- Max
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #30447 üzenetére
„Viszont ha ilyen nyugisan megyek, akkor egyszer csak rájön, és akár fél/negyed óránként jön a kis lámpácska....motor ujraindit és hiba megszünik.”
Nekem is volt hasonló nyűgöm a B vekimmel./ X1.8XE / Sárga lámpácska világít, 4500 fordulatnál letilt.
Hiba:bedöglött a vezérműtengely jeladó. /Jobb esetben „csak” a vezeték szaraxik./
Opel Vectra B 1.8 16V
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #30501 üzenetére
Marmint a narancssarga kulcsos autos lampacska vagy a citrom sarga engine check lapacska?
Az a baj, hogy tenyleg az van amit a szerelöm is mondott, hogy ez kb 1000 dolog lehet. Neten is olvastam, h vlt aki opel szervizbe hordta es kb fel millioert mar kicsereltek mindent (a gazpedal jeladotol a nem tudom eny milyen chip es vezerlöig) es mindig csinalja. Novemberben olajcsereltetem (mert mint tegnap megtudtam ez a 30k km olajcsere egyaltalan nem jo a kocsinak) es akkor kicsereltetem a benzin szüröt (jött egy ilyen tipp a youtube videomra, hogy a huhogo hang elvileg ezzel megszüntetheteö), meg kipucoltatom az egr szelepet, illetve a gyertyakra (vagy hogy hivjak itt a dizelnel ) ranezetek, hogy milyen allapotban vannak.
-
sitotomi
tag
válasz Declare #30502 üzenetére
Mikor megvettem a C Vekit, ugyanez a hiba jelentkezett, állandóan villogott a kulcsocska, teljesen változó időszakonként.
Kb. 3 féle hibaüzenetet dobott miatta a kocsi, mikor kiolvastuk a hibalistát.
Az EGR szelep volt a ludas.
Annyi dízelkorom lerakódott benne, hogy öröm volt nézni, vele egyetemben a szívósorban is. 6e forintért kipucolták, azóta király, és egyszer sem villant a visszajelző lámpa.
Elvileg azért villog össze vissza, mert a leszakadó korom darabka is random időben szorul meg az EGR szelepnél, nem tud nyitni zárni, és bejelez. -
-
Declare
őstag
-
-
AMD Power
titán
válasz Declare #30506 üzenetére
Te elhiszed azt amit abban leírtak? És akkor csodálkozunk ,hogy ennyi roncs van az utakon.
Benzinesnél maximum 15e km után már csere (De ott is inkább 10e km főleg sok városi használat mellett ) , dízelnél én meg 10e km után már cseréltem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sitotomi
tag
válasz Declare #30505 üzenetére
Igen, kezdetben, ha előjött, mindig félreállás, lekapcs, újraindítás, és utána megszűnt a hibajelzés.
Én is rengeteget utánaolvastam német, angol oldalakon, és mielőtt szerelőhöz vittem a kocsit, már biztos voltam benne, hogy ez az EGR a ludas, ezért én nem tulajdonítottam a későbbiekben nagy odafigyelést rá. Ha előjött a hiba előjött, nem álltam már félre miatta.
Viszont nálam a végén már komolyabban jelentkezett, mivel a szívósor is tele volt, így hiába nyomtam a gázt, nem ment a szekér.Szerelő először azt mondta, hogy meg lehet próbálni huzamosabb ideig 3000-es fordulat fele tartani a kocsit, hátha az "kikormolja", de mikor már ilyen sűrűn meg random dobálja a hibát, akkor szerintem a tied is eléggé el lehet tömődve, és sok lehet a lerakódott korom, mint nekem volt, így nincs értelme ennek.
Én egybe tisztíttattam a kettőt, szívósort és EGR szelepet (valamilyen speckó koromoldó folyadékban áztatják), szerintem így érdemes.
