóbbi fogyasztásom. Ez munkába járással jött össze, napi 90km ebből 50 pálya. Eddig 7.2, 7, 7.5 volt. Télen, városban több volt, mint 8.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Én ebben a hónapban 18 alkalommal voltam Budapesten, és 10 alkalommal Szekszárdon, De megjártam Paksot és Pécsett is.Ez mind Székesfehérvár érintésével. De azért vásárolnék akkor is benzines kivételű autót mert napi szinten városban hajtóm ami 10 km átlagban.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
bandi0000
nagyúr
nem tudom mennyire hülye kérdés,de meleg motornál nekiállhatok gyertyát cserélni? Illetve a gyertya kulcsomon nincsen belül gumi, fém az egész, szerintetek ezzel neki merjek állni?
Xbox One: bandymnc
-
TasiA
senior tag
válasz Declare #58963 üzenetére
és ha tönkremegy? A benzinnel üzemelő autón soha semmit nem kell cserélni? Csak amennyiért a nevére veszi a következőt, rendbe teszi a kötelezőket, elbukott egy valag pénzt, csak azért , mert itt ráhozzátok a szívbajt!
Úgy beszéltek erről a DPF-ről, mintha valami űbermegahihetetlenhókuszpókusz lenne. Pont egy H Astránál nevetséges a probléma. 1,7-esre van egytömegű lendkerék is, DPF-et is lehet takarítani több módszerrel, de simán leprogramozható, ha úgy kívánja. Ne sokkoljátok már szerencsétlent! Működik az autó, hibamentes? Akkor? Felesleges stresszelés... -
andrás47
senior tag
Üdv !
Elnézést, úgy látom eléggé fel kavartam a véleményeket ebben a dizel -benzines kérdésben.
Nem szerettem volna vitákat kiélezni, bár mint, minden másban itt is el kell fogadni a különböző
véleményeket.
Még néhány kérdés felvetődött erre azért reagálok, igazán azt nem is tudom pontosan a motor benne melyik variáció, a váltó öt sebességes, általában a rövidebb távok 20 km, a hosszabbak 200 km-ter körül vannak.
Mikor megvettem más célra volt szánva, de pár hónap után okafogyottá vált a kihasználása, ezért lett egyre kevesebb a kilométer használat.
Egyébként kombi .
Igy elég nagy is,egy kisebb kombi is megfelelne, vagy talán, egyterű is.
Egyébként mit javasolnátok,benzinesben ha mégis az eladás mellett döntenék, kb 1,2-1,4 millió között ? -
amargo
addikt
[link]
Vicces opel hirdetes“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
M_o_g_y_i
őstag
Nálunk a kerítés verte telibe középen a Punyeszt, Faterom szerint "befújta a szél", és nem vette észre.
Persze nyilván a kerítés közeledett az autóhoz, nem fordítva.
Mondtam neki: "és a tükör dísznek van, mi?"
Van három is pedig, ezek közül kettőben tuti látszott, hogy nem szabad az út.
Akkor fogott el az ideg, amikor realizáltam párszor kiállt mostanában az enyémmel is, amikor útban volt.
Na szerintem ilyen nem lesz többet, szerintem közeledik az idő, amikor ne hosszabbítson a jogsin...[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
AMD Power
titán
Ez a mi nagy kedvencünk.... és igy még jobban néz ki.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz Stauffenberg #58993 üzenetére
Igen ott van egy kis "bibi" az tuti. De én megtudnám szokni szerintem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz andrás47 #58986 üzenetére
Ha 5 sebesseges a valto, akkor elvileg azzal nem lesz gond
Azt deritsd ki esetleg, hogy van e benne dpf (csinal e olyat az auto neha, hogy 3-4-5x pillanatnyi fogyasztasokat ir ki a fedelzeti computer? Ez kb 15 percig tart, aztan visszaall normalisra...ilyenkor foroo a motor, megy a hütöventillator ezerrel es pattog a fem leallitas utan, mintha epp egy forma1 es versenyetapot teljesitettel volna )
Dizeles praktikakat ismered? (amiket irtam is egyszer mar, jo minösegü olaj csere minimum 10k km enkent vagy evente, leallitas/elinditasnal kuplungot nyomd ki, hidegen ne taposd, ne forgasd 2500 föle, de 1500 alatt se hasznald nagyon, jo minösegü gazolajat tankolj es neha en teszek bele gazolaj adalekot - ilyen injektor tisztitot vagy hasonlot- ha pedig meghajtottad, mondjuk autopalyan, akkor jarasd leallitas elött egy kicsit alapjarton, hogy lehüljön (pl tolod neki palyan es hirtelen kiallsz egy pihenöbe es azonnal leallitod a motort azzal a turbod elettartamat rövidited eröteljesen)
Ha 20 km eket mesz egyhuzamban, az nem rossz...plane ha vannak ilyen par 100km es utak is rendszeresen. Amikröl en irtam az az, amikor valaki a varosban kavarog par km napi szinten es a motor soha nem lesz üzemmeleg.
Amugy attol hogy van benne 200k km semmi baja nem lesz a motornak, ha normalisan karban van tartva es hasznalva ennek többszöröset kell hogy kibirja
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Spórolós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Renault, Dacia topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autós topik
- További aktív témák...