- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Opera böngésző
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- C# programozás
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
köszi! igazából az érdekelne, hogy mennyivel megy jobban az 1,6-os? Megéri inkább azt? Sokat használnám autópályán,meg ahogy hallottam kb 10%-al erősebb. A gyári adatoknak tehát megfelel. Abban tudnál segíteni, hogy hol vannak a hangszórók? Meg a csomitartó mekkora? Esetleg tudsz egypár képet készíteni?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Köszi, az aláírásomban szereplő emberkére hasonlítok... (jó kérdések)
Azért érdekeltek hanszóró helyek, hogy tudjam, hogy 4 vagy 6 hangfalas ALPINE (esetleg PIO) szettet rakjak össze.
Autópályán mennyivel mész, amikor olyan egészségesen(~4000) megy még a motor?
Most csinálom a jogsit, eddig csak a családi autóval mentem[ ](94es vagy 96os vectra 1,6 benzin) A tanulóautóm holnap derül ki, hogy micsoda.
Haveromnak astrája van, nem éppen virslikerékkel, tapasztalatból mondja, hogy jobban fekszik, Felsőörs-veszprém között kanyargós úton, olyan, mintha egy fonálon húznák a kocsit. Viszont, ha nagyobbat moccan a lengéscsillapító, akkor a gumi hozzáér a kasznihoz, és darája a szélét.
Ez a tengelyterheés ez izgat... mit csinál, ha van hátsó tengelyterhelés? Ugyanaz, mint fentebb haveromnak? Leginkább aktuális bnőmmel mennék vele balcsira, vagy oszttársaimmal suliba, esetleg haverokkal szórakozni, akkor meg benn van a 4 emberes terhelés...
Előre is köszi!!! Még idén én is belekerülök a büszke opel tulajok közé, az tuti!"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Daywalker
addikt
Kicker: miért nem engedték át? Túlságosan kilóg (túl az íven)? Vagy azért, mert nem váltóméret a gumi (/45 a hivatalos tigránál is, nem a /50)? Nekem is 195 van, de a szabályok szerint nem lóg túl a kasztnin, tehát át kéne engedni. Ősszel megy vizsgára
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
nemcso
senior tag
Ha félsz, gyakrabban pislants a vízhőfokjelzőre.
Jó dolog az... nekem tartós pirostartományban tartózkodással jelezte, hogy meghalt a vízpumpám. Szerencsére nem lett baja a morotnak.
Sajna a H Astrából kihagyták ezt a cseppet sem felesleges műszert.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
TasiA
senior tag
Hali!
Nem tudom kell-e, de én szoktam úgy 3 évente cserélni! Egy biztos! A hiprmarketekben kapható pisát bele ne tedd az autódba! Rá van írva minden jó, de fele sem igaz! Szigorúan gyári, illetve minőségi fagyállót ajánlok és akkor nem lesz fél év múlva rozsdás a hűtőfolyadék és a műanyag csövek sem repednek el, na meg a gumi sem málik szét! Fagyálló feltétlenül kell, mert a vízpumpának jót tesz kenés ügyileg. -
cirmero
csendes tag
''sajna'' a gyertyák nem kormosak, legfőképpen akkor csinálja, ha gyakran van leállítva és elindítva, akkor kb a 3. indítás után nem akar indulni...olyan mintha nem kapna benyát. Lehet hogy a légtömegmérő? bár azt mikor mértem mindig jó eredményt produkált, szóval fogalmam sincs.
-
helkis
addikt
az ECU állandóan tanulja a vezetési stílust, és ennek megfelelően állítja be az optimális keveréket, ill hogy csak oxigén jöjjön ki a kipufogón, ezt az elsődleges dolog. ha valamelyik szenzor meghibásodik akkor az ECU tudja kompenzálni, stb.. ezt vészfutásnak nevezik, ilyenkor megnő a fogyasztás, szarabbbak a menettulajdonságik, stb., ez csak arra van, hogy eljuss a legközelebbi szervízig.. ezért is olyan nehéz rájönni elsőre mi a hiba, hiszen a visszacsatolt elektronika állandóan befolyásolja a dolgokat.
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
nem is néztem mikori, (így az a tech2-es tipp nem fog működni, talán tech1?) , de miért ne lenne? úgytudom 86-körül kezdtek beszívárogni az opelekbe ezek a fejlesztések, akkor mondjuk még csak saját tervezéssel, nem szabványosítva..
Mr X - hengerek kompressióját is meg lehetne lesni, ill valami 10w40.es olajal esetleg lehet kompenzálni a kopott motort kissé, ha ez okozzná a problémát, mennyi km van benne? ajánlott alap dolgokat megcsináltad? vezérműszíjcsere, görgőcsere, olajcsere, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gyertyák, stb..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
zfarkas
senior tag
Gondolkodunk, hogy lecseréljük-e. 75e van benne, még 50-70e-et valszeg simán el tudunk vele menni, de számolunk a következőkkel:
- 30e Ft vezető oldalon ablakemelő (típushiba)
- 25e + munkadíj gyújtótrafó (típushiba)
- 50-60e kipufogó cseréje (már elöregedett)
- 100e Ft értékcsökkenés/év
(- egyéb cserék: olaj, szűrők, ..., de ez lenne új kocsi esetén is)Eh, ezt egyszer ki kell számolnunk lehetőleg minél pontosabban.
Ezért kérdeztem, kb. milyen egyéb költségvonzatai vannak egy új Astra Classic II-nek (pl. tudom, hogy új autót nem szívesen hagynék az utcán állni - garázsbérlet, de ezen felül vannak-e kötelező szervizek, ...).
Raw Dark Pure
-
rien
senior tag
mármint mi nem vészes? egy új központi zár ára vagy a hibajelenség
persze nem én fogom megcsinálni csak jó lenne tudni az árakat úgy saccperkábé, hogy mennyire legyek rosszul...
dokar: gőzöm sincs...azt csinálja amit írtam, de én ebből nem tudok következtetni----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
rien
senior tag
Köszi meg neked is dokar.
Lenne még bajom. 4,5 éve van nálam az autó előtte németben honolt, most a nyár végén jött ki a tetején ez a napfénytető két oldalán. [link] [link]
[link]
bocs, hogy retkes de egész nap csepergett az eső....
Volt aki azt mondta rá, hogy szerinte ráejtettek valamit, vagy fejreálltak vele és szerinte a napfénytetőt is azért rakták bele, hogy úgy olcsóbban jött ki a javítás (férfi mondta).
Más azt mondta, hogy ez tipikus "púpos" astra betegség. Van ilyen tényleg???
Az autó színe sötét szürke metál, valamivel ellehet tüntetni? Nem a festőre gondolnék hanem valami polírra vagy nem tudom mire.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
diablo1984
veterán
válasz Kicker #58068 üzenetére
EGR szelep(kipuffgáz visszavezető) amit írtál is, az is tud ilyeneket csinálni egy kis sárga motor ikon kíséretében a műszerfalon. van úgy, hogy a tisztítás már nem elég neki és ki kell cserélni a szelepet!
de akár lehet üzemanyag pumpa is, nem juttat elég anyagot a motornak.
a benyomott kuplungnál azt érted, hogy ha benyomjátok a kuplungot felemelkedik az alapjárat 2000re? amúgy az alapjárat ingadozás mennyire stabilan jelentkezik, vagy van mikor csinálja és van hogy órákig, napokig nem?
-
w333
félisten
válasz Kicker #58080 üzenetére
Nem kell hozzá nagy szakértelem ... egyszerű mint az 1X1 !
Ha van rá időd én mindenképp ezt javasolom, EGR szelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás, ezeket 1-2 óra alatt bőségesen megcsinálod ... (ha van hozzá szerszámod és türelmed) ez a legolcsóbb megoldás, sok szervizben mondanak "XY" -t kell javítani és nem is az a hiba oka, majd szépen pénzileg lehúznak !
Olajlehúzó gyűrű ha hibás akkor úgy füstölne mint egy traktor és enné az olajat!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest