Új hozzászólás Aktív témák

  • Farkassacred

    őstag

    válasz Celtis #88724 üzenetére

    Nem egyszerű a sztori. Először szóltam annak a hivatalos sony szerviznek, akik korrekten intézték az előző oled tévém. Ki is jött hamar, fotózott egyet aztán mondta, hogy el kell küldeni a főnöknek (állítólag Brüsszelben döntenek róla, persze a 2021-es hibás tévémnél egyből hívott az email után, hogy csereutalványt vagy egy ugyanilyen készüléket kérek, no mindegy.)
    Aztán 1 hónapig semmi, nekem kellett végül utána érdeklődnöm, hogy most mi a helyzet, aztán jött a visszautasítás meg Brüsszel stb. Gondolom, ha nem hívom, sose kaptam volna választ. Aztán mondta, hogy írjak az ügyfélszolgálatnak ilyen esetben, de ők is csak annyit írtak 15 kép után, hogy ez még belefér, de azért hívjak fel egy másik sony szervizt, hogy ők vizsgálják ki jobban az esetet. Küldtem is egy email-t a másik szerviznek, azok meg másnap már hívtak, hogy hozzák az új tévét, de aztán ismét hívtak még aznap hogy mégsem hoznak újat, mert benne volt már a rendszerben a hiba visszautasítva.. Gondolom, ha először hozzájuk megyek, már lenne egy új tévém..
    No mindegy, a lényeg, hogy a Sony support önmagában nem tud segíteni, még szervizest is magadnak kell keresni, semmit sem intéznek.
    Most írtam egy másik szervizesnek is, majd kiderül mi lesz.

Új hozzászólás Aktív témák