Egyébként az olajat szerintem is 10000 vagy max 15000 km-ként illik cserélni. Én ~10000 km-ként szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
sitotomi
tag
válasz INMOTEP #30509 üzenetére
Ha GTS lenne, bizisten érdekelne is, de így sajnos nem sok hasznát venném.
Egyébként szakadás vagy folt vagy ilyesmi, nincs az én tetőkárpitomon sem, csak lóg mint a tésztagyúró asszony tricepsze... Nem tudom hogy lehetne házilag feltapasztani... Injekciós tűvel alálőni valami ragasztót... elképzelésem sincs... -
INMOTEP
őstag
válasz sitotomi #30510 üzenetére
Ha megvan a megfelelő ragasztóanyag ,szépen lehúzod róla a szövetet (( ez ilyenkor szépen le jön )) és ecsettel vagy hengerrel véknyan felviszed rá a ragasztót .Majd szépen ráigazitot ,kiteszed pár órára a napra és kész .Csak ugyebár olyan ragasztó kell ami nem ázik át és nem hagy foltot sem a szöveten ....Fecskendős megoldást szerintem felejtsd el mert telibe kell ragasztani újra ,nem lehet foltokban csak ott ahol lóg .Persze elég csak addig visszaszedni ahol lóg .Egyébként akkor szokott így leválni a gyári ragasztása a tetőkárpitnak amikor tisztításra kerül a sor és például nagyon benedvesítik a felületet .Ez átázik és már oldja is a ragasztót le az anyagról ..
-
sitotomi
tag
válasz INMOTEP #30512 üzenetére
Köszi a tippeket.
Igen gondolom, hogy ne legyen levegős célszerű visszabontani valameddig, aztán valami szilikonspaklival kisimítani visszaragasztáskor. Csak valami jó ragasztót kell keresnem.
Egyébként elgondolkodtató amit írtál, mert az előző tulaj, nagyon (itt értsd: mániákusan) pucolta, takarította állandóan a kocsit, elképzelhető, hogy adott a tetőkárpitnak is. -
Calogero
addikt
válasz AMD Power #30507 üzenetére
Én Astránál sose értem el km-t mindig az idő miatt szólt az autó, azaz évente cseréltem.
2008:11881 km óra állásnál
2009:25838
2010:41039
2011:43953
2012:45842
2013:46667Az autót most adtuk el 50 526km-rel.
Declare Azért írnak neked a gyártó 30 000-et hogy minél hamarabb cserélj majd újra
-
lafaty80
őstag
válasz AMD Power #30514 üzenetére
Bár ott a szmájli a végén, azért ne írjuk le a 'zembereket
Velem együtt sokan nem autó szakik, és hát be kell vallani, több helyen is megnézel/kérdezel adatokat, infókat. Na most van a gyári adat meg a szervizes, ezek soha nem találkoznak, max. a végtelenben és ott is csak elvétve párszor. de volt már hogy szervizes-szervizes csatában is hallottam ellentmondó véleményt. Ilyenkor meg aztán törheted a fejed kinek higgyélKedvenc sztorim egy suzuki swift-hez köthető (régi), amit eladtak egy kereskedésben, majd bő másfél év múlva idegesen telefonált a vásárló hogy lerobbant a "jónak" hirdetett autóval az autópályán (pont ott voltam a kereskedőnél). Mivel nem volt messze, ezért oda vontatták, majd gyors átnézés és ámélkodás... olajat akkor cseréltek utoljára, amikor a kereskedő eladás előtt megcsinálta. Ügyfél kb 80-90e km-t tett bele. Majd amikor szóvá tették, a válasz csak ennyi volt: "...miért, senki nem mondta hogy azt is cserélgetni kell..." (bár anyám is lehetne így visszaolvasva )
Másik, erre tudna valaki valamit írni?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #30514 üzenetére
Egyik sem , de ez az elsö autom eddig mit foglalkoztam en ilyenekkel. Megvettem, megneztem 30k km, szervizkönyv vezetve, 30k km enkent cserelve....miert is gondolkodtam volna azon, hogy 15k km enekent csereljek? Nincs semmi autoszerelöi venam, egyszerü user vagyok . Egr szelepröl is most hallottam eletemben elöször
(#30515) Calogero: Hülye egy taktika. Ha nekem nem hozza a kocsi azt amit elvarok töle az eletbe nem veszek többet olyan markat.
-
AMD Power
titán
válasz lafaty80 #30516 üzenetére
Akinek autója van és férfi ember létére ilyen alap dolgokat nem tud ,hogy hány kilométerként (vagy évente) kell olajat cserélni az autójában az meg is érdemli. Calogero meg megírta az igazságot. Ezeket bődületes hülyeségeket meg azért írják a gyártók ,hogy kedves vevő vagy vegyen 4-5 év múlva egy autót vagy hagyjon ott több száz ezer ft egy motor generálra a markszervizben.
Én sem vagyok autószerelő. Ehhez ennek semmi köze. Nekem a VW kézikönyvébe is ezt írták. Meg azt ,hogy 1000km 1l olaj fogyás az normális.
Ha nekem nem hozza a kocsi azt amit elvarok töle az eletbe nem veszek többet olyan markat.
Ha meg egy ilyen story után a kocsit hibáztatnád mert tönkre ment akkor meg nagyon komoly problémák vannak.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petya25
addikt
Ma reggel észrevettem, hogy valami mocskos bukó az egyik hátsó ajtómra rányitotta a sajátját.
Egy pici darabon még a lakk is kipattant.
Érdemes valami cerkával lekezelni?Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
mephi666
nagyúr
válasz mephi666 #30457 üzenetére
nem kaptam választ, de leírom azért a tapasztalataim, hátha más is hasonlóképp szív és segítségére lehet:
f astra tolatólámpa kapcsoló cseréjéhez 19mm-es hosszított dugókulcs kell, csuklóval, hosszabbítóval és így bontás nélkül ki lehet cserélni percek alatt a probléma csupán annyi, hogy a városban körbejártam mindhárom multit és a következőt tapasztaltam:
- dupla "x"-es helyen 1db fej volt 5000huf-ért, vagy pedig egy 27ezres, 200+ részes stanley készlet, ami ezt tartalmazta
- praktikus helyen kritikán aluli volt a választék, külön fej nem volt egyáltalán hosszított, készletből sem láttam olyat, amiben lett volna
- végül obiwankenobi-nál volt a megoldás: ugyanaz a hosszított fej, mint a dupla "x"-es helyen 1500huf-t kóstált a készletek 20ezernél indultak itt, amiben ilyen lett volnaui: most rendeltem egy pár teleszkópot a csomagtartó ajtajához, hogy az is rendben legyen... ott nem számítok szívásra
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Melack
veterán
Van itt valakinek eladó felnije F Astrára? 4 db kellene. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #30518 üzenetére
á, ha hosszabb távon használják az autót pl áruszállításra, akkor nem úgy használja agyon az olajat, mint egy városi használatban! a teherautóban 60 ezrenként van olaj cserélve és még átlátszó, tiszta és nem is hiányzik belőle, pedig már 400ezer van benne! a furgonokba is 50ezres a csereperiódus, az is kibírja. személyautóban is a megfelelő minőségű olajjal kibírhatja a 30ezret, főleg ha valaki Debrecen-Budapest útvonalat lövi hetente 2x, gyűlik a kilóméter, de nem úgy kopik a motor, mint a városi használatkor(sok indítás, hidegen hajtás, gyorsítás-lassítás).
úgyhogy én inkább nem feltétlenül neked adnék igazat, gariidőn túl és nem megfelelő olaj használatakor(értem ez alatt, hogy 2000el olcsóbb ez és jó lesz ez olajak) inkább hamarabbi olajcserét, ha az egy év hamarabb lekettyen mint a 10ekm akkor éventi cserét!
nálam is évente van cserélve az olaj, mert évente eddig max 8-9ezret mentem és cserekor az olajszűrő mellett a dízelben gázolajszűrő és levegő szűrő is cserélve volt, nem görcsöltem rajta!
Petya25: tescoban meg ilyen helyeken lehet javító színt venni, 600huf, több színben, választasz egyet és lekezeled! kevésbé feltűnő, mint a szürke alapozó, vagy a rozsdás lemez, meg így a rozsdásodás is elkerülhetőbb!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #30523 üzenetére
En is ezt olvastam egyebkent, hogy ugye abszolut hasznalat függö es jo lehet a 30k km, de olyan optimalis modon, ahogy az jo lenne 30k km ig nem hasznalja senki (szemelyauto)....mivel ez a kocsi az autobahnon töltötte elete jo reszet, meg en is jobbara ott hasznalom, azert ketsegbe nem estem, de en is 15k km enkent cserelni fogok, most hogy ezeket tudom.
De csak vigyazz Te is kinek okoskodsz, mert egy igazi ferfi emberrel szallsz vitaba, aki az anyatejjel együtt a vilag bölcsesseget is magaba szivta...
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #30523 üzenetére
Teherautót meg a furgonok ne vegyük azért ide. Nem erről volt szó.
Az emberek 90% pedig úgy használja az autóját ahogy írtad. (sok indítás, hidegen hajtás, gyorsítás-lassítás). Szóval vagy évente vagy maximum 15e km olajcsere. Aki meg ilyeneken akar spórolni vegyen magának biciklit.A 30e km periódus meg maximum csak azoknál a pár ezer km futott új autóknál lehet talán jó (bár én kétlem) ahol még abszolút semmi motor kopás nincsen. De szerintem ez ott is bűn az autó/motor ellen.
Declare: Nem vagyok én bölcs. Csak körültekintő és nem vagyok saját magam ellensége. Meg az autómé.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #30525 üzenetére
az biztos, gariidőbent azt írtam én utána már a 10 -15ezresre állnék be, eleve mert szalon közelébe sem vinném az autót, hanem saját szerelőhöz, jóval olcsóbb, meg azt raksz bele amit akarsz a saját felelősség. gari időn belül meg a szervíz felelősége, ha gond van, úgyis ők csinálják!
nálam nem kérdés az évenkénti csere, mert nem megyek még 10-15 ezret sem, nemhogy 30 ezret!
szerelőnél láttam már olyan fiat puntot, hogy azért vitték be, mert fura hangja van, meg nem megy, a szelepfedelet levéve a benzinesben fekete volt az olaj, hidrotőke szétkopva, 1 megragadva, a szerelő ott hívta fel a tulajt, hogy mikor cserélték ebben az olajat, mire a tulaj, mióta megvan azóta nem, mindig öntöttek bele a kispolszkiból még maradt olajat, de cserélni még nem kellett! a kérdésre, hogy mikor vették jött a válasz, hogy 8 éve....... hát mondom ez kész!
amúgy az új személyautók kb fele is amit céges autóként használnak, abba is gyűlik a kilóméter mint a rosszbaj, akár havonta 8-10 ezer km is bele mehet(üzeltkötők, területi képviselők, stb). ott nem számít semmi, ha eljön az idő cserélnek, míg magánemberek 2x is meggondolják, hogy az új autó megér-e annyi pénzt!
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #30525 üzenetére
Es szerinted en miert irogatok ide, meg olvasgatok? Mert erdekel a tema (felhasznalo szinten)...mivel nem volt meg eddig sajat kocsim, nem vittem olajcserere sem es fogalmam sem volt rola mi a különbseg az ekszij meg a vezermüszij között stb....Pont ugyan annyira fogalmam sincs, hogy egy Boeing 747 nek mi az olajcsere periodusa...mert max utazom vele ennyi.
Olvasgatok, kerdezek stb, hogy azokat a dolgokat amikkel kis odafigyelessel az ember ovhatja az autojat azokkal tisztaban legyek....Szoval ezeket az okoskodo megjegyzeseidet, hogy egy egy ferfi ember tudja az olajcsere periodust meg mittudom en inkabb tartogasd magadnak....vagy mind1 felölem le is irhatod, ha jol esik....
-
AMD Power
titán
válasz Declare #30528 üzenetére
Szegény B Vectraból nem sok maradt.
Declare: Ez nem okoskodás volt hanem jó tanács. Remélem megfogadod és sok probléma mentes km fogsz menni a géppel!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #30529 üzenetére
gumi+felnik jól megúszták az esetet! fura, mert ha a benzin lobban be, akkor hamar a gumi is begyullad és alulról jön a tűz, itt meg mintha a fülkéből égett volna! de így a méh átveszi, semmi műanyag, semmi textil, csak tisztán a vas! a motortérben még maradt használható cucc!
de eggyütérzésem a tulajjal
-
amargo
addikt
válasz AMD Power #30525 üzenetére
"Aki meg ilyeneken akar spórolni vegyen magának biciklit."
Ebbe nem akarok beleszólni, de a bringán a kopó alkatrészektől többen falnak mennének itt - rengeteg karbantartás pedig magam megcsinálok. Nekem 1 szezon min 40e egy bringára - 3 van.. Persze mint mindenbe itt is mondhatja azt az ember, hogy semmire nem költ, aztán lesz valahogy és persze bringája is válogatja“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
mephi666
nagyúr
válasz amargo #30531 üzenetére
én "bringám" már több, mint 20 éves és összesen nem költöttem rá 40et (és ebben az is benne van, hogy '94ben került 18500huf-ba a bicaj) 1éve volt nagyobb szervíz, amikor hátsó váltót, hajtókart, fogaskerekeket, láncot is cseréltem... ezeket leszámítva a 3. garnitúra külső gumit nyúzom, belsőt cserélgettem töbször meg fékpofákat, bovdeneket, de ezek nem számítanak tételnek... munkába majdnem mindig ezzel járok (napi minimum 10km megvan, régen nyaranta átlag 50-100ak is lazán voltak) ...kivéve ma, mert a hátsóban a belső kezdi megadni magát: 3. foltot kapta, ideje venni már egy újat
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #30502 üzenetére
A vekimben nincsen” rohadmányos szervizkulcsos narancsos lampacska” csak rettegett sárga
csekkendzsin lámpa.- „plusz a szerelöm kiolvasott egy P0301 hibakodot, ami valami szikra problema.”-
A kis okosomba megnéztem a hibakódot azt írja hogy:
P0301= 1.henger égéskimaradást érzékel. A kipufogógáz visszavezetéséért felelős szelep,az EGR hibája nagyobb fogyasztást,teljesítményvesztést,alacsony fordulaton nyomatéktalan üzemet okoz(egyenetlen alapjárat),mivel hibásan nem képes a tervezett mennyiségű kipufogógáz áteresztésére,ezzel rontja a keverékképzést. Az EGR-hibáját (az esetek 95%-ban) a lerakódott korom okozza, így mindenképp érdemes a csere előtt megpróbálkozni egy tisztítással.Ha a tisztítás nem orvosolja a problémát,akkor jöhet szóba a csere,esetleg a szelep lezárása/"lefalazása".
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz amargo #30531 üzenetére
Nekem konkrétan többet került a kerékpárom mint az autóm
Szerk.
Más:
Szerintetek érdemes az EGR szelepet megtisztítani, vagy egyáltalán hozzá nyúlni, úgy hogy egyébként semmi baja? Turbó miatt megint áll a kocsi, és arra gondoltam akkor már azt is meg kéne nézni mi vele a helyzet, csak kérdés érdemes-e hozzányúlni?! Vagy várjam meg amíg rossz lesz?[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #30535 üzenetére
Kettőt és könnyebbet, fogalmam sincsen....
-
sitotomi
tag
válasz mohabá 007 #30533 üzenetére
Talán ugyanezeket találtam meg a neten én is anno, amiket idéztél most.
Ehhez a szelep záráshoz hozzátartozik, hogy műszaki után történjen, mert nem igen megy át úgy... Legalábbis tudomásom szerint. -
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #30533 üzenetére
Köszi! En is olvasgattam, de ezen kivül ez a hibakod meg a net szerint jelenthet 100 mas dolgot is de legnagyobb valoszinüseggel ez lesz a baj!
Viszont kerdes: November elejen vinnem a kocsit olajcsere+akkor ilyen egr es szivosor pucolasra. Szerintetek addig ha nem csinaltatom meg az rosszat tehet akarminek is? Ha egy mod van ra otthon szeretnem megcsinaltatni. Addig szerintem egy 3-4 ezer kmnel nem megyek vele többet. Enegem annyira nem zavar, igy hogy tudom, nagy valszinüseggel koszos a szelep....ha kigyullad a kulcsos lampacska motor restart es problema megszünt csak nem szeretnem ha ez artana is valamit
-
sitotomi
tag
válasz Declare #30538 üzenetére
Kipucoltatni 6-10e, ha esetleg elromlik és újat kell venni akkor az meg ~30e (legalábbis c vekinél, nem tudom pontosan milyen autód van).
Egyébként meg többet fogyaszt a kocsi, szerintem ez észrevehető, esetemben az volt, illetve egyszer csak előzni szeretnél, és nem tudsz mert nem gyorsul majd a szekér, még baj is lehet...
Én nem javaslom halogatni. -
Declare
őstag
válasz sitotomi #30539 üzenetére
1,7 cdti H astra
Csak azert kerdeztem, mert Nemetorszagban elek es ha egy mod van ra az otthoni szerelö ismeröshöz vinnem a kocsit. Ritkan fordul elö, eddig egyszer törtent, hogy dugoban csinalta, azon kivül több ora (5-6) autopalyazaskor. Mindegy meglatom, ha parszor elöfordul meg akkor kipucoltatom...
-
sitotomi
tag
válasz Declare #30540 üzenetére
Ohh, akkor az üzemanyag ami a munkába jutáshoz szükséges blokk/számla ellenében visszajön év végén, vagy nem? (talán még a gyógyszerek ára is) Ilyen szemszögből nem is gond a fogyasztásnövekedés sem (mondjuk azért nem horribilis a növekedés mértéke)
Tégy belátásod szerint. -
Declare
őstag
válasz sitotomi #30541 üzenetére
En ilyen benzin vissza penzröl nem tudok , de meg nem vagyok jaratos adozas fronton (sem). Munkahoz nekem nem kell kocsi, arra van ceges ha kell. Hobbi kocsi a kis astra De privatban szivesen fogadom, hogy lehet benzinpenzt visszakerni
Meglatom...ha nem csinalja megrpobalom kihuzni vele, ha elöjön többször addig akkor puccen
Fogyasztasom teljesen jo, 6 liter körül van autopalyan 130-140 es tempoval, ennel gyorsabban 6,5 körül. Közuton eco üzemmodban 5-5,5 liter. Varosi fogyi 6,5-7 körül. Szerintem ez korrekt.
De mondom nekem ez neha jön elö, de ha utana megjaratom 3000 fölötti fordulaton (pl 160 tempomat), akkor utanna jo darabig semmi baja.
-
#81556480
törölt tag
válasz diablo1984 #30545 üzenetére
Ez a pezsgőmetál mint a Seth-é
-
INMOTEP
őstag
válasz #81556480 #30544 üzenetére
Ha úgydöntesz hogy kívülről a kasznit átakarod alakítani ha gondolod írj egy privit ,nálam most minden van hozzá .Csomagtérajtó,küszöbök,első-hátsó és ködlámpás lökös Egyébként énis átalakítottam az előző előtti Vectra B1-esemet hátulról ,ha a fényezés kész te magad odahaza kb 1 óra alatt kitudod cserélni a kaszni elemeket akár egyedül is
((szerk. látom a Vaterán már megis találtál ))
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Max
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PLC programozás
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen