-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LouiS22 #8752 üzenetére
Hogy mi a hivatalos, az szerintem csak a Disney tudja, de március 5-25 közötti indulásról ír több oldal is. Na most, hogy ők, honnan szedték az infóikat, az megint más kérdés. Németbe megy mondjuk, de még nem vettem rá magam, hogy erre is előfizessek. Így is alig van időm Netflix. Apple, meg a többi mellett...
-
modflow
veterán
Tegnap is jó volt a Netflix.
Azaz 2021. január 7-től eddig jó.
Érdekes. Bánom is én mi történt, ki mit csinált, csak maradjon így!!!
-
modflow
veterán
válasz Mezga Aladár #8757 üzenetére
Tényleg?
Itt csütörtök óta mindenki azt írta, hogy jó... -
ebayer
tag
Külön-külön mindegyik sportcsatornának van HD változata, ez igaz, de nincs olyan szolgáltató, amelyiknél mindegyiket eléred egyszerre nagy felbontásban. Leginkább a Spílerért fáj a szívem a spanyol bajnokság miatt. És ha már streaming szolgáltatók, legjobb megoldás a DAZN lenne, olasz vagy német mintára.
-
headhunter
addikt
Szerző kicsit "mellélőtt" a Netflixes résznél...
"...Ilyen relativizálós trükk még, amikor egy termékből többfélét ajánlanak, és a puszta árazással terelik a vásárlót olyan irányba, hogy a középsőt válassza. Ehhez elég az, hogy a kicsi verzió csak kicsit legyen olcsóbb (cserébe kicsit kényelmetlenül fapados), a nagy pedig jóval drágább legyen, és kicsit felesleges is.
Ott van például a Netflix, ahol
az alap havidíj 2490 forint, és még HD verziót se kapunk vele, ami kicsit azért ciki;a standard előfizetés 3190;a prémium pedig 3990, és a plusz benne az UHD felbontás, aminek igazából nincs sok értelme, meg az, hogy nem kettő, hanem négy készüléken lehet egyszerre nézni (ami a gyakorlatban azért nem érint óriási tömegeket).
Egyértelmű a választás: a standard verzió alig érződik drágábbnak, mint a gagyi alapváltozat, viszont jóval olcsóbb, mint a prémium, amiről könnyű lebeszélni magunkat. Az eredmény: úgy érezzük, hogy árban és minőségben is jól jártunk. Miközben pontosan úgy választottunk, ahogy a Netflixnél szerették volna, hogy válasszunk..."
Ki találta ki ezt a hülyeséget, hogy minden árnak 99-re kell végződnie?
[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
válasz Mezga Aladár #8757 üzenetére
Én is épp azt nézem és bármikor indítom 2160p/15.25mpbs
.:. bl4ze .:.
-
erik365
aktív tag
Sziasztok!
Fizetéssel volt esetleg problémája a napokban valakinek?
Egyszerűen nem tudom kifizetni az előfizetést.
Se kartyával, se Paypallal, Otp-t felhívtam sajnos okosabb nem lettem.1.4 T-jet M32
-
-
tobias40
veterán
Lehetne csinálni egy "hiba térképet" hogy kinél jó és kinél nem és milyen net és a szolgáltató.
Így talán hamarabb lehetne látni hogy melyik területeken jó és rossz.Itt az enyém.
Szolnok megye déli része.
Telekom 2000/1000 optikaNekem JÓ!(a tv appjával is és droidos boxon futó CE alatt is.Igaz nekem csak full hd a plazmám)
Ha nem lessz aki összegyüjti az adatokat akkor törölhető is ez a hsz!
-
penge111
addikt
Azt szeretném megkérdezni, most hd csomagban vagyok, ha váltok a legnagyobb 4k csomagra, akkor az azonnal, aznap aktiválódik? Vagy csak a következő fizetési esedékességkor?
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
tobias40
veterán
válasz headhunter #8776 üzenetére
Sajnos nem tudom megnézni CE alatt hogy mennyi a Mbps.
De csak 720-ben jön ott mert 1080p-ben szaggat,gyenge hozzá az X96+-om..Nekem ez a felbontás is szép,de szebb a tv 1080P-je,csak annak meg nagyon fapados a 7-8 éves appja!
Azt nem írtam hogy nálam már 1 éve jó,nem csak most.
[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
válasz tobias40 #8774 üzenetére
Most (jan.10., 22h) nálam a "Moving Art" (Dolby Vision) 20 mp alatt elérte a 15,25 Mbps-t. Viszont a "Feketelista" sorozat (Ultra 4K) csak 2,93 Mbps-t/1080p produkál 10 perc után is.
Mondjuk azt is meg kell jegyeznem, hogy a korábbi eseti 0,9 Mbps és az ahhoz társuló képminőség az utóbbi napokban már nem jön elő.[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
Megjött a válasz a szolgáltatótól, besz@rtok mi volt a Netflix hiba oka.
És megtörtént a javítás, azért jó 7-e óta.Csak nem tudom, berakhatom-e ide.
[ Szerkesztve ]
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz modflow #8785 üzenetére
Miért nem mondod el? Hetekig tartó teleregény végén pont a finálét hagynád ki?
(habár gyanítom valami 18+-os forgalom blokkolta )
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8789 üzenetére
Most dolgozok, este kikozmetikázom.
A lényeg, hogy a Telekom kivizsgálta a helyi szolgáltatómnál jelzett hibát és kiderült, hogy a Netflix volt a hibás és ők javították a problémát.
Ezért jó most. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wallace 234 #8792 üzenetére
Ahogy írod, ujjal mutogatás ez, hogy még véletlenül se merüljön fel benned, hogy kötbér járna arra az időszakra. De kíváncsi vagyok...
-
modflow
veterán
válasz modflow #8791 üzenetére
Szóval ezt a tájékoztatást kaptam:
"Kedves (helyi szolgáltatóm ügyvezetője),
A tavaly év végi többszöri jelzésükre átfogó vizsgálat alá került a jelzett probléma. (Youtube, Netflix minőségromlások kérdése volt).
Ennek során kiderült, (és ezt akkor vissza is jeleztem), hogy nem a Magyar Telekom hálózatában van a szűk keresztmetszet, ill. semmilyen korlát nincs beépítve a hálózatunkba.
Mivel fontos, hogy a partnereink elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal, így a problémát tovább vizsgáltuk. Megnéztük az uplinkjeinket, az Internet provoderünket, de sehol nem találtunk semmilyen korlátozásra utaló jelet, viszont egyfajta csúcsra járatást tapasztaltunk pár nap esti óráiban. Emiatt a Netfixhez fordultunk, eredményeként pedig ők megtalálták a saját hálózati problémájukat. A megoldás az lett, hogy a Netflix az elmúlt hétvégén felbővítette a hálózatát, vagyis a saját kiszolgáló szervereinek/hálózatának kapacitását. Ez a bővítés most azt jelenti számunkra, - és így a (helyi szolgáltatóm), ill. előfizetői számára is - , hogy egy megnövekedett Netflix-es forgalmat is bőséges rátartással le tudnak kezelni.
Amennyiben a jövőben is ehhez hasonló problémát észlelnek, megköszönjük jelzésüket."Ne tudjátok meg, mennyi méregetést, dokumentálást csináltam a hibajelzések során.
De legalább megérte, mert végre jó. -
norbertoth
senior tag
Na az szuper akkor a netflix belátta a problémát és tett ellene, reméljük jó lesz mostmár
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen