- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
egoistus
tag
válasz 313313 #44299 üzenetére
Így már érthető, írtam az elején is hogy nem világos. De pont ezért kell az üzletvezető hogy vagy beválalja a balhét vagy visszaadja a pénzt és le van tudva(majd elviszi más...) Emiatt írtam hogy nem az eladó a hibás hanem az üzletvezető neki van jogköre dönteni. Ha nincs bent akkor fel kell tudni hívni hogy döntse el, ti csak ennyiben hibáztatok, de még ebben sem igazán ti hanem a főnök.
Hol bevett szokás az, hogy x héttel vásárlás után bármilyen mondvacsinált indokra pénzt kapsz vissza, ill kell visszaadnod?
Normális kereskedőnél?Főleg ha használt terméket forgalmaz..asse tom mi van sokszor, hát még most
-
#41133696
törölt tag
válasz 313313 #44455 üzenetére
Igazából - persze én is elismerem, hogy ez így van -, de kicsit meglepő. A T-Mobile-nak van két hatalmas előnye, a másik kettővel szemben, mégpedig az, hogy vezetékes hoppás csomagról havi 200 percet ingyen lehet lebeszélni. Nálam például önmagában ez döntő tényező, hogy a másik kettőre véletlenül se váltsak át. Pedig a kékeknél volt LG F6 telefon Karácsonykor, T-nél meg nem...
Aztán itt van az is, hogy remek mindent magába foglaló platformot nyújtanak, áram, vezetékes telefon, Internet, Sat TV, Mobilnet, kedvezmény program, részletre is vásárolható extra kedvezményes (az N7 például 48 k volt 75+k helyett) eszközök (nekünk három is van párhuzamosan).
Szóval a másik kettő nekem olyan, mint amik csak arra jók, hogy valamelyest az árak ne szálljanak el, de hogy miért éri meg másoknak nem váltani róla, azt azok tudják, akik benne vannak...
Igazából ilyen céges flotta kedvezménnyel nyomulhatnak, meg tudom is én... annyira nem érdekel, nálam marad a T ameddig csak lehet Netnél most csábító lenne az Invitel 50 megás elérhető csomagja is, de azt is csak úgy érné meg ha több szolgáltatást is rendelnék mellé... szóval marad a VDSL2, egyelőre elég az is.
-
rwin5
őstag
válasz 313313 #45445 üzenetére
T-mobilenál vettem azt is, 2 éves hűséggel. Már lejárt a hűség az adott díjcsomaghoz de kaptam sms-t, hogyha nem újítom meg akkor átsorolnak egy másik díjcsomagba de nem érdekelt, mert csak 1-2 ezerrel volt drágább az. Majd holnap bemegyek aztán leírom, hogy mi is volt.. de az volna a legjobb ha megszűnt volna az előfizetésem mert a tököm tele lett velük az elmúlt hetekben..
-
313313
addikt
válasz 313313 #45574 üzenetére
Találtam egy Logout bejegyzést hasonló témában
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ZeneÁdi
csendes tag
válasz 313313 #45574 üzenetére
Köszönöm az utánajárást. Mondjuk a 2-ik belinkelt hozzászóló ezt írja: "Van Apple különcködés, de az nem a 3 napos cserére vonatkozik,".. Nálam 3 napos cseréről van szó és szervízjegyzőkönyv is van róla. Egyenlőre nyilván csak feltételezem, hogy esetleg felújítottat kapok, főleg, hogy a szervízes azt mondta csak a készüléket kell majd bevinnem
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
válasz 313313 #46315 üzenetére
telefonos ügyfélszolgálat?
Az arra való ha valami xarul működik.
De értem mire gondolsz, és el is fogadom. Van akinek ez fontos. CSak nem mindegy, hogy 3000 Ft, és a szavaddal élve nincs ügyfélszolgálat, vagy 6000 Ft ügyfélszolgálattal. Nekem (és gondolom sokaknak) ez nem ér meg ennyit.20 éve vagyok telenor előfizető 1x hívtam őket.
Nézd meg a vodafone FB oldalát: 30-50-110 perces várakozási időre panaszkodnak a fórumozók.
Telekomról nem tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz 313313 #46476 üzenetére
Hazai zöld (80-as) számot ingyen hívsz vagy sehogy.
@polonic: A kéknél is kell fizetni havi és hívásiránytól függő percdíjat is. Az a vicc, hogy a kék szám tulaja és a hívó által együttesen kifizetett percdíj bőven drágább, mint ha csak a hívó fizetne egy normál vezetékes szám felhívásáért.
[ Szerkesztve ]
-
duronx
senior tag
válasz 313313 #46576 üzenetére
Igen, okos telefon (Lenovo P780)
Igen, van mobil net aktiválva a csomaghoz, de amúgy wifi alatt szerettem volna elküldeni.
A mobilnet nincs letiltvakali: Igen az mms szolgáltatás aktív állapotban van, de ha küldeni szeretnék mms-t akkor jó pár próbálkozás után kiírja hogy az elküldés sikertelen volt Fogadni viszont tudok mms-t.
[ Szerkesztve ]
"Jobb a sorból őszintén kilógni, mint a megfelelési kényszer miatt egy életen át hazudva kínlódni"
-
ggyula
tag
válasz 313313 #46786 üzenetére
A párom telefonjában nem próbáltam, viszont volt 2 cserekészülék kiadva, egyik sem produkálta a hibát... random jön elő, van h naponta többször, van h napokig semmi baja. Ma reggel pl. 5* szakadt meg egymásután majd hatodjára sikerült azt az egy percet elintézni.. ha én hivtam, ha visszahivtak
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen