-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr X
veterán
Csőstül jön a baj. Kicseréltettem a hátsó rugókat, mert a jobb oldali eltört. Kiderült, hogy a rugónál a kasztni szét van rohadva, fennáll a veszélye, hogy a rugó beszakítja.
Kérdésem, hogy ennek a javításnak mi lehet a hozzávetőleges anyagi vonzata, és esetleg nem tudtok ajánlani Pesten egy jó (és olcsó) karosszérialakatost?
-
_seth_
veterán
Anyagi vonzata: passz... ehhez látni kell + kasznisnak kell lenni, hogy árat tudjon mondani, pár kasznist megkérdezel és akkor kb tudni fogod mire számíthatsz.
Rugónál nekem is szét volt rohadva a kaszni, az volt a legproblémásabb része a felújításnak a kasznisom szerint, árat nem tudok mondani mert nekem még sok mást is meg kellett csinálni mindenesetre ami úgy kezdődik, hogy kasznis munka az már olcsó nem lehet...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
senior tag
NA nekem is szerviz volt a héten!
olaj, szűrők, első hátsó fékek, pár izzó, és a legjobb, 1 liter szervo olaj ment a kocsiba, más is lett a kormányzása, előtte volt olyan, hogy kanyarba, mintha elment volna a szervo, és alig bírtam betekeri a kormányt most nagyon baba a gép, és le is mosták, kiderült hogy fehér színű a verda
anyag 50-pár ezer munkadíj, 30-35-ezer, még jó hogy nem én fizetem
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
lesaux
veterán
Opel Corsa C-be, ami ugye gyárilag 95-ös benzint igényel, lehet pakoni 98-as benzint? Mi fog történni? Már azonkívül, hogy többet fizetek.
-
-
helkis
addikt
válasz Calogero #2757 üzenetére
csak a MOL-vonta ki, aki nem tőlük vesz annál még lehet..
valszeg egy ideig tanulja a vezérlés az új keverék beállítását, mivel más lesz az égés, gyakorlatilag, más kút azonos oktánszámú naftájánál is ez van, innentől vagy jobban megy, vagy nem, majd kiderül, nálam tescos-98-as-nál jobban ment, de rá kellett jönnöm hogy azért, mert az kb a 95-ös! pl. esso-nál (nálam az vált be, meg a shell 95-öse) shell racinget is pakoltam már bele, de kb 100Km-rel kevesebbet tudtam menni.. persze jobban ment valamennyivel ezalatt.. (asszem ezt tartós használatra nem is ajánlják..)
[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Kicker
senior tag
én tigrába nyomtam 99 neot, teletankot, pont rossz volt az autó, így 10-14 literes fogyasztása volt, megjavítattam/félig volt még a neo/, kihajtottam, utána sima 95-öt kapott shelléktől keszthelyen. semmi különbség...
ma pedig vw poloba nyomtam 1000-ért avanti /itt a környéken inkább kerülik/ kúton, révfülöpön, sőt, após csak azt rakja 206-ba, és működik... kolléga zafirába mindig tescos dieselt lök, és megy vele a kocsi....
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
KrAt
veterán
Meg is halnék, ha nem lehetne 98-ast tankolni
-
dokar
addikt
válasz bolondember #2765 üzenetére
egy csatit kellett megfordítani/átdugni a motortérben..
jaja, erről van szó
extra - SEXRay
-
zfarkas
senior tag
Sziasztok!
Mostanában a kereskedők szórják ki az Astra Classic II-ket, 2,5M körül be lehet már szerezni őket.
Kérdésem, hogy mennyiben van egy ilyen kocsi fenntartása? Van-e kötelező szervíz, ott mennyivel húznak le, mennyi a fogyasztása, ..., ilyesmik.
Gondolkodunk, hogy egy lassan 9 éves, 75e km-es VW Polo Classic-ot lecseréljünk egy új kocsira.
Köszi,Zoli
Raw Dark Pure
-
Kicker
senior tag
válasz zfarkas #2768 üzenetére
klímás astra classic II-t kapsz 1.4 milláért, 1.6-os... igaz az is kb 7 éves...
sőt, /2.5/ annyiért használt cdti astrát kapsz, az új formájút... vagy tévedek? mi a baj a polo classiccal? nem tudjátok hova tegyétek a pénzeteket?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
rien
senior tag
F-es Astrám van és elromlott a központi zár. Mennyit kóstál egy új tudja valaki? Netán javítható? Össze-vissza nyitja-zárja az ajtókat. Ha bezárnék lezár véletlenszerűen egy-két ajtót és mikor vissza kinyitnám akkor zár le és ezt is úgy a harmadik próbálkozásra. Már kétszer lezáratlanul maradt / visszanyitott és nem vettem észre...
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
dokar
addikt
-
zfarkas
senior tag
Gondolkodunk, hogy lecseréljük-e. 75e van benne, még 50-70e-et valszeg simán el tudunk vele menni, de számolunk a következőkkel:
- 30e Ft vezető oldalon ablakemelő (típushiba)
- 25e + munkadíj gyújtótrafó (típushiba)
- 50-60e kipufogó cseréje (már elöregedett)
- 100e Ft értékcsökkenés/év
(- egyéb cserék: olaj, szűrők, ..., de ez lenne új kocsi esetén is)Eh, ezt egyszer ki kell számolnunk lehetőleg minél pontosabban.
Ezért kérdeztem, kb. milyen egyéb költségvonzatai vannak egy új Astra Classic II-nek (pl. tudom, hogy új autót nem szívesen hagynék az utcán állni - garázsbérlet, de ezen felül vannak-e kötelező szervizek, ...).
Raw Dark Pure
-
Kicker
senior tag
válasz zfarkas #2774 üzenetére
ugyanannyi a szervíz mint polonál, jelentős különbség nincs, iletve az astra II nek típushibái nem nagyon lehetnek... ezekben a 2007-es astra II-be nem tudom milyen motorokat szerelnek, de a 7-8 évvel ezelőtti ecotec motorok nem a legjobbak, valószínűleg korszerűbbeket kapnak az újak. astraII-nek nem kell garázst bérelni, csak ne mosd le sűrűn, és akkor úgy néz ki mintha 8 éves németből behozott astrád lenne...
hogyhogy poloról astrára nyargalnátok át? az új polo nem tetszik? vagy a kereklámpás?
a másik tipikban írtad, hogy polo nem eszik 7.7-et, hát ezért csodálkozom, hogy astrát vennél...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
rien
senior tag
mármint mi nem vészes? egy új központi zár ára vagy a hibajelenség
persze nem én fogom megcsinálni csak jó lenne tudni az árakat úgy saccperkábé, hogy mennyire legyek rosszul...
dokar: gőzöm sincs...azt csinálja amit írtam, de én ebből nem tudok következtetni----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Kicker
senior tag
válasz zfarkas #2776 üzenetére
ne viccelj, én azon csodálkozom, hogy astrát akarsz... polot 3 milla?
Rien: ezért mondom, hogy keríts elő egy férfiembert, akit nem vág át az első szerelő... szerintem olcsón megúszod, 20E alatt... persze ha normális szerelőhöz mész ...lehet csak az elem merül a távirányítóba?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
helkis
addikt
válasz zfarkas #2774 üzenetére
na de miért mindenből gyári újat akarsz cserélni, márkaszervízben? esetleg bontott gyári féláron, vagy utángyártott, haramadáron.. csak van autószerelő ismerősöd, ajánlhat egy kasztnist, aki a kipufogót pár ezerért megheggeszti, vizsgán át fog menni, tehát eladható vele.. ilyet 100k/év szvsz felesleges kitalálni, egy új astra II a 2.5ból sokkal többet veszít 1 éves korára 2M-ért nem tudnád majd eladni szvsz..
kötelező szervízek vannak, attól is függ hova viszed, valahol lehúznak, valahol korrektek, ugye a user a garanciáért mindent kicsenget alapon..
újkocsinál felmerül a casco is, mint havi többletköltség..
amúgy: új kocsinál nincsen jobb! ezt még jóöreg Ford mondta, és igaza volt. (mondjuk ő még nem találkozott kínai autóval )"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
zfarkas
senior tag
OK, én meggyőzhető vagyok.
A kipufogó már volt hegesztve, ez a hack nem újdonság
A 30e Ft ablakemelő is már utángyártott ár (60e a gyári), bontókat még nem néztem.
Casco-t most is fizetek. Ami még plusz költség lenne, az a hitel törlesztés (önrésznek kb. 1,5M Ft-om lenne).
Meggondoljuk. Azért nem szívesen válnék meg a Polo-tól, nagyon szeretem.Raw Dark Pure
-
Kicker
senior tag
válasz zfarkas #2782 üzenetére
ne bassza meg az ég.... nem 2.6-ért hirdeték tv-ben? nézz valami új kia-t vagy híyundait... de nem akarlak lebeszélni az astráról... csak egy kis kalkulálásra buzdítalak...
hozzáteszem azt is, hogy mi mindig új autó vásárlók voltunk, egészen tavalyig, amikor vettünk egy 2003-as polot, és idén apám egy 2004 toledot vett, szerintem megérte.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
deicide
veterán
válasz zfarkas #2774 üzenetére
én 110.000-el vettem az F astrámat, most 157.000-nél járok így 1év alatt és az olajat és a benzint kérte (meg cseréltettem lengéscsillapítót és EGR szelepet tisztittattam), azaz astrába beleugorhatsz nyugodtan, de a póló is kiszolgál még szvsz 100.000km-n át.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tacso
aktív tag
válasz zfarkas #2768 üzenetére
Szia!
Azt is kalkuláld bele, hogy 2.5M-ért full fapados Astrát kapsz, min. 6 hetes várakozási idővel, mivel ilyen raktáron az országban nincs! Nagyszüleim vettek 3 hete egy vadiúj 1.4es Classic II-t klímával, központi zárral, elektromos ablakokkal+tükörrel (Family+elektromos+dísz csomag), alapszínben (Royal kék) és a végösszeg üzembehelyezéssel közel 3M volt! Mindezt úgy, hogy volt ismerősöm a szalonban..., de ettől eltekintve szerintem megéri az árát: megbízható családi autó, relatíve olcsó fenntarthatósággal! Amíg garis tuti nem lesz vele gondod (2+2év 50k felárral), de utána se hinném, hogy komoly gond lenne vele, ha vigyázol rá, mivel elég kiforrott konstrukció.
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
zfarkas
senior tag
Ebből a szempontból meg kell védenem a Polo Classic-ot: nagyon kényelmes, hosszú úton is (mentünk már vele négyen Franciaországba, hozott vissza már 4,5 hónapos svájci kiküldetés után az asszony addig megvásárolt ruháival és persze a kivitt cuccokkal együtt
Raw Dark Pure
-
Kicker
senior tag
válasz zfarkas #2789 üzenetére
minek neked új autó??? a 75 e km a poloban kinder-kor, nem olyan vészes a javítása sem. valamint ha ennyi idő alatt csak ennyi Km-et raktál bele és Francia kirándulást is túlélte, akkor pedig totál felesleges neked új autó... inkább utazgass, menj el egy világkörüli útra... költsd az asszonyra.... vegyél egy nyaralót...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
BüBü
csendes tag
Sziasztok
Egyszar mar irtam ebbe a topicba egy 94 es astraval kapcsolatban, ami meg allt az autopalyan. Kigyuladt a muszerfalon az elektronika hibat jelzo sarga led (motor abraju led). Es le allt a motor menet kozben.
Azota mar probaltunk par dolgot megnezni:
Egyszer: amit itt a topicba javasoltak, a hiba kodos dolog, folyamatosan a 12-t villogta.
Masodjara: nincs szikra, illetve, egyetlen egy van, amikor be rakom a kulcsot es gyujtast adok ra, de inditasnal mar egyaltalan nincs szikra. El huztuk egy bontoig, ott kicsereltem rajta a gyujtas elosztot, meg a gyujtas eloszto elott levo trafot, meg alatta valami kis fekete vackot, amire tippem sincs, hogy mi az. De tovabra is ugyan azt a hibajelenseget produkalta, azaz egy kicsi szikra amikor raadom a gyujtast, de amikor inditok mar semmi.Szoval ha lenne valakinek valami tipje, hogy mi lehet az, es hogy az alkatresz mennyibe kerulthet hozza, azt nagyon megkoszonnem.
BüBü
-
TasiA
senior tag
válasz zfarkas #2789 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy a Polo rossz, de azért azt ne mond, hogy tágas.Nem azért, hogy az Astra olyan űberfasza, de nagyobb a beltér és az ülések is nagyobbak.A vállatok sem ér össze télen kabátban,befér a kezed az ülés és a B oszlop kőzé (Polo-nál nem), nem pedig rajta ülsz az ajtókárpiton a bal oldaladdal, na meg a csomagtér. Ezt most ne rosszindulatúnak érezd, mert egy Corsa is ilyen, szóval nem a Polo-nak szól, csak a kategóriának.
1:
Abban viszont én is egyetértek, hogy szerintem is felesleges most azért autót cserélned, mert rá kell költeni ~100 ezer forintot. A 75 ezer km, még egy 1.4-es autóban sem számít soknak. Csúnya lenne, ha az autókat 100-ezer km-re terveznék. Csak az üzembehelyezése az új autónak lenne 100 ezer forint+ha azt is hitelre vennéd, akkor még a kamatokat is kalkuláljad, arról nem is beszélve, hogy a Polo most évente 100 ezerrel ér kevesebbet, az astrád meg kapásból értéktelenedne vagy 400-ezret, mikor kigurulsz a szalonból és + az öregedés. Ez minden autónál így van.2:
Viszont, ha más szemszögből nézem:
Számold ki, hogy áll a Polo anyagilag. Gondolok itt a most következő kiadásokra. 75 ezernél, ha még nem volt cserélve, akkor kb most jön :motorvezérlés, szílyak , görgők, gumik, lengéscsillapítók(ha már gyengék), esetleg gömbfelyek, szilentek, fékolaj, tárcsák,betétek stb. Te tudod milyen állapotban van a masina és mennyit használod. HA a felsoroltak cseréje ezek után jön, akkor érdemes elgondolkodni az új autón. Az megint 70 ezer km költségek nélkül.A kötelező szervíz az meg olyan, hogy olyan 25-30 ezerFt 15 ezrenként.
Ezt neked kell eldöntened. Vagy fizetsz megint havonta FIX összeget és semiféle plusszra nem kell számítani, vagy marad a mostani és apránként lesznek kiadások.
Nálunk a családban a szülők mindíg új autót vesznek, én meg eddig csak használtat. Havi anyagiak kb ugyan annyi, csak nekik sosem jön semmi váratlan, nálam meg igen.(ha bírod anyagilag, akkor vegyél újat, ha másra is tudnád költeni, akkor ne)
Remélem segítettem összezavarodni![ Szerkesztve ]
-
rien
senior tag
Köszi meg neked is dokar.
Lenne még bajom. 4,5 éve van nálam az autó előtte németben honolt, most a nyár végén jött ki a tetején ez a napfénytető két oldalán. [link] [link]
[link]
bocs, hogy retkes de egész nap csepergett az eső....
Volt aki azt mondta rá, hogy szerinte ráejtettek valamit, vagy fejreálltak vele és szerinte a napfénytetőt is azért rakták bele, hogy úgy olcsóbban jött ki a javítás (férfi mondta).
Más azt mondta, hogy ez tipikus "púpos" astra betegség. Van ilyen tényleg???
Az autó színe sötét szürke metál, valamivel ellehet tüntetni? Nem a festőre gondolnék hanem valami polírra vagy nem tudom mire.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
TasiA
senior tag
Sajnálom a j és ly betűkkel mindíg gondban voltam! Gondolom Ti sem vagytok tökéletesek.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Napelem
- Kerékpársportok
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Diablo IV
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen