Új hozzászólás Aktív témák

  • kovcsrob

    tag

    Ha addig sem segítőkész az ügyfélszoli, még pénzt akarsz oda vinni, akkor esélytelen, hogy segítőkész legyen, amikor baj van.
    Márpedig ez egy drága prémium termék. És, ahogy az üzletek üzemeltetői szokták mondani: túl nagy a konkurencia, alig tudunk megélni ebben az árversenyben.
    Irány a konkurencia. Vissza se nézz.
    Azán majd, amikor kérdezik, hogy mi a véleményed róluk ne felejts el válaszolni.
    És amikor a konkurencia kérdezi, hogy miért őket választottad, akkor is emeld ki, hogy a másik üzletben tapló volt az ügyfélszoli.
    Ha elég sok ilyen visszajelzés lesz, akkor talán komolyan fogják venni az ügyfélkapcsolatokat.
    Mint PL LG a szervizt, ami sokunknál eldöntötte, hogy milyen márkájú TV n k lesz. (Hiába jobb a samsung. Én is leveleztem már velük soha többet samsung tv)

Új hozzászólás Aktív témák