- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- SkyShowtime
- Facebook és Messenger
- Debian GNU/Linux
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tylerddd
veterán
válasz Soulfly842 #76552 üzenetére
Nem biztosításban történő javításra gondoltam. Hanem ha mondjuk akkut cseréltetnék, akkor azt hogy oldhatom meg anélkül, h probléma lenne a biztosítással, ha később igénybe kellene vennem pl. törés estén.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
tylerddd
veterán
válasz Soulfly842 #76555 üzenetére
i6s, de nincs vele gond, csak egy felvetés volt. Ezekre ugye egy év jótállás van, a második éves szavatosságban én nem hiszek.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
PhoenixSzG
tag
A Domino S felülírja a Most-ot, vagy lehet együtt aktív a két opció?
-
Onderon
senior tag
válasz PhoenixSzG #76557 üzenetére
Na ez engem is érdekelne, ezt elfelejtettem megkérdezni. Bár ha jobban belegondolunk a Domino Surf az díjcsomag a Most pedig opció. De valaki esetleg megkérdezné legyen szíves amikor aktiválja, hogy a Domino Surf és a Most együtt megy vagy egyik felülírja a másikat?
-
St3ven
addikt
Domino 5-ben a NapiNeten kívül van aktiválva neked egyéb internetcsomag (NetPlusz)? Telekom appban követhető, hogy mennyi adat használható még fel a Maraton keretből? Nem szeretnék a végén ráfutni a NapiNetre.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Zeki
nagyúr
válasz elszabi #76564 üzenetére
Mert már megszakadt a szerverrel a kapcsolat. Későn akartál kilépni. Csak az újratelepítés marad. Akkor lépj be, ha telefonálni akarsz, aztán Log out. Így nem kell mindig újrahúzni.
Nem tudom akinek legálisan van, és frissült is már, annak hogy működik.[ Szerkesztve ]
-
Örni
senior tag
-
MadMancs
veterán
válasz St3ven #76567 üzenetére
Hát igen, viszont ha valaki elfelejt logoutolni ( mint én nemrég ) elég az alkalmazások között immmr ADATAIT törölni, nem kell az egész appot. Így is újra tud csatlakozni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
bkca
tag
Üdv!
Milyen sablonszöveget kellene hallanom, ha egy olyan 30/-as telszámot hívok fel, amelyhez tartozó Domino SIM a Telekom vmelyik üzletében vagy vmelyik hivatalos értékesítő partnerénél várja (bontatlan SIM csomagban), hogy megvegyék? -
bkca
tag
Ha azt hallom, hogy "A hívott szám jelenleg nem kapcsolható, kérjük ismételje meg hívását később", akkor azt a SIM-et már biztosan aktiválták, ugye? Magyarán, aki árulja, nem ír igazat: "regisztrálatlanok, nincsenek senki nevén".
-
bkca
tag
Ha pedig azt hallom, hogy "A hívott szám átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból", akkor azt a számot korábban már biztosan használta valaki, ugye?
-
Soulfly842
addikt
A helyes válasz - ami még nincs senkihez kapcsolva:
"A hívott szám átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból".
Minden más már regisztrált. A hangpostára átirányítás pláne... ha nem volt még aktív sosem, akkor hogy is működne a hívásátirányítás?
(#76577) czky
De az is már névre regisztrált, a számlázás megtörtént. Ergo, az is valakinek a nevére regisztrált.[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Csak, hogy leírjam a történet végét:
Összesen 3 alkalommal kellett vissza mennem a telekomhoz.
Az első esetben sajnos nem tudtak érdemben semmit se mondani, mert az a T-s kolléga, aki ezzel foglalkozik beteg lett és ők ehhez nem értenek (a csereutalványos témához). Megemlítettem neki, hogy nem én vettem a telefont eredetileg, hanem használtan jutottam hozzá. Na ezután össze-vissza szaladgált az emberünk a pult meg a hátsó iroda között, meg beszélt közben elvileg Pestiekkel a központból. Semmi értelmes infót nem tudott adni, csak annyit mondott, hogy hozzam az adásvételit és majd meglátjuk. Az lett a vége, hogy menjek vissza másnap.
Na a második esetben már bent volt az a srác, aki a csereutalványokkal foglalkozik, egyből kérdezte, hogy kinéztem e valamit. Honor 8-at választottam kék színben, mondta, hogy na az jó, mert az pont kitelik, de csak fehér színben van. Felírta a nevem, számom és a telefont majd hív.
Következő kedden már hívott is az emberünk, hogy jött kék Honor 8, elrakatta a nevemre, ő nincs a héten bent, de bent tudni fogják mit kell csinálni, ha pedig gáz van, akkor hívjuk nyugodtan.
Be is mentem (sorra is kerültem 2 perc alatt, szokatlan volt, mert előző két alkalommal 2x40 percet álltam sorba), odaadtam a csajnak a csereutalványt és látszott rajta, hogy azt se tudja, hogy mi az, próbált egy másik nőtől segítséget kérni, de pár perc után már az üzletvezető jött és "segített" neki. Nekik nem jött az ki, hogy én ezt elvihetném, mert előírás, hogy +-5 ezer Ft lehet a különbség a telefonok árai között, de itt sokkal több van (nagy nehezen elmondták, hogy 30 ezer Ft a különbség, ki akartam fizetni, de nem lehetett...) nem tudják, hogy hogyan számolt a kolléga és a telefont se vette fel, menjek vissza inkább másnap és utána járnak a központ segítségével. Mondom ilyen nincs, nem akarok negyedjére is visszajönni, felívtam én is, de nekem se vette fel, lediktáltam a nevem és a számom és szerencsére a srác visszahívott és mondta, hogy jön be az üzletbe 10 perc és ott van. Meg is érkezett, még a bolt előtt elkérte a papírokat tőlem plusz kérdezte, hogy mi a probléma (elmondtam, hogy nem jön ki a matek a kollégájuknak - csak röhögött egyet) és elment hátra, 15 perc múlva hozta ki a papírokat meg a telefont, már csak alá kellett írnom őket.
Nem mondta el, hogy mi volt a háttérben (ki számolt rosszul meg ilyenek), de a telefont megkaptam. -
Sanki
addikt
válasz ANDROID??? #76582 üzenetére
Itt szerintem inkább az volt a baj, hogy az ilyen dolgok nincsenek leszabályozva és nem tudták, hogy mit kellene csinálni.
Az együttműködés az látszott.Vangelis: de, de azt nem fogadta el, lekértem még külön a 1430-ről a puk kódot, az se volt jó (ugyanaz jött, mint a kártyán lévő) utána egy ügyintézőt kerestem, ő is elmondta ugyanazt a puk kódot és azt mondta, hogy akkor személyesen be kell menni és egy új kártyát csinálnak.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
-
bopeti98
őstag
Már lassan 1 hete azt csinálja a telefonom meg a tablet is hogy fullos 4G-ről leesik a térerő nullára, átvált 3G-re, majd vissza 4G-re, aztán megint leesik nullára, megint átvált 3G-re, és vissza 4G-re és így tovább. Eddig nem volt ilyen gond. Ezeket érdemes jelezni nekik, vagy látják maguktól is?
-
MadMancs
veterán
válasz bopeti98 #76586 üzenetére
Felesleges. Nekem Full 4G -> Közepes HSDPA -> Közepes 3G -> Full EDGE -> Full 4G kört játszotta hetekig. 1430 azt mondta kb: Ez van, így jártam. Aztán egyszercsak helyrejött a Dolog.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
AliasB
senior tag
Üdv mindenkinek!
Surf díjcsomagom van és amikor feltöltöm az egyenlegem kapok feltöltési bónuszt viszont azt nem látom sem böngészőből belépve sem pedig a telefonos alkalmazásba (androidos legfrissebb)
Másnál sem látszik a feltöltési bónusz sehol?
Lekérdezni telefonon le tudom de sokkal egyszerűbb lenne ha látnám böngészőből vagy alkalmazásból ahogy a suft díjcsomagba foglalt adatot.
Ha jól tudom kellene, hogy lássam. Továbbá még mindig azt írja a kapcsolat kártya, hogy még 54 pont hiányzik, hogy arany legyen de hiába töltök ugyan azt írja. Pedig benne van a vizsgát 6 hónapba az a töltés is!
Hiába írok a teleokmnak mert konkrétan leszarnak mert csak egy feltöltőkártyás vagyok és nem belőlem van a nagy hasznuk.Járj nyitott szemmel.
-
Sanki
addikt
válasz ANDROID??? #76585 üzenetére
Már nem volt kedvem ott maradni tovább, munka után voltam ott, 6 óra körül volt, inkább siettem haza. Így jártam.
Ha még a 30k-t rá is kellett volna fizetnem, még akkor is jól jártam volna, mert akkor 95k-ért lett volna egy új telefonom, de így még jobb.
Köszi. -
tsteve
senior tag
saját IMMMR tapasztalatok (mai napon)
-az itt tárgyalt "logout' probléma nálam nem volt
-alig észrevehető a VOIP késleltetés
-külföldre IS kiváló hangminőség (usa és izrael lett ma kipróbálva)
-idaho-i (usa) DID szám 'ajándékba' (ez jól jöhet sokaknak) "+1 208...." ---- ti milyet kaptatok?
-a funkciók többsége működött hiba nélkül, de az sms küldés nem ment (lehet hogy nem is kéne hogy menjen?)500 ingyenes perc havonta a tesztidőszak alatt, megfelelő minőségben: ez elfogadható módszer a telekomtól.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz tsteve #76591 üzenetére
Egyém is USA (+1 ), viszont Pennsylvania. Legalábbis Droid ezt írja ha hivok valakit. Azt viszont még nem próbáltam, ha ezt a DID et hívja valaki, mi történik?
SMS működik tökéletesen. Viszont egy idegen 30 as szám a feladó ( +36 30 344 4696 )
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Zoty4
őstag
Fix szamot kaptok, vagy ugral a szam hivasonkent, loginenkent?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Surface
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Politika
- E-roller topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest